--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

Insignia ST by Kriss

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kriss
Klubowicz
Posty: 413
Rejestracja: 3 lis 2017, o 09:34
Auto: Insignia ST
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2014
Miasto: Poznań
Postawił piwo: 9 razy
Otrzymał  piwo: 11 razy
Kontakt:

Insignia ST by Kriss

Post autor: Kriss » 4 mar 2018, o 23:48

Witajcie
Przedstawiam Wam moją Insignie
Wersja z prawie wszystkim :D

Opis wg VIN:
Spoiler:

1, Modyfikacje
Zrobione:
- wszystkie żarówki w środku i tablica rejestracyjna na LED Philips (drogo ale pięknie wszystko świeci)
- kierownica i gałka biegów OPC (nowe)
- Moduł HMI 2.5 + Silverbox (Mapy 2019, Apple Carplay i Android Auto, DAB) z działającym touchpadem :D
- dodatkowe podświetlenie pokręteł radia
- Sprężyny H&R
- felgi "turbiny" 20" lato
- komplet FlexOrganizer (szyny + dodatki)
- Podwójne tłumiki z biturbo
- dodany tryb Sport/Tour
- dokładki OPC Line (progi + zderzaki)
- Swap zacisków na J62 (Zaciski dwutłoczkowe TRW i tarcze 337mm) (pełna regeneracja i malowanie przód/tył)
- Dechroming (pełen)
- wygłuszenie: drzwi, bagażnik, nadkola
- podświetlenie bocznych schowków
- felgi "Irmscher Turbostar" 20" lato
- Wymienione półosie na "lepsze"
- chips: Katalogowo - 163KM 350Nm, wyszło - 174KM 386Nm -> Mapa „normal” - 194KM 391Nm, Mapa „Sport” - 213KM 438 Nm

W planach:
- oświetlenie bagażnika


2. Eksploatacja:
- Wymieniony pasek rozrządu z pompą wody przy 143 tys. km (od razu po zakupie)
- Wymieniona uszczelka smoka oleju przy 164 tys. km (Uszczelka Fiat 6000625326 Uszczelka poprawiona, zastępuje
starszą uszczelkę 71749352.
- Wymiana oleju co 8-10 tys km
- Wymieniony komplet (koło dwumasowe, tarcza sprzęgła, docisk, wysprzęglik, uszczelniacz wału)


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 23 cze 2022, o 11:11 przez Kriss, łącznie zmieniany 14 razy.

Awatar użytkownika
SARCOidosis
Forumowicz
Posty: 83
Rejestracja: 12 lut 2018, o 18:37
Auto: Insignia 2.0 CDTI
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Miasto: Wrocław
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Insignia ST 2.0 Ecoflex 2014

Post autor: SARCOidosis » 5 mar 2018, o 00:15

ładna
poopowiadaj :) kiedy kupileś, co było robione, jak wrażenia :)

norbi333
Ekspert
Posty: 5128
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 35 razy

Re: Insignia ST 2.0 Ecoflex 2014

Post autor: norbi333 » 5 mar 2018, o 07:51

jakieś fotki środka?

Awatar użytkownika
Kriss
Klubowicz
Posty: 413
Rejestracja: 3 lis 2017, o 09:34
Auto: Insignia ST
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2014
Miasto: Poznań
Postawił piwo: 9 razy
Otrzymał  piwo: 11 razy
Kontakt:

Re: Insignia ST 2.0 Ecoflex 2014

Post autor: Kriss » 5 mar 2018, o 08:42

Auto kupiłem w DE, w listopadzie 2017
wersja Business Edition 2014 rok
przebieg 145k

Pierwsze co zrobiłem to wizyta w serwisie na oględziny:
po oględzinach serwis stwierdził że nie ma się do czego przyczepić.
wymieniony:
- olej
- pasek rozrządu z pompą wody
- pasek klinowy

moje modyfikacje i zakupy: nie wiem co można jeszcze dodać
- komplet 18" na lato oryginalne GM + czujniki
- wszystkie żarówki w środku na LED Philips (drogo ale pięknie wszystko świeci)
w planach:
- kierownica OPC
- dokładki (progi + zderzaki) - tu się zastanawiam bo VC miałem OPC-Line i wszystkie krawężniki były moje :?
- koła 19" lub 20" na lato

Jeśli chodzi o wrażenia to rewelka. Jedyne co to po przesiadce z VC kombi trochę ciaśniej w środku i mniejszy bagażnik.

Awatar użytkownika
Blest
Użytkownik
Posty: 411
Rejestracja: 2 lip 2017, o 19:35
Auto: Insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2016
Miasto: Oka
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: Insignia ST 2.0 Ecoflex 2014

Post autor: Blest » 5 mar 2018, o 11:33

To jest diesel?

