--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Insignia Turbo by peja-19991 Irmscher on board !
- peja-1991
- V-ce Prezes ds organizacyjnych
- Posty: 4424
- Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
- Auto: Insignia
- Kod silnika: D16SHT
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 96 razy
- Kontakt:
Re: Insignia Turbo by peja-19991 Irmscher on board !
widzę
trochę boję się o komfort po obniżeniu ale chyba nie obędzie się bez niego
trochę boję się o komfort po obniżeniu ale chyba nie obędzie się bez niego
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
Re: Insignia Turbo by peja-19991 Irmscher on board !
Coś za coś, ja mam Eibachy ale na 18stkach więc nie mogę pokusić się o porównanie. Komfort na pewno spadnie ale nie będzie też tragedii. Sprężyny to w tym wypadku obowiązek.
Re: Insignia Turbo by peja-19991 Irmscher on board !
Aż tak źle nie ma,poszukaj sprężyn od sporta, troszkę się wygląd zmieni, ja miałem.obniżone ale 19 cali, tragedia nie było, ale w pl jest gorzej z drogami a przede wszystkim z krawężnikami.
- Mikołaj
- Użytkownik
- Posty: 603
- Rejestracja: 12 mar 2014, o 13:33
- Auto: Insignia 1,6 Turbo
- Kod silnika: A16LET
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Amsterdam/Sosnowiec
Re: Insignia Turbo by peja-19991 Irmscher on board !
Ja bym nic nie robił, i tak wygląda super A felga 20" i do tego jeszcze to posadzić, to będzie niezła taczka
-
- Użytkownik
- Posty: 332
- Rejestracja: 26 kwie 2013, o 09:08
- Auto: Seat Altea
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
Re: Insignia Turbo by peja-19991 Irmscher on board !
Felg 20 calowych nie zakłada się dla komfortu ale dla wyglądu - skoro ma wyglądać to bez obniżenia ani rusz - moje zdanie!
Re: Insignia Turbo by peja-19991 Irmscher on board !
Miażdżąco wygląda! Ale uważaj na te opony, mają niebezpieczną przypadłość - pękają.
- nika84-24
- Użytkownik
- Posty: 487
- Rejestracja: 17 mar 2014, o 18:28
- Auto: insignia sports tour
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Emmerich DE/ Knurów PL
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Insignia Turbo by peja-19991 Irmscher on board !
to żeś pojechał z tymi 20", nie wolałeś ory 20 opc bikolor??
- peja-1991
- V-ce Prezes ds organizacyjnych
- Posty: 4424
- Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
- Auto: Insignia
- Kod silnika: D16SHT
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 96 razy
- Kontakt:
Re: Insignia Turbo by peja-19991 Irmscher on board !
Irmi bardziej mi pasował.
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
Re: Insignia Turbo by peja-19991 Irmscher on board !
Pierwszy dotykałempeja-1991 pisze:Obiecane spy
- peja-1991
- V-ce Prezes ds organizacyjnych
- Posty: 4424
- Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
- Auto: Insignia
- Kod silnika: D16SHT
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 96 razy
- Kontakt:
Re: Insignia Turbo by peja-19991 Irmscher on board !
To prawda
Po ogledzinach Grześka została podjęta ostateczna decyzja o zakupie.
Jeszcze raz dziękuję
Po ogledzinach Grześka została podjęta ostateczna decyzja o zakupie.
Jeszcze raz dziękuję
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
- Zbyszek01
- Klubowicz
- Posty: 3078
- Rejestracja: 10 lut 2015, o 20:29
- Auto: Jag XE 2,0D ,MY2020
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2019
- Moje auto: viewtopic.php?f=52&t=1580&start=280
- Miasto: DZA
- Postawił piwo: 21 razy
- Otrzymał piwo: 28 razy
Re: Insignia Turbo by peja-19991 Irmscher on board !
