--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Anioły i demony
-
- Klubowicz
- Posty: 1872
- Rejestracja: 19 kwie 2018, o 06:20
- Auto: Insignia OPC
- Kod silnika: A28NER
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Katowice (okolice)
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 71 razy
Re: Anioły i demony
Dzisiaj zrobiona wymiana dynamiczna oleju w skrzyni biegów przy przebiegu 31.500km. Wg. mechanika olej był już zużyty, ale tragedii nie było. Efekty są odczuwalne, przedtem zdarzało jej się szarpnąć przy przyspieszaniu oraz trochę częściej na hamowaniu, teraz zdecydowanie gładziej zmienia biegi, ale dalej DSG je sporo brakuje. Do zrobienia jeszcze reset i adaptacja, ale to jutro sobie aku odepnę.
-
- Klubowicz
- Posty: 1872
- Rejestracja: 19 kwie 2018, o 06:20
- Auto: Insignia OPC
- Kod silnika: A28NER
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Katowice (okolice)
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 71 razy
Re: Anioły i demony
Zimowe laczki założone w zeszłym tygodniu. Udało się zakupić oryginalne felgi (trzynastoramienne 18x8" ET40) wraz z oponami Goodyear UltraGrip Performance 235/45R18 i nie trzeba było kombinować z niefabrycznymi, a oryginałów jest jak na lekarstwo. Pierwsze wrażenie to cisza, generują zdecydowanie niższy szum niż Pirelli P Zero, a jak z właściwościami jezdnymi, to czas pokaże.
PS: Żaba nie wjeżdża pod progi z przodu, to trzeba było lekko go podnieść, ale na wiosnę planuje zakup nowej żabki.
PS: Żaba nie wjeżdża pod progi z przodu, to trzeba było lekko go podnieść, ale na wiosnę planuje zakup nowej żabki.
- dziii
- Nowicjusz
- Posty: 42
- Rejestracja: 1 lut 2016, o 22:36
- Auto: insignia ST
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto:
Re: Anioły i demony
Siema ! Fajna opcja ! Biały i cine Felę i jest okej powiedz mi ile zajęło Ci wygłuszenie bagażnika ?
- dziii
- Nowicjusz
- Posty: 42
- Rejestracja: 1 lut 2016, o 22:36
- Auto: insignia ST
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto:
-
- Klubowicz
- Posty: 1872
- Rejestracja: 19 kwie 2018, o 06:20
- Auto: Insignia OPC
- Kod silnika: A28NER
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Katowice (okolice)
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 71 razy
Re: Anioły i demony
Proste powierzchnie, można prawie wszystko symetrycznie zrobić (nadkola są trochę inaczej i wnęki przy światłach). Na wiosnę lecę z drzwiami, bo nie dałem rady ogarnąć, a garaż za wąski, żeby sobie drzwi otworzyć na oścież. Z nimi podobno więcej rzeźbienia.
-
- Klubowicz
- Posty: 1872
- Rejestracja: 19 kwie 2018, o 06:20
- Auto: Insignia OPC
- Kod silnika: A28NER
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Katowice (okolice)
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 71 razy
Re: Anioły i demony
Nakrętki na wentyle prosto od majfrenda, na letnie koła mam w wersji czarnej
PS: Jaki deironizer do felg polecacie. Mam z K2 i tak średnio sobie poradził z przednimi pomimo dwukrotnej aplikacji.
- Alex
- Zapaleniec
- Posty: 2570
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
- Auto: Peugeot 508
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Iława
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Anioły i demony
ADBL Vampire Liquid, aktualnie raczej najmocniejszy zawodnik na rynku.