Awatar użytkownika
Kriss
Klubowicz
Posty: 413
Rejestracja: 3 lis 2017, o 09:34
Auto: Insignia ST
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2014
Miasto: Poznań
Postawił piwo: 9 razy
Otrzymał  piwo: 11 razy
Kontakt:

Re: Insignia ST 2.0 Ecoflex 2014

Post autor: Kriss » 5 mar 2018, o 11:35

Blest pisze:To jest diesel?
2.0 CDTi ecoFLEX 163 KM 120 kW

Awatar użytkownika
cinek08
Użytkownik
Posty: 142
Rejestracja: 5 lut 2018, o 12:31
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2014
Miasto:
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Insignia ST 2.0 Ecoflex 2014

Post autor: cinek08 » 5 mar 2018, o 11:54

Z tymi dokładkami to najniższa jest na przednim zderzaku i wszystkie krawężniki będą Twoje :) Progi też dość niskie, w każdym razie wjeżdżając na prom w Świnoujściu trzeba lekko po skosie wjeżdżać, tył wysoki

Awatar użytkownika
noirdk
Użytkownik
Posty: 265
Rejestracja: 29 lis 2017, o 13:02
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2012
Miasto: Kraków
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 2 razy

Re: Insignia ST 2.0 Ecoflex 2014

Post autor: noirdk » 5 mar 2018, o 11:56

Ładna. Kolor czarna perła?
Mam podobną tylko 2012 rok :)

Awatar użytkownika
Kriss
Klubowicz
Posty: 413
Rejestracja: 3 lis 2017, o 09:34
Auto: Insignia ST
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2014
Miasto: Poznań
Postawił piwo: 9 razy
Otrzymał  piwo: 11 razy
Kontakt:

Re: Insignia ST 2.0 Ecoflex 2014

Post autor: Kriss » 5 mar 2018, o 11:59

cinek08 pisze:Z tymi dokładkami to najniższa jest na przednim zderzaku i wszystkie krawężniki będą Twoje :) Progi też dość niskie, w każdym razie wjeżdżając na prom w Świnoujściu trzeba lekko po skosie wjeżdżać, tył wysoki
miałem w VC fabrycznie dokładki i wiem czym to grozi hehe

norbi333
Ekspert
Posty: 5128
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 35 razy

Re: Insignia ST 2.0 Ecoflex 2014

Post autor: norbi333 » 5 mar 2018, o 12:01

Nie wiem jak jeździcie,ale w obu mam i jakoś nie czepiam o krawężniki.

Awatar użytkownika
cinek08
Użytkownik
Posty: 142
Rejestracja: 5 lut 2018, o 12:31
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2014
Miasto:
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Insignia ST 2.0 Ecoflex 2014

Post autor: cinek08 » 5 mar 2018, o 12:07

Wysokość krawężnika rzecz względna, zależy od tego gdzie się jeździ, jakie miasto, itp

Awatar użytkownika
Kriss
Klubowicz
Posty: 413
Rejestracja: 3 lis 2017, o 09:34
Auto: Insignia ST
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2014
Miasto: Poznań
Postawił piwo: 9 razy
Otrzymał  piwo: 11 razy
Kontakt:

Re: Insignia ST 2.0 Ecoflex 2014

Post autor: Kriss » 5 mar 2018, o 12:14

dokładnie tak jak napisał kolega cinek08
zapraszam do Poznania, tylko od razu zarezerwuj u siebie termin do lakiernika

-- 5 mar 2018, o 12:16 --
noirdk pisze:Ładna. Kolor czarna perła?
Mam podobną tylko 2012 rok :)
Czarny ( Carbon Flash ) 22C - metalik, 2 warstwy

Awatar użytkownika
Sizon
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: 24 paź 2016, o 20:23
Auto: Superb 3.6
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2011
Miasto: WWL
Otrzymał  piwo: 4 razy

Re: Insignia ST 2.0 Ecoflex 2014

Post autor: Sizon » 5 mar 2018, o 12:19

kkrzysiu pisze:miałem w VC fabrycznie dokładki i wiem czym to grozi hehe
Jak miałeś Opc Line/XP2, to z dokładką przód wyżej stoi, niż z hokejem w zwykłym zderzaku, a progi OPC i dokładka tył są na tej samej wysokości.

Awatar użytkownika
Kriss
Klubowicz
Posty: 413
Rejestracja: 3 lis 2017, o 09:34
Auto: Insignia ST
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2014
Miasto: Poznań
Postawił piwo: 9 razy
Otrzymał  piwo: 11 razy
Kontakt:

Re: Insignia ST 2.0 Ecoflex 2014

Post autor: Kriss » 5 mar 2018, o 12:28

Sizon pisze:
kkrzysiu pisze:miałem w VC fabrycznie dokładki i wiem czym to grozi hehe
Jak miałeś Opc Line/XP2, to z dokładką przód wyżej stoi, niż z hokejem w zwykłym zderzaku, a progi OPC i dokładka tył są na tej samej wysokości.
wyżej ?? porównywaliśmy ze zwykłą bez dokładek u mnie tylko z tyłu było prawie to samo
ale przód nie pamiętam ile dokładnie ale ok 10-15 mm było niżej

Awatar użytkownika
Sizon
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: 24 paź 2016, o 20:23
Auto: Superb 3.6
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2011
Miasto: WWL
Otrzymał  piwo: 4 razy

Re: Insignia ST 2.0 Ecoflex 2014

Post autor: Sizon » 5 mar 2018, o 12:39

Wyżej, bo nakładka zachodzi na zderzak, a hokej idzie w dół.
Jaki miałeś konkretnie pakiet?

