--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann

ODPOWIEDZ
Bodex

Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann

Post autor: Bodex » 5 wrz 2018, o 22:03

Tym bardziej, jeśli jeździ ostro to na zime nie zakładaj jej naleśników.

To co wyżej napisałem to nie moje wypociny wujka dobra rada , a opinie ekspertów i to od lat powtarzają jak mantrę

Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka



Awatar użytkownika
kuba89
Zapaleniec
Posty: 1326
Rejestracja: 27 lut 2015, o 21:48
Auto: Insignia 2.0 T 4x4
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2009
Miasto: Berlin
Otrzymał  piwo: 7 razy

Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann

Post autor: kuba89 » 6 wrz 2018, o 16:17

Mijałem dzisiaj w Polsce Insigni GSI w dieslu w kolorze Silberblitz...
Nie wyglada to zle :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika
wassermann
Zapaleniec
Posty: 1606
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: nec temere, nec timide
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 28 razy

Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann

Post autor: wassermann » 7 wrz 2018, o 14:56

I ja dziś widziałem ładną srebrną GSi - benzynę. Spotkałem żonę, jak jechała z naprzeciwka ;) A ja w Octavce 10-letniej :P

M.

Awatar użytkownika
wassermann
Zapaleniec
Posty: 1606
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: nec temere, nec timide
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 28 razy

Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann

Post autor: wassermann » 23 wrz 2018, o 10:10

Opony wypielęgnowane :D
Polecam "AUTOLAND Blag czernidło do opon" - używam od dawna. Łatwa aplikacja, przyzwoita wydajność i niezła trwałość.

M.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
kuba89
Zapaleniec
Posty: 1326
Rejestracja: 27 lut 2015, o 21:48
Auto: Insignia 2.0 T 4x4
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2009
Miasto: Berlin
Otrzymał  piwo: 7 razy

Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann

Post autor: kuba89 » 23 wrz 2018, o 10:19

A zderzaki dalej nie wychodzą jm pod kolor reszty ... :(


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika
huciap
Użytkownik
Posty: 254
Rejestracja: 10 sty 2017, o 22:54
Auto: Insignia 1.6T
Kod silnika: A16LET
Rok produkcji: 2013
Miasto: Katowice

Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann

Post autor: huciap » 23 wrz 2018, o 10:22

Piękna ta twoja Insignia, pozazdrościć :)

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
wassermann
Zapaleniec
Posty: 1606
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: nec temere, nec timide
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 28 razy

Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann

Post autor: wassermann » 23 wrz 2018, o 10:36

kuba89 pisze:
23 wrz 2018, o 10:19
A zderzaki dalej nie wychodzą jm pod kolor reszty ... :(
Live tego nie widać. Za to w niektórych aspektach widoczne są różnice w odcieniach lakieru między przednimi a tylnymi drzwiami ;D

Natomiast z jednej sprawy jestem bardzo zadowolony. Wszystkie drzwi zamykają się doskonale - lekko i równo. W poprzedniej Insi pechowo drzwi kierowcy miały tendencję do niedomykania się i wymagały większego pierdyknięcia. Regulacje nie pomogły. Z czasem trochę to się zmniejszyło, być może uszczelka stanowiła problem, ale do końca jednak temat występował. W nowej jest za to cacy od początku - drzwi chodzą kulturalnie. Klapa bagażnika też nie wymaga używania siły, a wręcz trzeba uważać, by nie trzepnąć za mocno.

Ach, i w ogóle, to auto jest niesamowite w ciasnych łukach. Jakby ktoś wstawił mu tyłek w szyny kolejowe, które go prowadzą po zadanym torze. Mimo tych gabarytów i sporej masy (tylko 50 kg mniej od poprzedniej 2.0T 4x4), jednak wrażenia z łuków pokonywanych z gazem są świetne. Na pewno potrafi sporo więcej, tyle że ja nie potrafię i na razie ją wyczuwam. Nie wiem jak zareaguje przy pierwszej utracie przyczepności. Poprzedniczka po prostu zaczynała bokiem wysuwać się z łuku, bardzo bezpiecznie i łatwo do skorygowania przez delikatne odjęcie gazu.

