--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Kuby Olimpijska 2.0 T 4x4 Sport
- kuba89
- Zapaleniec
- Posty: 1326
- Rejestracja: 27 lut 2015, o 21:48
- Auto: Insignia 2.0 T 4x4
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Berlin
- Otrzymał piwo: 7 razy
Kuby Olimpijska 2.0 T 4x4 Sport
Witam społeczność!
Po podpowiedzi kolegi Engine ( :p ) chciałbym zaprezentować moja Olimpijska Iśke
Silnik A20NHT 220km
Wersja Sport
Rocznik 2009
Aktualny przebieg 118 tys.
Kupiłem ją w salonie sprzedaży BMW. Została w rozliczeniu za nowe 535d Xdrive
Przebieg przy zakupie 94500. Marzec 2015
Co zostało zrobione:
- oryginalne felgi 19' Speedline pomalowane na czarny półmat
- 19' Speedline sprzedane, kupione 20' Opc line i pomalowane na czarny mat
- W zawieszeniu XJ2 zmienione sprężyny na H&R
- dystanse kół H&R 20mm na koło
- zasilanie Car audio, ogólnie cały system. Z przodu Hertz HSK 165 + HiFonics TXI6000, z tylu HiFonics MXs 12' + HiFonics TXI1500d, kable 35mm2 bla bla bla
- wymiana sprzegla Haldex w ASO (strzeliło i przestało działać )
- wymiana wału napędowego do tylnej osi ze względu na pęknięta osłonę przegubu przy skrzyni rozdzielczej :/ tez ASO
W serwisie panowie nie chcieli wydrukować mi historii tego auta, tylko dali do wglądu na miejscu. Zrobione były wszystkie bolączki tj. Wymieniony przycisk klapy tylnej, wymieniona wiązka kabli do AWD, wymienione dwie przednie lampy, ustawiany kilka razy szyberdach... Wiecej nie pamietam, dlatego jeżeli któryś z miłych kolegów na forum mialby dostęp do tej historii i mógłby mi ja przesłać, proszę... Odezwij sie )
Co w planach:
- Tarcze i klocki z przodu albo ATE PowerDisc albo Zimmermann Sport. Przeczytałem forum i nadal nie wiem co wybrać... Jestem otwarty na wasze konkretne propozycje.
- przyciemnienie szyb od słupka B
- modyfikacja układu wydechowego. Downpipe od głównego KAT firmy Milltec, tłumik środkowy FOX i dalej zobaczymy. Najprawdopodobniej koncówki beda Ulter Sport.
- Modyfikacja układu dolotowego w tym Intercoolera
- Podniesienie mocy przez software (Pewnie skorzystam z TuneForce )
- Foliowanie tylnych lamp (chyba, ze macie jakis inny sposób na przyciemnienie)
Szukałem zacisków do tarcz 337, bo chciałem przy okazji wymiany tarcz je powiekszyć, ale jest cieżko. Jak cos macie CZEKAM NA INFO! Zastanawiałem sie tez czy nie zrobic czarnego dachu, ale czarna szyba od szyberdachu fajnie wyglada na białym dachu. Jakie wasze zdanie?
W środku nie zamierzam za duzo zmieniać, podoba mi sie oryginał widziałem tylko na którymś z forów zmienione podświetlenie zegarów w białym LED-owym kolorze. Jakieś instrukcje?
Poniżej kilka fotek jak to co napisałem wyglada
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Po podpowiedzi kolegi Engine ( :p ) chciałbym zaprezentować moja Olimpijska Iśke
Silnik A20NHT 220km
Wersja Sport
Rocznik 2009
Aktualny przebieg 118 tys.