Awatar użytkownika
Kriss
Klubowicz
Posty: 413
Rejestracja: 3 lis 2017, o 09:34
Auto: Insignia ST
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2014
Miasto: Poznań
Postawił piwo: 9 razy
Otrzymał  piwo: 11 razy
Kontakt:

Re: Insignia ST 2.0 Ecoflex 2014

Post autor: Kriss » 5 mar 2018, o 12:54

Sizon pisze:Wyżej, bo nakładka zachodzi na zderzak, a hokej idzie w dół.
Jaki miałeś konkretnie pakiet?
OPC line1
Obrazek




Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika
Sizon
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: 24 paź 2016, o 20:23
Auto: Superb 3.6
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2011
Miasto: WWL
Otrzymał  piwo: 4 razy

Re: Insignia ST 2.0 Ecoflex 2014

Post autor: Sizon » 5 mar 2018, o 13:19

Ok, musiałbyś zmierzyć na tym samym aucie, żeby się przekonać :)
Ale możesz mi wierzyć, na 100% stoi wyżej w opc line.

Awatar użytkownika
wassermann
Zapaleniec
Posty: 1613
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: nec temere, nec timide
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 29 razy

Re: Insignia ST 2.0 Ecoflex 2014

Post autor: wassermann » 5 mar 2018, o 13:26

W Vectrze C miałem OPC Line 1 jak na zdjęciu powyżej (dokładka do zwykłego zderzaka) - i było gorzej niż obecnie w Insignii. Raz przywaliłem przy zjeździe, co śmieszne - na wsi, a nie w mieście. Inna sprawa, że staram się nie wciskać na takie miejsca, gdzie byłoby ryzyko. W Insi za to dokładka w polifcie wystaje do przodu i można się nią o coś oprzeć, gdy dojedzie się zbyt blisko.
Większym problemem są listwy progowe, które sprawiają problem przy podnoszeniu samochodu. Sam podnośnika już nie użyjesz, a w warsztatach odchodzi nieco gimnastyki, zdarza się również, że trzeba zmienić stanowisko by skorzystać z innego podnośnika.
Oprócz dołożenia listew, które tanie nie jest (bo nie myślisz chyba o rzemiośle ludowym), jeszcze końcówka rury wchodzi w skład pakietu i zdaje się spojler tylnej klapy.
Jak dla mnie - jeśli nie wyszło z fabryki z pakietem - to szkoda zachodu. Z perspektywy kierowcy fajniejszy IMHO jest pakiet OPC-Line wewnętrzny z ciemną podsufitką i sportową kierownicą.

M.

Awatar użytkownika
Kriss
Klubowicz
Posty: 413
Rejestracja: 3 lis 2017, o 09:34
Auto: Insignia ST
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2014
Miasto: Poznań
Postawił piwo: 9 razy
Otrzymał  piwo: 11 razy
Kontakt:

Re: Insignia ST 2.0 Ecoflex 2014

Post autor: Kriss » 4 kwie 2018, o 22:18

Nadrabiam zaległości
Ktoś prosił o fotkę wnętrza
Obrazek

Pakiet Klubowicza dotarł cały i zdrowy. Dzięki @yerry
Obrazek

Ramki założone
Obrazek
Obrazek

Opony i felgi na lato też już są
Obrazek
Obrazek

pierwszy wiosenny mini Spocik zaliczony
Obrazek

naklejki klubowe też już są
Obrazek
Obrazek

no i ciepło się zrobiło można śmigac z otwartym dachem
Obrazek

Awatar użytkownika
Kriss
Klubowicz
Posty: 413
Rejestracja: 3 lis 2017, o 09:34
Auto: Insignia ST
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2014
Miasto: Poznań
Postawił piwo: 9 razy
Otrzymał  piwo: 11 razy
Kontakt:

Re: Insignia ST 2.0 Ecoflex 2014

Post autor: Kriss » 3 lis 2018, o 21:45

Czas odświeżyć wątek
pare rzeczy doszło

Rozszerzony wyświetlacz, dzięki @Holios

Obrazek
Obrazek

przygotowany na Apple Carplay - moduł HMI 2.5 i silverbox od Yerrego
zmiana z podwójnego USB z czytnikiem kart na pojedyńczy USB
Obrazek

wymienione filtry (Powietrza, kabiny, paliwa)
Obrazek

no i dzisiaj zamontowana nówka sztuka - kierownica i gałka biegów OPC
Obrazek
Obrazek

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „Auta klubowiczów”