M.

norbi333
Ekspert
Posty: 5124
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 35 razy

Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann

Post autor: norbi333 » 23 wrz 2018, o 11:24

Świetnie wygląda. Niech się sprawuje

Awatar użytkownika
mattk
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: 21 mar 2018, o 11:15
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto:
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann

Post autor: mattk » 23 wrz 2018, o 21:02

wassermann pisze:
23 wrz 2018, o 10:36

Ach, i w ogóle, to auto jest niesamowite w ciasnych łukach. Jakby ktoś wstawił mu tyłek w szyny kolejowe, które go prowadzą po zadanym torze. Mimo tych gabarytów i sporej masy (tylko 50 kg mniej od poprzedniej 2.0T 4x4), jednak wrażenia z łuków pokonywanych z gazem są świetne. Na pewno potrafi sporo więcej, tyle że ja nie potrafię i na razie ją wyczuwam. Nie wiem jak zareaguje przy pierwszej utracie przyczepności. Poprzedniczka po prostu zaczynała bokiem wysuwać się z łuku, bardzo bezpiecznie i łatwo do skorygowania przez delikatne odjęcie gazu.

M.
Wchodzenie w łuki jak po szynach zawdzięcza Twinster'owi z tyłu...

Awatar użytkownika
Spili
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: 27 cze 2018, o 08:15
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: SD
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann

Post autor: Spili » 25 wrz 2018, o 19:41

Kurdę... Zajefajne te fele...
Aż zaczynam coraz bardziej żałować że swoją wziąłem na 18"
Ale ratę i tak już mam wyżyłowaną :/
Więc kolejnych 2 stówek do raty... No w sumie to mógłbym jeść tylko co drugi dzień ;)

Wygląda super... 20" w samochodzie to jak fajna babka w szpilkach.
Niewygodnie się chodzi ale noga i tyłek wygląda /cenzura/* ;)

Awatar użytkownika
wassermann
Zapaleniec
Posty: 1606
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: nec temere, nec timide
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 28 razy

Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann

Post autor: wassermann » 27 wrz 2018, o 10:15

Dobrze powiedziane, @Spili :)
Niunia na 20" wygląda jak zgrabna babka w szpilkach. Albo w szczupłych kozaczkach na nogach w pończochach :D

W zimie za to będzie wyglądać jak feministka z warszawskiej ulicy, usiłująca na siłę zrobić się aseksualną :P I założy płaskie rozciapane buciory a'la walonki.

Rozterka co do kół na zimę sprowadziła się do krótkiego pytania mojej żony o to, co seryjnie jest przewidziane do GSi. A tu wyboru nie ma, tylko 235/45 na felgach 18" do GSi. W razie dzwona nie chcemy mieć problemów z ubezpieczalnią, wolimy dmuchać na zimne, bo trochę za duża stawka na szali. Inna sprawa, że w ciemno nie da się kupić felg do tego samochodu - nie wiadomo co pasuje dopóki się nie przymierzy. Ostatecznie zatem wpadł taki komplet:
- felgi 18" do GSi (takie jak w bazowym wyposażeniu - przykładowe fotki wstawiam)
- dekielki i czujniki oryginalne GM
- opony Continental WinterContact TS850P, 98V XL

Opel sprzedaje do GSi gotowe komplety zimowe na tych felgach, tyle że jest w nich Goodyear UG1. A ja uparłem się na Conti, ten 1. w testach ;) Model TS850P zwyciężył w kilku testach, a wszystkich pewnie Conti nie przekupiło... Poza tym jest bezpośrednim następcą TS830P, których używałem w poprzedniej Insi i, koniec końców, były niezłe. No i zaliczył wysokie noty w kategorii precyzji prowadzenia na asfalcie.