Kupiłem ją w salonie sprzedaży BMW. Została w rozliczeniu za nowe 535d Xdrive
Przebieg przy zakupie 94500. Marzec 2015
Co zostało zrobione:
- oryginalne felgi 19' Speedline pomalowane na czarny półmat
- 19' Speedline sprzedane, kupione 20' Opc line i pomalowane na czarny mat
- W zawieszeniu XJ2 zmienione sprężyny na H&R
- dystanse kół H&R 20mm na koło
- zasilanie Car audio, ogólnie cały system. Z przodu Hertz HSK 165 + HiFonics TXI6000, z tylu HiFonics MXs 12' + HiFonics TXI1500d, kable 35mm2 bla bla bla
- wymiana sprzegla Haldex w ASO (strzeliło i przestało działać )
- wymiana wału napędowego do tylnej osi ze względu na pęknięta osłonę przegubu przy skrzyni rozdzielczej :/ tez ASO
W serwisie panowie nie chcieli wydrukować mi historii tego auta, tylko dali do wglądu na miejscu. Zrobione były wszystkie bolączki tj. Wymieniony przycisk klapy tylnej, wymieniona wiązka kabli do AWD, wymienione dwie przednie lampy, ustawiany kilka razy szyberdach... Wiecej nie pamietam, dlatego jeżeli któryś z miłych kolegów na forum mialby dostęp do tej historii i mógłby mi ja przesłać, proszę... Odezwij sie )
Co w planach:
- Tarcze i klocki z przodu albo ATE PowerDisc albo Zimmermann Sport. Przeczytałem forum i nadal nie wiem co wybrać... Jestem otwarty na wasze konkretne propozycje.
- przyciemnienie szyb od słupka B
- modyfikacja układu wydechowego. Downpipe od głównego KAT firmy Milltec, tłumik środkowy FOX i dalej zobaczymy. Najprawdopodobniej koncówki beda Ulter Sport.
- Modyfikacja układu dolotowego w tym Intercoolera
- Podniesienie mocy przez software (Pewnie skorzystam z TuneForce )
- Foliowanie tylnych lamp (chyba, ze macie jakis inny sposób na przyciemnienie)
Szukałem zacisków do tarcz 337, bo chciałem przy okazji wymiany tarcz je powiekszyć, ale jest cieżko. Jak cos macie CZEKAM NA INFO! Zastanawiałem sie tez czy nie zrobic czarnego dachu, ale czarna szyba od szyberdachu fajnie wyglada na białym dachu. Jakie wasze zdanie?
W środku nie zamierzam za duzo zmieniać, podoba mi sie oryginał widziałem tylko na którymś z forów zmienione podświetlenie zegarów w białym LED-owym kolorze. Jakieś instrukcje?
Poniżej kilka fotek jak to co napisałem wyglada
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- IBZI
- Moderator
- Posty: 4186
- Rejestracja: 7 lis 2015, o 20:12
- Auto: Insignia 2.0
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Gliwice
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 30 razy
Re: Kuby Olimpijska 2.0 T 4x4 Sport
Bardzo fajne autko. Najlepszy jest kolor Też mam taki.
Historię sprawdzisz sobie sam na https://my.opel.de - wystarczy się zarejestrować.
Historię sprawdzisz sobie sam na https://my.opel.de - wystarczy się zarejestrować.
- pjoter1
- Użytkownik
- Posty: 512
- Rejestracja: 27 lip 2015, o 10:10
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Warszawa
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Kuby Olimpijska 2.0 T 4x4 Sport
Bardzo ładnie się prezentuje. Moja żona za każdym razem wzdycha jak widzi białą.
Tylko wydech jakoś zginał.
Co to za naklejka nad lewym kloszem? Powinna być klubowa
Tam też coś nie styka chyba klapa.
Dach bym pomalował
Tylko wydech jakoś zginał.
Co to za naklejka nad lewym kloszem? Powinna być klubowa
Tam też coś nie styka chyba klapa.
Dach bym pomalował
- kuba89
- Zapaleniec
- Posty: 1326
- Rejestracja: 27 lut 2015, o 21:48
- Auto: Insignia 2.0 T 4x4
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Berlin
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Kuby Olimpijska 2.0 T 4x4 Sport
No niestety na myopel nic nie ma, pomimo,ze był serwis za prawie 5000Euro albo coroczna zmiana oleju za 200zł bo słyszałem,ze opel odblokowuje ta opcje po serwisie od 200zł.. nie wiem czy to prawda. U mnie tak czy siak nie ma ;/
- pjoter1
- Użytkownik
- Posty: 512
- Rejestracja: 27 lip 2015, o 10:10
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Warszawa
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Kuby Olimpijska 2.0 T 4x4 Sport
Czasem trzeba się im przypomnieć z tym odblokowaniem. Jak serwis był niedawno, to bym na twoim miejscu do nich podjechał.
