--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

INSIGNIA RAFI3040 2.0 CDTI 103 KW 140 KM ECO FLEX

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Rafi3040
Klubowicz
Posty: 511
Rejestracja: 18 lis 2015, o 17:43
Auto: Opel insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2017
Miasto: Serock
Otrzymał  piwo: 1 raz

INSIGNIA RAFI3040 2.0 CDTI 103 KW 140 KM ECO FLEX

Post autor: Rafi3040 » 23 wrz 2018, o 11:30

[VIN: W0LGT8ES3F1031260
Model: Insignia A
Rok Modelowy: 2015
Data Produkcji: 20150225
Oznaczenie silnika: A20DTE
Wersja wyposażenia: Cosmo / SE / Elite
Nadwozie: ST
Kraj Przeznaczenia: DE

Wyposażenie:
01A KOLOR TAPICERKI - JET BLACK
1AB KOLOR TAPICERKI DRZWI - JET BLACK
2D4 WYPRASKA WEWNĘTRZNA DRZWI,ECHELON COOL
3CW WYPRASKA TABLICY ROZDZIELCZEJ, ECHELON COOL
4AA TAPICERKA WEWNĘTRZNA - JET BLACK
5A7 BEZ KOŁA ZAPASOWEGO
5EA PAKIET REDUKUJĄCY EMISJĘ CO2
6X1 KOMPONENT PRZEDNI LEWY NIEKOMPUTEROWEGO ZAWIESZENIA SELEKTYWNEGO
7X1 KOMPONENT PRZEDNI PRAWY NIEKOMPUTEROWEGO ZAWIESZENIA SELEKTYWNEGO
8X2 KOMPONENT TYLNY LEWY NIEKOMPUTEROWEGO ZAWIESZENIA SELEKTYWNEGO
9L3 ZAPASOWE KOŁO I OPONA,USUNĄĆ
9X2 KOMPONENT TYLNY PRAWY NIEKOMPUTEROWEGO ZAWIESZENIA SELEKTYWNEGO
A45 PAMIĘĆ REGULATORA SIEDZENIA, LUSTERKA, MOCY, USTAWIENIA OSOBISTE KIEROWCY
A69 BIERNY NAPINACZ PASA BEZPIECZEŃSTWA, PRZÓD, WERSJA 2
A6D RĘCZNA REGULACJA PRZEDNIEGO SIEDZENIA PASAŻERA, 6-FUNKCYJNA, ELEKTRYCZNA PIONOWA
A70 BIERNY NAPINACZ PASA BEZPIECZEŃSTWA, PRZÓD
AE4 SIEDZENIE - PRZEDNIE BKT, SPORT
AEF OKNO - ELEKTRYCZNE PASAŻERA, SZYBKIE PODNOSZENIE/OPUSZCZANIE
AER OKNO - ELEKTRYCZNE, TYLNE PRAWE DRZWI, SZYBKIE PODNOSZENIE/OPUSZCZANIE
AFA TAPICERKA WEWNĘTRZNA, KONFIGURACJA - #1
AG1 ELEKTRYCZNA REGULACJA SIEDZENIA KIEROWCY, WIELOKIERUNKOWA
AHS ZAGŁÓWEK - PRZEDNIE SIEDZENIE, NASTAWIANIE GÓRA/DÓŁ, PRZÓD/TYŁ, AKTYWNE
AJH BIERNY SYSTEM BEZPIECZEŃSTWA ŁADUNKU, SIATKA, MOCOWANIE DOLNE, (RZĄD PIERWSZYCH SIEDZEŃ)
AJT BIERNY SYSTEM BEZPIECZEŃSTWA ŁADUNKU, SIATKA, MOCOWANIE DOLNE
AKL SZYBA PRZEDNIA,ODBIJAJĄCA CIEPŁO
AKO TYP SZYBY - PRYWATNOŚĆ
ANY WYPOSAŻENIE SZYN ŁADUNKU I MOCOWAŃ DOLNYCH
APG ELEKTRYCZNA REGULACJA PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO, LEWA STRONA
