--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - fotorelacja
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - fotorelacja
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Zakup Insigni - pytania
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: 18 sie 2019, o 06:11
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTE
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Oława
Re: Zakup Insigni - pytania
Wielkich tras nie jeżdżę. 2-3 w roku 500km nad bałtyk bo mam tam rodzinę a takto do pracy dojazdy (trasa 25km). Rocznie ~15 tyś. Demonem prędkości obecnie nie jestem - z pół roczną córką na pokładzie nie szaleje Więc bardziej chodzi mi na chwilę obecną o ekonomię i bezawaryjność niż 300 kucy Nie byłem przekonany do Oplów (nie wiem czemu ?? ) a jakoś Insignia wpadła mi w oko stąd poważnie się gryzę
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: 18 sie 2019, o 06:11
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTE
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Oława
Re: Zakup Insigni - pytania
Małe zastrzeżenia i tak mam ale nie ma ideałów no ale fakt spodobała mi się i męczy mnie ten fakt bo jak wspomniałem nie myślałem o niej w ogóle dlatego też nie mam bladego pojęcia odnośnie jakości silników i całej reszty bo jak to wiadomo na każde auta psioczą jak i chwalą więc ciężko mi wypośrodkować rozglądając się od bardzo niedawna...
Czyli 2.0 CDTI 140 nie ma jakiś wielkich minusów czy wad fabrycznych jak to było np w audi w 2.0 TDI w rocznikach 2006-2008? Wiadomo że używane auto to w jakiś sposób jest wyeksploatowane ale chodzi mi o jakieś takie nietypowe niespodzianki które mogą grubo pociągnąć po kieszeni
Czyli 2.0 CDTI 140 nie ma jakiś wielkich minusów czy wad fabrycznych jak to było np w audi w 2.0 TDI w rocznikach 2006-2008? Wiadomo że używane auto to w jakiś sposób jest wyeksploatowane ale chodzi mi o jakieś takie nietypowe niespodzianki które mogą grubo pociągnąć po kieszeni
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 15 kwie 2019, o 22:23
- Auto: Astra J
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: zdpxdev_gmail_com
Re: Zakup Insigni - pytania
A może ktoś wahał się pomiędzy Astrą J a Insignią? Wybrałem Astrę ale myślę, że chyba ją sprzedam + dołożę ok 10k - czy 165KM będzie ok?
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 9033
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 118 razy
Re: Zakup Insigni - pytania
Zależy co znaczy to OK
Da się sprawnie przemieszczać isią z tym silnikiem, jak za mało to mapa nowa i już wtedy pojedzie jakoś
Da się sprawnie przemieszczać isią z tym silnikiem, jak za mało to mapa nowa i już wtedy pojedzie jakoś
- as pik
- Użytkownik
- Posty: 672
- Rejestracja: 18 gru 2016, o 21:40
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Śląsk
- Postawił piwo: 22 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Zakup Insigni - pytania
Insignia jest autem którą można/można było wyposażyć w wiele mniej lub bardziej potrzebnych opcji.
Powstaje więc pytanie skierowane do nas, użytkowników aby dać pogląd tym którzy szukają swojej "Isi"
Pytanie brzmi:
JAKI JEST "MUST HAVE" W Oplu Insignia pierwszej generacji?
A bez czego da się żyć
Moja lista "Must Have:
-Fotele AGR
-Mocny silnik(!)
-Czujniki parkowania
-Światła do jazdy dziennej
-Czujnik zmierzchu i deszczu
-Minimum CD500 NAVI
-Tempomat (rzadko używam ale jednak)
-Klimatronik
-Przyciemnione szyby
-Podgrzewane fotele (brakuje mi tego, przyzwyczajenia z Astry)
-Kamerka cofania (w planach)
Rzeczy które są dla mnie mniej istotne:
-Xenony... żałuję że nie mam ale z drugiej strony halogeny z opcją day light da się żyć.
-Dwustrefowy klimatronik... Moje auto moja temperatura
-Wielkie koła, ...ciągle z sobą walczę
-Skóra, fajnie jak jest ale.... fotele AGR i brak skóry jest ok.
-Pakiet OPC - Lubię nawet bardzo... ale tutaj trzeba minimum 19nastek najlepiej 20dziestek.
Tyle z mojej strony... pewnie o czymś zapomniałem
Powstaje więc pytanie skierowane do nas, użytkowników aby dać pogląd tym którzy szukają swojej "Isi"
Pytanie brzmi:
JAKI JEST "MUST HAVE" W Oplu Insignia pierwszej generacji?
A bez czego da się żyć
Moja lista "Must Have:
-Fotele AGR
-Mocny silnik(!)
