--------------------------Wielkopolskie Spotkania - spot 19.10 - dołącz
----------------------------------
-------------------------------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku Obrazek

INSIGNIA 2.8 V6 Grzegorz

Awatar użytkownika
grzegorz13
Użytkownik
Posty: 938
Rejestracja: 13 sie 2017, o 18:33
Auto: Insignia 4x4 v6
Kod silnika: A28NET
Rok produkcji: 2009
Miasto: Lubin
Otrzymał  piwo: 4 razy

Re: INSIGNIA 2.8 V6 Grzegorz

Post autor: grzegorz13 » 12 sie 2019, o 15:14

Po pierwsze testy 80-120 robisz tak iż jedziesz ze stała prędkością 80 i potem przyspieszasz do 120 ;) a gdzie masz czas do porównania ? Na moje oko to mój dwa razy szybciej to robi :D Czy też piszesz tak jak norbert wkleił czasy z kapelusza bez linków i wyszła mu sekunda a nawet nie wiadomo skąd :lol: gdzie 0,3 sekundy jest różnicy pomiędzy habeta a kombi :o
Testy na oko czy też samej mocy z hamowni nic nie dają Chcesz coś udowodnić pokaż dane drogowe czasów przyspieszeń oraz elastyczności a jeżeli już coś ktoś cytuje to niech podaje źródło
Norbert napisałeś
Skoro przybywa 40-50 koni więcej oraz momentu to jak może być efekt placebo.
Najzwyczajniej w świecie nie masz pojęcia o czym piszesz i nigdy nie jeździłes autem przed i po programie. Nawet moja żona potrafiła zauważyć roznicę

A pisałem wczesniej iż cywilna a OPC na niewielką różnicę w czasach do setki czyli logiczne jest iż to musi być lepsze od OPC skoro czuć różnicę ! lecz kolejny raz przekręcasz trolujesz i kierujesz rozmowę w stronę odbiegającą od tematu zrywając wątki by wykazać swoje wizje niezgodne z wątkiem Kolejny raz obrażasz mnie nazywając kłamcą choć w poprzednio nie potrafiłeś odpowiedzieć na dwa proste pytania a za każdym razem odpowiadałeś kolejnym pytaniem Zresztą to samo robisz teraz! Chcesz coś udowodnić to podaj źródła ponieważ kolejny raz manipulujesz i przekręcasz porównując 2.8 w kombi do OPC w sedanie a to już całe 0.3 s w masie za nadwozie Dwa tu masz ten test na który się powołujesz z autocentrum https://www.autocentrum.pl/filmy/pomiar ... -100-km-h/ i jest tam jak byk czas 6.9 ! zaraz pewnie napiszesz iż pomyliło ci się 6 z 3 lub jak zwykle udasz iż nic się nie stało i zarzucisz wątek kolejnymi pytaniami by odwrócić kota ogonem :lol: Opanuj się Norbert i przestań pisać rzeczy bez poparcia i ciągle biegać za mną jak piesek w każdym temacie bo to już robi się żałosne

norbi333
Zapaleniec
Posty: 4481
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: Biturbo 4x4,2.0T 4x4
Kod silnika: A20NFT
Rok produkcji: 2014
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 11 razy

Re: INSIGNIA 2.8 V6 Grzegorz

Post autor: norbi333 » 12 sie 2019, o 16:53

To pokaż filmik swojego auta jak przyśpiesza.Oczywiście nie pokażesz.
Podałem Ci żródło. Autocentrum dane techniczne ,a nie filmik.Ale proszę bardzo :

https://www.autocentrum.pl/dane-technic ... 2008-2013/

https://www.autocentrum.pl/dane-technic ... 2009-2013/
Nawet nie powołałem się na ten filmik. Fakt,że nie zwróciłem uwagi,ze kombi.Ale to i tak niewiele zmienia
grzegorz13 pisze:
12 sie 2019, o 15:14