APH ELEKTRYCZNA REGULACJA PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO, PRAWA STRONA
APT SIATKA OCHRONNA ZWIERZĄT/BAGAŻU, RUCHOMA
AQ2 WYGODNA SIATKA, KOMPLET
ARH SIATKA OCHRONNA ZWIERZĄT/BAGAŻU
ASV WYPOSAŻENIE - CZUJNIK WILGOTNOŚCI POWIETRZA & TEMPERATURY W/S
ATS BLOKADA ZAMKA, OTWIERANIE ZDALNE, TYPOWY ZAKRES, WEJŚCIE BIERNE
AXG OKNO - ELEKTRYCZNE OPUSZCZANIE SZYBY, SZYBKIE PODNOSZENIE OPUSZCZANIE SZYBY KIEROWCY
AXJ TYP POJAZDU - SAMOCHÓD OSOBOWY
AY0 PEŁNOWYMIAROWE PODUSZKI POWIETRZNE OPEL, PO STRONIE KIEROWCY I PASAŻERA NA PRZEDNIM SIEDZENIU, BOCZNE PODUSZKI POWIETRZNE ORAZ KURTYNY POWIETRZNE Z LEWEJ I PRAWEJ STRONY
AY9 ŚRODKOWY ZAGŁÓWEK TYLNY, WINYLOWY, REGULOWANY
BPF PRZYSTOSOWANIE ZDERZAKA, PRZÓD, DOLNY SPOJLER
BPG PRZYSTOSOWANIE ZDERZAKA, TYŁ , DOLNY SPOJLER
BTM WYŁĄCZNIK URUCHAMIANIA SILNIKA, BEZKLUCZOWY
C25 UKŁAD WYCIERACZEK - TYLNA SZYBA, DZIAŁANIE PRZERYWANE
C3U ŚWIATŁO DACHOWE, SZKŁO, PRZESUWNE, ELEKTRYCZNE, PRZEŹROCZYSTE SZKŁO NIERUCHOME
C59 OTWÓR WENTYLACYJNY, KONSOLA, TYŁ
C99 WŁĄCZNIK - PODUSZKA POWIETRZNA W TABLICY ROZDZIELCZEJ Z RĘCZNYM TŁUMIENIEM
CE1 SYSTEM WYCIERACZEK - SZYBA PRZEDNIA, PULSACYJNY, CZUJNIK WILGOCI
CE4 SPRYSKIWACZ - REFLEKTORY, WYSOKIE CIŚNIENIE
CJ2 HVAC SYSTEM - AIR CONDITIONER FRT, AUTO TEMP CONT, AUX TEMP CONT
CT3 KRAJ - NIEMCY
D7A ZEWNĘTRZNE KLAMKI DRZWI, LAKIEROWANE W KOLORZE NADWOZIA Z CHROMOWANĄ LISTWĄ
DA1 PODŁOKIETNIK TYLNEGO SIEDZENIA, SCHOWEK
DD8 LUSTRO WEWNĘTRZNE WSTECZNE - FOTOCHROMATYCZNE
DH6 LUSTERKO WEWNĘTRZNE PRZEDNIE VAN LEWA STRONA & PRAWA STRONA, ZASŁONA PRZECIWSŁONECZNA, PODŚWIETLANE
DK6 WEWNĘTRZNA KONSOLA DACHOWA
DWH LUSTERKO ZEWNĘTRZNE LEWA STRONA & PRAWA STRONA, RC, ELEKTRYCZNE, PODGRZEWANE, DODATKOWO SZEROKIE POLE WIDZENIA/KIEROWCA, ELEKTRYCZNIE SKŁADANE Z CZUJNIKIEM ŚWIATŁA/KIEROWCA, WYPUKŁE/PASAŻER
EA1 KIESZEŃ - OPARCIE PRZEDNIEGO SIEDZENIA, LEWA STRONA
EA2 KIESZEŃ - OPARCIE PRZEDNIEGO SIEDZENIA, PRAWA STRONA
EAG POKRYCIE SIEDZEŃ, SKÓRA, SIENA, PERF
F45 PODWOZIE - BEZSTOPNIOWO ZMIENNE TŁUMIENIE W CZASIE RZECZYWISTYM
F84 WSKAŹNIK OSI PRZENOSZĄCEJ PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 3,09
FBE TAPICERKA POKRYCIA DRZWI WINYLOWA SIENA
FHY POJAZD Z ZASILANIEM DIESEL B10
