--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Czarna IsaBelle by Szulcu
- alehandro`
- Użytkownik
- Posty: 829
- Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Bratoszewice
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Czarna IsaBelle by Szulcu
Dla wolących bezpieczniejszy czynnik jest opcja w postacie "powrotu" do starego typu. Decyzja indywidualna.
Przede wszystkim serwis klimy 1 x na rok czy dwa jest ważny.
Miło sie patrzy na zadbane auto.
Przede wszystkim serwis klimy 1 x na rok czy dwa jest ważny.
Miło sie patrzy na zadbane auto.
- alehandro`
- Użytkownik
- Posty: 829
- Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Bratoszewice
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Czarna IsaBelle by Szulcu
W to nie wchodziłem bo dopiero sam badam temat i rozmawiałem w serwisie klimy gdzie taka opcję robią.
Jestem na etapie że jest to do zrobienia po przejściu "próby wodorowej". Jesli wzbogacę się o dalszą wiedze to na pewno skrobnę.
Jestem na etapie że jest to do zrobienia po przejściu "próby wodorowej". Jesli wzbogacę się o dalszą wiedze to na pewno skrobnę.
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8946
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 114 razy
Re: Czarna IsaBelle by Szulcu
Raczej nie trzeba, w corsie robiłem serwis i się okazało że jest nowy, ale że po sąsiedzku mam warsztat gdzie robię auta i nie mają nowego to bez problemu nabili starym.
-
- Klubowicz
- Posty: 1861
- Rejestracja: 19 kwie 2018, o 06:20
- Auto: Insignia OPC
- Kod silnika: A28NER
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Katowice (okolice)
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 71 razy
Re: Czarna IsaBelle by Szulcu
Wygląda jakby nie miała alarmu i stała w ciemnym zaułku szemranej dzielnicy Ale, że takiej fajniej kierownicy nie zabrali, dziwne
- alehandro`
- Użytkownik
- Posty: 829
- Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Bratoszewice
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
- Szulcu
- Klubowicz
- Posty: 491
- Rejestracja: 11 lut 2020, o 00:42
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Koszalin
- Postawił piwo: 4 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Czarna IsaBelle by Szulcu
No krok, bo w sumie to przeciągnięcie jednego przewodu ale ja lubię żeby było jak najbardziej zbliżone do fabryki a w sumie to jest 15-20min rozbierania
- clavikord
- Forumowicz
- Posty: 64
- Rejestracja: 30 wrz 2020, o 12:23
- Auto: Opel Insignia I FL
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Czarna IsaBelle by Szulcu
1. Powiedz mi proszę, jak wyciągnąć zegary - muszę zdemontować u siebie szybkę zegarów i od środka ją wyczyścić,
2. Sprzedaj mi patent na uspokojenie dmuchawy. Teraz może problem nie występuje, po przeważnie pracuje na wyższych obrotach, ale jak temperatury się uspokoją to pewnie znowu zacznie ćwierkać. Swoją drogą Wurth robi świetną robotę jeżeli chodzi o odkażanie parownika.
3. Wyczyść ta kierownice, bo jest śliczna, tylko ta błyszcząca skóra odrzuca Polecam - Kecav Light do skór
4. I chyba Ciebie jakoś złapie w najbliższym czasie, bo chciał nie chciał muszę zawitać do Koszalina
2. Sprzedaj mi patent na uspokojenie dmuchawy. Teraz może problem nie występuje, po przeważnie pracuje na wyższych obrotach, ale jak temperatury się uspokoją to pewnie znowu zacznie ćwierkać. Swoją drogą Wurth robi świetną robotę jeżeli chodzi o odkażanie parownika.