Testy na oko czy też samej mocy z hamowni nic nie dają Chcesz coś udowodnić pokaż dane drogowe czasów przyspieszeń oraz elastyczności a jeżeli już coś ktoś cytuje to niech podaje źródło
Ale przecież to Ty pisałeś ,ze dotarłeś do takich testów ,a na prośbę o linki oczywiście zero odpowiedzi,a jakieś wymysły
grzegorz13 pisze:
12 sie 2019, o 15:14

Skoro przybywa 40-50 koni więcej oraz momentu to jak może być efekt placebo.
Najzwyczajniej w świecie nie masz pojęcia o czym piszesz i nigdy nie jeździłes autem przed i po programie. Nawet moja żona potrafiła zauważyć roznicę

A pisałem wczesniej iż cywilna a OPC na niewielką różnicę w czasach do setki czyli logiczne jest iż to musi być lepsze od OPC skoro czuć różnicę ! lecz kolejny raz przekręcasz trolujesz i kierujesz rozmowę w stronę odbiegającą od tematu zrywając wątki by wykazać swoje wizje niezgodne z wątkiem
Tylko co do Twojego niby efektu placebo ma OPC i jej czas ?


​O Moim aucie :
https://forum.vectraklub.pl/topic/15407 ... nt-2984325

Dnia 14.02.2015 o 07:21, mariocccp napisał:

Nieźle musiałeś grzać :P

5s do setki i 12s 100-200, powiem szczerze nieźle :ok:
grzegorz13 pisze:
12 sie 2019, o 15:14
Opanuj się Norbert i przestań pisać rzeczy bez poparcia i ciągle biegać za mną jak piesek w każdym temacie bo to już robi się żałosne
Wszystko podparłem. A Ty jak do tej pory nie podałeś linku do różnić w silnikach vectry opc i isigni 2.8, nie podałeś linku do testów ,które przecież widziałeś,nawet do wzrostu mocy na lpg. ,które niby widziałeś. Nie podałeś żadnego odnośnika do słów i zdań ,które mi wpierałeś ,ze powiedziałem. .Oficjalnie już mogę napisać,że jesteś zwykłym kłamcą,który nawet nie ma w połowie pojęcia o czym pisze,a i tak ślepo brnie dalej.


Awatar użytkownika
as pik
Forumowicz
Posty: 337
Rejestracja: 18 gru 2016, o 21:40
Auto: Insignia
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2017
Miasto: Śląsk
Otrzymał  piwo: 4 razy

Re: INSIGNIA 2.8 V6 Grzegorz

Post autor: as pik » 12 sie 2019, o 19:36

Na Chłopski rozum... Skoro ten sam model ma więcej mocy i wyższy moment a przy tym o jedną głowicę i blok mniej, jest o parę kilogramów lżejszy... Taki silnik jest sprawniejszy.

To że coś ma 6 czy 8 cylindrów nie znaczy że jest szybsze ;)

Fizyki nie oszukasz.

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 3489
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2014
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 14 razy

Re: INSIGNIA 2.8 V6 Grzegorz

Post autor: mazmarcin » 12 sie 2019, o 19:47

Widać po pojemności F1 i WRC. Tam Żadne duże silniki nie jeżdżą :lol:

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 2942
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Insignia 2.0 Turbo
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2011
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 44 razy
Otrzymał  piwo: 22 razy

Re: INSIGNIA 2.8 V6 Grzegorz

Post autor: dokia » 12 sie 2019, o 19:49

as pik pisze:
12 sie 2019, o 19:36
Na Chłopski rozum... Skoro ten sam model ma więcej mocy i wyższy moment a przy tym o jedną głowicę i blok mniej, jest o parę kilogramów lżejszy... Taki silnik jest sprawniejszy.

To że coś ma 6 czy 8 cylindrów nie znaczy że jest szybsze ;)

Fizyki nie oszukasz.
@as pik, taaaak??? o:o Poprzesz to testami?? :P :lol: :lol: o:o
Na poważnie sprawność urządzenia takiego jak silnik to iloraz pracy wykonanej podczas wszystkich czterech suwów DO energii pobranej w procesie spalania czynnika roboczego danego silnika! A praca wykonana w tym procesie, to mniej więcej będzie równa różnicy ciepła między tym pobranym podczas suwu pracy(1 z 4 wszystkich w czterosuwowym silniku) a tym oddanym chłodnicy. Mniej więcej, bo gazy tam są rzeczywiste a nie doskonałe.