FX3 JAZDA I WŁAŚCIWOŚCI JEZDNE POJAZDU - AUTOMATYCZNA KONTROLA ELEKTRONICZNA
GAR KOLOR PODSTAWOWY - ZEWNĘTRZNY, CARBON FLASH MET (G) 501Q
GNA WYPOSAŻENIE PODWOZIA - PRZEDNIA KOLUMNA ZAWIESZENIA ASM
GNC WYPOSAŻENIE PODWOZIA TYLNA OŚ TYŁ, 4-LINK
I15 ENGINEERING YEAR 2015
IO6 RADIO INTELLILINK RF900 NAVI
J61 UKŁAD HAMULCOWY - WSPOMAGANY, PRZÓD & TYŁ TARCZOWY, ABS, 17
J71 HAMULEC POSTOJOWY - ELEKTRYCZNY
JF5 PEDAŁY - SPORTOWE, STOPOWE
K07 NAGRZEWNICA - CHŁODNICA, CIECZ CHŁODZĄCA, SPALANE PALIWO, ZEGAR
K13 FILTR SPALIN UKŁADU WYDECHOWEGO, CZĄSTKOWY
K38 DLA TEMPOMATU ADAPTACYJNEGO
K4R AKUMULATOR,80AH
KA1 NAGRZEWNICA - SIEDZENIE PRZEDNIE
KB4 ZDALNE STEROWANIE, OGRZEWANIE
KB5 STEROWANIE - ECM STOPNIOWE HAMOWANIE
KC8 GNIAZDO ZASILANIA ELEKTRYCZNEGO (12V) W PRZEDZIALE BAGAŻNIKA
KD4 GNIAZDO ZASILANIA ELEKTRYCZNEGO NA KONSOLI PRZEDNIEJ DO UŻYTKU PRZEZ PASAŻERÓW NA TYLNYCH SIEDZENIACH
KG9 ALTERNATOR - 140 AMP
KL9 STEROWANIE SILNIKA - UKŁAD STOP/START
KOT KONSOLA STERUJĄCA, INFOTAINMENMT, STEROWANIE NADMIAROWE, PANEL DOTYKOWY
KPA GNIAZDO ELEKTRYCZNE, KONSOLA PRZEDNIA
KTI ZESTAW DO NAPEŁNIANIA AWARYJNEGO OPON
KU1 DMUCHAWA SIEDZENIA KIEROWCY
KU3 DMUCHAWA SIEDZENIA PASAŻERA
LHD NAPĘD POJAZDU - DO JAZDY W RUCHU LEWOSTRONNYM
LHV A20DTE[LHV] SILNIK WYSOKOPRĘŻNY
MAE DLA EUROPY
MDE POKRYCIE B/S GÓRNE - JASNE, WOKÓŁ OKIEN
MM3 WYPOSAŻENIE PROMOCYJNE (MANUALNA), (F13 WR (HD))
MYJ SKRZYNIA BIEGÓW - RĘCZNA 6-BIEGOWA, (F40-6, PRZÓD) NA 1. BIEGU 4,167, NA 6. BIEGU 0,623
N37 KOLUMNA KIEROWNICY - PRZECHYLANA, TELESKOPOWA
N55 KOŁO KIEROWNICY - SKÓRA, 3 RAMIONA, SPORT, ERGONOMICZNE
NC0 WYPOSAŻENIE WSPÓLNOTY EUROPEJSKIEJ
NE9 SYSTEM OGRANICZANIA EMISJI - EEC 09
NJ1 UKŁAD KIEROWNICZY - WSPOMAGANY, PRZEŁOŻENIE STAŁE, ELEKTRYCZNY
OGA LOKALNE GM DLA EUROPY OGA - RUSSELSHEIM OPEL SPECJALNA KONTROLA POJAZDU
PMA MANUALNA REGULACJA PODUSZKI SIEDZISKA, LEWA STRONA
PMB MANUALNA REGULACJA PODUSZKI SIEDZISKA, PRAWA STRONA
Q7B KOŁO,ALUMINIUM,8J X 18
RGV OPONY,245/45R18
T3U LAMPA - PRZEDNIA PRZECIWMGIELNA
T4F REFLEKTORY - DUŻA INTENSYWNOŚĆ WYŁADOWCZA
T79 LAMPA - TYLNA PRZECIWMGIELNA
T7E ŚWIATŁO LEDOWE DO JAZDY DZIENNEJ
T95 STEROWANIE REFLEKTORÓW - DROGOWE, KIERUNKOWE (AFL)