Wpisy dostajesz do wglądu na rok.
Wpisy dostajesz do wglądu na rok.
Ostatnio zmieniony 23 kwie 2016, o 19:39 przez pjoter1, łącznie zmieniany 1 raz.
- Sebuś
- Użytkownik
- Posty: 201
- Rejestracja: 14 kwie 2015, o 17:04
- Auto: Insignia ST EcoFLEX
- Kod silnika: A20DTL
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Czerwionka-Leszczyny
- Otrzymał piwo: 5 razy
Re: Kuby Olimpijska 2.0 T 4x4 Sport
Ja byłem jakiś czas temu na diagnostyce i przy okazji wyrobili mi Car Pass. Gość zapytał się mnie czy jestem zarejestrowany na MyOpel i powiedział że udostępni mi wgląd do konta i tak było tylko że po kilku dniach.
- kuba89
- Zapaleniec
- Posty: 1326
- Rejestracja: 27 lut 2015, o 21:48
- Auto: Insignia 2.0 T 4x4
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Berlin
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Kuby Olimpijska 2.0 T 4x4 Sport
Ja mojego gościa pytałem, powiedzial z wielkim zdziwieniem
"Nie my nic nie aktywujemy, to jest automatyczne"... Ehh pojadę gdzie indziej
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
"Nie my nic nie aktywujemy, to jest automatyczne"... Ehh pojadę gdzie indziej
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- Engine
- Zapaleniec
- Posty: 4602
- Rejestracja: 14 wrz 2014, o 10:53
- Auto: BMW F10 525D xDrive
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Śląsk
- Otrzymał piwo: 6 razy
- Kontakt:
Re: Kuby Olimpijska 2.0 T 4x4 Sport
Ładna sztuka w końcu pokazałeś auto
Wysłano z Sony Xperia Z3 przez Tapatalk
Wysłano z Sony Xperia Z3 przez Tapatalk
Re: Kuby Olimpijska 2.0 T 4x4 Sport
Super się prezentuje na tych 20" czarno - matowych felgach.
Pozdrawiam i bezawaryjności życzę.
Pozdrawiam i bezawaryjności życzę.
- kuba89
- Zapaleniec
- Posty: 1326
- Rejestracja: 27 lut 2015, o 21:48
- Auto: Insignia 2.0 T 4x4
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Berlin
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Kuby Olimpijska 2.0 T 4x4 Sport
Wczoraj zamontowałem tłumik środkowy produkcji niemieckiej Bastuck. Poszło sprawnie jak nigdy. Zmiany? Moze na wyższych obrotach niższy dźwięk i na ssaniu głośniej ale bez przesady. Ładnie chodził bez tylnych puszek ale...
Teraz trzeba poczekać ma dzien dziecka i zamontować końcowe...
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Teraz trzeba poczekać ma dzien dziecka i zamontować końcowe...
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- kuba89
- Zapaleniec
- Posty: 1326
- Rejestracja: 27 lut 2015, o 21:48
- Auto: Insignia 2.0 T 4x4
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Berlin
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Kuby Olimpijska 2.0 T 4x4 Sport
Doszedł jeszcze ładnie wyglądający łącznik obudowy filtra z turbo.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- mxw
- Zapaleniec
- Posty: 1011
- Rejestracja: 14 lip 2015, o 18:23
- Auto: Insignia 2.0T ST 4x4
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Poznań
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Kuby Olimpijska 2.0 T 4x4 Sport
O, jaki ładny - a można wiedzieć skąd taki łącznik z kwasówki wytrzasnąłeś?
Pozdro.,
MxW.
Pozdro.,
MxW.
