--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
NIEWDZIĘCZNIK - Insignia 2.0 CDTi 131KM by mcrace
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8987
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 114 razy
Re: NIEWDZIĘCZNIK - Insignia 2.0 CDTi 131KM by mcrace
Teraz jak uszczelnisz dolot to zaraz będzie wypalanko , też tak miałem.
Trochę h...we te ich podejście do klienta.
Trochę h...we te ich podejście do klienta.
- mcrace
- Klubowicz
- Posty: 946
- Rejestracja: 9 sty 2018, o 11:32
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Kórnik / Poznań
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 10 razy
Re: NIEWDZIĘCZNIK - Insignia 2.0 CDTi 131KM by mcrace
Cóż, marketing mają naprawdę na wysokim poziomie - i strona www i fanpage bardzo profesjonalnie prowadzony. Do tego Łysy z M4K ich polecał w swojej książce... więc jestem zrozpaczony. No ale ch*j - taki kraj. A to tylko auto, i tylko pieniądze. Ważne, że zdrowie jest
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8987
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 114 razy
Re: NIEWDZIĘCZNIK - Insignia 2.0 CDTi 131KM by mcrace
I taki on Łysy jak ich dbanie o klienta widać
Zdrowie najważniejsze
Zdrowie najważniejsze
- mcrace
- Klubowicz
- Posty: 946
- Rejestracja: 9 sty 2018, o 11:32
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Kórnik / Poznań
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 10 razy
Re: NIEWDZIĘCZNIK - Insignia 2.0 CDTi 131KM by mcrace
Wyedytowałem poprzedni post, w którym narzekałem.
Panowie podjęli rękawice. Będą ekspertyzy, badania i szukanie źródła problemu. O rozwoju wydarzeń poinformuję, gdy sprawa dojdzie do końca.
Panowie podjęli rękawice. Będą ekspertyzy, badania i szukanie źródła problemu. O rozwoju wydarzeń poinformuję, gdy sprawa dojdzie do końca.
- mcrace
- Klubowicz
- Posty: 946
- Rejestracja: 9 sty 2018, o 11:32
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Kórnik / Poznań
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 10 razy
Re: NIEWDZIĘCZNIK - Insignia 2.0 CDTi 131KM by mcrace
323200km
Mały serwis w skład którego weszly:
- wymiana oleju w silniku + filtr oleju + filtr powietrza
- statyczna wymiana oleju w skrzyni biegów.
I jedziemy dalej
Mały serwis w skład którego weszly:
- wymiana oleju w silniku + filtr oleju + filtr powietrza
- statyczna wymiana oleju w skrzyni biegów.
I jedziemy dalej
- mcrace
- Klubowicz
- Posty: 946
- Rejestracja: 9 sty 2018, o 11:32
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Kórnik / Poznań
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 10 razy
Re: NIEWDZIĘCZNIK - Insignia 2.0 CDTi 131KM by mcrace
323700km.
Częściowo odpowiedź na Twoje pytanie.
Od jakiegoś czasu miałem problem z DPF'em. Mianowicie bardzo ciężko było mu osiągnąć temperaturę wymaganą do regeneracji. W pierwszym etapie problemu nie mógł się wypalić w korkach / na postoju - max temperatura 450. Wystarczyło jechać 100km/h i wszystko było ok. Problem się pogłębiał, gdyż trzeba było jechać coraz szybciej. W ostatnim stadium było to już 160km/h.
Gdy tylko się zatrzymałem, np żeby zapłacić za bramki, temperatura spadała do ok 400, a za autem siwy dym jak za trabantem.
Analizując sytuację oraz różnicę ciśnień bliską zeru, stwierdziłem, że zamiennik firmy JMJ dokonał żywota i się stopił. I nie pomyliłem się.
W ramach ciekawostki i szperania po necie, dowiedziałem się, że wkłady do DPF produkowane są z dwóch różnych materiałów: kordierytu lub węglika krzemu. Różnią się one temperaturą topnienia i tak dla kordierytu jest to 1200 a dla węglika krzemu aż 2700! Łatwo się domyślić z czego są zrobione DPF firmy JMJ Ponadto zużyty filtr JMJ jest bezwartościowy dla firm regenerujących DPF.
Zatem po obszernej analizie zdecydowałem się na regenerowany filtr DPF od firmy Kaliński z Poznania. Musiałem zapłacić za niego aż 2900 (z czego 1000zł to kaucja). Dziś zamontowałem, pojechałem na obwodnicę Poznania procedura regeneracji się zaczęła i stanąłem w korku. Mimo stania w miejscu temperatura skoczyła po staremu do 600+ stopni i filtr zakończył szybko procedurę regeneracji.
Kolejna rzecz, którą zauważyłem, to po chipie skarżyłem się na wysokie EGT przy agresywnym ruszaniu. Wydaje się, że winnym temu stanu rzeczy również był zamiennik DPF JMJ. Ale muszę jeszcze pojeździć, żeby to potwierdzić.
Reasumując - filtr JMJ 1500zł wytrzymał trochę ponad 50 000km. Niska cena nie bierze się znikąd.
A odpowiadając na pytanie - nie ruszałem bo jak widać zawsze coś... Poza tym wysłałem kilka zapytań do firm Tuningowych w całym kraju opisując auto, modyfikacje i jakie ma problemy i.... nikt się nie odezwał.