-Czujniki parkowania
-Światła do jazdy dziennej
-Czujnik zmierzchu i deszczu
-Minimum CD500 NAVI
-Tempomat (rzadko używam ale jednak)
-Klimatronik
-Przyciemnione szyby
-Podgrzewane fotele (brakuje mi tego, przyzwyczajenia z Astry)
-Kamerka cofania (w planach)
Rzeczy które są dla mnie mniej istotne:
-Xenony... żałuję że nie mam ale z drugiej strony halogeny z opcją day light da się żyć.
-Dwustrefowy klimatronik... Moje auto moja temperatura
-Wielkie koła, ...ciągle z sobą walczę
-Skóra, fajnie jak jest ale.... fotele AGR i brak skóry jest ok.
-Pakiet OPC - Lubię nawet bardzo... ale tutaj trzeba minimum 19nastek najlepiej 20dziestek.
Tyle z mojej strony... pewnie o czymś zapomniałem
-
- Zapaleniec
- Posty: 1530
- Rejestracja: 10 paź 2017, o 10:27
- Auto: INSIGNIA
- Kod silnika: A18XER
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 23 razy
Re: Zakup Insigni - pytania
Nie ma sensu takie zestawienie Właśnie to polega na tym, że każdy ma inne oczekiwania i nie ma potrzeby kreowania jedynego, idealnego wyposażenia. Dlatego również Opel daje możliwość wyboru przy zakupie nowego samochodu.
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8543
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Jaguar E-Pace 250hp
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 201 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: Zakup Insigni - pytania
Dokładnie... ja moją Lalkę pokochałam miłością szczerą i bezwarunkową, no i.... i ona chyba jest najważniejsza posiada wszystko co wymienił @as pik , oprócz felg 19+ i grzanych foteli. Ale co do grzanych foteli to bym polemizowała, mam w mazdzie i to za bardzo grzeje, aż można poczuć się nieświeżo żart -ale ja nie lubię tak się grzać, dlatego też wolę pończochy nosić bo mi jakoś "za duszno" - może to też jakiś problem w mazdolotowych fotelach że nie wiem jak tam się reguluje te grzanie, bo może wcale się nie reguluje, ale mi jest no "za duszno" Instrukcję do mazdolotki mam po niemiecku i nic nie rozumiem
Radio 357 :)
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8543
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Jaguar E-Pace 250hp
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 201 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: Zakup Insigni - pytania
Maździra nie jest moją pasją, kupiłam ją jako auto zapasowe, wydając na nią 25tys zł chyba 4 lata temu. To nic ważnego po prostu w mojej stajni, -jeżdżę nią jak muszę pogonić koszty na drugim aucie, i jak tylko wkoło komina się kręcę, bo Insignia pali w takich warunkach x2. Może kiedyś poszukam wersji PL
Radio 357 :)
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: 22 sty 2018, o 20:21
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
Re: Zakup Insigni - pytania
Witam
Mam pytanie odnośnie Opla Insignie A. Czy ktoś miał problem ze sprzedażą tego auta? Sam chcę sprzedać fajny egzemplarz i nie wiem dlaczego nikt nie dzwoni. W internecie znalazłem wiele egzemplarzy z większym przebiegiem a także z gorszym wyposażeniem i wyższej cenie sprzedaży. Problem jest taki że nikt nie dzwoni, tak jak by ludzie nie wierzyli że ktoś chce sprzedać takie auto za podaną przeze mnie cenę. Co mnie bardzo dziwi. Proszę o komentarz bo nie wiem czy robię coś źle.
Mam pytanie odnośnie Opla Insignie A. Czy ktoś miał problem ze sprzedażą tego auta? Sam chcę sprzedać fajny egzemplarz i nie wiem dlaczego nikt nie dzwoni. W internecie znalazłem wiele egzemplarzy z większym przebiegiem a także z gorszym wyposażeniem i wyższej cenie sprzedaży. Problem jest taki że nikt nie dzwoni, tak jak by ludzie nie wierzyli że ktoś chce sprzedać takie auto za podaną przeze mnie cenę. Co mnie bardzo dziwi. Proszę o komentarz bo nie wiem czy robię coś źle.
-
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: 14 cze 2019, o 07:06
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A28NET
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Wiedeń
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Zakup Insigni - pytania
Bo masz diesla. Wysortuj sobie tylko Opel Insignia i zobaczysz że jest tego na sprzedaży na otomoto w tej chwili 3100sztuk, a diesli 2400. To naprawdę bardzo dużo, dlatego nie mają zejścia.
Jeśli chodzi o starsze diesle to chyba ludzie boją się diesli bo rządy co chwila zapowiadają ściganie za wycięcie dpf itd, teraz te zapowiedzi wstrzymano na czas wyborów- ale rynek przewiduje i czeka.
