--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

Kupno Insigni 2.0 CDTI

ODPOWIEDZ
perun

Re: Kupno Insigni 2.0 CDTI

Post autor: perun » 23 paź 2017, o 16:43

Tak miała 80 tys w 5 lat zarejestrowana na Spółką Akcyjną w Polsce. Wątpię by w dużych firmach bawili się w kręcenie licznika.

Bartol
Zapaleniec
Posty: 1530
Rejestracja: 10 paź 2017, o 10:27
Auto: INSIGNIA
Kod silnika: A18XER
Rok produkcji: 2010
Miasto:
Otrzymał  piwo: 23 razy

Re: Kupno Insigni 2.0 CDTI

Post autor: Bartol » 23 paź 2017, o 17:19

Ja też w to wątpię, żeby ktoś się w to bawił w dużej firmie :D Najważniejszy jest stan auta, a nie stan licznika, ale powyższe przykłady również z życia wzięte :D
Zadowolenia z użytkowania :D

Andrzej

Re: Kupno Insigni 2.0 CDTI

Post autor: Andrzej » 23 paź 2017, o 17:22

w dużych firmach kręcą liczniki kierowcy aby mieć paliwo dla siebie lub na sprzedaż

Awatar użytkownika
zubek
Użytkownik
Posty: 974
Rejestracja: 19 sie 2015, o 20:03
Auto: IB/ST
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2017
Miasto: WWL
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 28 razy

Re: Kupno Insigni 2.0 CDTI

Post autor: zubek » 23 paź 2017, o 17:27

To chyba w drugą stronę kręcą ;)
Ja robię 12- 15 tys. na rok. Mam jeździć więcej żeby uwiarygodnić przebieg? ;)

Awatar użytkownika
dare50
Zapaleniec
Posty: 2346
Rejestracja: 26 lut 2017, o 18:44
Auto: Insignia 4x4 COSMO
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2011
Miasto: Wejherowo
Postawił piwo: 25 razy
Otrzymał  piwo: 32 razy

Re: Kupno Insigni 2.0 CDTI

Post autor: dare50 » 23 paź 2017, o 17:28

Ale kręcą w górę :D

Bartol
Zapaleniec
Posty: 1530
Rejestracja: 10 paź 2017, o 10:27
Auto: INSIGNIA
Kod silnika: A18XER
Rok produkcji: 2010
Miasto:
Otrzymał  piwo: 23 razy

Re: Kupno Insigni 2.0 CDTI

Post autor: Bartol » 23 paź 2017, o 17:51

zubek pisze:To chyba w drugą stronę kręcą ;)
Ja robię 12- 15 tys. na rok. Mam jeździć więcej żeby uwiarygodnić przebieg? ;)
Będziesz sprzedawał to przekręcisz właśnie do góry, żeby nie było podejrzeń ;)

Awatar użytkownika
zubek
Użytkownik
Posty: 974
Rejestracja: 19 sie 2015, o 20:03
Auto: IB/ST
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2017
Miasto: WWL
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 28 razy

Re: Kupno Insigni 2.0 CDTI

Post autor: zubek » 23 paź 2017, o 19:16

A jak sprawdzą historię to wyjdę na najgłupszego oszusta ;D

DeDe
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: 3 gru 2014, o 20:11
Auto: Insignia ST MY11
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto: Ełk

Re: Kupno Insigni 2.0 CDTI

Post autor: DeDe » 23 paź 2017, o 19:36

Witam, ja mam w swojej 99 000. Pewnie jak kiedyś będę sprzedawał to nikt nie uwierzy. Znajomy będzie wkrótce sprzedawał swoją z 2009 roku, 1 właściciel, przebieg 110 albo 120 000. Jak widać zdarzają się diesele z niskimi przebiegami.

Awatar użytkownika
supi
Użytkownik
Posty: 504
Rejestracja: 5 maja 2016, o 19:34
Auto: Insignia HB
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto:
Otrzymał  piwo: 2 razy

Re: Kupno Insigni 2.0 CDTI

Post autor: supi » 23 paź 2017, o 21:14

Silniki diesla w ofertach producentów podnoszą dość znacznie cenę pojazdu i dlatego jak ktoś kupuje klekota, to nie po to aby stał, tylko aby mu się ten wydatek zwrócił. Dlatego jak ktoś kupuje diesla i nim nie jeździ, to ludzie są podejrzliwi, ponieważ nikt nie zakłada, że poprzedni właściciel zrobił głupotę kupując diesla po to aby robić kilka tysięcy rocznie. Poza tym te samochody nie bardzo nadają się na miasto, natomiast w długich trasach się sprawdzają. Jak ktoś robi małe przebiegi rocznie, to lepiej kupić PB.

DeDe
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: 3 gru 2014, o 20:11
Auto: Insignia ST MY11
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto: Ełk

Re: Kupno Insigni 2.0 CDTI

Post autor: DeDe » 24 paź 2017, o 06:37

Zgodzę się że po mieście, na krótkie odcinki benzyna jest lepsza bo sam jeżdżę na codzień benzyną a insignia jest na weekendowe wyjazdy. Mam natomiast w rodzinie również zafirę 1.9 DTH która jeździ głównie po mieście i nie ma z nią żadnych problemów. DPF się wypala regularnie co około 300 km.

