--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

Zamiana Insigni A na B

infer
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: 21 lis 2016, o 19:43
Auto: INS 2.0
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2016
Miasto:

Zamiana Insigni A na B

Post autor: infer » 6 mar 2020, o 14:51

Hej,

Aktualnie jeżdżę Insignia A i nadszedł czas na zamianę. Co myślicie o wyposażaniu z załącznika?

Auto niestety jest na 20" kołach

Pozdrawiam
Jakub ObrazekObrazek
Ostatnio zmieniony 6 mar 2020, o 14:51 przez infer, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
admor
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: 13 sty 2014, o 09:56
Auto: Insignia B B20DTR
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Św-ce
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Zamiana Insigni A na B

Post autor: admor » 6 mar 2020, o 15:37

....albo nie znalazłem w specyfikacji? Albo ta insignia nie ma lamp przednich Intelilux?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ostatnio zmieniony 6 mar 2020, o 20:15 przez peja-1991, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin

infer
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: 21 lis 2016, o 19:43
Auto: INS 2.0
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2016
Miasto:

Re: Zamiana Insigni A na B

Post autor: infer » 6 mar 2020, o 15:43

Ma, to jest w standardzie T94 + T95

Awatar użytkownika
admor
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: 13 sty 2014, o 09:56
Auto: Insignia B B20DTR
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Św-ce
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Zamiana Insigni A na B

Post autor: admor » 6 mar 2020, o 15:55

No to super, kolor tez ładny


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

infer
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: 21 lis 2016, o 19:43
Auto: INS 2.0
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2016
Miasto:

Re: Zamiana Insigni A na B

Post autor: infer » 7 mar 2020, o 13:50

Mam kilka zdjęć auta.
Gwarancja fabryczna ma 3 lata

Pomóżcie zdecydować ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

JaMi
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: 28 sie 2018, o 09:27
Auto: Insignia B kombi
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2017
Miasto: Warszawa
Otrzymał  piwo: 12 razy

Re: Zamiana Insigni A na B

Post autor: JaMi » 7 mar 2020, o 14:24

Z perspektywy czasu auto polecam, kupiłbym jeszcze raz. Silnik w porządku, reszta także. Kół 20" jednak bym nie brał, pomimo, że auto na nich wygląda zdecydowanie najlepiej.

infer
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: 21 lis 2016, o 19:43
Auto: INS 2.0
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2016
Miasto:

Re: Zamiana Insigni A na B

Post autor: infer » 7 mar 2020, o 14:26

JaMi pisze: edit.
Niestety auto stoi na 20" , jedyna opcja to sprzdaz tych I kupno 18".

Co uwazasz na temat świateł ?
Ostatnio zmieniony 7 mar 2020, o 14:26 przez yerry, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin forum

JaMi
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: 28 sie 2018, o 09:27
Auto: Insignia B kombi
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2017
Miasto: Warszawa
Otrzymał  piwo: 12 razy

Re: Zamiana Insigni A na B

Post autor: JaMi » 7 mar 2020, o 15:05

ze świateł jestem bardzo zadowolony, w innych autach miałem prawdziwe ksenony i te w Insigni B oceniam lepiej (automatyka moim zdaniem działa bardzo dobrze). Nie miałem Insigni A, więc tutaj nie porównam

infer
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: 21 lis 2016, o 19:43
Auto: INS 2.0
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2016
Miasto:

Re: Zamiana Insigni A na B

Post autor: infer » 14 mar 2020, o 10:58

Pojezdzilem pomyslalem I niestety insignia odpada. Swiatla są dla mnie przeciętne, bardzo przeciętne. Trupia barwa swiatla totalnie zlewa się z mokrym asfaltem, sprawa jest w miarę ok kiedy auto przełączy się na drogowe ale nie swiatla mijania Led a ksenon w poprzedniej generacji to noc a dzień


Awatar użytkownika
Jaromat
Użytkownik
Posty: 162
Rejestracja: 10 gru 2015, o 17:39
Auto: Opel Insignia
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: OKR
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: Zamiana Insigni A na B