Jeśli chodzi o starsze diesle to chyba ludzie boją się diesli bo rządy co chwila zapowiadają ściganie za wycięcie dpf itd, teraz te zapowiedzi wstrzymano na czas wyborów- ale rynek przewiduje i czeka.
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: 22 sty 2018, o 20:21
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
Re: Zakup Insigni - pytania
Witam
Ale moje auto ma DPF, auto wygląda bardzo dobrze drugiej takiej nie ma w Polsce w dieslu w pakiecie OPC z takim wyposażeniem.
Ale moje auto ma DPF, auto wygląda bardzo dobrze drugiej takiej nie ma w Polsce w dieslu w pakiecie OPC z takim wyposażeniem.
-
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: 14 cze 2019, o 07:06
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A28NET
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Wiedeń
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Zakup Insigni - pytania
Nie kwestionuje tego nikt, ale to jednak 10letnie auto, jak moje. Też zdaję sobie sprawę, że z tego samego powodu ciężko mi będzie mój sprzedać. Rynek jest po prostu Insigniami przesycony i to głównie "ulepami z zachodu" z małym przebiegiem i prawie za darmo.
-
- Klubowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 1 mar 2015, o 19:32
- Auto: Insignia 1.6T/ VC3,2
- Kod silnika: A16LET
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Ożarów Mazowiecki
- Otrzymał piwo: 5 razy
Re: Zakup Insigni - pytania
a opis auta w dziale aut klubowych dałeś po co skoro auto sprzedajesz ? Co do sprzedaży taka koniunktura.. diesli jest strasznie dużo a ludzie wolą benzyny w końcu się nauczyli że przy dieslu jest dużo roboty i nie nadaje się on do tłuczenia po mieście i robienia 10 tys km rocznie
Posiadam części do Insigni, wykonuje dokładanie wyposażenia: grzane fotele, lusterka składane itp
Sprzedam Insignie 1.6Turbo moja prywatna 76 tys km przebiegu
Sprzedam Insignie 1.6Turbo moja prywatna 76 tys km przebiegu
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: 22 sty 2018, o 20:21
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
Re: Zakup Insigni - pytania
Nie wiem skąd Ci ludzie mają takie informacje, rozumiem że wiele jest takich głupot na forach ale moje zdanie jest takie że jeżeli ktoś dba o auto to będzie nim jeździł czy to benzyna czy diesel, a jeżeli nic przy nim nie robi a tylko jeździ to i benzyna za jakiś czas odmówi posłuszeństwa. Ja miałem Opla Astrę w gazie a w dieslu Rovera 200, Citroena C5, Opla Signuma, Opla Insignie i teraz Mercedesa C klasę i najwięcej problemów miałem z Astrą w gazie.
-
- Klubowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 1 mar 2015, o 19:32
- Auto: Insignia 1.6T/ VC3,2
- Kod silnika: A16LET
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Ożarów Mazowiecki
- Otrzymał piwo: 5 razy
Re: Zakup Insigni - pytania
no to Ci powiem że zdecydowana większość auto przyjeżdżający na warsztat w którym pracuję to diesle.. ludzie są tym przesyceni już..10-15 lat temu to diesel był w modzie mieć turbo diesla to było coś.. do ludzi doszło że DPF to w mieście problem a jeżdżenie na krótkich odcinkach gdzie silnik się nie nagrzeje i stanie w korkach to nie jest już takie oszczędne jak by się zdawało..
skoro miałeś Signuma nie wiem czy 2.2 DTI czy któreś 1.9 to sam wiesz że tam jest co robić zwłaszcza w 1.9 i zwłaszcza w Z19DTH
skoro miałeś Signuma nie wiem czy 2.2 DTI czy któreś 1.9 to sam wiesz że tam jest co robić zwłaszcza w 1.9 i zwłaszcza w Z19DTH
Posiadam części do Insigni, wykonuje dokładanie wyposażenia: grzane fotele, lusterka składane itp
Sprzedam Insignie 1.6Turbo moja prywatna 76 tys km przebiegu
Sprzedam Insignie 1.6Turbo moja prywatna 76 tys km przebiegu
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: 22 sty 2018, o 20:21
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
Re: Zakup Insigni - pytania
Miałem 1.9 CDTI DTH 150KM poza wypaleniem wtyczki jednego wtrysku nic się nie stało, a i czujnik CIM, jak na 4 lata posiadania Siga i zrobieniu 70 tyś kilometrów to chyba nie dużo. Dodam że auto zostało w rodzinie i zrobiło jeszcze 30 tyś kilometrów bez większych problemów. Problemy mają Ci co kupują auta na które ich nie stać i uważają że auto jest tylko do jeżdżenia i nie trzeba o nie dbać.