3. Wyczyść ta kierownice, bo jest śliczna, tylko ta błyszcząca skóra odrzuca Polecam - Kecav Light do skór
4. I chyba Ciebie jakoś złapie w najbliższym czasie, bo chciał nie chciał muszę zawitać do Koszalina
- Rooff_
- Zapaleniec
- Posty: 4119
- Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
- Auto: Insignia ST przedlif
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
- Postawił piwo: 9 razy
- Otrzymał piwo: 120 razy
Re: Czarna IsaBelle by Szulcu
Na dwa pierwsze pytania odpowiedzi są na forum. W skrócie na drugie - trzeba wyczyścić komutator od silnika dmuchawy. Najpierw z zewnątrz papierem wyrównać, później wziąć jakąś igłę czy coś cieniutkiego (mogą być nawet wykałaczki, ale dużo bo się szybko łamią ) i dobrze wyczyścić przerwy w komutatorze. Na koniec drubniutkim papierem, najlepiej wodnym (z użyciem IPY) wypolerować komutator. I na koniec jeszcze delikatnie przeczyścić ww. przerwy.
Pozdrawiam, Michał
*Nie jestem mechanikiem samochodowym! ;)
*Nie jestem mechanikiem samochodowym! ;)
- clavikord
- Forumowicz
- Posty: 64
- Rejestracja: 30 wrz 2020, o 12:23
- Auto: Opel Insignia I FL
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 4 razy
Czarna IsaBelle by Szulcu
O widzisz… to coś nowego w tym wątku widocznie się pojawiło. Ostatnio jak tam zaglądałem było tylko i wyłącznie o smarowaniu. Dzięki wielkie!
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- Rooff_
- Zapaleniec
- Posty: 4119
- Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
- Auto: Insignia ST przedlif
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
- Postawił piwo: 9 razy
- Otrzymał piwo: 120 razy
- clavikord
- Forumowicz
- Posty: 64
- Rejestracja: 30 wrz 2020, o 12:23
- Auto: Opel Insignia I FL
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Czarna IsaBelle by Szulcu
2017 rok… dobra… przyznaje. Jak przeglądałem ten wątek musiało Józefa być i ten wpis mi umknął. Mea Culpa
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- Szulcu
- Klubowicz
- Posty: 491
- Rejestracja: 11 lut 2020, o 00:42
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Koszalin
- Postawił piwo: 4 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Czarna IsaBelle by Szulcu
1. A: Trzeba odczepić plastiki po bokach tunelu, wyjąć popielniczkę, i mały dekor po lewej stronie (z przyciskiem start/stop jesli masz) - to masz opisane w moim temacie o dołożeniu touchpadaclavikord pisze:1. Powiedz mi proszę, jak wyciągnąć zegary - muszę zdemontować u siebie szybkę zegarów i od środka ją wyczyścić,
2. Sprzedaj mi patent na uspokojenie dmuchawy. Teraz może problem nie występuje, po przeważnie pracuje na wyższych obrotach, ale jak temperatury się uspokoją to pewnie znowu zacznie ćwierkać. Swoją drogą Wurth robi świetną robotę jeżeli chodzi o odkażanie parownika.
3. Wyczyść ta kierownice, bo jest śliczna, tylko ta błyszcząca skóra odrzuca Polecam - Kecav Light do skór
4. I chyba Ciebie jakoś złapie w najbliższym czasie, bo chciał nie chciał muszę zawitać do Koszalina
B: Wyjmujesz mały schowek po lewej, odkręcasz dwie śruby u góry i jedną na dole oraz 3 śruby po prawej (jedna u góry, dwie na dole) i wyjmujesz osłone pod kierownicą
C: demontujesz małą osłonę pod zegarami, potem dwie śrubki i możesz wyciągać zegary (trochę trzeba pomanewrować)
3. Wiesz, 200k km to już trochę się świeci
4. Zapraszam. Bardzo chętnie
- clavikord
- Forumowicz
- Posty: 64
- Rejestracja: 30 wrz 2020, o 12:23
- Auto: Opel Insignia I FL
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Czarna IsaBelle by Szulcu
Dzięki!
No to myślę, że w związku z taką rocznicą, wypadałoby wyszorować jej kierownice - tylko delikatnie, żeby jej nie poobcierać.
No to myślę, że w związku z taką rocznicą, wypadałoby wyszorować jej kierownice - tylko delikatnie, żeby jej nie poobcierać.