--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Insi Black FL
- bartekbilin
- Użytkownik
- Posty: 209
- Rejestracja: 4 sty 2015, o 03:34
- Auto: Insignia CT
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Łódź
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Insi Black FL
Insignia niestety już drugi raz w swoim życiu dostała uderzenie w tył... Tym razem mocniej.
Już jest w ASO, a jako auto zastępcze służy Astra IV
Już jest w ASO, a jako auto zastępcze służy Astra IV
Ostatnio zmieniony 10 kwie 2017, o 17:50 przez bartekbilin, łącznie zmieniany 1 raz.
- peja-1991
- V-ce Prezes ds organizacyjnych
- Posty: 4424
- Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
- Auto: Insignia
- Kod silnika: D16SHT
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 96 razy
- Kontakt:
Re: Insi Black FL
podłoga nienaruszona ?
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
- bartekbilin
- Użytkownik
- Posty: 209
- Rejestracja: 4 sty 2015, o 03:34
- Auto: Insignia CT
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Łódź
- Otrzymał piwo: 4 razy
- peja-1991
- V-ce Prezes ds organizacyjnych
- Posty: 4424
- Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
- Auto: Insignia
- Kod silnika: D16SHT
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 96 razy
- Kontakt:
Re: Insi Black FL
To najważniejsze
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
- bartekbilin
- Użytkownik
- Posty: 209
- Rejestracja: 4 sty 2015, o 03:34
- Auto: Insignia CT
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Łódź
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Insi Black FL
Ostatnio do Insi trafiły dwie użyteczne modyfikacje:
-druga lampka w bagażniku (oczywiście led)
-pilot do bramy w podsufitce
Nie jest to ostateczna wersja tego pilota, bo w zamyśle ma obsługiwać jeszcze 2 inne bramy. Z czasem pewnie go poprawię
-druga lampka w bagażniku (oczywiście led)
-pilot do bramy w podsufitce
Nie jest to ostateczna wersja tego pilota, bo w zamyśle ma obsługiwać jeszcze 2 inne bramy. Z czasem pewnie go poprawię
- elfiasty
- Użytkownik
- Posty: 522
- Rejestracja: 8 cze 2016, o 15:11
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTL
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Olsztyn
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Insi Black FL
A może napisać jak to zmontowałeś ? Mam na myśli pilota, fajna opcja chętnie bym coś takiego u siebie zrobił.
- bartekbilin
- Użytkownik
- Posty: 209
- Rejestracja: 4 sty 2015, o 03:34
- Auto: Insignia CT
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Łódź
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Insi Black FL
Oryginalną elektronikę przycisków zastąpiłem dwoma przyciskami reset ze starych pc. One połączone są z pilotem do bramy wjazdowej. Jak go dokończę (testuję aktualnie miejsce w aucie dla pilota) i będzie dalej zainteresowanie modem to mogę zrobić mini poradnik ze zdjęciami itp.
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
- elfiasty
- Użytkownik
- Posty: 522
- Rejestracja: 8 cze 2016, o 15:11
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTL
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Olsztyn
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Insi Black FL
Czyli wsadziłeś pilota w podsufitkę ? Pytam bo myślałem, że to jakiś przekaźnik inny. Fajny pomysł z tym pilotem.
- bartekbilin
- Użytkownik
- Posty: 209
- Rejestracja: 4 sty 2015, o 03:34
- Auto: Insignia CT
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Łódź
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Insi Black FL
Tak, pilot jest zamontowany w podsufitce przy krawędzi szyby.
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
- bartekbilin
- Użytkownik
- Posty: 209
- Rejestracja: 4 sty 2015, o 03:34
- Auto: Insignia CT
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Łódź
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Insi Black FL
Cześć,
W temacie nie było aktualizacji od ponad 5 lat Jest to głównie spowodowane tym, że Insignia przez ten czas w sumie nie sprawiała żadnych problemów (w przeciwieństwie do innych aut w domu ). Z racji tego, że przez ostatnie 2 lata nie była użytkowana jako typowe daily, a jeździła tylko od czasu do czasu trasy i czasami zimą po mieście, dopiero 2 tygodnie temu przekroczyła przebieg 200kkm.
Czas na aktualne zdjęcia i małą listę co było przy niej ostatnio robione:
Przy 190kkm: Olej, filtry, tarcze przód Zimmermann Sport + klocki Galfer fdhp 1050 i przy okazji odświeżone zaciski.
Przy 200kkm: Wymiana wycieraczek przód (denso), zbiorniczka płynu chłodzącego, ponieważ zaczął się pocić oraz pierwsze w życiu tego auta mycie komory silnika.
Niedługo do zrobienia:
- wymiana/regeneracja amortyzatorów (flex ride) z tyłu, są zapocone i trochę je słychać na nierównościach
- wymiana lub usunięcie przy okazji chipa tylnej sondy adblue, ponieważ zaczyna wyrzucać błąd
- czyszczenie kolektora dolotowego, egr itp. z zebranego nagaru
Generalnie do tej pory auto dzielnie służy i oby tak zostało. Natomiast do pełni szczęścia brakuje w niej dwóch rzeczy. Skrzyni automatycznej oraz napędu AWD. Po przeanalizowaniu różnych opcji i testowaniu kilku nowych aut (Audi A4, A6, BMW 3, Alfa Giulia, Stelvio) w domu trochę przypadkowo pojawiła się:
Insignia B Country Tourer z połowy 2019 roku. Auto krajowe, jeden właściciel. Silnik 2.0 biturbo, AT8, AWD, przebieg 86kkm. Raczej bogato wyposażona, chociaż nie jest to full. Z ciekawszych rzeczy jest:
- aktywny tempomat, martwa strefa, utrzymanie pasa itp.
- head-up, nawigacja, światła intellilux
- fotele skórzane agr z pamięcią, masażem, wentylacją i grzaniem (wszystkie + kierownica)
- keyless, elektryczna klapa, kamery 360, automatyczne parkowanie
Odnośnie wrażeń to jeździ się bardzo przyjemnie. W stosunku do Insi A czuć dużą różnicę między trybem normalnym, a tour zawieszenia. Przydałoby się trochę więcej mocy przy tej wadze, ale z tym da się coś zrobić. Aktywny tempomat działa płynniej niż w starszej, światła, wentylacja foteli, elektryczna klapa, head-up też super.
Po zakupie został wymieniony filtr powietrza, kabinowy i uszczelka oraz połamana zapinka rury od turbin do ic. Rura była już zapocona przy zakupie.
Gdyby ktoś szukał to jest tam złącze przy turbo HC 32.15, a przy ic HC40.15 i do takich złącz należy szukać uszczelek oraz zapinek, ponieważ w ASO nie są dostępne. Jedynie cała rura za ok 1100zł.
Wpadła też mata do bagażnika
Niedługo pojawi się pilot do bramy w podsufitce tak samo jak w A fl, panel już jest. Jeszcze nie wiem czy wykorzystam przyciski od OnStar czy od panoramy.
Tylko tu pojawia się pytanie. Czy ktoś już demontował ten panel w aucie? Z tego co patrzyłem jest jedynie na 4 zatrzaskach w dachu i trzeba go na siłę wyrwać?
Z rzeczy do zrobienia przy CT:
- wymiana oleju w skrzyni i napędzie
- kupno opon zimowych lub całorocznych
To tyle na ten moment, zobaczymy czy nowsza Insi będzie zmuszała do częstszych aktualizacji tematu
W temacie nie było aktualizacji od ponad 5 lat Jest to głównie spowodowane tym, że Insignia przez ten czas w sumie nie sprawiała żadnych problemów (w przeciwieństwie do innych aut w domu ). Z racji tego, że przez ostatnie 2 lata nie była użytkowana jako typowe daily, a jeździła tylko od czasu do czasu trasy i czasami zimą po mieście, dopiero 2 tygodnie temu przekroczyła przebieg 200kkm.
Czas na aktualne zdjęcia i małą listę co było przy niej ostatnio robione:
Przy 190kkm: Olej, filtry, tarcze przód Zimmermann Sport + klocki Galfer fdhp 1050 i przy okazji odświeżone zaciski.