Post autor: Jaromat » 18 cze 2020, o 01:25

Insignia A kupił bym po raz 4,5 już nie wiem sam ale insignie B po raz drugi bym nie kupił

Marek0
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: 17 maja 2020, o 12:50
Auto: Insignia GS 2019
Kod silnika: B15XFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: Opole
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

Re: Zamiana Insigni A na B

Post autor: Marek0 » 18 cze 2020, o 07:40

Napisz co jest gorszego w B od A. Zawsze mi się podobała A ale nigdy nie jeździłem, posiadam B ,wady jakieś ma jak każdy opel ,zresztą wystarczy poczytać fora nigdzie nie jest bezproblemowo ,tak kręci się ten biznes . Za wygląd stawiam na insignię B piękna sylwetka z boku , może tył został w tyle 😁,bo bym wystawił ocenę tylko dobrą . Myślę, że projektantką nowego peugeota 508 lepiej to wyszło.

xul
Klubowicz
Posty: 1876
Rejestracja: 19 kwie 2018, o 06:20
Auto: Insignia OPC
Kod silnika: A28NER
Rok produkcji: 2013
Miasto: Katowice (okolice)
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 71 razy

Re: Zamiana Insigni A na B

Post autor: xul » 18 cze 2020, o 08:12

Gama silników, niestety jak u większości producentów "aut dla ludu", gama silników coraz tragiczniejsza.
Isia A ma też ładniejszy tyłeczek (HB/sedan, na mój gust) oraz kute felgi OPC.

Awatar użytkownika
Jaromat
Użytkownik
Posty: 162
Rejestracja: 10 gru 2015, o 17:39
Auto: Opel Insignia
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: OKR
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: Zamiana Insigni A na B

Post autor: Jaromat » 18 cze 2020, o 08:58

To już tam o gamie silników nie będziemy rozmawiać, bo to niestety wymogi, ochrona środowiska itd, insignia A to auto napewno lepiej wykonane, lepiej wyciszone i dużo spokojniejsze przy szybkich prędkościach, do plusów insigni B zaliczył bym skrzynie aut. i miejsce w aucie bardzo wygodne, podłokietnik wreszczie jest na swoim miejscu, i wspomaganie bardzo lekko się kręci kierownicą no i z plusów było by na tyle, z minusy to napewno jakość materiałów użyta w środku, drzwi Plastik twardy i rysuje sie od patrzenia, te wajchy od migaczy tandetne, guziki na kierownicy gumowe tragedia, na tylnej kanapie te zapinki od pasów bo nie wiem jak to nazwać leżą sobie na kanapie w A były ładnie wpuszczone w kanapę, mam biturbo diesel ale wydaje mi się że te 170 koni w insigni A tak samo reagowały, fakt nie miałem 4x4.

Marek0
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: 17 maja 2020, o 12:50
Auto: Insignia GS 2019
Kod silnika: B15XFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: Opole
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

Re: Zamiana Insigni A na B

Post autor: Marek0 » 18 cze 2020, o 11:07

No nie mam porównania bo nawet w insigni A nie siedziałem, miałem AJ w sedanie to fakt guziki na kierownicy wydawały się solidniejsze, w insigni b narazie nic się nie dzieje . Zaślepki od fotelika na kanapie minus ,pozatym tunel środkowy twardy ,ale na drzwiach miękko. Podłokietnik w drzwiach jest na swoim miejscu nie jak w AJ , za to guziki od szyb już nie . Może głośniej bo wszystko cienkie, ale patrząc po astrze J to A pewnie leniwa krowa przy silniku dla ludu,B wydaje mi się w 1.5T całkiem do jazdy. Mam nadzieję że A ma wielowachacz bo AJ w zakrętach, przód inaczej a tył w drugą ,uważam że B nie muszę nawet zwalniać . Jak powiedziałem kazda marka ma swoje minusy i plusy też narzekam na pewne sprawy zależy do czego kto się przyzwyczaił i po przesiadce zawsze coś nie leży, w konkurencji nie jest bez wad. Cieszę się że mam manuala ,choć automat wygoda ,ale nawet w 1.5T jadąc samemu można o wiele więcej wydobyć z tego motoru. Co do motorów powinni zostawić coś dla zapaleńców , nie opłaca się bo to mniejsze grupa ,ale choć dla wizerunku marki ,że opel może też być sport a nie tylko w nazwie😥