T9T NAPIS OZDOBNY, ECOFLEX, TYŁ
TB5 WYPOSAŻENIE NADWOZIA, ELEKTRYCZNE PODNOSZENIE POKRYWY UCHYLNEJ
TG5 ODTWARZACZ CD I MP3
TL2 OWIEWKA TYLNEGO OKNA
TQ5 CZUJNIK - REFLEKTOR ŚWIATEŁ DROGOWYCH AUTOMATYCZNE STEROWANIE
TR7 REGULOWANIE REFLEKTORÓW - SYSTEM POZIOMOWANIA, AUTOMATYCZNY, STATYCZNY
TSP OBUDOWA LAMPY WEWNĘTRZNEJ, CUSTOM
TSQ OBUDOWA LAMPY WEWNĘTRZNEJ, DELUXE
TTW AUTOMATYCZNA REGULACJA ZAŁĄCZANIA/WYŁĄCZANIA REFLEKTORÓW, WYKRYWANIE TUNELU
U18 PRĘDKOŚCIOMIERZ - KILOMETRY
UDP WSKAŹNIK CZUJNIKA PRZEDNIEGO, TYLNEGO, BOCZNEGO ASYSTENTA PARKOWANIA (ZAAWANSOWANE WSPOMAGANIE PARKOWANIA)
UE4 CZUJNIK WSKAŹNIKA ODLEGŁOŚCI OD POPRZEDZAJĄCEGO POJAZDU
UEU CZUJNIK WSKAŹNIKA ALARMU ZDERZENIA CZOŁOWEGO
UFG SYSTEM RCTA OSTRZEGAJĄCY PRZY COFANIU O JADĄCYCH Z TYŁU POJAZDACH
UFL WSKAŹNIK CZUJNIKA - OSTRZEŻENIE O ZBACZANIU Z PASA JEZDNI
UGN CZUJNIK UNIKANIA KOLIZJI ZE WSPOMAGANYM HAMOWANIEM
UH1 WSKAŹNIK - OSTRZEŻENIE O PASIE BEZPIECZEŃSTWA, PRAWA STRONA
UHS ROZSZERZONY WYŚWIETLACZ INFORM. KIEROWCY (ZAAWANSOWANA GRAFIKA WIELOKOLOROWA)
UJN WSKAŹNIK CIŚNIENIA W OPONACH - AUTOMATYCZNE WUCZANIE
UK4 WYŚWIETLACZ TPMS
UKC SYSTEM MONITOROWANIA MARTWYCH PÓL I OSTRZEŻENIE O ZMIANIE PASA
ULS BLOKADA - KOLUMNA KIEROWNICY
UQA SYSTEM GŁOŚNIKÓW - PREMIUM AUDIO ZE WZMACNIACZEM
US3 ANTENA - RÓŻNORODNOŚĆ
UVC KAMERA OBSERWACJI TYŁU
UVD WYŁĄCZNIK - KOŁA KIEROWNICY, PODGRZEWANEJ
UVX CZUJNIK WSKAŹNIK ROZPOZNAWANIA ZNAKÓW DROGOWYCH, ZAAWANSOWANY
V3E BAGAŻNIK DACHOWY KOLOROWY, SREBRNY
V83 DEKLARACJA POJAZDU ORGANIZACJI ECE
VG2 REZYGNACJA Z WOSKU OCHRONNEGO
VGG OCHRANIACZ ZDERZAKA TYLNEGO
VK0 HAK HOLOWNICZY PRZYCZEPY, TYP POŁĄCZENIA OBROTOWEGO, RĘCZNY
][/spoiler]Witam serdecznie chciałem wam pokazać mój zakup zakupiony trzy tygodnie temu zmiana z Astry J na Insygnie ST rocznik 2015 silniczek 2.0 cdti 103 KW 140 KM EKO FLEX ful opcja, aktualny przebieg 144 tyś. Obrazek[/URL]Obrazek[/URL]Obrazek[/URL]Obrazek[/URL]Obrazek[/URL]Obrazek[/URL]Obrazek[/URL]. Zmiany w planach to zwiększenie mocy na razie szukam gdzie najlepiej czytam opinie,zmiana rozszerzenia licznika na opc ja swoim scanerem nie mogę tego zrobić, a zrobione zostało już przyciemnione szyby, zrobiony rozrząd z wymianą oleju.

