--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
---------------------IX Zlot Insignia Club Polska 27-29 maja - Zarejestruj się, info tu
--------------------
----------------
Zobacz nasz portal klubowy ---------------
Polub naszą stronę na Facebooku ---------------
Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
---------------------IX Zlot Insignia Club Polska 27-29 maja - Zarejestruj się, info tu
--------------------
----------------



Grey Goose
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 7409
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 13 razy
- Otrzymał piwo: 79 razy
Re: Grey Goose
Taśma to może być na czymś co docisk ma z góry, ale jak coś ma generować od dołu to musi myć zamontowane inwazyjnie.
Nawet jak to takie do picu i nie policzone przez nikogo. Tak że na klapie tylnej tylko na kleju.
Nawet jak to takie do picu i nie policzone przez nikogo. Tak że na klapie tylnej tylko na kleju.
- alehandro`
- Klubowicz
- Posty: 340
- Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Bratoszewice
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Grey Goose
A tu właśnie taśma idzie akurat, ale domyślam się że ilośc kg docisku jaki idzie na tylną oś nie zatrważa.... a może? W sumie w TT dorzucenie w polifcie Igen podobno dało sporo....
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 7409
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 13 razy
- Otrzymał piwo: 79 razy
Re: Grey Goose
W niektórych autach spojler jest ruchomy tylni przez to że by złamał z tyłu auto przy max speed.
Tam właśnie najbardziej dociska. Dlatego dużo tych supercarów ma napęd tylko na tył.
Tam właśnie najbardziej dociska. Dlatego dużo tych supercarów ma napęd tylko na tył.
- alehandro`
- Klubowicz
- Posty: 340
- Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Bratoszewice
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Grey Goose
I faktem jest, że cała masa dociska właśnie tył przy przyśpieszaniu, a zatem jest to najrozsądniejszy podział zadań. Przód kieruje - tył napędza.
Ale jest i drożej (przeniesienie napędu) i trudniej, a zatem napęd osi przedniej pozostaje.
"Mistrzem" aerodynamiki pozostaje jednak dla mnie
Zenvo ST1/TSR-S:
Warto looknąć - pomysł nietuzinkowy.
Ale jest i drożej (przeniesienie napędu) i trudniej, a zatem napęd osi przedniej pozostaje.
"Mistrzem" aerodynamiki pozostaje jednak dla mnie
Zenvo ST1/TSR-S:
Warto looknąć - pomysł nietuzinkowy.
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 714
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Grey Goose
No jakoś to się musi kupy trzymać.. sam klej chyba na dlugo nie da rady...

Pozdrawiam
M
M
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 6574
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 114 razy
- Otrzymał piwo: 79 razy
- Kontakt:
Re: Grey Goose
Fakt, widziałam samą lotkę doklejoną w przedlifcie A, to ona trochę wędrowała już po aucie.
Ale kurcze zostaną dziury
i ruda wejdzie w progi?
Ale kurcze zostaną dziury
Radio 357 :)
- Pro
- Klubowicz
- Posty: 221
- Rejestracja: 9 paź 2020, o 19:46
- Auto: Insignia B ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wrocław
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 14 razy
Re: Grey Goose
Można użyć kleju do szyb, piekielnie mocny. Bez cięcia nie ma szans aby odseparować 
Co do progów, to w opc line montowane są na klej (tzn taki wieszak na klej) i spinki od spodu w fabryczne otwory.

Co do progów, to w opc line montowane są na klej (tzn taki wieszak na klej) i spinki od spodu w fabryczne otwory.
- alehandro`
- Klubowicz
- Posty: 340
- Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Bratoszewice
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Grey Goose
W wielu przypadkach (fabrycznie) dokładnie tak. Bardzo często można spotkac klapy z HB ze zdemontowanymi lotkami i otworami po nich.
Akcesoryjnie lotki żeby nie ruszać klap (wiercić) są klejone - bez szans na ruszenie ich (klej do szyb).
W przypadku maxtona lotka jest na taśmę z aktywatorem - sprawdzałem ją nawet nie dawno żeby sprawdzić jak to się trzyma - nawet nie drgnie.
Faktem jest, że lotka ma bardzo niską masę i zakładam, że tworzony przez nią opór w tej części auta może nie stanowić dla niej zagrożenia.
Ktoś musiał spierniczyć montaż. Dobrze zamontowana (np. klej do szyb) nie ma prawa się ruszyć tak jak wspomina @Pro
Tu dość ładnie to widać od wewnętrznej części progu - gdzieś te wzystkie spinki muszą się powpinać.