Szkoda że ja byłem na wyjeździe
Naskrobano z tapa coś tam na H60-L02
Naskrobano z tapa coś tam na H60-L02
Insignia MY2012
Re: Insignia Turbo by peja-19991 Irmscher on board !
wzor feli spox ale zdecydowanie za wysoko siedzi,GLEBA mile zaskoczy wszystkich i pocieszy twoje oko
- peja-1991
- V-ce Prezes ds organizacyjnych
- Posty: 4424
- Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
- Auto: Insignia
- Kod silnika: D16SHT
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 96 razy
- Kontakt:
Re: Insignia Turbo by peja-19991 Irmscher on board !
Nika - marzy mi się Air ride od ok 2 lat...
musiałbym tylko spróbować jak się na tym jeździ
musiałbym tylko spróbować jak się na tym jeździ
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
- Alex
- Zapaleniec
- Posty: 2570
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
- Auto: Peugeot 508
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Iława
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Insignia Turbo by peja-19991 Irmscher on board !
Do zwykłego toczenia i autostradowych prędkości bardzo dobrze się sprawuje. Nie próbowałbym raczej ostrej jazdy po serpentynach bo można się zaskoczyć No i trzeba mieć na uwadze, że niektóre zestawy AR nie lubią zimy.
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014
- peja-1991
- V-ce Prezes ds organizacyjnych
- Posty: 4424
- Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
- Auto: Insignia
- Kod silnika: D16SHT
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 96 razy
- Kontakt:
Re: Insignia Turbo by peja-19991 Irmscher on board !
tak jak napisałem wcześniej - tematem mocno się interesowałem swego czasu i chodził mi AR po głowie ale zupełnie nie wiem jak to sprawuje się podczas normalnej codziennej eksploatacji
Dla mnie auto musi być praktyczne.
Musi być autem na dojazdy do pracy a jednocześnie autem rodzinnym.
Lubię jak wygląda dobrze ale nie jest to auto, które postawię w garażu i będę je tylko oglądał
Zobaczymy co czas przyniesie - może za jakiś czas zmiana na FL?
-- 21 sie 2015, o 08:35 --
długo się zbierałem ale w końcu się udało
w trakcie: po zabiegu: -- 21 sie 2015, o 08:41 --
Przy okazji małe podsumowanie zmiany tylnych tarcz i klocków.
Po dotarciu się klocków zestaw na tyle przestał piszczeć więc jestem zadowolony
Zamówione od prochoice tarcze + klocki przód. W przyszłym tygodniu montaż.
-- 25 wrz 2015, o 23:49 --
Na przednim zestawie textar przejechałem 1000 kilometrów.
Z całą pewnością mogę polecić zestaw jaki polecił mi Hapko z prochoice.
Zarówno przód jak i tył zachowuje się rewelacyjnie.
Po dotarciu zestawu na tyle nic nie piszczy i jest cisza.
Przód popiskiwał jedynie przez pierwsze kilkadziesiąt kilometrów a potem nastała błoga cisza, której na seryjnym zestawie nie doświadczyłem.
Przede wszystkim auto nareszcie hamuje chociaż do zestawu z opc brakuje mu bardzo, bardzo dużo - jednak nie można mieć wszystkiego.
Ostatnie szarpanie po mieście przyniosło rekordowe spalanie - niespełna 12 litrów ma 100km.
Po 65 tysiącach jestem z auta bardzo zadowolony, przed zimą jeszcze wymiana akumulatora mnie czeka - i tak cud że przeżył 6 lat.
Btw. Takie małe podsumowanie
Dla mnie auto musi być praktyczne.
Musi być autem na dojazdy do pracy a jednocześnie autem rodzinnym.
Lubię jak wygląda dobrze ale nie jest to auto, które postawię w garażu i będę je tylko oglądał
Zobaczymy co czas przyniesie - może za jakiś czas zmiana na FL?
-- 21 sie 2015, o 08:35 --
długo się zbierałem ale w końcu się udało
w trakcie: po zabiegu: -- 21 sie 2015, o 08:41 --
Przy okazji małe podsumowanie zmiany tylnych tarcz i klocków.
