--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

NIEWDZIĘCZNIK - Insignia 2.0 CDTi 131KM by mcrace

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 8987
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 114 razy

Re: NIEWDZIĘCZNIK - Insignia 2.0 CDTi 131KM by mcrace

Post autor: mazmarcin » 4 maja 2020, o 19:30

Teraz jak uszczelnisz dolot to zaraz będzie wypalanko , też tak miałem.
Trochę h...we te ich podejście do klienta.

Awatar użytkownika
mcrace
Klubowicz
Posty: 946
Rejestracja: 9 sty 2018, o 11:32
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTJ
Rok produkcji: 2010
Miasto: Kórnik / Poznań
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 10 razy

Re: NIEWDZIĘCZNIK - Insignia 2.0 CDTi 131KM by mcrace

Post autor: mcrace » 4 maja 2020, o 19:46

Cóż, marketing mają naprawdę na wysokim poziomie - i strona www i fanpage bardzo profesjonalnie prowadzony. Do tego Łysy z M4K ich polecał w swojej książce... więc jestem zrozpaczony. No ale ch*j - taki kraj. A to tylko auto, i tylko pieniądze. Ważne, że zdrowie jest :)

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 8987
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 114 razy

Re: NIEWDZIĘCZNIK - Insignia 2.0 CDTi 131KM by mcrace

Post autor: mazmarcin » 4 maja 2020, o 20:12

I taki on Łysy jak ich dbanie o klienta widać :lol:
Zdrowie najważniejsze ;)

Awatar użytkownika
mcrace
Klubowicz
Posty: 946
Rejestracja: 9 sty 2018, o 11:32
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTJ
Rok produkcji: 2010
Miasto: Kórnik / Poznań
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 10 razy

Re: NIEWDZIĘCZNIK - Insignia 2.0 CDTi 131KM by mcrace

Post autor: mcrace » 5 maja 2020, o 23:40

Wyedytowałem poprzedni post, w którym narzekałem.

Panowie podjęli rękawice. Będą ekspertyzy, badania i szukanie źródła problemu. O rozwoju wydarzeń poinformuję, gdy sprawa dojdzie do końca.

Awatar użytkownika
mcrace
Klubowicz
Posty: 946
Rejestracja: 9 sty 2018, o 11:32
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTJ
Rok produkcji: 2010
Miasto: Kórnik / Poznań
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 10 razy

Re: NIEWDZIĘCZNIK - Insignia 2.0 CDTi 131KM by mcrace

Post autor: mcrace » 20 sie 2020, o 22:05

323200km
Mały serwis w skład którego weszly:
- wymiana oleju w silniku + filtr oleju + filtr powietrza
- statyczna wymiana oleju w skrzyni biegów.

I jedziemy dalej 😎💪

Awatar użytkownika
Krzychu99
Użytkownik
Posty: 523
Rejestracja: 12 maja 2019, o 12:41
Auto: Kura
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2020
Miasto: Bielsko-Biała
Postawił piwo: 11 razy
Otrzymał  piwo: 17 razy

Re: NIEWDZIĘCZNIK - Insignia 2.0 CDTi 131KM by mcrace

Post autor: Krzychu99 » 21 sie 2020, o 16:17

Auto wystrojone? Jak się sprawuje hybryda?

Awatar użytkownika
mcrace
Klubowicz
Posty: 946
Rejestracja: 9 sty 2018, o 11:32
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTJ
Rok produkcji: 2010
Miasto: Kórnik / Poznań
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 10 razy

Re: NIEWDZIĘCZNIK - Insignia 2.0 CDTi 131KM by mcrace

Post autor: mcrace » 16 wrz 2020, o 20:16

Krzychu99 pisze:
21 sie 2020, o 16:17
...
323700km.
Częściowo odpowiedź na Twoje pytanie.
Od jakiegoś czasu miałem problem z DPF'em. Mianowicie bardzo ciężko było mu osiągnąć temperaturę wymaganą do regeneracji. W pierwszym etapie problemu nie mógł się wypalić w korkach / na postoju - max temperatura 450. Wystarczyło jechać 100km/h i wszystko było ok. Problem się pogłębiał, gdyż trzeba było jechać coraz szybciej. W ostatnim stadium było to już 160km/h.