JaMi
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: 28 sie 2018, o 09:27
Auto: Insignia B kombi
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2017
Miasto: Warszawa
Otrzymał  piwo: 12 razy

Re: Zamiana Insigni A na B

Post autor: JaMi » 18 cze 2020, o 13:38

Pulcia pisze:
18 cze 2020, o 08:58
To już tam o gamie silników nie będziemy rozmawiać, bo to niestety wymogi, ochrona środowiska itd, insignia A to auto napewno lepiej wykonane, lepiej wyciszone i dużo spokojniejsze przy szybkich prędkościach, do plusów insigni B zaliczył bym skrzynie aut. i miejsce w aucie bardzo wygodne, podłokietnik wreszczie jest na swoim miejscu, i wspomaganie bardzo lekko się kręci kierownicą no i z plusów było by na tyle, z minusy to napewno jakość materiałów użyta w środku, drzwi Plastik twardy i rysuje sie od patrzenia, te wajchy od migaczy tandetne, guziki na kierownicy gumowe tragedia, na tylnej kanapie te zapinki od pasów bo nie wiem jak to nazwać leżą sobie na kanapie w A były ładnie wpuszczone w kanapę, mam biturbo diesel ale wydaje mi się że te 170 koni w insigni A tak samo reagowały, fakt nie miałem 4x4.
odnośnie gamy silników, po co rozpatrywać sprawę przekrojowo, jesteś dilerem, że tak na to patrzysz? ja oceniałem pod siebie, a dla mnie 2.0 diesel z przyzwoitymi mocami i świetnym momentem nadaje się bardzo dobrze

Insignia A jest dużo spokojniejsza przy szybkiej jeździe? Nie jeździłem IA, ale IB prowadzi się fantastycznie jak dla mnie. Nie spotkałem się do tej pory z opnią, że IA pod tym względem była lepsza

guziki na kierownicy to tragedia? jestem zaskoczony tak negatywną oceną. Jak dla mnie są ok, nie wyglądają może jakoś prestiżowo, ale są przyzwoite i co najważniejsze, bardzo dobrze obsługuje się nimi wszystkie funkcje.

na tylnej kanapie mam dziury, w których są zapinki pasów. Nie bardzo wiem o czym piszesz: "na tylnej kanapie te zapinki od pasów bo nie wiem jak to nazwać leżą sobie na kanapie w A były ładnie wpuszczone w kanapę"

odnośnie osiągów, IB ma raczej lepsze osiągi od poprzedniczki

Awatar użytkownika
Jaromat
Użytkownik
Posty: 162
Rejestracja: 10 gru 2015, o 17:39
Auto: Opel Insignia
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: OKR
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: Zamiana Insigni A na B

Post autor: Jaromat » 18 cze 2020, o 13:49

Zapomniałem jeszcze o regulacji pasów na słupku, miałem 4 insignie A i mam porównanie bo aktualnie jeżdżę gsi, w poprzednim modelu było dużo ciszej przy dużych prędkościach

Dodano po 1 minucie 7 sekundach:
A guziki na kierownicy to gumowa tragedia 😉
Już o kierownicy nie wspomnę, poliftowe opc Line gruba mięsista a w nowej różni się tylko ścięciem u dołu

Awatar użytkownika
wassermann
Zapaleniec
Posty: 1613
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: nec temere, nec timide
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 29 razy

Re: Zamiana Insigni A na B

Post autor: wassermann » 18 cze 2020, o 14:45

Aż muszę przedstawić swój punkt widzenia. Zacznijmy od tego, że obie Insie darzyłem i darzę sporym sentymentem. Po prostu lubię auta, z którymi sie wiążę, mimo że to tylko narzędzia. Wychodzę z założenia - "nie polubisz, będziesz się męczył".