Turbina gwiżdże na zimnym silniku, luzów nie ma. Dużo ludzi ma podobnie więc póki dmucha olewam temat.
A ponadto strumień pieniędzy przekierowałem na inny projekt - volvo 360, do którego chce włożyć silnik V6 2,6 z Opla Omegi. Korzystając z okazji zapraszam do polubienia mojego fanpage'a: -> https://www.facebook.com/rupek.volvo360
Ostatnio zmieniony 16 wrz 2020, o 22:42 przez IBZI, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin forum.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin forum.
- mcrace
- Klubowicz
- Posty: 946
- Rejestracja: 9 sty 2018, o 11:32
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Kórnik / Poznań
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 10 razy
Re: NIEWDZIĘCZNIK - Insignia 2.0 CDTi 131KM by mcrace
325000km.
cóż, mówiłem, że projekt Niewdzięcznika raczej nie będzie dalej realizowany... a tu proszę - modyfikacja układu wydechowego.
Wjechała dwururka od 2,8T
Tak wiem, kurła, odstaje. Będzie czas - będzie poprawka
Ponadto wymieniłem obudowy kluczyków. Nawet wszystko działa jak powinno
Dla porównania stary vs nowy chińczyk.
cóż, mówiłem, że projekt Niewdzięcznika raczej nie będzie dalej realizowany... a tu proszę - modyfikacja układu wydechowego.
Wjechała dwururka od 2,8T
Tak wiem, kurła, odstaje. Będzie czas - będzie poprawka
Ponadto wymieniłem obudowy kluczyków. Nawet wszystko działa jak powinno
Dla porównania stary vs nowy chińczyk.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Rooff_
- Zapaleniec
- Posty: 4119
- Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
- Auto: Insignia ST przedlif
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
- Postawił piwo: 9 razy
- Otrzymał piwo: 122 razy
Re: NIEWDZIĘCZNIK - Insignia 2.0 CDTi 131KM by mcrace
A można z tego strzelać do tych jadących na zderzaku?
Czy to do popcornu bardziej
Czy to do popcornu bardziej
Pozdrawiam, Michał
*Nie jestem mechanikiem samochodowym! ;)
*Nie jestem mechanikiem samochodowym! ;)
- mcrace
- Klubowicz
- Posty: 946
- Rejestracja: 9 sty 2018, o 11:32
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Kórnik / Poznań
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 10 razy
Re: NIEWDZIĘCZNIK - Insignia 2.0 CDTi 131KM by mcrace
ma swoje zastosowanie:
zewnętrzny cupholder 8)Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8987
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 114 razy
Re: NIEWDZIĘCZNIK - Insignia 2.0 CDTi 131KM by mcrace
Jest modne na dwa kubki (wiadra)
Stąd dwie rurki
Stąd dwie rurki
-
- Użytkownik
- Posty: 534
- Rejestracja: 25 paź 2017, o 18:46
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: NIEWDZIĘCZNIK - Insignia 2.0 CDTi 131KM by mcrace
Ja bym był za browarami a nie kubkami na tych "półkach"
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8987
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 114 razy
Re: NIEWDZIĘCZNIK - Insignia 2.0 CDTi 131KM by mcrace
No skrzynki to to nie utrzyma
A dwa to szkoda język moczyć
A dwa to szkoda język moczyć
-
- Użytkownik
- Posty: 534
- Rejestracja: 25 paź 2017, o 18:46
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: NIEWDZIĘCZNIK - Insignia 2.0 CDTi 131KM by mcrace
Ale to ma być półka żeby odstawić już pitą butelkę a nie je magazynować
- mcrace
- Klubowicz
- Posty: 946
- Rejestracja: 9 sty 2018, o 11:32
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Kórnik / Poznań
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 10 razy
Re: NIEWDZIĘCZNIK - Insignia 2.0 CDTi 131KM by mcrace
Właśnie tak analizowałem, że idealne miejsce by położyć kufel. Np. jak się jest w kanale pod autem.
Miejsce na kufel jest
Piwo jest.
to teraz tylko łopata w rękę i kopać dziurę na kanał
Miejsce na kufel jest
Piwo jest.
to teraz tylko łopata w rękę i kopać dziurę na kanał
- mcrace
- Klubowicz
- Posty: 946
- Rejestracja: 9 sty 2018, o 11:32
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Kórnik / Poznań
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 10 razy
Re: NIEWDZIĘCZNIK - Insignia 2.0 CDTi 131KM by mcrace
Ocieplenie już robię
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- mcrace
- Klubowicz
- Posty: 946
- Rejestracja: 9 sty 2018, o 11:32
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Kórnik / Poznań
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 10 razy
Re: NIEWDZIĘCZNIK - Insignia 2.0 CDTi 131KM by mcrace
326000 km
Kolejny mały modzik: Ponadto buciki zimowe założone. Wjechał komplet nowych opon - sava eskimo hp2 245/45/18R
I jedziemy dalej
Kolejny mały modzik: Ponadto buciki zimowe założone. Wjechał komplet nowych opon - sava eskimo hp2 245/45/18R
I jedziemy dalej
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.