Dodano po 1 minucie 43 sekundach:
Chciałem dorzucić spojler z rozkodowanie vinem, ale nie wiem jak to zrobić może ktoś podpowie!!!
Ostatnio zmieniony 24 wrz 2018, o 04:47 przez Rafi3040, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Alex
Zapaleniec
Posty: 2570
Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
Auto: Peugeot 508
Rok produkcji: 2017
Miasto: Iława
Otrzymał  piwo: 7 razy

Re: INSIGNIA RAFI3040 2.0 CDTI 103 KW 140 KM EKO FLEX

Post autor: Alex » 23 wrz 2018, o 11:39

Po pierwsze, nie Insignia, tylko Insignia. Po drugie nie eko FLEX, tylko eco FLEX. Po trzecie, jaką masz wersję wyposażenia ?
Sorry za słowo wstępu, ale jestem na to strasznie wyczulony.
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014

Awatar użytkownika
Rafi3040
Klubowicz
Posty: 511
Rejestracja: 18 lis 2015, o 17:43
Auto: Opel insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2017
Miasto: Serock
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: INSIGNIA RAFI3040 2.0 CDTI 103 KW 140 KM EKO FLEX

Post autor: Rafi3040 » 23 wrz 2018, o 12:41

Nic nie szkodzi skoro jest coś nie tak należy to sprostować, a nie się gniewać kolego. Model: Insignia A
Rok Modelowy: 2015
Data Produkcji: 20150225
Oznaczenie silnika: A20DTE
Wersja wyposażenia: Cosmo / SE / Elite
Nadwozie: ST

norbi333
Ekspert
Posty: 5128
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 35 razy

Re: INSIGNIA RAFI3040 2.0 CDTI 103 KW 140 KM EKO FLEX

Post autor: norbi333 » 23 wrz 2018, o 13:10

Ładne autko i dobre wyposażenie. Gratki zakupu i Niech się sprawuje

Awatar użytkownika
Rooff_
Zapaleniec
Posty: 4119
Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
Auto: Insignia ST przedlif
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2012
Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
Postawił piwo: 9 razy
Otrzymał  piwo: 122 razy

Re: INSIGNIA RAFI3040 2.0 CDTI 103 KW 140 KM EKO FLEX

Post autor: Rooff_ » 23 wrz 2018, o 13:26

Wygląda fajnie 'tylko kuni, tylko kuni brak' ;)
Szerokości!

