Dzięki za objaśnieniewassermann pisze: ↑23 wrz 2025, o 15:02A to ciekawe zatem. To jest jeszcze przedlift?
LTG - kod silnika
SIDI - ogólne określenie rodziny motorów "Spark-Ignited Direct Injection"
Zawieszenie uwielbiałem za ten absolutny spokój kierownicy. Czasami brakuje mi go w obecnej GSi, gdzie koleiny potrafią "pociągnąć" za kierownicę przy oponach 245. Natomiast przy przyspieszaniu ze zmianą pasa (wyprzedzanie) czy ostrym ruszaniu z miejsca kierownica jest spokojna nawet przy McPhersonie, bo auto mocno odpycha się tylną osią i przód nie wierzga (nie ma torque steeringu).
M.

Nie kolego, to już pełen polift. Jak widać jeden z pierwszych

@Torguan
Jest to skrzynia o oznaczeniu kodowym 6T70 która według informacji znalezionych na necie ma znieść do 380 Nm. Ciekawe że Iśka 250 km ma 400 Nm. Jest to klasyczna skrzynia produkcji GM tak jak @wassermann powiedział.
Nie jest to nie wiadomo jak szybka skrzynia i fakt czasem nie wie co ma zrobić. Szczególnie jak mocno depniesz przy wyprzedzaniu i nagle odpuścisz. Jak zgra się w czasie z przełożeniem na wyższy bieg to trochę "myśli" zanim cokolwiek zrobi.
Możesz zawsze wymienić olej na nowy (metodę sobie już sam wybierz - patrzył bym tu na stan oleju) po czym w serwisie zresetować adaptację aby "wyuczyć" ją pod swój styl jazdy. Im więcej będziesz jeździł tym lepiej ją poznasz.
Na takie redukcję np pod górkę gdy wchodzi na za niskie obroty robię delikatny strzał z gazu. Skrzynia redukuje sobie bieg ale nie zwiększam prędkości. Jak się to powtarza to lewarek na manual i z głowy. Chociaż najlepiej tym autem jechać w granicach 90-100km na godzinę. Przy 80 czasem jeszcze są za niskie obroty jak 6 wbije.
P.S
Tu masz link z ceną cewki ori: