--------------------------Wielkopolskie Spotkania - spot 19.10 - dołącz
----------------------------------
-------------------------------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku Obrazek

Który silnik na autostrady?

Awatar użytkownika
grzegorz13
Użytkownik
Posty: 938
Rejestracja: 13 sie 2017, o 18:33
Auto: Insignia 4x4 v6
Kod silnika: A28NET
Rok produkcji: 2009
Miasto: Lubin
Otrzymał  piwo: 4 razy

Re: Który silnik na autostrady?

Post autor: grzegorz13 » 2 sty 2019, o 15:14

marcin.1987 pisze:
2 sty 2019, o 07:44
@norbi333

Nie znasz się - 2.8T w gazie jest najlepsze i najszybsze...
grzegorz13 pisze:
1 sty 2019, o 23:28

Co do droższej eksploatacji diesla to częstsze wymiany oleju (chyba że jak bodex chcesz zatrzeć silnik a norbi ostatnio przekonał się ile kosztuje wymiana uszczelki smoka)
Wymiana nawet w ASO to koszt 600zł.

grzegorz13 pisze:
1 sty 2019, o 23:28
do tego wymiana lub czyszczenie dpf co 140 tyś km
Bzdura. Mam 300k km nalotu i dpf oryginalny, a powinienem już na 3cim jeździć.

grzegorz13 pisze:
1 sty 2019, o 23:28
lub jego wypalanie co tysiąc gdy się tego nie zrobi
DPF wypala się sam, i to nie co tysiąc km tylko kiedy trzeba.

grzegorz13 pisze:
1 sty 2019, o 23:28
do tego turbina i dwumasa Wystarczy policzyć ile trzeba zrobić by zwróciła się sama wymiana uszczelki smoka czyli jakieś 1000 zł
Turbo i dwumas masz w 2.8T. W zasadzie w każdym silniku od kilku lat DMF jest stosowane. Co do wyliczeń - służę pomocą. Przy założeniu oszczędności 2 litrów paliwa na każde 100km i średniej cenie na poziomie 5zł 1000zł oszczędzisz przejeżdżając 10 tysięcy kilometrów. Przy normalnym użytkowaniu auta to 2-3 miesiące jazdy. Długo? Sam oceń :)
Mam prośbę do moderatora o usuniecie obraźliwych komentarzy użytkownika i nagrodzenie go ostrzeżeniem ponieważ to nie pierwsza takie komentarze pod moim adresem ! tym bardziej iż te posty poza prowokacją nic nie wnoszą do tematu
Mam też prośby by moderator przyjrzał się uważnie osobom prowokującym takie dyskusje jak wyżej a następnie zgłaszanie postu na osobę która odpowiedziała na takie zaczepki ponieważ to typowe zachowanie ludzi z niską samooceną i kulturą osobistą a takie nic nie wnoszą do dyskusji !
Co do komentarzy to raczej są tu osoby na poziomie i nie trzeba im tłumaczyć czym się różni turbina i dwumasa w benzynie(te prawie nie siadają) i dieslu ze względu na charakterystykę silnika ! tak samo każdy kto jeździł benzyną i dieslem to wie jak wygląda olej po 10 tyś w dieslu a jak w benzynie
Co do dpf to było o tym na forum iż silnik wypala sadzę a zostaje w dpf popiół który go blokuje i im go więcej to częściej się wypala a czyszczenie co 140 tyś zalecają mechanicy którzy w tym robią i chyba się znają skoro z tego żyją tym bardziej iż widzą co siedzi w środku a potwierdzają to też ASO
Co do 2.8 v6 to tylko osoba nie posiadająca podstawowej wiedzy o oplu napisze iż takie w gazie jest najszybsze i najlepsze ! ponieważ chyba po to opel wypuścił flagowy model właśnie z silnikiem 2.8 a nie zrobił tego z dieslem 2.0

norbi333
Zapaleniec
Posty: 4481
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: Biturbo 4x4,2.0T 4x4
Kod silnika: A20NFT
Rok produkcji: 2014
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 11 razy

Re: Który silnik na autostrady?

Post autor: norbi333 » 2 sty 2019, o 15:39

Jakoś nie widać tu obraźliwych postów.O mechaników żyjących z tego nie pytam, bo wiadomo co powiedzą skoro z tego mają biznes
Z ciekawości to podaj namiary na te ASO, które zalecają czyszczenie dpfu co 140 tyś km. Skoro wypala się do 7-8 procent i przejeżdżają po 500 i więcej km między wypaleniami to co w nim czyścić?
I z ciekawości to czym różni się turbina w 2.0 cdti od turbiny w benzynie?
Co do oleju to mam rozumieć, że skoro w benzynie ma ładniejszy kolor to już mogę zmieniać co 25tyś km i nic nie będzie, a w dieslu co 15 tyś i już silnik padnie?

Dodano po 2 minutach 46 sekundach:
Flagowe to było opc, a nie zwykła insignia 2.8 T.

xul
Klubowicz
Posty: 617
Rejestracja: 19 kwie 2018, o 06:20
Auto: Insignia OPC
Kod silnika: A28NER
Rok produkcji: 2013
Miasto: Katowice (okolice)
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 4 razy

Re: Który silnik na autostrady?

Post autor: xul » 2 sty 2019, o 16:31

Co do DPF, to z tego co wiem, to zbiera się w nim popiół z wypalania i z czasem zmniejsza się jego pojemność użyteczna.

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 3489
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2014
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 14 razy

Re: Który silnik na autostrady?

Post autor: mazmarcin » 2 sty 2019, o 16:36

Żeby było jak w temacie to na autostradzie się będzie wypalał co około 1500 więc nie tak często.

Awatar użytkownika
dare50
Zapaleniec
Posty: 1037
Rejestracja: 26 lut 2017, o 18:44
Auto: Insignia 4x4 COSMO
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2011
Miasto: Wejherowo
Otrzymał  piwo: 5 razy

Re: Który silnik na autostrady?

Post autor: dare50 » 2 sty 2019, o 16:46

Kolego @xul ale część tego popiołu zostaje wydalona , bo inaczej auta po przebiegu 200 tyś musiałyby wymieniać je na nowe a tak się nie dzieje , a jazda autostradowa temu na pewno sprzyja

xul
Klubowicz
Posty: 617
Rejestracja: 19 kwie 2018, o 06:20
Auto: Insignia OPC
Kod silnika: A28NER
Rok produkcji: 2013
Miasto: Katowice (okolice)
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 4 razy

Re: Który silnik na autostrady?

Post autor: xul » 2 sty 2019, o 17:12

W VC Z19DT mam DPF'a (suchego), to mniej więcej wiem, z czym to się je, u mnie się wypala średnio raz na tankowanie (700-800km) przy trybie mieszanym. Auto ma ponad 200k km i DPF wypala się gdzieś do 22-23%, wydaje mi się, że przy 150k kw wypalał się do 20%, może trochę bardziej.
Oczywiście, jadąc autostradą ze stałą prędkością następuje lepsze spalanie w komorze silnika niż podczas ciągłego przyspieszania w mieście i do DPF trafia mniej cząstek, które go zapychają. A rzadsze wypalanie może wynikać również z tego, że następuje samoczynne dopalanie na skutek wysokiej temperatury wydechu.

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 3489
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2014
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 14 razy

Re: Który silnik na autostrady?

Post autor: mazmarcin » 2 sty 2019, o 17:16

Są użytkownicy co odbijają 300 i wypala ją do paru procent.
Ale to nie temat o dpfie ;)

Buluś
Klubowicz
Posty: 369
Rejestracja: 1 mar 2015, o 19:32
Auto: Insignia 1.6T/ VC3,2
Kod silnika: A16LET
Rok produkcji: 2009
Miasto: Ożarów Mazowiecki
Otrzymał  piwo: 4 razy

Re: Który silnik na autostrady?

Post autor: Buluś » 2 sty 2019, o 21:47

grzegorz13 pisze:
2 sty 2019, o 15:14
Co do komentarzy to raczej są tu osoby na poziomie i nie trzeba im tłumaczyć czym się różni turbina i dwumasa w benzynie(te prawie nie siadają)
tu kompletnie się nie zgodzę bo DM w benzynach padają i to wcale nie rzadko.. i to bardzo często z winy użytkownika który myśli że DM to tylko w dieslu a tu proszę sam ma w aucie i nie wie.. a skoro nie wie to i nie wie jak się powinno jeździć, z resztą nawet Ci co mają i wiedzą że mają mało kiedy wiedzą jak się powinno jeździć..

przykład samej Insigni np z silnikiem A18XER, przerobiliśmy chyba 3 DM za każdym razem powód ten sam po prostu się tłukła, sprzęgła bez oznak zużycia, przy zdjęciu skrzyni za każdym razem ta sama niespodzianki sprzęgła praktycznie brak, tylko jedno z tych auta miało przekroczone 100 tys km i te przypadki potwierdzają prawdę o słabych sprzęgłach w iśkach bo na kilkanaście takowych czy to A18 czy A16LET którym sprawdzałem historię servisową praktycznie ponad połowa miała robione sprzęgła lub komplety z DM średnio przy przebiegach 70 tys km

inna sprawa że diesli jest zdecydowanie więcej w naszym kraju bo diesla taniej można kupić w przypadku insigni w cenie bardzo dobrej benzyny z lat 2010/2011 można kupić diesla z lat 2014 i lepiej, a skoro diesli więcej a większość ma po 170-200 tys i w górę to i odczuwalna ilość padających DM zdecydowanie większa jak w dużo rzadszych benzynach

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 3489
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2014
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 14 razy

Re: Który silnik na autostrady?

Post autor: mazmarcin » 2 sty 2019, o 21:53

Teraz może się zmieni, ale w latach 201. ile procentowo wyjechało z fabryki aut na ON a ile innych?

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 2942
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Insignia 2.0 Turbo
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2011
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 44 razy
Otrzymał  piwo: 22 razy

Re: Który silnik na autostrady?

Post autor: dokia » 2 sty 2019, o 22:14

Ja nie pamiętam lat 201 :) @mazmarcin skąd jesteś?

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 3489
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2014
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 14 razy

Re: Który silnik na autostrady?

Post autor: mazmarcin » 2 sty 2019, o 22:20

Mogłem wpisać 201x
Ale jest kropka.
Jak widzę Insignię to kropla tych benzyn.

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 2942
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Insignia 2.0 Turbo
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2011
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 44 razy
Otrzymał  piwo: 22 razy

Re: Który silnik na autostrady?

Post autor: dokia » 2 sty 2019, o 22:21

No malutko nas, taki trend ostatnich dziesięcioleci.

Buluś
Klubowicz
Posty: 369
Rejestracja: 1 mar 2015, o 19:32
Auto: Insignia 1.6T/ VC3,2
Kod silnika: A16LET
Rok produkcji: 2009
Miasto: Ożarów Mazowiecki
Otrzymał  piwo: 4 razy

Re: Który silnik na autostrady?

Post autor: Buluś » 2 sty 2019, o 22:28

bo skoro można kupić wypasionego diesla na wypasie za 25 to po co przepłacać za benzynę ponad 10 tys.. a że te diesle to to 150 tys to mają na oś albo i na koło to warsztaty mają co robić

Awatar użytkownika
GRZEGOR
Forumowicz
Posty: 129
Rejestracja: 16 mar 2017, o 01:59
Auto: Insignia
Kod silnika: A18XER
Rok produkcji: 2009
Miasto: NEWCASTLE UPON TYNE

Re: Który silnik na autostrady?

Post autor: GRZEGOR » 2 sty 2019, o 22:58

mazmarcin pisze:Teraz może się zmieni, ale w latach 201. ile procentowo wyjechało z fabryki aut na ON a ile innych?
Tu się nie zgodzę. To tak jak powiedzieć przykładowo: „W Warszawie jest najwiecej alkoholików, bo tam mieszka najwięcej Polaków”. Trzeba ilość samochodów benzyna/diesel podzielić przez konkretną usterkę.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika
grzegorz13
Użytkownik
Posty: 938
Rejestracja: 13 sie 2017, o 18:33
Auto: Insignia 4x4 v6
Kod silnika: A28NET
Rok produkcji: 2009
Miasto: Lubin
Otrzymał  piwo: 4 razy

Re: Który silnik na autostrady?

Post autor: grzegorz13 » 2 sty 2019, o 23:25

norbi333 pisze:
2 sty 2019, o 15:42
Jakoś nie widać tu obraźliwych postów.O mechaników żyjących z tego nie pytam, bo wiadomo co powiedzą skoro z tego mają biznes
Z ciekawości to podaj namiary na te ASO, które zalecają czyszczenie dpfu co 140 tyś km. Skoro wypala się do 7-8 procent i przejeżdżają po 500 i więcej km między wypaleniami to co w nim czyścić?
I z ciekawości to czym różni się turbina w 2.0 cdti od turbiny w benzynie?
Co do oleju to mam rozumieć, że skoro w benzynie ma ładniejszy kolor to już mogę zmieniać co 25tyś km i nic nie będzie, a w dieslu co 15 tyś i już silnik padnie?

Dodano po 2 minutach 46 sekundach:
Flagowe to było opc, a nie zwykła insignia 2.8 T.
Bez urazy ale Ty wielu rzeczy nie widzisz i sprytnie potrafisz zmanipulować temat tak by wyszło na Twoje za wszelką cenę ! Tak twierdzi moje ASO iż jak za często się wypala lub ma problem z wypaleniem to nie powinno się robić tego programowo a wyczyścić poza autem dpf ! W necie jest sporo filmików jak wygląda taki dpf i ile w nim sadzy a to też zależy czy ktoś tylko po mieście czy tylko po autostradach bryka !
Co do turbiny to dziwi mnie iż mając oba nie wiesz jaka jest różnica :o poczytaj a zrozumiesz dlaczego w benzynach nie siadają ! Wówczas zapamiętasz poprawnie a nie tak jak z "hipersuit" trochę i po łepkach
Z olejem to już się całkowicie pogrążyłeś iż nie wiesz jaka jest różnica w zużyciu oleju i jakie oba silniki przenoszą obciążenia ! A to o kolorze i przebiegach na jego podstawie to już podobne rozumowanie jak tym co wyciągnąłeś w temacie wątek o ssaniu :D To ma jeden cel pokazać iż Tylko Ty masz rację za wszelką ceną Prawda

Kolego Buluś robisz w tym i znasz procentowo jak często w benzynach padają turbiny czy dwumasy co pewnie potwierdzisz, jak i to że większość to z powodu nieumiejętnego używania sprzęgła czy turbiny.
Co do spadku sprzedaży diesli to widać to już od kilku lat http://moto.pl/MotoPL/7,88389,23052749, ... logow.html i pomijam tu fakt iż obecnie do naszego kraju trafią auta z dieslami których na zachodzie się pozbędą z uwagi na podatki, ekologię i preferencyjne dofinansowania do aut bardziej ekologicznych. Na ulicach bardzo rzadko widać auta dymiące na biało czy benzyny spalające olej ale za to często widzę diesle kopcace jak stare ciągniki i nierzadko to są kilku letnie auta ! pewnie z wyciętymi dpfa !
Często spotykam się z negatywnymi komentarzami pod adresem aut z lpg i nawet kilka postów wyżej kolega szydził tu z tego iż mam auto z lpg a sam być może jeździ bez dpf i zatruwa środowisko. Ludzie wycinają dpf bo taniej niż wymienić a potem szydzą z tych co mają lpg który jest bardziej ekologiczny niż pb !
Ja wolę być ekologiczny z lpg i przy tym mieć auto tańsze od diesla w eksploatacji do tego bardziej komfortowe jeśli chodzi o hałas w środku czy wibracje a wiem o czym piszę bo kolega ma diesla krajowego z przebiegiem 140 tyś km i wiem jak się nim jedzie i ile tak naprawdę kosztuje eksploatacja diesla

norbi333
Zapaleniec
Posty: 4481
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: Biturbo 4x4,2.0T 4x4
Kod silnika: A20NFT
Rok produkcji: 2014
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 11 razy

Re: Który silnik na autostrady?