Te 18" mają dwie zalety:
- oswoimy się z miejskimi przeszkodami, bo na razie unikamy jeżdżenia Insią w "trudne miejsca",
- zaciski i tarcze przednie będą robiły w nich większe wrażenie niż przy 20", wypełniając 18" niemal w całości

M.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Spili
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: 27 cze 2018, o 08:15
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: SD
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann

Post autor: Spili » 27 wrz 2018, o 10:36

Ja już będę od razu odbierał na zimowych 18"
Zaproponowali mi tą oponę: Yokohama BluEarth 235/45 R18 98W
Porobię zdjęcia za miesiąc jak toto wygląda w takich bamboszach ;)

Awatar użytkownika
Rafi3040
Klubowicz
Posty: 511
Rejestracja: 18 lis 2015, o 17:43
Auto: Opel insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2017
Miasto: Serock
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann

Post autor: Rafi3040 » 30 wrz 2018, o 15:12

Piękne Autko Gratuluję zakupu ,niech się sprawuje jak najlepiej.

Awatar użytkownika
wassermann
Zapaleniec
Posty: 1606
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: nec temere, nec timide
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 28 razy

Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann

Post autor: wassermann » 30 wrz 2018, o 20:13

Dziękuję. A co do sprawowania, to wielkich nadziei nie mam, ale żeby bez przestojów przynajmniej się obyło. No i jak ma coś jej dolegać, to poproszę blisko domu ;)

M.

Awatar użytkownika
Spili
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: 27 cze 2018, o 08:15
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: SD
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann

Post autor: Spili » 30 wrz 2018, o 20:46

@wassermann
A jak tam opinia o HUD?

Awatar użytkownika
wassermann
Zapaleniec
Posty: 1606
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: nec temere, nec timide
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 28 razy

Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann

Post autor: wassermann » 30 wrz 2018, o 21:06

REWELACJA. Fantastyczny dodatek. Znakomity. Taki postęp lubię.
U mnie dodatkowo przydatny ze względu na automat (pierwszy w życiu) i aż 8 biegów.
Jeżdżę w trybie prędkościomierz + obrotomierz ze wskazaniem biegu.

M.

Awatar użytkownika
Marduk
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: 31 mar 2018, o 16:19
Auto: Insignia 260 KM 4x4
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: Słupsk
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann

Post autor: Marduk » 1 paź 2018, o 20:38

Świetnie się prezentuje i jedyny słuszny silnik, szkoda że aktualnie na wymarciu. Gratulacje.

Awatar użytkownika
wassermann
Zapaleniec
Posty: 1606
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: nec temere, nec timide
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 28 razy

Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann

Post autor: wassermann » 12 paź 2018, o 10:59

Dzięki, @Marduk.
Silnik jedyny słuszny jak na Insignię w 2018. A tak w ogóle, to słuszny byłby V6 Turbo do auta z taką sylwetką i gabartyami.
Choć z tego co widzę, "australijskie GSi", czyli Holden Commodore VXR, nie ma szczególnie lepszych osiągów. V6 zmierzone 0-160 km/h w 14.5 sek względem 15.4 sek w 2.0T. Do tego dwulitrówka ma mniej ciężki przód.
Gdy jedzie się pustą drogą, wydaje się, że ten silnik spełnia wszelkie oczekiwania co do osiągów, a auto fruwa. Gorzej, gdy obok znajdzie się ktoś, kto też ciśnie. I wcale nie są to jakieś mega samochody. Wówczas widać, że brakuje pary. Wczoraj oddałem pola Octavii III RS, nie był to wprawdzie wiatrak, ale jednak wyraźnie dała mi radę i na odcinku 500 m lekko pod górę (doszliśmy do 170-180 km/h) konsekwentnie metr po metrze wysforowała się do przodu o całą długość auta. No lepsza była, bez dyskusji :) Popatrzyłem na YT i RS-ki 230 KM chodzą 0-200 w 23 sekundy. Insia w 27, przy czym 1s straci na starcie. Nasze krótkie zwarcie zaczęło się już po starcie. No ale poczekajmy aż zniknie suchy asfalt ;D