Gdy tylko się zatrzymałem, np żeby zapłacić za bramki, temperatura spadała do ok 400, a za autem siwy dym jak za trabantem.
Analizując sytuację oraz różnicę ciśnień bliską zeru, stwierdziłem, że zamiennik firmy JMJ dokonał żywota i się stopił. I nie pomyliłem się.

W ramach ciekawostki i szperania po necie, dowiedziałem się, że wkłady do DPF produkowane są z dwóch różnych materiałów: kordierytu lub węglika krzemu. Różnią się one temperaturą topnienia i tak dla kordierytu jest to 1200 a dla węglika krzemu aż 2700! Łatwo się domyślić z czego są zrobione DPF firmy JMJ ;) Ponadto zużyty filtr JMJ jest bezwartościowy dla firm regenerujących DPF.

Zatem po obszernej analizie zdecydowałem się na regenerowany filtr DPF od firmy Kaliński z Poznania. Musiałem zapłacić za niego aż 2900 (z czego 1000zł to kaucja). Dziś zamontowałem, pojechałem na obwodnicę Poznania procedura regeneracji się zaczęła i stanąłem w korku. Mimo stania w miejscu temperatura skoczyła po staremu do 600+ stopni i filtr zakończył szybko procedurę regeneracji.

Kolejna rzecz, którą zauważyłem, to po chipie skarżyłem się na wysokie EGT przy agresywnym ruszaniu. Wydaje się, że winnym temu stanu rzeczy również był zamiennik DPF JMJ. Ale muszę jeszcze pojeździć, żeby to potwierdzić.

Reasumując - filtr JMJ 1500zł wytrzymał trochę ponad 50 000km. Niska cena nie bierze się znikąd.

A odpowiadając na pytanie - nie ruszałem bo jak widać zawsze coś... Poza tym wysłałem kilka zapytań do firm Tuningowych w całym kraju opisując auto, modyfikacje i jakie ma problemy i.... nikt się nie odezwał.

Turbina gwiżdże na zimnym silniku, luzów nie ma. Dużo ludzi ma podobnie więc póki dmucha olewam temat.

A ponadto strumień pieniędzy przekierowałem na inny projekt - volvo 360, do którego chce włożyć silnik V6 2,6 z Opla Omegi. Korzystając z okazji zapraszam do polubienia mojego fanpage'a: -> https://www.facebook.com/rupek.volvo360
Ostatnio zmieniony 16 wrz 2020, o 22:42 przez IBZI, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin forum.

Awatar użytkownika
mcrace
Klubowicz
Posty: 946
Rejestracja: 9 sty 2018, o 11:32
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTJ
Rok produkcji: 2010
Miasto: Kórnik / Poznań
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 10 razy

Re: NIEWDZIĘCZNIK - Insignia 2.0 CDTi 131KM by mcrace

Post autor: mcrace » 18 lis 2020, o 17:19

325000km.

cóż, mówiłem, że projekt Niewdzięcznika raczej nie będzie dalej realizowany... a tu proszę - modyfikacja układu wydechowego.

Wjechała dwururka od 2,8T
125841942_379119900191845_4494772913423931124_n.jpg
;D ;D ;D

Tak wiem, kurła, odstaje. Będzie czas - będzie poprawka

Ponadto wymieniłem obudowy kluczyków. Nawet wszystko działa jak powinno 8-)
Dla porównania stary vs nowy chińczyk.
126121922_711040912852266_7729272620353472581_n.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 8987
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 114 razy

Re: NIEWDZIĘCZNIK - Insignia 2.0 CDTi 131KM by mcrace

Post autor: mazmarcin » 18 lis 2020, o 17:43

E tam trochę tylko odstaje :lol:
Plus 10 koni teraz ;)

Awatar użytkownika
Rooff_
Zapaleniec
Posty: 4119
Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
Auto: Insignia ST przedlif
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2012
Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
Postawił piwo: 9 razy
Otrzymał  piwo: 122 razy

Re: NIEWDZIĘCZNIK - Insignia 2.0 CDTi 131KM by mcrace

Post autor: Rooff_ » 18 lis 2020, o 18:15

A można z tego strzelać do tych jadących na zderzaku? :D
Czy to do popcornu bardziej ;)
Pozdrawiam, Michał
*Nie jestem mechanikiem samochodowym! ;)