Awatar użytkownika
Rafi3040
Klubowicz
Posty: 511
Rejestracja: 18 lis 2015, o 17:43
Auto: Opel insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2017
Miasto: Serock
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: INSIGNIA RAFI3040 2.0 CDTI 103 KW 140 KM EKO FLEX

Post autor: Rafi3040 » 23 wrz 2018, o 14:03

Koni brak to fakt dlatego trzeba coś i dodać.

Awatar użytkownika
noirdk
Użytkownik
Posty: 265
Rejestracja: 29 lis 2017, o 13:02
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2012
Miasto: Kraków
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 2 razy

Re: INSIGNIA RAFI3040 2.0 CDTI 103 KW 140 KM EKO FLEX

Post autor: noirdk » 23 wrz 2018, o 14:10

Ładne auto. Dobrze wyposażone. Szerokości i bezawaryjnosci.

Wysłane przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
VoDo
Użytkownik
Posty: 146
Rejestracja: 3 maja 2017, o 19:11
Auto: Insignia CDTI ST AT
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Miasto: 3citi
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: INSIGNIA RAFI3040 2.0 CDTI 103 KW 140 KM EKO FLEX

Post autor: VoDo » 23 wrz 2018, o 15:23

Alex pisze:
23 wrz 2018, o 11:39
Po pierwsze, nie Insignia, tylko Insignia. Po drugie nie eko FLEX, tylko eco FLEX. Po trzecie, jaką masz wersję wyposażenia ?
Sorry za słowo wstępu, ale jestem na to strasznie wyczulony.
No i tys. nie tyś. :lol: :lol: :lol: :lol:

Awatar użytkownika
jotef
Użytkownik
Posty: 505
Rejestracja: 23 mar 2016, o 19:41
Auto: eSTe
Kod silnika: A20DTE
Rok produkcji: 2014
Miasto:
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 28 razy

Re: INSIGNIA RAFI3040 2.0 CDTI 103 KW 140 KM EKO FLEX

Post autor: jotef » 23 wrz 2018, o 15:27

140 KM jest i owszem ale tylko przy zapiętym trybie sport.
normalnie to jedynie 120 KM :|
w związku z takim oprogramowaniem 'mocowym' tej opcji Insigni bardzo ciekawy jestem
czy jest możliwe podniesienie mocy motorka bez usunięcia programu firmowego ... :?:

Awatar użytkownika
wassermann
Zapaleniec
Posty: 1613
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: nec temere, nec timide
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 29 razy

Re: INSIGNIA RAFI3040 2.0 CDTI 103 KW 140 KM EKO FLEX

Post autor: wassermann » 23 wrz 2018, o 16:04

Skąd info, że bez trybu sport moc silnika miałaby być zredukowana?' :roll:

Auto ładne, wyposażone na bogato, nawet aktywny tempomat widzę. Gratulacje.

Widzę też, że Zenek rozbrzmiewa w głośnikach :lol:

Ale do takiego ładnego Opelka musisz jakiś lepszy plener na następną sesję wynaleźć, zamiast ujawniać tajemne zakamarki podwórka ;)

M.

myk6414

Re: INSIGNIA RAFI3040 2.0 CDTI 103 KW 140 KM EKO FLEX

Post autor: myk6414 » 23 wrz 2018, o 16:10

Ładna. Felgi, kolor jak u mnie. Nawet blachy (WL) :). Kolega z okolicy?

Awatar użytkownika
Alex
Zapaleniec
Posty: 2570
Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
Auto: Peugeot 508
Rok produkcji: 2017
Miasto: Iława
Otrzymał  piwo: 7 razy

Re: INSIGNIA RAFI3040 2.0 CDTI 103 KW 140 KM EKO FLEX

Post autor: Alex » 23 wrz 2018, o 16:41

jotef pisze:
23 wrz 2018, o 15:27
140 KM jest i owszem ale tylko przy zapiętym trybie sport. normalnie to jedynie 120 KM :|
Bzdura ;) Skąd masz takie info ? Osiem lat interesuje się Insignią i pierwsze słyszę.
jotef pisze:
23 wrz 2018, o 15:27
w związku z takim oprogramowaniem 'mocowym' tej opcji Insigni bardzo ciekawy jestem czy jest możliwe podniesienie mocy motorka bez usunięcia programu firmowego ... :?:
Są dwie drogi - albo wpinasz boxa i nie ruszasz "programu firmowego", albo modyfikujesz główny sterownik na stałe, co jest lepszą opcją.
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014