- mxw
- Zapaleniec
- Posty: 1011
- Rejestracja: 14 lip 2015, o 18:23
- Auto: Insignia 2.0T ST 4x4
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Poznań
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Kuby Olimpijska 2.0 T 4x4 Sport
Dzięki, widzę.
Jeszcze jedno pytanie - wydech bez końcowych puszek - jak dokładniej chodził?
Pozdro.,
MxW.
Jeszcze jedno pytanie - wydech bez końcowych puszek - jak dokładniej chodził?
Pozdro.,
MxW.
- kuba89
- Zapaleniec
- Posty: 1326
- Rejestracja: 27 lut 2015, o 21:48
- Auto: Insignia 2.0 T 4x4
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Berlin
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Kuby Olimpijska 2.0 T 4x4 Sport
Zacznę od początku...
Na samym katalizatorze tzn 1 kat i 2 kat dźwięk bulgoczący ale nie opanowany i za głośny.
Kat 1 i 2 + nowy środkowy Bastuck dźwięk Ok, niski ale jeszcze za głośny.
Jak wszystko było zmontowane dźwięk praktycznie ten sam co przed wymiana. Te tylne puszki tłumią masakrycznie :/ trzeba odłożyć troche srebrników i zamontować cos odpowiedniego
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Na samym katalizatorze tzn 1 kat i 2 kat dźwięk bulgoczący ale nie opanowany i za głośny.
Kat 1 i 2 + nowy środkowy Bastuck dźwięk Ok, niski ale jeszcze za głośny.
Jak wszystko było zmontowane dźwięk praktycznie ten sam co przed wymiana. Te tylne puszki tłumią masakrycznie :/ trzeba odłożyć troche srebrników i zamontować cos odpowiedniego
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- mxw
- Zapaleniec
- Posty: 1011
- Rejestracja: 14 lip 2015, o 18:23
- Auto: Insignia 2.0T ST 4x4
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Poznań
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Kuby Olimpijska 2.0 T 4x4 Sport
Hehe, okay, wielkie dzięki za szczegółowy i konkretny opis.
Sam się zastanawiam co z tym fantem zrobić - żeby mieć słuszny, ale nie za glosny wydech.
W poprzednim aucie kupowałem różne tłumiki noname na przymiarki - i testowe pojeżdżenie - i później jeden taki został na kilka lat. Ale nie wiem czy w Insigni taka metoda prób i błędów się sprawdzi.
pozdro.,
mxw.
Wysłano z D802 za pomocą Tapatalk2.
Sam się zastanawiam co z tym fantem zrobić - żeby mieć słuszny, ale nie za glosny wydech.
W poprzednim aucie kupowałem różne tłumiki noname na przymiarki - i testowe pojeżdżenie - i później jeden taki został na kilka lat. Ale nie wiem czy w Insigni taka metoda prób i błędów się sprawdzi.
pozdro.,
mxw.
Wysłano z D802 za pomocą Tapatalk2.
- kuba89
- Zapaleniec
- Posty: 1326
- Rejestracja: 27 lut 2015, o 21:48
- Auto: Insignia 2.0 T 4x4
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Berlin
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Kuby Olimpijska 2.0 T 4x4 Sport
Nie wiem czy to wiocha czy nie ale chciałem rozebrać oryginalne puszki i je zmodyfikować. Widziałem w necie jak gosc przerobił puszki od opc. Wspawal zamiar rurki z dziurkami, zwykła rurę. Jakis pomysł jest :p
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- Recover_87
- Forumowicz
- Posty: 94
- Rejestracja: 6 gru 2015, o 21:32
- Auto: COSMO '20 FULL
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Polsze
- Kontakt:
- kuba89
- Zapaleniec
- Posty: 1326
- Rejestracja: 27 lut 2015, o 21:48
- Auto: Insignia 2.0 T 4x4
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Berlin
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Kuby Olimpijska 2.0 T 4x4 Sport
Dzięki! mysle cały czas o tym. Narazie trzeba cos z tuningiem mechanicznym pomysleć optycznie NARAZIE mi pasuje :p
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk