--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - fotorelacja
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - fotorelacja
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Insignia B ST DTR OPC Line
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2272
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: https://www.insignia-club.pl/viewtopic.php?f=52&t=9254
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 21 razy
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
Ja miałem i sprzedałem. Przy dłuższej trasie i tak podłączam telefon do ładowania więc żadna różnica. Teraz mam nawet juz nawyk przed odpaleniem auta podpinać telefon.
- Pro
- Klubowicz
- Posty: 587
- Rejestracja: 9 paź 2020, o 19:46
- Auto: Insignia B ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wrocław
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 31 razy
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
Tez miałem nawyk, ale denerwowało mnie jak kręciłem się czasami po mieście. Na razie testuje, patrzę jak działa i czy baterii nie grzeje i nie drenuje. Na razie jest ok
- Pro
- Klubowicz
- Posty: 587
- Rejestracja: 9 paź 2020, o 19:46
- Auto: Insignia B ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wrocław
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 31 razy
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
Z samochodem jest jak ze zdrowiem: jak jeździ i nic się nie dzieje, to nie docenia się że jest. Sytuacja zdecydowanie zmienia się jak samochodu jesteśmy pozbawieni. Na szczęście auto jeździ już jak jeździło. A co się stało, że stało prawie miesiąc na naprawach? Wilgoć w BCM, która spowodowała korozje i przerwanie ścieżek najdziwniejsze jest to, że nigdzie nie było widać przyczyny tej wilgoci
Także jak jeżdżą wasze samochody, to cieszcie się i doceniajcie. Ja na nowo zaczynam
Przy okazji zrobione uszczelniacze w twinsterze i dodałem szkło hartowane na wyświetlacz - w sumie z tym szkłem to nie wiem po co i zmieniłem opony na zimowe w tym samym dniu, w którym stopniał śnieg
Także jak jeżdżą wasze samochody, to cieszcie się i doceniajcie. Ja na nowo zaczynam
Przy okazji zrobione uszczelniacze w twinsterze i dodałem szkło hartowane na wyświetlacz - w sumie z tym szkłem to nie wiem po co i zmieniłem opony na zimowe w tym samym dniu, w którym stopniał śnieg
- zubek
- Zapaleniec
- Posty: 1000
- Rejestracja: 19 sie 2015, o 20:03
- Auto: IB/ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Moje auto: viewtopic.php?f=53&t=8662
- Miasto: WWL
- Postawił piwo: 18 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
- Pro
- Klubowicz
- Posty: 587
- Rejestracja: 9 paź 2020, o 19:46
- Auto: Insignia B ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wrocław
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 31 razy
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
Nie mam na to konceptu. Myślę, że w styczniu jak będę miał trochę wolnego czasu, to odkopię bcm i sprawdzę jak to wygląda. Niestety, brak w sieci tutoriala jak do niego dotrzeć, a nie chce mi się demontować połowy wnętrza.
- Pro
- Klubowicz
- Posty: 587
- Rejestracja: 9 paź 2020, o 19:46
- Auto: Insignia B ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wrocław
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 31 razy
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
Na drodze ekspresowej przestały działać wycieraczki, a po minucie światła i cała reszta. Zatrzymałem się na pasie awaryjnym, zgasiłem silnik i potem juz nie odpalił. W takich chwilach człowiek wie, po co płaci za assistenace.
- Pro
- Klubowicz
- Posty: 587
- Rejestracja: 9 paź 2020, o 19:46
- Auto: Insignia B ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wrocław
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 31 razy
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
Jak tam, lubicie podróże w taką pogodę?
Efekt trasy Warszawa - Wrocław, trochę soli i minus pełen zbiornik płynu do spryskiwaczy
Efekt trasy Warszawa - Wrocław, trochę soli i minus pełen zbiornik płynu do spryskiwaczy
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2272
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: https://www.insignia-club.pl/viewtopic.php?f=52&t=9254
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 21 razy
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
No ja w piątek do Katowic i spowrotem pokryłem auto solą.
Bez myjni się nie obyło...
Bez myjni się nie obyło...
- Pro
- Klubowicz
- Posty: 587
- Rejestracja: 9 paź 2020, o 19:46
- Auto: Insignia B ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wrocław
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 31 razy
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
Wiedziałem, że czeka mnie spore zużycie płynu na przednia szybę, więc na tył nic nie dawałem, więc kamera sucha. I mimo wszystko wraz z wjechaniem do Wrocławia skończył się płyn
Ale mistrza i tak miała jedna babka, która na autostradzie otworzyła okno i zaczęła lać butelką wodę na szybę. Zgadnijcie gdzie woda przy prędkości ok 100 km/h poleciała
Zaraz po tym zdjęciu też pojechałem na myjnie. Ceramika sporo daje, sól fajnie spłynęła. Ale po dojechaniu do domu auto z powrotem brudne
Ale mistrza i tak miała jedna babka, która na autostradzie otworzyła okno i zaczęła lać butelką wodę na szybę. Zgadnijcie gdzie woda przy prędkości ok 100 km/h poleciała
Zaraz po tym zdjęciu też pojechałem na myjnie. Ceramika sporo daje, sól fajnie spłynęła. Ale po dojechaniu do domu auto z powrotem brudne
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2272
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: https://www.insignia-club.pl/viewtopic.php?f=52&t=9254
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 21 razy
- Pro
- Klubowicz
- Posty: 587
- Rejestracja: 9 paź 2020, o 19:46
- Auto: Insignia B ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wrocław
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 31 razy
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
Znowu wymieniony olej w automacie i znowu biegi aksamitnie wchodzą. Lubie to uczucie
- Pro
- Klubowicz
- Posty: 587
- Rejestracja: 9 paź 2020, o 19:46
- Auto: Insignia B ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wrocław
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 31 razy
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
Kolejne kilometry za mną, udało się uchwycić taki przebieg. Daje przebieg, gdyby ktoś watpił ile d20dtr może przejechać W ten weekend wleciała kolejna świeża bańka motula i nowy filtr, do tego filtr powietrza. Posmarowałem też szybę czołowa niewidzialna wycieraczka i efekt na autostradzie jest bardzo dobry
Na przyszły weekend większa robota, wjeżdżają nowe tarcze i klocki. Jeszcze tylko czekam na zegar do mierzenia bicia i będzie komplet do zrobienia wymiany. W sumie ceny robocizny ostatnio mnie przerażają, gdybym wiedział, że będzie popyt to bym się przebranżowił. I mógłby legalnie sobie powiedziec: Panie, kto Panu tak to...
Na przyszły weekend większa robota, wjeżdżają nowe tarcze i klocki. Jeszcze tylko czekam na zegar do mierzenia bicia i będzie komplet do zrobienia wymiany. W sumie ceny robocizny ostatnio mnie przerażają, gdybym wiedział, że będzie popyt to bym się przebranżowił. I mógłby legalnie sobie powiedziec: Panie, kto Panu tak to...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- alehandro`
- Użytkownik
- Posty: 835
- Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Bratoszewice
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
Nie no. 130k to chyba połowa przebiegu po którym można spodziewać się jakiejś pracy przy tym dieslu
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2272
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: https://www.insignia-club.pl/viewtopic.php?f=52&t=9254
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 21 razy