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8454
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 197 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: Anioły i demony
Też polecam ten co kolega wyżej. Mój zaraz się kończy bo idzie na osiem felg
Radio 357 :)
- dante83pl
- Klubowicz
- Posty: 140
- Rejestracja: 20 wrz 2017, o 19:16
- Auto: Insignia Elite
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Horley, UK
Re: Anioły i demony
Posmaruj wentyle smarem albo wazeliną techniczną bo możesz mieć problem z okręceniem tych nakrętek. U mnie skończyło się na wymianie wentylu
- Zbyszek01
- Klubowicz
- Posty: 3042
- Rejestracja: 10 lut 2015, o 20:29
- Auto: Jag XE 2,0D ,MY2020
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: DZA
- Postawił piwo: 21 razy
- Otrzymał piwo: 28 razy
Re: Anioły i demony
Właśnie jakieś 2 godz. temu kupiłem ten K2 bo ten co wyżej wspominali też mi wyszedł. To było tak na szybko, bo coś musiałem umyć. Skoro słaby to te 13 zł co dałem to przeboleję
Insignia MY2012
-
- Klubowicz
- Posty: 1872
- Rejestracja: 19 kwie 2018, o 06:20
- Auto: Insignia OPC
- Kod silnika: A28NER
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Katowice (okolice)
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 71 razy
Re: Anioły i demony
@dante83pl - dzięki za radę
@Zbyszek01 - jak nie masz jakoś dużo pozostałości po klockach, to powinno dać radę, u mnie się tego trochę nazbierało przez zimę
@Zbyszek01 - jak nie masz jakoś dużo pozostałości po klockach, to powinno dać radę, u mnie się tego trochę nazbierało przez zimę
-
- Klubowicz
- Posty: 1872
- Rejestracja: 19 kwie 2018, o 06:20
- Auto: Insignia OPC
- Kod silnika: A28NER
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Katowice (okolice)
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 71 razy
Re: Anioły i demony
Na drugim filmiku widać, to co pisałem w wątku o skrzyni automatycznej, wkręca się na obroty, jest chwila zawahania i dopiero zaczyna jechać. Mogłem z 70 zrobić, byłoby lepiej widać.
PS: te 70 do jeszcze przed skrzyżowaniem było
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Anioły i demony
Idzie ta OPC jak skurczybyk
Szkoda, że takie piękne dźwięki zagłuszasz na filmie jakimś umca-umca
M.
Szkoda, że takie piękne dźwięki zagłuszasz na filmie jakimś umca-umca
M.
-
- Klubowicz
- Posty: 1872
- Rejestracja: 19 kwie 2018, o 06:20
- Auto: Insignia OPC
- Kod silnika: A28NER
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Katowice (okolice)
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 71 razy
Re: Anioły i demony
Nie pomyślałem, żeby muzykę wyciszyć. Faktycznie, wrażenia byłyby lepsze dla oglądających, przepraszam
Ale nie żadne umca-umca (ja z tych rogatych klimatów ), tylko stara porządna niemiecka muzyka (Helloween), jak na niemieckie auto przystało
Ale nie żadne umca-umca (ja z tych rogatych klimatów ), tylko stara porządna niemiecka muzyka (Helloween), jak na niemieckie auto przystało
-
- Klubowicz
- Posty: 1872
- Rejestracja: 19 kwie 2018, o 06:20
- Auto: Insignia OPC
- Kod silnika: A28NER
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Katowice (okolice)
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 71 razy
Re: Anioły i demony
OPC w automacie katalogowo ma 6.3, autocentrum zmierzyło 6.9, chyba autoświat w okolicy 8 - takie "delikatne" rozbieżności, może kiedyś będzie okazja jakąś aplikacją zmierzyć na bazie GPS, bo driftbox'a to raczej droga zabawka. GSI katalogowo ma 7.3, nie wiem czy są jakieś niezależne pomiary, więc jest dość porównywalnie.
Nadmienię tylko, że ten kompletny egzemplarz został minimalnie pokonany do setki przez Corsę D Nurburgring, ale potem już pojemność zrobiła swoje. Jak na ponad 300KM szalu nie ma z przyspieszeniem na dole, ale jak się rozkręci, to jest całkiem przyjemnie. Skrzynia dużo zabija (o masie nie wspominając), manual dużo bardziej zrywny.
Nadmienię tylko, że ten kompletny egzemplarz został minimalnie pokonany do setki przez Corsę D Nurburgring, ale potem już pojemność zrobiła swoje. Jak na ponad 300KM szalu nie ma z przyspieszeniem na dole, ale jak się rozkręci, to jest całkiem przyjemnie. Skrzynia dużo zabija (o masie nie wspominając), manual dużo bardziej zrywny.