I co z tym zrobimy teraz? Jak ta sprawność wg Ciebie zależy od kilogramów? Gdy zależy od tego co się spala i jak tj w jakich warunkach adiabatycznych.

Tłumacz mi, no tłumacz mi !!!! Na "TEN tychmiast" :P
tyle że ja nie mam no Chłopskiego rozumu, tylko no ten babski, więc wg tego co napisałeś to będzie ten babski sprawniejszy, bo niby mniejszy, ale ogarnia mniejszą masę relatywnie niż ten męski, tak??

To jest temat, w którym będę się kłócić: Sprawność ogólna silnika jest więc miarą wykorzystania energii zawartej w paliwie. Daje zatem pogląd na skuteczność zamiany energii cieplnej zawartej w paliwie na energię mechaniczną oddawaną przez silnik odbiornikowi mocy. Odbiornikiem mogą być różne urządzenia, koła napędzane, śruba napędowa itd. Wartości sprawności ogólnej dla rozmaitych silników są różne i zawsze mniejsze od jedności. Dla silników z zapłonem iskrowym wynosza maksymalnie około 0,36 (36%), zaś dla silników z zapłonem samoczynnym (Diesla) około 0,45 (45%), dla okrętowych wielkich mocy przekraczają nieco 0,50 (50%). MAMY TU CIĘŻAR SILNIKA :P :P Tak więc z całej ilości energii otrzymanej w procesie spalania paliwa, średnio co najwyżej tylko około 40 % zamienia się na energię mechaniczną. Mając więc zbiornik paliwa o pojemności 100 l, można powiedzieć, że wytworzona została praca z 40 litrów a resztę, żartując, wylalismy do rowu. No ale to stracone - „wylane do rowu” paliwo jest konieczne dla funkcjonowania silnika. Co się zatem dzieje z ciepłem nie wyzyskanym w silniku? Duża jego część uchodzi ze spalinami oraz z czynnikiem chłodzącym. Pewne straty wynikają także z tarcia elementów osprzętu i sterowania.

Co do F1 to są chyba silniki na raz, tam jest doładowanie NOX, wzbogacanie dynamiczne, ma być moc, a nie sprawność.
DRUGA ZASADA TERMODYNAMIKI uniemożliwia NADAL skonstruowanie Perpetuum Mobile, czyli silnika który całkowicie zamieni ciepło na pracę - tj NIE MA strat na tarcie mechaniczne oraz nie potrzebuje żadnej chłodnicy.


I to jest to czym UWALAM techników mechatroników- daję do liczenia sprawności silnika temperatury : chłodnicy 0 stopni a substancji roboczej 100 stopni Celsjusza. Oni nie zamienią na Kelviny tego i otrzymują 100% sprawność!!! Zeruję ich na maxa. I ten akurat dział przy takich błędach ciężko im potem poprawić-bo nie odpuszczam!!!

As, dawaj, no... tłumacz mi!

Awatar użytkownika
grzegorz13
Użytkownik
Posty: 938
Rejestracja: 13 sie 2017, o 18:33
Auto: Insignia 4x4 v6
Kod silnika: A28NET
Rok produkcji: 2009
Miasto: Lubin
Otrzymał  piwo: 4 razy