Awatar użytkownika
jotef
Użytkownik
Posty: 505
Rejestracja: 23 mar 2016, o 19:41
Auto: eSTe
Kod silnika: A20DTE
Rok produkcji: 2014
Miasto:
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 28 razy

Re: INSIGNIA RAFI3040 2.0 CDTI 103 KW 140 KM EKO FLEX

Post autor: jotef » 23 wrz 2018, o 17:02

w odpowiedzi wątpiącym > ponieważ motor posiada kod LHV

p.s. akurat u mnie, zapewne z uwagi na kwestię 'osobniczą' serducho ma 143 KM ...

Dodano po 23 minutach 18 sekundach:
Alex pisze:
23 wrz 2018, o 16:41
jotef pisze:
23 wrz 2018, o 15:27
140 KM jest i owszem ale tylko przy zapiętym trybie sport. normalnie to jedynie 120 KM :|
Bzdura ;) Skąd masz takie info ? Osiem lat interesuje się Insignią i pierwsze słyszę.
jotef pisze:
23 wrz 2018, o 15:27
w związku z takim oprogramowaniem 'mocowym' tej opcji Insigni bardzo ciekawy jestem czy jest możliwe podniesienie mocy motorka bez usunięcia programu firmowego ... :?:
Są dwie drogi - albo wpinasz boxa i nie ruszasz "programu firmowego", albo modyfikujesz główny sterownik na stałe, co jest lepszą opcją.
nie do końca zostałem zrozumiany :(
chodziło o to, że włączenie trybu Sport uaktywnia oprócz programu na 140 KM również sportowe zawieszenie.
więc jeśli jadę w trybie ustawień Normal, to motor 'oddycha' w rytmie 120 KM > zawieszenie również Normal
przy opcji Sport łapie natchnienie na 140 KM > zawieszenie się utwardza ...
w związku z powyższym czy jest możliwe, że np., box lub modyfikacja map będzie obsługiwała tylko tryb Sport > bo przecież o to chodzi > więcej kucyków ... :?: :idea:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

norbi333
Ekspert
Posty: 5128
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 35 razy

Re: INSIGNIA RAFI3040 2.0 CDTI 103 KW 140 KM EKO FLEX

Post autor: norbi333 » 23 wrz 2018, o 17:32

Nie ma czegoś takiego w Insigni jak przyrost mocy na sporcie

Awatar użytkownika
jotef
Użytkownik
Posty: 505
Rejestracja: 23 mar 2016, o 19:41
Auto: eSTe
Kod silnika: A20DTE
Rok produkcji: 2014
Miasto:
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 28 razy

Re: INSIGNIA RAFI3040 2.0 CDTI 103 KW 140 KM EKO FLEX

Post autor: jotef » 23 wrz 2018, o 17:39

norbi333 pisze:
23 wrz 2018, o 17:32
Nie ma czegoś takiego w Insigni jak przyrost mocy na sporcie
proponuję zweryfikować swoją wiedzę w rozważanej kwestii ... :idea:
jeżdżę tym modelem na codzień > zmiana w mocy napędu jest wyraźnie odczuwalna po aktywacji Sport

Awatar użytkownika
Rafi3040
Klubowicz
Posty: 511
Rejestracja: 18 lis 2015, o 17:43
Auto: Opel insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2017
Miasto: Serock
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: INSIGNIA RAFI3040 2.0 CDTI 103 KW 140 KM EKO FLEX

