--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
---------------------IX Zlot Insignia Club Polska 27-29 maja - Zarejestruj się, info tu
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

Grey Goose

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 7409
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 13 razy
Otrzymał  piwo: 79 razy

Re: Grey Goose

Post autor: mazmarcin » 13 maja 2022, o 19:49

Taśma to może być na czymś co docisk ma z góry, ale jak coś ma generować od dołu to musi myć zamontowane inwazyjnie.
Nawet jak to takie do picu i nie policzone przez nikogo. Tak że na klapie tylnej tylko na kleju.

Awatar użytkownika
alehandro`
Klubowicz
Posty: 340
Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
Auto: Insignia B
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2018
Miasto: Bratoszewice
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 4 razy

Re: Grey Goose

Post autor: alehandro` » 13 maja 2022, o 19:56

A tu właśnie taśma idzie akurat, ale domyślam się że ilośc kg docisku jaki idzie na tylną oś nie zatrważa.... a może? W sumie w TT dorzucenie w polifcie Igen podobno dało sporo....
"...everything is important..."

Obrazek

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 7409
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 13 razy
Otrzymał  piwo: 79 razy

Re: Grey Goose

Post autor: mazmarcin » 13 maja 2022, o 20:02

W niektórych autach spojler jest ruchomy tylni przez to że by złamał z tyłu auto przy max speed.
Tam właśnie najbardziej dociska. Dlatego dużo tych supercarów ma napęd tylko na tył.

Awatar użytkownika
alehandro`
Klubowicz
Posty: 340
Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
Auto: Insignia B
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2018
Miasto: Bratoszewice
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 4 razy

Re: Grey Goose

Post autor: alehandro` » 13 maja 2022, o 21:06

I faktem jest, że cała masa dociska właśnie tył przy przyśpieszaniu, a zatem jest to najrozsądniejszy podział zadań. Przód kieruje - tył napędza.
Ale jest i drożej (przeniesienie napędu) i trudniej, a zatem napęd osi przedniej pozostaje.
"Mistrzem" aerodynamiki pozostaje jednak dla mnie

Zenvo ST1/TSR-S:


Warto looknąć - pomysł nietuzinkowy.
"...everything is important..."

Obrazek

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 6574
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Insignia 2.0t 260KM
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 114 razy
Otrzymał  piwo: 79 razy
Kontakt:

Re: Grey Goose

Post autor: dokia » 13 maja 2022, o 22:06

To one są na wkręty? 😲
Radio 357 :)

Awatar użytkownika
Mateo
Klubowicz
Posty: 714
Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
Auto: INSIGNIA GS
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2018
Miasto: Racibórz
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 7 razy

Re: Grey Goose

Post autor: Mateo » 13 maja 2022, o 23:35

No jakoś to się musi kupy trzymać.. sam klej chyba na dlugo nie da rady...
Pozdrawiam
M

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 6574
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Insignia 2.0t 260KM
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 114 razy
Otrzymał  piwo: 79 razy
Kontakt:

Re: Grey Goose

Post autor: dokia » 14 maja 2022, o 07:59

Fakt, widziałam samą lotkę doklejoną w przedlifcie A, to ona trochę wędrowała już po aucie.
Ale kurcze zostaną dziury 🥺 i ruda wejdzie w progi?
Radio 357 :)

Awatar użytkownika
Pro
Klubowicz
Posty: 221
Rejestracja: 9 paź 2020, o 19:46
Auto: Insignia B ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wrocław
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 14 razy

Re: Grey Goose

Post autor: Pro » 14 maja 2022, o 08:03

Można użyć kleju do szyb, piekielnie mocny. Bez cięcia nie ma szans aby odseparować
Co do progów, to w opc line montowane są na klej (tzn taki wieszak na klej) i spinki od spodu w fabryczne otwory.

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 6574
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Insignia 2.0t 260KM
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 114 razy
Otrzymał  piwo: 79 razy
Kontakt:

Re: Grey Goose

Post autor: dokia » 14 maja 2022, o 08:08

To ja też tam mam otwory jakieś? 😲
Radio 357 :)

Awatar użytkownika
alehandro`
Klubowicz
Posty: 340
Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
Auto: Insignia B
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2018
Miasto: Bratoszewice
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 4 razy

Re: Grey Goose

Post autor: alehandro` » 16 maja 2022, o 10:00

Mateo pisze:
13 maja 2022, o 23:35
No jakoś to się musi kupy trzymać.. sam klej chyba na dlugo nie da rady...Obrazek
W wielu przypadkach (fabrycznie) dokładnie tak. Bardzo często można spotkac klapy z HB ze zdemontowanymi lotkami i otworami po nich.
Akcesoryjnie lotki żeby nie ruszać klap (wiercić) są klejone - bez szans na ruszenie ich (klej do szyb).

W przypadku maxtona lotka jest na taśmę z aktywatorem - sprawdzałem ją nawet nie dawno żeby sprawdzić jak to się trzyma - nawet nie drgnie.
Faktem jest, że lotka ma bardzo niską masę i zakładam, że tworzony przez nią opór w tej części auta może nie stanowić dla niej zagrożenia.
dokia pisze:
14 maja 2022, o 07:59
Fakt, widziałam samą lotkę doklejoną w przedlifcie A, to ona trochę wędrowała już po aucie.
Ale kurcze zostaną dziury 🥺 i ruda wejdzie w progi?
Ktoś musiał spierniczyć montaż. Dobrze zamontowana (np. klej do szyb) nie ma prawa się ruszyć tak jak wspomina @Pro

Pro pisze:
14 maja 2022, o 08:03
Można użyć kleju do szyb, piekielnie mocny. Bez cięcia nie ma szans aby odseparować Obrazek
Co do progów, to w opc line montowane są na klej (tzn taki wieszak na klej) i spinki od spodu w fabryczne otwory.
Tu dość ładnie to widać od wewnętrznej części progu - gdzieś te wzystkie spinki muszą się powpinać.
"...everything is important..."

Obrazek

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „Auta klubowiczów”