Re: INSIGNIA 2.8 V6 Grzegorz

Post autor: grzegorz13 » 12 sie 2019, o 20:22

Norbert po pierwsze dane które podałeś wcześniej nie jak się mają do linków które podałeś wyżej ! Podałeś czas 7.3 dla zwykłej 2.8 z linku wynika natomiast 6.9 !
Dwa link do VC prowadzi donikąd ! nie ma tam żadnego testu poza opisem 5s do setki :lol: to ma być wiarygodne :lol:
Trzy kolejny raz odwracasz kota ogonem ja prosiłem o linki ponieważ jak napisałem wile czytałem i dotarłem do testów i wypowiedzi również na naszym forum jakie są praktyczne różnice po zwiększeniu mocy ! Zresztą to samo wynika z danych fabrycznych a zwiększeniem mocy programem nie zrobisz OPC bo to ma inną turbinę i wtryski itp.
Ty twierdzisz iż po pokręceniu czuć wrost mocy a nie potrafisz tego udowodnić co podważam gdyż nie ma wielkiej różnicy pomiędzy OPC a zwykła więc na zdrowy już rozsądek pomiędzy twoją a zwykła też musi być jeszcze mniejsza różnica ponieważ na pewno nie przeskoczyłeś osiągami OPC samym programem bo to niemożliwe :lol:
Reszta to twoje typowe mydło i powidło czyli skakanie z tematu na temat bez sensu i składu byle tylko nie przyznać iż w tym co napisałem po pierwsze iż skłamałeś i zmanipulowałeś fakty by wykazać swoją rację :lol:

Dodano po 3 minutach 42 sekundach:
as pik pisze:
12 sie 2019, o 19:36
Na Chłopski rozum... Skoro ten sam model ma więcej mocy i wyższy moment a przy tym o jedną głowicę i blok mniej, jest o parę kilogramów lżejszy... Taki silnik jest sprawniejszy.

To że coś ma 6 czy 8 cylindrów nie znaczy że jest szybsze ;)

Fizyki nie oszukasz.
Na chłopski rozum temat dotyczy silnika 2.8 v6 260 KM i OPC 2.8 v6 325 KM a oba mają tą samą wagę i 6 cylindrów więc przeczytaj na drugi raz ze zrozumieniem zanim napiszesz o różnicy jednej głowicy czy bloku a tym bardziej masy silnika ! To bez sensu w odniesieniu do tematu wątku ! Chyba iż twierdzisz że opel wypuścił silnik 5 cylindrowy bo tak należy rozumieć twój wpis ! możesz zapodać źródło bo nie znajduję takiego w katalogach

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 2942
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Insignia 2.0 Turbo
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2011
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 44 razy
Otrzymał  piwo: 22 razy

Re: INSIGNIA 2.8 V6 Grzegorz

Post autor: dokia » 12 sie 2019, o 20:30

as pik pisze:
12 sie 2019, o 19:36
(...)

Fizyki nie oszukasz.
Ty ją obraziłeś!!! :o o:o nie wybaczę Ci tego o:o ]:-<

norbi333
Zapaleniec
Posty: 4481
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: Biturbo 4x4,2.0T 4x4
Kod silnika: A20NFT
Rok produkcji: 2014
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 11 razy

Re: INSIGNIA 2.8 V6 Grzegorz

Post autor: norbi333 » 12 sie 2019, o 20:34

Nie kompromituj się. Zmień sobie w linkach na skrzynię automat i będziesz miał czasy.Wystarczy opis ,bo nie jest przee mnei napisany,a przez kogoś innego.
Nie prosiłeś o żaden link,a sam twierdziłeś ,że takie są testy,a wiec nie kłam . Wystarczy poczytać link o moim aucie ,który Tobie podałem.jest tam wiele pomiarów.Także masz podane.Wiem ,ze jak Tobie pasuje to nie uznasz. Nie masz pojęcia co jest możliwe,a co nie. Mając 308 koni mogę przeskoczyć,bo nie wiesz czy opc trzyma serią.Poza tym kwestia kierowcy i paru innych czynników. Pokaż gdzie skaczę z tematu na temat.W odróżnieniu od Ciebie odpowiadam na Twoje bajeczki. I pokaż gdzie niby znowu zmanipulowałem Twoją wypowiedź. Wiem,ze nie pokażesz tak jak i wszystko inne.Sam skaczesz z tematu na temat,,żeby pokazać ,ze masz rację.Tylko zupełnie Ci to nie wychodzi.Ale żeby nie było masz kolejny

https://www.autocentrum.pl/dane-technic ... 012-2013/v Biturbo.Tylko zmień parametry napędu na 4x4 i manual,bo znowu czas Ci źle pokaże :lol:
Przyspieszenie (od 0 do 100km/h) 8,9 s
W moim temacie bez problemu znajdziesz zdjecia czasów po programie.Ale po co przecież i tak Ty wiesz lepiej :lol: :lol:

Dodano po 1 minucie 5 sekundach:
grzegorz13 pisze:
12 sie 2019, o 20:26
możesz zapodać źródło bo nie znajduję takiego w katalogach
Zamiast wymagać od innych pokaż Ty choć raz źródło swoich bzdur

Awatar użytkownika
grzegorz13
Użytkownik
Posty: 938
Rejestracja: 13 sie 2017, o 18:33
Auto: Insignia 4x4 v6
Kod silnika: A28NET
Rok produkcji: 2009
Miasto: Lubin
Otrzymał  piwo: 4 razy

Re: INSIGNIA 2.8 V6 Grzegorz

Post autor: grzegorz13 » 12 sie 2019, o 21:10

Norbert przestań się kompromitować :oops: piszemy o 2.8 v6 gdzie wykazałem iż co innego piszesz a inne linki podajesz które nijak się mają do tego co napisałeś ! Wyraźnie ci pokazałem iż czasy które podałeś są diametralnie inne niż te które podałeś w linkach To są fakty !
A ty dalej swoje
ni z gruszki i pietruszki skaczesz na temat o dieslach :lol: Norbert to nie ten temat i ten wątek :o

norbi333
Zapaleniec
Posty: 4481
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: Biturbo 4x4,2.0T 4x4
Kod silnika: A20NFT
Rok produkcji: 2014
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 11 razy

Re: INSIGNIA 2.8 V6 Grzegorz

Post autor: norbi333 » 13 sie 2019, o 05:45

Kompromitujesz się to najwyżej Ty. Wykazałeś, że jedynie to kombi i koniec. Oczywiście przyznałem rację i poprawiłem link.ale przecież będziesz tego trzymał się już kurczowo.Także, nic nie pokazałeś kompletnie.Masz podane czasy dla automatów i napisane, żebyś zmienił parametry. Ale pamiętam, że przy temacie kół również liczenie Tobie nie wyszło. I co najważniejsze. Ja przynajmniej podaję linki. Ty piszesz totalne głupoty, próbujesz je wspierać wszystkim, ale na prośby o linki nawet jednego nie podałeś.
Poza tym napisałeś, że chip to efekt placebo, nie robi go się tylko w jednym silniku 2.8T. Działa tak samo we wszystkich innych uturbionych.

Pokazanie diesla to dalej ten sam temat o różnicach przed i po programie. Ale skoro masz znowu pokazane, że piszesz głupotę o efekcie placebo to co innego napiszesz.
Po ostatnich Twoich wywodach myślałem, że nie da się niżej spaść. Ale jednak da się :lol:
Ostatnio zmieniony 13 sie 2019, o 07:09 przez norbi333, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
as pik
Forumowicz
Posty: 337
Rejestracja: 18 gru 2016, o 21:40
Auto: Insignia
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2017
Miasto: Śląsk
Otrzymał  piwo: 4 razy

Re: INSIGNIA 2.8 V6 Grzegorz

Post autor: as pik » 13 sie 2019, o 06:14

dokia pisze:
12 sie 2019, o 20:30
as pik pisze:
12 sie 2019, o 19:36
(...)