Awatar użytkownika
mcrace
Klubowicz
Posty: 946
Rejestracja: 9 sty 2018, o 11:32
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTJ
Rok produkcji: 2010
Miasto: Kórnik / Poznań
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 10 razy

Re: NIEWDZIĘCZNIK - Insignia 2.0 CDTi 131KM by mcrace

Post autor: mcrace » 18 lis 2020, o 18:16

ma swoje zastosowanie:
126332724_2869456383375346_4906095750162263075_n.jpg
zewnętrzny cupholder 8)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 8487
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Insignia 2.0t 260KM
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 197 razy
Otrzymał  piwo: 102 razy
Kontakt:

Re: NIEWDZIĘCZNIK - Insignia 2.0 CDTi 131KM by mcrace

Post autor: dokia » 18 lis 2020, o 19:00

I tak z kubka te auto myjesz? 😲
Radio 357 :)

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 8987
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 114 razy

Re: NIEWDZIĘCZNIK - Insignia 2.0 CDTi 131KM by mcrace

Post autor: mazmarcin » 18 lis 2020, o 19:21

Jest modne na dwa kubki (wiadra) :lol:
Stąd dwie rurki ;D

Kub@
Użytkownik
Posty: 534
Rejestracja: 25 paź 2017, o 18:46
Auto: Insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2016
Miasto: Warszawa
Postawił piwo: 3 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: NIEWDZIĘCZNIK - Insignia 2.0 CDTi 131KM by mcrace

Post autor: Kub@ » 18 lis 2020, o 20:54

Ja bym był za browarami a nie kubkami 😉 na tych "półkach"

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 8987
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 114 razy

Re: NIEWDZIĘCZNIK - Insignia 2.0 CDTi 131KM by mcrace

Post autor: mazmarcin » 18 lis 2020, o 20:58

No skrzynki to to nie utrzyma :lol: ;)
A dwa to szkoda język moczyć ;D

Kub@
Użytkownik
Posty: 534
Rejestracja: 25 paź 2017, o 18:46
Auto: Insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2016
Miasto: Warszawa
Postawił piwo: 3 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: NIEWDZIĘCZNIK - Insignia 2.0 CDTi 131KM by mcrace

Post autor: Kub@ » 18 lis 2020, o 21:23

Ale to ma być półka żeby odstawić już pitą butelkę a nie je magazynować 😀

Awatar użytkownika
mcrace
Klubowicz
Posty: 946
Rejestracja: 9 sty 2018, o 11:32
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTJ
Rok produkcji: 2010
Miasto: Kórnik / Poznań
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 10 razy

Re: NIEWDZIĘCZNIK - Insignia 2.0 CDTi 131KM by mcrace

Post autor: mcrace » 19 lis 2020, o 17:15

Właśnie tak analizowałem, że idealne miejsce by położyć kufel. Np. jak się jest w kanale pod autem.
Miejsce na kufel jest
Piwo jest.

to teraz tylko łopata w rękę i kopać dziurę na kanał :D

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 8987
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 114 razy

Re: NIEWDZIĘCZNIK - Insignia 2.0 CDTi 131KM by mcrace

Post autor: mazmarcin » 19 lis 2020, o 17:16

To się spiesz bo mrozy idą 😂

Awatar użytkownika
mcrace
Klubowicz
Posty: 946
Rejestracja: 9 sty 2018, o 11:32
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTJ
Rok produkcji: 2010
Miasto: Kórnik / Poznań
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 10 razy

Re: NIEWDZIĘCZNIK - Insignia 2.0 CDTi 131KM by mcrace

Post autor: mcrace » 19 lis 2020, o 17:35

Ocieplenie już robię 🙃
125424243_1010175692797019_7237712148772672745_n.jpg
125540460_289605529002626_6379171089142688104_n.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
mcrace
Klubowicz
Posty: 946
Rejestracja: 9 sty 2018, o 11:32
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTJ
Rok produkcji: 2010
Miasto: Kórnik / Poznań
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 10 razy

Re: NIEWDZIĘCZNIK - Insignia 2.0 CDTi 131KM by mcrace

Post autor: mcrace » 10 gru 2020, o 19:18

326000 km
Kolejny mały modzik:
kluczyk.jpg
Ponadto buciki zimowe założone. Wjechał komplet nowych opon - sava eskimo hp2 245/45/18R

I jedziemy dalej :roll:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „Auta klubowiczów”