Po dotarciu się klocków zestaw na tyle przestał piszczeć więc jestem zadowolony
Zamówione od prochoice tarcze + klocki przód. W przyszłym tygodniu montaż.
-- 25 wrz 2015, o 23:49 --
Na przednim zestawie textar przejechałem 1000 kilometrów.
Z całą pewnością mogę polecić zestaw jaki polecił mi Hapko z prochoice.
Zarówno przód jak i tył zachowuje się rewelacyjnie.
Po dotarciu zestawu na tyle nic nie piszczy i jest cisza.
Przód popiskiwał jedynie przez pierwsze kilkadziesiąt kilometrów a potem nastała błoga cisza, której na seryjnym zestawie nie doświadczyłem.
Przede wszystkim auto nareszcie hamuje chociaż do zestawu z opc brakuje mu bardzo, bardzo dużo - jednak nie można mieć wszystkiego.
Ostatnie szarpanie po mieście przyniosło rekordowe spalanie - niespełna 12 litrów ma 100km.
Po 65 tysiącach jestem z auta bardzo zadowolony, przed zimą jeszcze wymiana akumulatora mnie czeka - i tak cud że przeżył 6 lat.
Btw. Takie małe podsumowanie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
- snikers
- Użytkownik
- Posty: 150
- Rejestracja: 10 sty 2015, o 12:16
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Warszawa
Re: Insignia Turbo by peja-19991 Irmscher on board !
Właśnie miałem spytać na spocie ale jakoś mi uleciało jak ci się jeździ na takich dużych kołach, rozumiem że przy większych prędkościach na autostradzie jest mega fajnie ale w takiej codziennej eksploatacji po warszawskich drogach to jak to odczuwasz ja np mam 19 cali i dla mnie jest za twardo ale nie miałem wyboru kupiłem już z takimi kołami.
- peja-1991
- V-ce Prezes ds organizacyjnych
- Posty: 4424
- Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
- Auto: Insignia
- Kod silnika: D16SHT
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 96 razy
- Kontakt:
Re: Insignia Turbo by peja-19991 Irmscher on board !
Odczuwalne delikatne drgania w granicach 120-130 km/h ale jest to spowodowane nierówności dróg.
Na dobrej drodze jest super.
Jazda po mieście jest pewnego rodzaju walką z koleinami, nierównościami itp. ale nie żałuję założenia 20 - nie mniej jednak żadnego obniżania się nie podejmuję - na pewno nie w aucie do codziennej jazdy.
Bajka to na pewno jest jeździć na 20 i obniżeniu w DE
Na dobrej drodze jest super.
Jazda po mieście jest pewnego rodzaju walką z koleinami, nierównościami itp. ale nie żałuję założenia 20 - nie mniej jednak żadnego obniżania się nie podejmuję - na pewno nie w aucie do codziennej jazdy.
Bajka to na pewno jest jeździć na 20 i obniżeniu w DE
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
- Popek_Insignia
- Użytkownik
- Posty: 140
- Rejestracja: 26 lis 2014, o 02:40
- Auto: Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTL
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Birmingham/Gdynia
Re: Insignia Turbo by peja-19991 Irmscher on board !
Odrazu tył sie prezentuje lepiej z przyciemnionymi lampami. Folią robiłeś?
Wysłane z Note 4
Wysłane z Note 4
- peja-1991
- V-ce Prezes ds organizacyjnych
- Posty: 4424
- Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
- Auto: Insignia
- Kod silnika: D16SHT
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 96 razy
- Kontakt:
Re: Insignia Turbo by peja-19991 Irmscher on board !
Tak, tylne lampy przyciemnione folią.
Jeżeli ktoś się zastanawia nad przyciemnieniem to niech szybko zabiera się do roboty - efekt jest super. Ja nie mogę się napatrzeć.
Jeżeli ktoś się zastanawia nad przyciemnieniem to niech szybko zabiera się do roboty - efekt jest super. Ja nie mogę się napatrzeć.
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński