padła ta przy bloku, napędzana paskiem wielorowkowym. A że silnik ciepły, to pokazał komunikat. Na szczeście nie piłowalem samochodu, więc było w miarę znośnie. --------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
----------------------------carVertical historia pojazdu - rabat 30% dla ICP - LINK
--------------------
----------------
Zobacz nasz portal klubowy ---------------
Polub naszą stronę na Facebooku ---------------
Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
----------------------------carVertical historia pojazdu - rabat 30% dla ICP - LINK
--------------------
----------------
Zobacz nasz portal klubowy ---------------
Polub naszą stronę na Facebooku ---------------
Dołącz do naszej Grupy na FacebookuInsignia B ST DTR OPC Line
- Pro
- Klubowicz
- Posty: 683
- Rejestracja: 9 paź 2020, o 19:46
- Auto: Insignia B ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Legionowo
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 40 razy
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
To przy 150500
padła ta przy bloku, napędzana paskiem wielorowkowym. A że silnik ciepły, to pokazał komunikat. Na szczeście nie piłowalem samochodu, więc było w miarę znośnie.
padła ta przy bloku, napędzana paskiem wielorowkowym. A że silnik ciepły, to pokazał komunikat. Na szczeście nie piłowalem samochodu, więc było w miarę znośnie. - Pro
- Klubowicz
- Posty: 683
- Rejestracja: 9 paź 2020, o 19:46
- Auto: Insignia B ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Legionowo
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 40 razy
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
Do samochodu wpadły kolejne drobne (ale nie w zakresie opłat) naprawy, a więc serwis klimy i zakucie jednego węża. Niestety pojawił się zielony nalot na końcówce i już wiedziałem o co chodzi. Na szczęście 2 dni i po problemie. Na forumach widzę, że temat dość popularny, mnie na szczęście dopiero teraz dopadł. A więc na upały lata jestem już gotowy 
Autem teraz mało jeżdżę i zobaczyłem na aplikacji niski poziom naładowania akumulatora. Postanowiłem go podłączyć na noc do ładowarki. Po zamontowaniu akumulatora okazało się, że nie działa przednia kamera. Na szczęście wystarczyło rozłączyć wtyczkę kamery, połączyć na nowo i śmiga aż miło

Autem teraz mało jeżdżę i zobaczyłem na aplikacji niski poziom naładowania akumulatora. Postanowiłem go podłączyć na noc do ładowarki. Po zamontowaniu akumulatora okazało się, że nie działa przednia kamera. Na szczęście wystarczyło rozłączyć wtyczkę kamery, połączyć na nowo i śmiga aż miło

- Pro
- Klubowicz
- Posty: 683
- Rejestracja: 9 paź 2020, o 19:46
- Auto: Insignia B ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Legionowo
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 40 razy
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
Zgaduj zgadula, co to jest?
Wysłane z mojego SM-S921B przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-S921B przy użyciu TapatalkaNie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2589
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: SKODA OCTAVIA RS
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: https://www.insignia-club.pl/viewtopic.php?f=52&t=9254
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 28 razy
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
Brewki na reflektory ześ se kupił?
Wysłane z mojego SM-S921B przy użyciu Tapatalka

Wysłane z mojego SM-S921B przy użyciu Tapatalka

- Pro
- Klubowicz
- Posty: 683
- Rejestracja: 9 paź 2020, o 19:46
- Auto: Insignia B ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Legionowo
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 40 razy
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
O Panie, zdecydowanie NIE
widzę, że konkurs nie ma wielu uczestników, a więc podam rozwiązanie. Otóż złapałem występujące w polifcie wygłuszenia nadkoli/błotników. Ju zamontowane, zobaczymy czy będzie jakiś efekt 
widzę, że konkurs nie ma wielu uczestników, a więc podam rozwiązanie. Otóż złapałem występujące w polifcie wygłuszenia nadkoli/błotników. Ju zamontowane, zobaczymy czy będzie jakiś efekt 
- zubek
- Zapaleniec
- Posty: 1177
- Rejestracja: 19 sie 2015, o 20:03
- Auto: IB/ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Moje auto: viewtopic.php?f=53&t=8662
- Miasto: WWL
- Postawił piwo: 22 razy
- Otrzymał piwo: 52 razy
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
Kurcze mogłem napisać, bo moja ejaj w fonie po fotce wyszukała właśnie że to wygłuszenie błotnika. Tyle, że ja jej nie uwierzyłem 
-
jkkuba1
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: 5 maja 2025, o 11:29
- Auto: Insignia b
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Katowice
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 9465
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 142 razy
- Pro
- Klubowicz
- Posty: 683
- Rejestracja: 9 paź 2020, o 19:46
- Auto: Insignia B ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Legionowo
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 40 razy
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
A bo samochód teraz więcej stoi niż jeździ
ostatnio spotkała mnie też niemiła niespodzianka na drodze, otóż trochę za bardzo dokręciłem korek w obudowie filtra paliwa i w najmniej oczekiwanym momencie pękł. Oczywiście laweta
Ale to już za mną. Teraz czekam na mechanika, bo chyba drugi uszczelniacz skrzyni biegów puścił i znowu naprawa. Także takie przygody
przed wakacjami chce jeszcze kilka rzeczy załatwić, aby bez problemów wypoczywać 
ostatnio spotkała mnie też niemiła niespodzianka na drodze, otóż trochę za bardzo dokręciłem korek w obudowie filtra paliwa i w najmniej oczekiwanym momencie pękł. Oczywiście laweta
Ale to już za mną. Teraz czekam na mechanika, bo chyba drugi uszczelniacz skrzyni biegów puścił i znowu naprawa. Także takie przygody
przed wakacjami chce jeszcze kilka rzeczy załatwić, aby bez problemów wypoczywać 
- Pro
- Klubowicz
- Posty: 683
- Rejestracja: 9 paź 2020, o 19:46
- Auto: Insignia B ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Legionowo
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 40 razy
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
Krótkie podsumowanie ostatnich aktywności. Otóż wygłuszenie o którym wspomniałem wyżej chyba działa, do tego stopnia że na trasie zaczyna mnie niesamowicie denerwować hałas opon tylnych kół
do tego wymieniony olej w skrzyni rozdzielczej i uszczelniacz skrzyni biegów. Walczyłem też ponownie z przednia kamera, coś nie łączyło. Szturchniecie wtyczki Przy chłodnicy czasami pomogło, ale częściej nie. Rozebrałem 2 wtyczki, przeczyściłem, złożyłem z powrotem i odpukać od tamtego czasu problemu nie ma.
Dzisiaj odebrałem też auto od magika, który rozwiązał problem błędu o niskiej skuteczności dpf p2002. Moja radość trwała jakieś 10 kilometrów, ponieważ w drodze powrotnej kamyk załatwił mi przednią szybę. Także, jeśli ktoś ma pecha, to złamie wiadomo co wiadomo gdzie
na szczęście mam ubezpieczone szyby oddzielnie, na oryginalnych częściach. Pora na wypłacenie tych wszystkich składek, które do tej pory wpłaciłem 
do tego wymieniony olej w skrzyni rozdzielczej i uszczelniacz skrzyni biegów. Walczyłem też ponownie z przednia kamera, coś nie łączyło. Szturchniecie wtyczki Przy chłodnicy czasami pomogło, ale częściej nie. Rozebrałem 2 wtyczki, przeczyściłem, złożyłem z powrotem i odpukać od tamtego czasu problemu nie ma.Dzisiaj odebrałem też auto od magika, który rozwiązał problem błędu o niskiej skuteczności dpf p2002. Moja radość trwała jakieś 10 kilometrów, ponieważ w drodze powrotnej kamyk załatwił mi przednią szybę. Także, jeśli ktoś ma pecha, to złamie wiadomo co wiadomo gdzie
na szczęście mam ubezpieczone szyby oddzielnie, na oryginalnych częściach. Pora na wypłacenie tych wszystkich składek, które do tej pory wpłaciłem 
- Pro
- Klubowicz
- Posty: 683
- Rejestracja: 9 paź 2020, o 19:46
- Auto: Insignia B ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Legionowo
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 40 razy
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
Już trochę ciemniej 

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Torguan
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: 3 maja 2025, o 21:56
- Auto: Insignia A 2.0T 250
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2016
- Moje auto: viewtopic.php?f=53&t=10349
- Miasto: Kraków
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
Widzę, że nie tylko Ja nie lubię zaślepek
. Ciężko taką dorwać, oby służyła jak najdłużej 
- Pro
- Klubowicz
- Posty: 683
- Rejestracja: 9 paź 2020, o 19:46
- Auto: Insignia B ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Legionowo
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 40 razy
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
O których zaślepkach piszesz? 
Wysłane z mojego SM-S921B przy użyciu Tapatalka

Wysłane z mojego SM-S921B przy użyciu Tapatalka
- Torguan
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: 3 maja 2025, o 21:56
- Auto: Insignia A 2.0T 250
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2016
- Moje auto: viewtopic.php?f=53&t=10349
- Miasto: Kraków
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
Miałem na myśli oryginalny post. W poprzednim aucie też dokładałem braki wyposażeniowe, a obecne chyba też brakuje mi tylko nagłośnienia Bose i roletek z tyłu
- Pro
- Klubowicz
- Posty: 683
- Rejestracja: 9 paź 2020, o 19:46
- Auto: Insignia B ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Legionowo
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 40 razy
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
Nie, modyfikacja softu. Po modyfikacji dpf wypala się jak trzeba, a błędu nie sypie. W moim przypadku dpf po prostu nie trzyma już parametrów wymyślonych przez producenta (zaczęło się chyba przy 130 000 km) i wg. komputera silnika trzeba go wymienić.wojto pisze:i co z tym błędem? jakiś czujnik do wymiany? dpf do prania?
@Torguan no raczej, fajnie wygląda konsola że wszystkim