Chciałbym mieć teraz możliwość cofnąć się o 2 lata do chwili, gdy po raz ostatni pogoniliśmy A1 naszą poprzednią Insią (spotkać się z kimś, kto potem ją od nas przejął). O tym, że się zdecydował, zadecydowała właśnie jazda próbna, bo jak się facet dosiadł, to musiałem zainterweniować, że chyba 230 km/h to spora przesada - zapędził się i nie zauważył (mimo 4 osób na pokładzie), a sama jazda trwała dalej niż zakładałem. Po tym wiedziałem, że połknął bakcyla na ten samochód. Piszę o tym dlatego, bo widzę, że poruszacie kwestię porównania w kategorii spokoju przy szybkiej jeździe na wprost. Poprzednia Insignia była pod tym względem mistrzynią.
^^^
Ciekaw jestem jak odebrałbym taką przesiadkę po tym, gdy pojeździłem następnym modelem.

To była 2.0T 4x4, manual, hatchback
Teraz jeżdżę 2.0T 4x4, automat, hatchback na lekko zmodyfikowanym podwoziu (pierwszy wypust GSi)
Obie oczywiście Flex Ride (nowa utwardzona, bo GSi - ale do twardości jeszcze jej daleko)
Obie bardzo dobrze wyposażone, choć bez topowej full-skóry. Moim zdaniem odczucia zależą silnie od wyposażenia i wersji - ja swoje mogę porównać 1:1, bo to odpowiedniczki.

Pierwsza z 2015, druga z 2018. Jak tylko wsiadłem w salonie do nowej Insi (po premierze), to zauważyłem to, co wytknął jeden z Kolegów - tanie niedoróbki: Dźwignię kierunków, kierownicę i jej detale, brak regulacji pionowej pasa, tylna kanapa z cienkim siedziskiem i wystającymi gniazdami pasów. Fotele AGR też mniejsze i ciensze - taka wersja "slim" wszystkiego, aż trąciła biedotą w konfrontacji z "mięsistą" poprzedniczką. Różnice we wnętrzu najlepiej chyba opisują te słowa - slim vs. mięsista.

Nowa kierownica niczym się nie wyróżnia, dla mnie jest odrobinę zbyt cienka i te roleczki są prostackie. W poprzedniej kierownica była idealnej grubości i wszystkie detale miała cudne - "chromiki", kształty rolek, no wszystko eleganckie i solidne w dotyku.
Fotele w poprzedniej (AGR) to mistrzostwo świata. Nowe (próba w salonie) gorsze. U mnie AGR ale kubełkowe GSi, to trudno porównać. Nie męczą, ale są specyficzne i poprzednie jednak były nieco lepsze (i miały dłuższe siedzisko).
Wnętrze jak dla mnie jest ładne. Nie miałem styku z premium, ale mi to co oferuje Insignia zupełnie wystarcza i czuję się w niej dobrze. Naprawdę, nic mi więcej do wożenia czterech liter nie potrzeba. Ergonomicznie nowa Insi jest lepsza, wszystko pod ręką i analogowe.

Postępem jest HUD, to ogromna zaleta nowej Insi. Irytuje za to głośna dmuchawa wnętrza (już na pierwszym stopniu) i.. No i nie wiem co jeszcze :) Na minus brak roletek szyb w tylnych drzwiach (te były już w Vectrze C). Także mniej obicia w drzwiach (znowu mało "mięsa"). No ale to w sumie duperele. Wyjeźdzmy na drogę!

Poprzedniczka jeździła w mieście topornie, to pewnie wynikało z tego, że była manualem - a ten miał dłuuuugie przełożenia co zamulało auto, a samo sprzęgło specyficznie brało i męczyło kopyto. Nowa jest dużo, dużo bardziej zwinna. Narożniki bierze jak kuna. Do tego ma w sobie więcej z "limuzyny". W mieście - Insignia B wygrywa. Oczywiście tylko podczas jazdy, bo parkowanie zarówno jednej, jak i drugiej, to wyzwanie.