Post autor: norbi333 » 3 sty 2019, o 09:12

grzegorz13 pisze:
2 sty 2019, o 23:25

Bez urazy ale Ty wielu rzeczy nie widzisz i sprytnie potrafisz zmanipulować temat tak by wyszło na Twoje za wszelką cenę ! Tak twierdzi moje ASO iż jak za często się wypala lub ma problem z wypaleniem to nie powinno się robić tego programowo a wyczyścić poza autem dpf ! W necie jest sporo filmików jak wygląda taki dpf i ile w nim sadzy a to też zależy czy ktoś tylko po mieście czy tylko po autostradach bryka !
Co do turbiny to dziwi mnie iż mając oba nie wiesz jaka jest różnica :o poczytaj a zrozumiesz dlaczego w benzynach nie siadają ! Wówczas zapamiętasz poprawnie a nie tak jak z "hipersuit" trochę i po łepkach
Z olejem to już się całkowicie pogrążyłeś iż nie wiesz jaka jest różnica w zużyciu oleju i jakie oba silniki przenoszą obciążenia ! A to o kolorze i przebiegach na jego podstawie to już podobne rozumowanie jak tym co wyciągnąłeś w temacie wątek o ssaniu :D To ma jeden cel pokazać iż Tylko Ty masz rację za wszelką ceną Prawda
Znowu zero konkretów ,a mydło i powidło.
I kto tu mówi o manipulacji :lol: :lol:
grzegorz13 pisze:
1 sty 2019, o 23:28
a czyszczenie co 140 tyś zalecają mechanicy którzy w tym robią i chyba się znają skoro z tego żyją tym bardziej iż widzą co siedzi w środku a potwierdzają to też ASO
Pisałeś,że co 140 tyś km,a teraz już jak za często?
Prosiłem o namiary ASO.Wpis moje aso jakoś nim nie jest,bo nic nie mówi.
O różnicę w turbinach pytałem Ciebie ,a Twoja odpowiedź to zero konkretów i jedyne stwierdzenie o czytaniu w necie.
Ciekawe,że w benzynach nie padają,a wystarczy jechać do zakładu regeneracji i się okazuje,ze leżą na stole.Ale pewnei w benzynie pałowanie na zimno czy nie studzenie turbiny już jej nie szkodzi :D

Ale już mistrzostwem porażki jest już chyba 5 czy 6 raz wypominanie literówki,gdzie dostałeś konkretne odpowiedzi nei tylko ode mnie.Ale to można wypominać ,ale udzielanie porad w temacie czegoś czego nie ma przecież to już nic istotnego. :lol:
Ale skoro nie wiem nic o zużyciu olejów,a Ty tyle wiesz to na tak proste pytanie również nie odpowiedziałeś?Ba na żadne nie odpowiedziałeś konkretnie :D

Ale dzięki Tobie właściwie mogę również nazywać się specjalistą od aut ,bo przecież na każde pytanie mogę odpowiedzieć w Twoim stylu: Przecież są filmiki,a więc obejrzyj ,abo sobie poczytaj w necie :lol:

Także sorry,ale choćbym nie chciał to i tak wyjdzie na moim :lol:
I nawet nie muszę jednej rzeczy wyciągać po 5 razy :lol:

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 2942
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Insignia 2.0 Turbo
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2011
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 44 razy
Otrzymał  piwo: 22 razy

Re: Który silnik na autostrady?

Post autor: dokia » 3 sty 2019, o 09:20

isiek pisze:
29 gru 2018, o 10:58
Decyzja zapadła, że to będzie klekot z minimum 160 bocianami pod maską. Zostaję tylko szukać dobrego egzemplarza. Fajne jest mieć mocny silnik benzynowy, ale nie będzie wykorzystywany, a różnica kosztów jednego przejazdu jak wynosić około 100 zł więcej, a tych przejazdów rocznie w dwie strony jest około 100, to po roku robi się około 10000zl😁
Chłopaki, no please. Temat założył kolega, podjął decyzję, a tu nadal rozgrzebujemy problem.
Nowy rok, nowi my, a spory nadal takie same.
Może generalnie temat powinien być zamknięty, skoro zakładający go podjął już decyzję?
Dobrego dnia.

norbi333
Zapaleniec
Posty: 4481
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: Biturbo 4x4,2.0T 4x4
Kod silnika: A20NFT
Rok produkcji: 2014
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 11 razy

Re: Który silnik na autostrady?

Post autor: norbi333 » 3 sty 2019, o 09:21

grzegorz13 pisze:
2 sty 2019, o 23:25
kilka postów wyżej kolega szydził tu z tego iż mam auto z lpg a sam być może jeździ bez dpf i zatruwa środowisko
Przecież dopiero co pisałeś skargi do moderatorów o obraźliwe komentarze,a sam kogoś obrażasz zarzucając mu ,ze być może nie ma dpfu,gdzie nie wiesz,a wszyscy wiedzą o Twoim LPG
I to jest dopiero
grzegorz13 pisze:
1 sty 2019, o 23:28
typowe zachowanie ludzi z niską samooceną i kulturą osobistą a takie nic nie wnoszą do dyskusji !
grzegorz13 pisze:
2 sty 2019, o 23:25
Ja wolę być ekologiczny z lpg i przy tym mieć auto tańsze od diesla w eksploatacji do tego bardziej komfortowe jeśli chodzi o hałas w środku czy wibracje a wiem o czym piszę bo kolega ma diesla krajowego z przebiegiem 140 tyś km i wiem jak się nim jedzie i ile tak naprawdę kosztuje eksploatacja diesla
Już to czytaliśmy,że tańsze.Tylko jak zawsze nie podparłeś tego niczym.Ba pokazałem ,ze 2.8 wcale nie jest tańsze,a droższe w utrzymaniu niż diesel.Ale pewnie tylko po łebkach coś wiem.Znowu magiczne 140 tyś km.Czyli wibracje i czyszczenie dpf.Ciekawe,ze ja i w99% ludzi choćby tutaj jakoś przy tym przebiegu nie miała wibracji w czasie jazdy,hałas normalny jak w każdym, aucie i dpfu również nikt nie czyścił.Ale zapytam o ten temat w sowim aso i jak podasz namiar to w Twoim

Dodano po 30 sekundach:
dokia pisze:
3 sty 2019, o 09:20
isiek pisze:
29 gru 2018, o 10:58
Decyzja zapadła, że to będzie klekot z minimum 160 bocianami pod maską. Zostaję tylko szukać dobrego egzemplarza. Fajne jest mieć mocny silnik benzynowy, ale nie będzie wykorzystywany, a różnica kosztów jednego przejazdu jak wynosić około 100 zł więcej, a tych przejazdów rocznie w dwie strony jest około 100, to po roku robi się około 10000zl😁
Chłopaki, no please. Temat założył kolega, podjął decyzję, a tu nadal rozgrzebujemy problem.
Nowy rok, nowi my, a spory nadal takie same.
Może generalnie temat powinien być zamknięty, skoro zakładający go podjął już decyzję?
Dobrego dnia.
Ale mógłby założyć lpg i od razu tańsze w eksploatacji.
I nie czepiaj się ,bo dzięki takim dyskusjom człowiek bardzo dużo się dowie o sobie i swoim aucie :D

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 2942
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Insignia 2.0 Turbo
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2011
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 44 razy
Otrzymał  piwo: 22 razy

Re: Który silnik na autostrady?

Post autor: dokia » 3 sty 2019, o 09:24

Ojej Norbert, OT robimy, kto będzie chciał gaz to go będzie miał. Ja się boję to nigdy raczej nie będę miała.
Nie zagazujmy tego tematu. :)

Dobra, nie czepiam się, też wiem że mam słabe auto, a koledzy w Warszawie to nawet nie wyjeżdżają gdy wiedzą że jestem w obawie że ich pogniotę :lol:

norbi333
Zapaleniec
Posty: 4481
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: Biturbo 4x4,2.0T 4x4
Kod silnika: A20NFT
Rok produkcji: 2014
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 11 razy

Re: Który silnik na autostrady?

Post autor: norbi333 » 3 sty 2019, o 09:27

Ale taniej wyjdzie eksploatacja i turbina nie padnie i dwumasa cała.Olej mniej zużyty.Same zalety

Zablokowany

Wróć do „Zakup Insigni”