Przy 200kkm: Wymiana wycieraczek przód (denso), zbiorniczka płynu chłodzącego, ponieważ zaczął się pocić oraz pierwsze w życiu tego auta mycie komory silnika.
Niedługo do zrobienia:
- wymiana/regeneracja amortyzatorów (flex ride) z tyłu, są zapocone i trochę je słychać na nierównościach
- wymiana lub usunięcie przy okazji chipa tylnej sondy adblue, ponieważ zaczyna wyrzucać błąd
- czyszczenie kolektora dolotowego, egr itp. z zebranego nagaru
Generalnie do tej pory auto dzielnie służy i oby tak zostało. Natomiast do pełni szczęścia brakuje w niej dwóch rzeczy. Skrzyni automatycznej oraz napędu AWD. Po przeanalizowaniu różnych opcji i testowaniu kilku nowych aut (Audi A4, A6, BMW 3, Alfa Giulia, Stelvio) w domu trochę przypadkowo pojawiła się:
Insignia B Country Tourer z połowy 2019 roku. Auto krajowe, jeden właściciel. Silnik 2.0 biturbo, AT8, AWD, przebieg 86kkm. Raczej bogato wyposażona, chociaż nie jest to full. Z ciekawszych rzeczy jest:
- aktywny tempomat, martwa strefa, utrzymanie pasa itp.
- head-up, nawigacja, światła intellilux
- fotele skórzane agr z pamięcią, masażem, wentylacją i grzaniem (wszystkie + kierownica)
- keyless, elektryczna klapa, kamery 360, automatyczne parkowanie
Odnośnie wrażeń to jeździ się bardzo przyjemnie. W stosunku do Insi A czuć dużą różnicę między trybem normalnym, a tour zawieszenia. Przydałoby się trochę więcej mocy przy tej wadze, ale z tym da się coś zrobić. Aktywny tempomat działa płynniej niż w starszej, światła, wentylacja foteli, elektryczna klapa, head-up też super.
Po zakupie został wymieniony filtr powietrza, kabinowy i uszczelka oraz połamana zapinka rury od turbin do ic. Rura była już zapocona przy zakupie.
Gdyby ktoś szukał to jest tam złącze przy turbo HC 32.15, a przy ic HC40.15 i do takich złącz należy szukać uszczelek oraz zapinek, ponieważ w ASO nie są dostępne. Jedynie cała rura za ok 1100zł.
Wpadła też mata do bagażnika
Niedługo pojawi się pilot do bramy w podsufitce tak samo jak w A fl, panel już jest. Jeszcze nie wiem czy wykorzystam przyciski od OnStar czy od panoramy.
Tylko tu pojawia się pytanie. Czy ktoś już demontował ten panel w aucie? Z tego co patrzyłem jest jedynie na 4 zatrzaskach w dachu i trzeba go na siłę wyrwać?
Z rzeczy do zrobienia przy CT:
- wymiana oleju w skrzyni i napędzie
- kupno opon zimowych lub całorocznych
To tyle na ten moment, zobaczymy czy nowsza Insi będzie zmuszała do częstszych aktualizacji tematu
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2197
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 20 razy
Re: Insi Black FL
Zapewne będziesz zadowolony 4x4 w IB robi robotę
Fajne woziło, oby służyło jak najdłużej
Fajne woziło, oby służyło jak najdłużej
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8971
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 114 razy
Re: Insi Black FL
Ja sobie w tym aucie odpuściłem pilota, bo wszystko już otwieram ze fona zanim dojadę do domu .
- bartekbilin
- Użytkownik
- Posty: 209
- Rejestracja: 4 sty 2015, o 03:34
- Auto: Insignia CT
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Łódź
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Insi Black FL
Też rozważam taką opcję.
Już delikatnie testowałem na luźnej nawierzchni jak się zachowuje i mam wrażenie, że lepiej zarzuca nić legendarne quattro w allroad c5. Na asfalcie trzyma się bardzo fajnie, co prawda nie pojedzie tak szybko w zakręcie jak giulia, ale to trochę inne auta. Jak na 5m kombi jest spoko.