Fizyki nie oszukasz.
Ty ją obraziłeś!!! :o o:o nie wybaczę Ci tego o:o ]:-<
Oj dokia... Tak wklejać teksty z wujka Google...
I twierdzić że silnik w F1, jest na raz... "Tam ma być moc a nie sprawność" :lol:
Wygogluj sobie lepiej parametry takiej jednostki ;)

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 2942
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Insignia 2.0 Turbo
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2011
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 44 razy
Otrzymał  piwo: 22 razy

Re: INSIGNIA 2.8 V6 Grzegorz

Post autor: dokia » 13 sie 2019, o 07:34

Nic z F1 nie wkleilam z Googla. Napisałam co mniej więcej wiem. Tu niedawno była dyskusja o nich to sobie czytałam. Wiem że są 12cylindrowe, chociaż nigdy nie miałam okazji zobaczyć na aucie czy dotknąć. A ja bardzo lubię zaglądać w silniki. Zapytaj Grzegorza, bo w tę jego V6 zaglądałam.
I w F1 sprawność jest identyczna, ma doładowania inne niż ty w swoim dla mocy, lub bo to ładniej brzmi- dla siły ciągu. Bo moc to siła ciągu silnika razy prędkość.
I nie kłóć się w fizyce ze mną, bo to nie ma sensu. Zdałeś z fizyki zawsze, czy raz się nie udało. Pffff.... 😁😂🤣

Awatar użytkownika
as pik
Forumowicz
Posty: 337
Rejestracja: 18 gru 2016, o 21:40
Auto: Insignia
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2017
Miasto: Śląsk
Otrzymał  piwo: 4 razy

Re: INSIGNIA 2.8 V6 Grzegorz

Post autor: as pik » 13 sie 2019, o 07:49

...Skoro sprawność w silniki F1 jest identyczna... :lol: :lol: :lol: przekracza 50% ;)
Silnik w F1 to 1.6 litra pojemnośći, ok 1000KM przy przepływie paliwa na poziomie 105-110l/h

Tak więc... ;)

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 2942
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Insignia 2.0 Turbo
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2011
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 44 razy
Otrzymał  piwo: 22 razy

Re: INSIGNIA 2.8 V6 Grzegorz

Post autor: dokia » 13 sie 2019, o 08:04

Sprawność. Odnajdź te słowo w encyklopedii. Zapoznaj się z definicją bo ty mówisz o czymś innym. Zapewne chodzi ci o osiągi. 😄
Sprawność silników aut jest rzędu 40%, tak ogólnikowo i nie mam tu na myśli aut do testów max prędkości na pustyni które mają silniki odrzutowe.
Sprawdź se definicję sprawności i mocy, bo zaraz pałę dostaniesz. 😂🤣 Pffff....

Poza tym Grzegorz nie ma jeszcze Ferrari z tego co mi wiadomo. Jak będzie miał to pojadę zajrzeć i pewnie mi pokaże bo swoją V6 też pokazał.
Nie zmieniaj tematu. Wyrywasz silnikom cylindry zmniejszając ich masę i twierdząc w nie wiem jaki kosmiczny sposób że sprawność im wzrosła, podczas gdy nadal będzie taka sama. Bo nie zrobiłeś nic z pojemnością innych cylindrów, więc iloraz pozostanie stały.

Nie wkurzaj mnie bo będę w domowników rzucać talerzami 😂🤣

Jednostka fizyczna KM którą przytaczasz to nie sprawność a moc. Sprawność nie ma jednostki żadnej. No nie wytrzymam z tobą. Pałę powinieneś dostać jak nic 😂🤣 nie tylko definicji ale i jednostek się poucz 😘

Ten przepływ i konie mechaniczne o których piszesz to moc. Już to wyżej pisałam. To iloczyn siły ciągu i prędkości. Taką prędkością będzie też prędkość przepływu, to hydrodynamika. A np dla silników odrzutowych do tej prędkości jest ważna nie tylko prędkość osiągana na silniku ale też prędkość wyrzucanych spalin w sposób nie zawsze liniowy. Stąd zjawisko odrzutu to się nazywa. 😁 I piszę to w dużych uproszczeniach aby było to zrozumiałe. A trzeba jeszcze wziąć pod uwagę ciepło spalania paliwa. Nie będę się w to zagłębiać bo i chyba nie ma tu po co. Nie zdałbyś u mnie z fizy, nawet na poprawce.

I też cię lubię, chociaż kawa dziś już mi chyba niepotrzebna 😁
Ostatnio zmieniony 13 sie 2019, o 08:16 przez dokia, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
as pik
Forumowicz
Posty: 337
Rejestracja: 18 gru 2016, o 21:40
Auto: Insignia
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2017
Miasto: Śląsk
Otrzymał  piwo: 4 razy

Re: INSIGNIA 2.8 V6 Grzegorz

Post autor: as pik » 13 sie 2019, o 08:15

Sprawność jednostki F1 to ok albo ponad 50% ;)
https://www.thedrive.com/tech/14286/mer ... eport-says
Moc takiego silnika to ok ;)1000KM

Czytaj z zrozumieniem.

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 2942
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Insignia 2.0 Turbo
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2011
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 44 razy
Otrzymał  piwo: 22 razy

Re: INSIGNIA 2.8 V6 Grzegorz

Post autor: dokia » 13 sie 2019, o 08:20

No i czytam, ale co udowodniłeś właśnie?. Ja rozumiem co tam napisane, ty myliles pojęcia. Ale zaproponuj im usunięcie z Ferrari jednego cylindra, może medal dostaniesz. Sprawność silnika benzynowego jest 40%, w ferrari jest dynamicznie poprawiona przez turbosprężarki. Przecież pisałam wyżej. Przewiń se. Usuwamy im jeden cylinder czy dwa? Ile proponujesz? 😂🤣

Awatar użytkownika
as pik
Forumowicz
Posty: 337
Rejestracja: 18 gru 2016, o 21:40
Auto: Insignia
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2017
Miasto: Śląsk
Otrzymał  piwo: 4 razy

Re: INSIGNIA 2.8 V6 Grzegorz

Post autor: as pik » 13 sie 2019, o 08:44

A odnośnie usuwania cylindrów z silnika Ferrari... ;)

"The F154 engine in the Giulia Quadrofoglio loses two cylinders from the Ferrari unit, but retains the 90° cylinder angle, the 86.5mm bore, 82.0mm stroke and dual IHI-sourced single-scroll turbochargers. A new aluminum cylinder head, a super-finished forged nitride steel crankshaft and a new crankcase were all required for the reduction in cylinders"

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 2942
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Insignia 2.0 Turbo
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2011
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 44 razy
Otrzymał  piwo: 22 razy

Re: INSIGNIA 2.8 V6 Grzegorz

Post autor: dokia » 13 sie 2019, o 08:48

To leć usuwać 😄 kawę mi widzisz za ten jej poranny brak z powodu głupot jakie przeczytać musiałam 😁

Awatar użytkownika
as pik
Forumowicz
Posty: 337
Rejestracja: 18 gru 2016, o 21:40
Auto: Insignia
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2017
Miasto: Śląsk
Otrzymał  piwo: 4 razy

Re: INSIGNIA 2.8 V6 Grzegorz

Post autor: as pik » 13 sie 2019, o 08:57

Czyli resumując twój "silnik odrzutowy na pustyni" ma mniejszą sprawność o bolidu F1 z pierdzącym 1.6 :D

Wiem, prawda starsza niż świat... z kobietą się nie wygra ;)

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 2942
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Insignia 2.0 Turbo
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2011
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 44 razy
Otrzymał  piwo: 22 razy

Re: INSIGNIA 2.8 V6 Grzegorz

Post autor: dokia » 13 sie 2019, o 09:03

Czego ty ciągle wleczesz jakieś inne silniki ? Diametralnie zmieniłeś już temat tej rozmowy i jesteśmy w kapuście lub w krzakach. Napisałam, że podaję skróty i ogólniki abyś zajarzył o co mi chodzi z tą mocą i siłą ciągu, to jątrzysz gdy podstaw swoich wypowiedzi nie ogarniasz teoretycznie. Pfff...😁

Tylko czekam aż teraz wywleczesz silniki wodorowe z rakiet wielostopniowych. Nooo... Otwieraj garaż, Wyciągaj 😄

No i nie wygrasz bo ja wiem lepiej i tyle. Pffff... 😁😂🤣 Nawet mam dyplom na to o czym gadam. Jesteś okropny 😃 pfff....
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Auta forumowiczów”