Za miastem na "powiatówkach" obie sprawowały się dobrze, ale nowa jeździ lepiej - jest lżejsza i po prostu zwinniej reaguje na zadany kierunek. Żadnej nie doprowadziłem na krawędź, nie wiem zatem ile która ma zapasu. Ale testy pokazują, że Insignia B potrafi naprawdę sporo w kwestii słuchania się kierowcy.

Nowa jest zauważalnie głośniejsza. To wychodzi na austostradzie. Silnik jest wyciszony bardzo dobrze, ale od podwozia/nadkoli jest hałas - tu przepaść na korzyść Insignii A. Tamta była perfekcyjnie wygłuszona.

Za to nową należy pochwalić za wyśmienitą odporność na boczne podmuchy wiatru. Poprzednia była dobra - ta jest bardzo dobra!

W poprzedniej przyszło (żonie za kierownicą, ze mną obok) zrobić test łosia i to na początku opadów, przy jakiś 100 km/h na S7 pod Grójcem... Wówczas zaufałem Insignii, napędowi 4x4 i żonie :D Auto nawet nie stęknęło przy gwałtownym manewrze, to musiało super wyglądać z tyłu... Nowa pewnie dałaby radę co najmniej tak samo dobrze. Bardzo pewnie prowadzące się w podbramkowych sytuacjach samochody.

Osiagowo nowa lepsza, wszystkie czasy odrobinę krótsze. Mimo wielkich obaw (23 lata jeżdżenia tylko manualami przed Insignią B) muszę pochwalić AT8. W mieście rewelacja. Dość szybki jak na moją wolę (zwłaszcza reakcja przy ruszaniu - wciskam gaz i jadę od razu), do tego super płynny. Poza nim, na autostradzie w szczególności, nie pogardziłbym z powrotem manualem.

Układ kierowniczy - no właśnie. Tutaj wybieram poprzedniczkę. Obie jednak nie były/nie są takie zupełnie zwyczajne. Starsza miała HiPer Strut zamiast McPhersona, a to było rozwiązanie klasy topowej. Kierownica była zawsze bezwzględnie spokojna, nawet przy ostrym gazie ze zmianą pasa na drodze z koleinami. Na autostradzie bajecznie pewna, silny opór przy wyższych prędkościach. Mojej żonie bardzo odpowiadała, a ona nie ma "spokojnych dłoni", że tak to opiszę. W nowej kierownica okazała się "flakiem". Eksperymentowałem z ciśnieniem opon (Pilot Sport 4S), za namową jednego z forumowiczów, przy początkowym 2.6 jest nieco lepiej, a do tego serwis ustawił mi programowo centrowanie układu. Od razu odczuwalnie kierownica zaczęła wracać do punktu zero, ale przy szybkiej jeździe to jest ciągle dla mnie za lekko chodzące kółko - a moja żona ma z nią problem, bo każdy kiks przenosi na tor jazdy. Nową "prowadzi się nadgarstkami, a nie bicepsami" - że tak to określę. Jest bardzo czuła na najmniejsze wychylenie kierownicy, bardzo precyzyjna, ale za mocne wspomaganie przekłada się na konieczność wzmożonej uwagi. W jeździe autostradą wolałem ukł. kierowniczy poprzedniczki (nie wiem na ile dochodziła do tego kwestia innego zawieszenia). Nowa ma tylko McPhersona, a przeróbki GSi mają za zadanie poprawić ją w zakrętach, a nie na prostej. Faktycznie w zakrętach jest super, ale na wprost - wg mnie gorzej. No i porównuję obie na oponach letnich, oczywiście. Bo na zimowych to inne samochody, no ale wiadomo.
poprzednia - 245/40 R19 i zwykłe dobre opony
aktualna - 245/35 R20 i bardzo wysoko oceniane opony

Hamulce 337 mm (dwutłok TRW) w poprzedniej dawały radę. W nowej bajka, ale trudno by było inaczej, skoro ma wstawione "lepsiejsze".

W nowej mam wrażenie, że jadę 20-30 km/h szybciej niż w rzeczywistości (na autostradach), Poprzedniczka usypiała odczucia prędkości i jechało się szybciej niż zmysł podpowiadał. To wynika z hałasu i z opisanej charakterystyki ukł. kierowniczego.

Spalanie w obu tak samo kryminalnie wysokie. Nie kupuje się 2.0T 250 czy 260 KM po to, by traktować pedał gazu piórkiem. W zamian - zasięg 400 km to max w Insi B, czy to w mieście czy na austrostradzie.

Co jeszcze... Aaaa, reflektory! No, tutaj moje zdanie jest chyba ogólnie znane i nie będę się powielał, bo w końcu muszę lubić tę Insignię B, a nie wypominać, gdzie jest gorsza od starszej siostry ;) Ale za brak spryskiwaczy należy się plaskacz.

Wygląd - kwestia gustu. Z boku obie lubiłem (tamta OPC-Line), choć nowa dostojniejsza i zarazem dużo bardziej dynamiczna, na plus. Dupcię wolałem okrągłą w poprzedniej.

P.S. Okazyjni dorośli pasażerowie tylnej kanapy odetchnęli z ulgą po zmianie z Insi A na Insi B ;)
P.S.2. W poprzedniej mogłem mieć koło zapasowe pełnowymiarowe i BOSE zarazem - w obecneej niestety żadnego koła, nawet dojazdówki nie włożę (przy BOSE na pokładzie). Psychologicznie na minus.

M.
Ostatnio zmieniony 18 cze 2020, o 15:13 przez wassermann, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
Jaromat
Użytkownik
Posty: 162
Rejestracja: 10 gru 2015, o 17:39
Auto: Opel Insignia
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: OKR
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: Zamiana Insigni A na B

Post autor: Jaromat » 18 cze 2020, o 15:10

Wassermann mamy podobne gusty, ja też tylko porównuję, pozycja za kierownicą, podłokietnik to jest dużo lepiej w B ale jak piszesz fotele a nawet zagłówki z A były lepsze

Awatar użytkownika
wassermann
Zapaleniec
Posty: 1613
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: nec temere, nec timide
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 29 razy

Re: Zamiana Insigni A na B

Post autor: wassermann » 18 cze 2020, o 15:15

Podłokietnik przy manualu w poprzedniej i obecnej zupełnie nie pasuje. Specjalnie zamawialem poprzednią z ręcznym na wajchę, bo wiązał się z krótszym podłokietnikiem, nie kolidującym w wygodnym operowaniu biegami.

Marek0
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: 17 maja 2020, o 12:50
Auto: Insignia GS 2019
Kod silnika: B15XFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: Opole
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

Re: Zamiana Insigni A na B

Post autor: Marek0 » 18 cze 2020, o 16:38

Dodam jeszcze jeden minus ,sądzę że w A było lepiej . Chodzi mi o odgłosy klimy , jakoś w tamtym roku nie zwróciłem uwagi na to. W trasie jest ok i jej nie słychać w środku, za to w mieście przy wolnej jeździe wyje ,wprawdzie znosnie i rozumiem ,że ma ciężej ale jakiś dziwny dźwięk. Poprzednio też nowa AJ do tego 1.6 wolnossący ,nawet nieznacznie słabł na klimie czego nie czuje w B ale klima pracowała o klasę lepiej. Jeździłem różnymi autami i jak było bardzo gorąco klimy były słyszalne ale tu wyje podobnie jak vw crafterze gdy ciągne lawetą koparkę😂. Nawet dziś wysiadłem na zewnątrz zobaczyć jak to słychać, to naprawdę spoko trzeba się wsłuchać czy chodzi ,fakt jeszcze to nie upały. Czyli sumując jak się przyspiesza ,rusza wycie jakby wagon auto ciągnęło,tyle .

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „Zakup Insigni”