--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Insignia B ST DTR OPC Line
- Pro
- Klubowicz
- Posty: 587
- Rejestracja: 9 paź 2020, o 19:46
- Auto: Insignia B ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wrocław
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 31 razy
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
Zaraz po carpro elixir spróbuję
Aa, i dzisiaj święto lasu w moim samochodzie
Aa, i dzisiaj święto lasu w moim samochodzie
- Gawelsonnn
- Klubowicz
- Posty: 247
- Rejestracja: 6 lis 2021, o 17:42
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Psary
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
A ja w pierwszym momencie szukałem choinki z kontrolek a tu o przebieg chodzi
- Pro
- Klubowicz
- Posty: 587
- Rejestracja: 9 paź 2020, o 19:46
- Auto: Insignia B ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wrocław
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 31 razy
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
W sumie coś dawno nie pojawiła się żadna kontrolka. Jutro sprawdzę czy się nie spaliła żaróweczka i jeżdżę sobie w błogiej nieświadomości
- alehandro`
- Użytkownik
- Posty: 835
- Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Bratoszewice
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
Hehe.
"Lasek" to taki przebieg dla tego auta nie wiem czy nawet półmetkowy. Oby bezawaryjnie nawet do precelków dojechała.
Fakt, że coraz częściej dopada mnie myślę, że jeśli bym zmieniał to jako jedną z opcji rozważyłbym IB 4x4 B20DTR....
Nie zachwyca mnie jakoś niemożliwie Insignia, ale porządne jest to auto i w tej opcji pokryło by dużą część moich mniej lub bardziej merytorycznie uzasadnionych potrzeb.
"Lasek" to taki przebieg dla tego auta nie wiem czy nawet półmetkowy. Oby bezawaryjnie nawet do precelków dojechała.
Fakt, że coraz częściej dopada mnie myślę, że jeśli bym zmieniał to jako jedną z opcji rozważyłbym IB 4x4 B20DTR....
Nie zachwyca mnie jakoś niemożliwie Insignia, ale porządne jest to auto i w tej opcji pokryło by dużą część moich mniej lub bardziej merytorycznie uzasadnionych potrzeb.
- Pro
- Klubowicz
- Posty: 587
- Rejestracja: 9 paź 2020, o 19:46
- Auto: Insignia B ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wrocław
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 31 razy
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
Polmetkowy na pewno nie, widziałem na mobile.de samochody z przebiegiem więcej niż "jezioro łabędzie", więc raczej mogą tyle jeździć.
Co do zmiany, to patrząc na ofertę ciężko coś obecnie znaleźć w takiej cenie z takim wyposażeniem i silnikiem powyżej 200 KM. Ale jak już chyba kiedyś wspominałem, moje następne auto to elektryk, ewentualnie hybryda. Zobaczę tylko jak technika będzie się rozwijała i technologia magazynowania energii. A, i najważniejsze: sposoby gaszenia przez PSP
Co do zmiany, to patrząc na ofertę ciężko coś obecnie znaleźć w takiej cenie z takim wyposażeniem i silnikiem powyżej 200 KM. Ale jak już chyba kiedyś wspominałem, moje następne auto to elektryk, ewentualnie hybryda. Zobaczę tylko jak technika będzie się rozwijała i technologia magazynowania energii. A, i najważniejsze: sposoby gaszenia przez PSP
- alehandro`
- Użytkownik
- Posty: 835
- Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Bratoszewice
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
Generalnie nie ma tu finezji i niestety, ale przynajmniej w tej chwili pożar baterii oznacza zniszczenie auta przez to jaką ilość wody musimy zużyć i działania podjąć by schłodzić baterię.Pro pisze: ↑31 maja 2023, o 16:03Polmetkowy na pewno nie, widziałem na mobile.de samochody z przebiegiem więcej niż "jezioro łabędzie", więc raczej mogą tyle jeździć.
Co do zmiany, to patrząc na ofertę ciężko coś obecnie znaleźć w takiej cenie z takim wyposażeniem i silnikiem powyżej 200 KM. Ale jak już chyba kiedyś wspominałem, moje następne auto to elektryk, ewentualnie hybryda. Zobaczę tylko jak technika będzie się rozwijała i technologia magazynowania energii. A, i najważniejsze: sposoby gaszenia przez PSP
Poniżej świeżyna.
https://www.youtube.com/shorts/Hd-ijyUUEvo
- alehandro`
- Użytkownik
- Posty: 835
- Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Bratoszewice
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
Mniej.
Zakładam, że wynika to z ich mniejszego obciążenia (mniej pracuje - cykl jest przerywany, mniejsza pojemność, łatwiej utrzymać niższą temp. etc.)
Zakładam, że wynika to z ich mniejszego obciążenia (mniej pracuje - cykl jest przerywany, mniejsza pojemność, łatwiej utrzymać niższą temp. etc.)
- Pro
- Klubowicz
- Posty: 587
- Rejestracja: 9 paź 2020, o 19:46
- Auto: Insignia B ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wrocław
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 31 razy
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
Producenci sprężyn obniżających go nienawidzą, znalazł jeden prosty trik, aby obniżyć zawieszenie z tyłu o 1 cm
1000 km nad morze i z powrotem zrobione, większość trasy tempomat na 120, średnie spalanie 7,7. Spodziewałem się więcej, z drugiej strony tylko się cieszyć
Swoją drogą podziwiam osoby, które jakimiś motorynkami wożą 3 i więcej rowerów na platformie. Głupio to zabrzmi, ale jak była falista droga, to było czuć jak przód unosi przy chyba najcięższym silniku w IB z automatyczna skrzynia takie doznania, to co musi być w lanosie
1000 km nad morze i z powrotem zrobione, większość trasy tempomat na 120, średnie spalanie 7,7. Spodziewałem się więcej, z drugiej strony tylko się cieszyć
Swoją drogą podziwiam osoby, które jakimiś motorynkami wożą 3 i więcej rowerów na platformie. Głupio to zabrzmi, ale jak była falista droga, to było czuć jak przód unosi przy chyba najcięższym silniku w IB z automatyczna skrzynia takie doznania, to co musi być w lanosie
- alehandro`
- Użytkownik
- Posty: 835
- Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Bratoszewice
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
Platforma to niezła dźwignia (+ z załadowanym bagażnikiem), ale w mojej opinii do wożenia rowerów strzał w 10.
Następnym razem żeby docisnąć musisz bagażnik dachowy wrzucić
Następnym razem żeby docisnąć musisz bagażnik dachowy wrzucić
- Pro
- Klubowicz
- Posty: 587
- Rejestracja: 9 paź 2020, o 19:46
- Auto: Insignia B ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wrocław
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 31 razy
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
AWD w lanosie jeszcze nie widziałem, ale mówię to z naciskiem na słowo "jeszcze"
Bagażnik dachowy mam z trumna XXL, ale ostatnio częściej pożyczam niż sam z nią jeżdżę. Po prostu kiedyś, jak pojawiła się potrzeba trumny, nie potrafiliśmy się spakować na wyjazd. A teraz do bagażnika nawet fotelik na rower dla najmlodszej się zmieścił
Bagażnik dachowy mam z trumna XXL, ale ostatnio częściej pożyczam niż sam z nią jeżdżę. Po prostu kiedyś, jak pojawiła się potrzeba trumny, nie potrafiliśmy się spakować na wyjazd. A teraz do bagażnika nawet fotelik na rower dla najmlodszej się zmieścił
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 9022
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 117 razy
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
Tak patrząc z drugiej strony to taka dźwignia w fwd dodaje mocy dodatkowo bo koła częściej boksują
Czyli i obniżony zawias i moc. Eureka
Czyli i obniżony zawias i moc. Eureka
- Pro
- Klubowicz
- Posty: 587
- Rejestracja: 9 paź 2020, o 19:46
- Auto: Insignia B ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wrocław
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 31 razy
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
Po urlopach przebieg wzrósł.
Lato się kończy, czas przemija i zaraz zima. Na szczęście czekają już nowe opony zimowe, tym razem Michelin PA4, podobnie jak Mazmarcin. Zobaczymy jak to klei. Ze względu na przebieg, zaraz znowu wymiana oleju, oleju w skrzyni i będzie można pożerać kolejne kilometry
Lato się kończy, czas przemija i zaraz zima. Na szczęście czekają już nowe opony zimowe, tym razem Michelin PA4, podobnie jak Mazmarcin. Zobaczymy jak to klei. Ze względu na przebieg, zaraz znowu wymiana oleju, oleju w skrzyni i będzie można pożerać kolejne kilometry
- Pro
- Klubowicz
- Posty: 587
- Rejestracja: 9 paź 2020, o 19:46
- Auto: Insignia B ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wrocław
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 31 razy
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
Z mronikarskiego obowiązku chciałem pochwalić się, że mam też już bezprzewodowe AA co prawda nie takie, jak wszyscy, ale też działa. Dokładnie kupiłem takie coś jak na zdjęciu poniżej za całe 96,79 PLN z przesyłką. Całość operacji trwała 8 dni z Chin, czyli tyle ile priorytet poczty polskiej z Gdańska do Warszawy lub Krakowa do Wrocławia
Oczywiście miałem problem z VPN, ale wyłączenie VPN tylko dla AA w ustawieniach pomogło
Oczywiście miałem problem z VPN, ale wyłączenie VPN tylko dla AA w ustawieniach pomogło
- Gawelsonnn
- Klubowicz
- Posty: 247
- Rejestracja: 6 lis 2021, o 17:42
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Psary
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
Jak ja gdzieś ponad 2 lata temu się za czymś takim rozglądałem to było tylko AAWireless. Teraz widzę, że majfrendy już mocno podłapały ten temat