Post autor: Rafi3040 » 23 wrz 2018, o 17:54

myk6414 pisze:
23 wrz 2018, o 16:10
Ładna. Felgi, kolor jak u mnie. Nawet blachy (WL) :). Kolega z okolicy?
Jestem z Legionowa
Alex pisze:
23 wrz 2018, o 16:41
jotef pisze:
23 wrz 2018, o 15:27
140 KM jest i owszem ale tylko przy zapiętym trybie sport. normalnie to jedynie 120 KM :|
Bzdura ;) Skąd masz takie info ? Osiem lat interesuje się Insignią i pierwsze słyszę.
jotef pisze:
23 wrz 2018, o 15:27
w związku z takim oprogramowaniem 'mocowym' tej opcji Insigni bardzo ciekawy jestem czy jest możliwe podniesienie mocy motorka bez usunięcia programu firmowego ... :?:
Są dwie drogi - albo wpinasz boxa i nie ruszasz "programu firmowego", albo modyfikujesz główny sterownik na stałe, co jest lepszą opcją.
Alex myślałem o modyfikacji głównego sterownika na stałe, ale ciężko trafić na dobrą firmę, która się tym zajmuje.
wassermann pisze:
23 wrz 2018, o 16:04
Skąd info, że bez trybu sport moc silnika miałaby być zredukowana?' :roll:

Auto ładne, wyposażone na bogato, nawet aktywny tempomat widzę. Gratulacje.

Widzę też, że Zenek rozbrzmiewa w głośnikach :lol:

Ale do takiego ładnego Opelka musisz jakiś lepszy plener na następną sesję wynaleźć, zamiast ujawniać tajemne zakamarki podwórka ;)

M.
To tak na szybko te zdjęcia będą ładniejsze w plenerze. Dziękuję koledzy za miłe słowa.

norbi333
Ekspert
Posty: 5128
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 35 razy

Re: INSIGNIA RAFI3040 2.0 CDTI 103 KW 140 KM EKO FLEX

Post autor: norbi333 » 23 wrz 2018, o 17:55

Co z tego. U mnie również jest odczuwalna. Zmiana reakcji na gaz i tyle.Moja 4 insignia i wszystkie sprawdzane na hamowni

Awatar użytkownika
Rafi3040
Klubowicz
Posty: 511
Rejestracja: 18 lis 2015, o 17:43
Auto: Opel insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2017
Miasto: Serock
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: INSIGNIA RAFI3040 2.0 CDTI 103 KW 140 KM EKO FLEX

Post autor: Rafi3040 » 23 wrz 2018, o 17:56

jotef pisze:
23 wrz 2018, o 17:39
norbi333 pisze:
23 wrz 2018, o 17:32
Nie ma czegoś takiego w Insigni jak przyrost mocy na sporcie
proponuję zweryfikować swoją wiedzę w rozważanej kwestii ... :idea:
jeżdżę tym modelem na codzień > zmiana w mocy napędu jest wyraźnie odczuwalna po aktywacji Sport
Potwierdzam jest to odczuwalne po naciśnięciu przycisku sport.

norbi333
Ekspert
Posty: 5128
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 35 razy

Re: INSIGNIA RAFI3040 2.0 CDTI 103 KW 140 KM EKO FLEX

Post autor: norbi333 » 23 wrz 2018, o 17:56

W kreatorze mocy robiłem 2.8 T. Wbrew pozorom diesla prawie każdy zrobi

Dodano po 1 minucie 26 sekundach:
Jak wyżej.
Inna reakcji na gaz i w automacie inna Praca skrzyni

Awatar użytkownika
jotef
Użytkownik
Posty: 505
Rejestracja: 23 mar 2016, o 19:41
Auto: eSTe
Kod silnika: A20DTE
Rok produkcji: 2014
Miasto:
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 28 razy

Re: INSIGNIA RAFI3040 2.0 CDTI 103 KW 140 KM EKO FLEX

Post autor: jotef » 23 wrz 2018, o 18:09

norbi333, proszę zatem o wyjaśnienie zapisu z dekodera VIN > o co chodzi z takim zapisaniem przedziału mocy silnika:
lhv_napęd_cdti.JPG
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „Auta klubowiczów”