M.

norbi333
Ekspert
Posty: 5124
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 35 razy

Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann

Post autor: norbi333 » 12 paź 2018, o 11:45

Nic nie zmieni,bo trafi się RS 4x4 :lol:
Z drugiej strony robisz program i już. Poza tym codziennie się nie ściga człowiek,a jednak fajniej wygląda niż octavia

Awatar użytkownika
wassermann
Zapaleniec
Posty: 1606
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: nec temere, nec timide
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 28 razy

Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann

Post autor: wassermann » 12 paź 2018, o 12:04

RS 4x4 tylko TDI. Benzyny są ośki. A RS TDI mają wyraźnie gorszy "razgon" do 200 km/h (33 sek), przynajmniej te seryjne. To aż na miano RS nie zasługuje ;)

Autko jakby się układało, albo wczoraj lepiej je odbierałem. Kierownica jakby pewniejsza, a IntelliLuxy jakby jaśniejsze, czyli chyba ja byłem w lepszej kondycji po prostu :) Aczkolwiek mało co a bym tego nie pisał, bo spotkałem wczoraj na drodze takiego debila, że strach mówić. Gdańsk, ok. północy, debil pędzi Golfem III z prostej mimo czerwonego światła, omija stojący na czerwonym (od dobrych 20 sekund było czerwone i zaraz miało zapalić się zielone), omija go prawoskrętem i na czerwonym na pełnej ku....ie przecina skrzyżowanie bez zająknięcia. Potem jechał powoli, więc go wyprzedziłem kawałek dalej i mi zniknął gdzieś z tyłu na przelotowej przez miasto. Parę skrzyżowań dalej, stanąłem na lewoskręcie jako jedyny, na czerwonym, zanim jeszcze inni dojechali (ja ciut przycisnąłem i wyrwałem się ze stawki). Obok dwa pasy do jazdy na wprost, też czerwone, parę aut dopiero dojeżdża. Jak to mam w zwyczaju w takich momentach, siedzę wzrokiem w lusterkach bardziej niż patrząc przed siebie. W lusterku widzę nagle pocisk, mrugający długimi, to ten debil w Golfie wlatuje znowu na pełnej /cenzura/, tym razem na długi lewoskręt, jest kilkadziesiąt metrów za mną i zbliża się wyprzedzając tych, co dojeżdżają do czerwonego. Ułamki sekund. Bez zastanowienia depnąłem kickdown i mimo czerwonego wyrwałem z 10 metrów do przodu za linię i za przejście dla pieszych, a on wtedy przeleciał za mną i przed innymi wrócił na pas do jazdy na wprost, lecąc na czerwonym. Nawet się nie zdenerwowałem. Pojechałem za nim, zczytałem numery, zgłosiłem policji (kamery nie mam, pierwszy raz twierdzę, że niestety nie mam). Potem jeszcze raz zadzwoniłem, bo typ zaczaił się na osiedlu jak za nim pojechałem, a po paru minutach z niego wyjechał i znowu pognał. Ja sobie spokojnie pojechałem jego tropem i miałem nosa, bo odnalazłem go na stacji na wylocie z miasta, z której pojechał na sąsiednie osiedle. Nie ma numeru w bazie OC, więc zgłoszenie poszło. W sumie na spokojnie wszystko przyjąłem, ale teraz tak sobie myślę --- a gdybym posługiwał się Start&Stop (zawsze wyłączam to ścierwo) i na tamtym skrzyżowaniu nie zareagował tak szybko ruszając przed siebie?

M.

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „Auta forumowiczów”