Awatar użytkownika
supi
Użytkownik
Posty: 504
Rejestracja: 5 maja 2016, o 19:34
Auto: Insignia HB
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto:
Otrzymał  piwo: 2 razy

Re: Kupno Insigni 2.0 CDTI

Post autor: supi » 24 paź 2017, o 08:09

Z mojego punktu widzenia problemem jest to, że nie chcę przerywać wypalania i czekam aż skończy......czasami w mieście mi to drogę wydłuża. Owszem niektórzy mają to w nosie, ale ja staram się unikać późniejszych problemów. Natomiast trasa to same pochwały się należą. Czy warto ją kupić........myślę, że jest to całkiem niezła propozycja. Nie wiem czy teraz bym kupił klekota, ale nie wykluczam tego :)

Awatar użytkownika
kubek77
Użytkownik
Posty: 118
Rejestracja: 27 maja 2016, o 23:57
Auto: Opel Insignia 192KM
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto:

Re: Kupno Insigni 2.0 CDTI

Post autor: kubek77 » 24 paź 2017, o 18:30

supi pisze:Jak ktoś robi małe przebiegi rocznie, to lepiej kupić PB
Masz racje pod warunkiem ,że uda Ci się coś kupić.Ja szukałem PB ale na akcjach na 400 aut były tylko dwie Isie PB podejrzanego stanu z tym wyposażeniem co chciałem :D po dwóch miesiącach bezowocnych poszukiwań padło na klekota.10 tys.km rocznie :lol: na razie nic sie nie dzieje.Ale na 1000% następne to już PB

Awatar użytkownika
supi
Użytkownik
Posty: 504
Rejestracja: 5 maja 2016, o 19:34
Auto: Insignia HB
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto:
Otrzymał  piwo: 2 razy

Re: Kupno Insigni 2.0 CDTI

Post autor: supi » 24 paź 2017, o 20:08

Zawsze miałem PB. Szukałem czegoś tej wielkości, krajowego i w przyzwoitym stanie. Zwyciężyła moja ulubiona kolorystyka i dlatego wziąłem klekota. W trasie na 3k sprawdził się nieźle. W przyszłym roku raczej powtórka wakacyjna. Raczej też będę się przy następnym rozglądać za PB, ale chyba nie tak prędko, bo szkoda mi pozbywać się klekota z nie tak dużym przebiegiem za relatywnie nieduże pieniążki. Poza tym podoba mi się moment obrotowy w tym aucie :) Poza tym lubię MB, tyle że to to jest znacznie tańsze w serwisie :lol:

Awatar użytkownika
lukaszakustyk
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: 28 paź 2017, o 16:38
Auto: Astra K
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2018
Miasto: Chorzów / Śląskie

Re: Kupno Insigni 2.0 CDTI

Post autor: lukaszakustyk » 29 paź 2017, o 10:22

cześć wszystkim, jestem tu nowy i interesuje mnie zakup AJ ST lub właśnie Insigni koniecznie 2.0 165KM.

Rozumiem że w Insigni jest ten sam motor fiata co w AJ czyli 2.0 CDTI 165 KM a skrzynia ? Też F40 jako manual i AF40-6 jako automat ? jak się mają u Was te automaty ? też padają sterowniki ?

Ile waszym zdaniem powinna kosztować taka Isia z 2013,14 z PDC przód tył, grzanymi fotelami, koniecznie bixenon, na otomoto stoją w okolicy 60 tyś ? to jest realna cena czy raczej są to auta po przygodach ?

Jak się nazywa ten duży wyświetlacz miedzy zegarami ? Czy w razie zakupu z małym wyświetlaczem duże są kaszta przerobienie i czy się wogóle da to zrobić ?

TomaszBaranski

Re: Kupno Insigni 2.0 CDTI

Post autor: TomaszBaranski » 3 lis 2017, o 06:04

Witam myślałem że dowiem się tu coś o tym silniku 2.0 cdti a jak czytam to tylko są tu problemy inne nic o tym silniku

Awatar użytkownika
Igorwlkp
Zapaleniec
Posty: 1273
Rejestracja: 20 gru 2016, o 16:38
Auto: Opel Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Miasto: Poznań
Postawił piwo: 4 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy

Re: Kupno Insigni 2.0 CDTI

Post autor: Igorwlkp » 3 lis 2017, o 12:02

TomaszBaranski pisze:edit
z każdym silnikiem są problemy jak dbasz tak masz Ja osobiście polecam
Ostatnio zmieniony 3 lis 2017, o 13:16 przez yerry, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin forum.

Awatar użytkownika
supi
Użytkownik
Posty: 504
Rejestracja: 5 maja 2016, o 19:34
Auto: Insignia HB
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto:
Otrzymał  piwo: 2 razy

Re: Kupno Insigni 2.0 CDTI

Post autor: supi » 3 lis 2017, o 14:44

Przecież jest dział o silniku diesla i problemach z tą jednostką. Generalnie taki typowy temat tego silnika to kwestia uszczelki smoka - tzn. jej wymiana co parę lat. Pozostałe problemy, to temat wszystkich nowoczesnych diesli, na tle których jest to całkiem ok. jednostka.

Awatar użytkownika
IBZI
Moderator
Posty: 4193
Rejestracja: 7 lis 2015, o 20:12
Auto: Insignia 2.0
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2013
Miasto: Gliwice
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 33 razy

Re: Kupno Insigni 2.0 CDTI

Post autor: IBZI » 4 lis 2017, o 01:17

TomaszBaranski pisze:Witam myślałem że dowiem się tu coś o tym silniku 2.0 cdti a jak czytam to tylko są tu problemy inne nic o tym silniku
Użyj opcji "szukaj" lub zajrzyj do działu z silnikami diesla.

TomaszBaranski

Re: Kupno Insigni 2.0 CDTI

Post autor: TomaszBaranski » 9 lis 2017, o 18:25

Witam mam zamiar kupić tą Insignie co sądzicie https://www.autotrader.co.uk/classified ... ogcode=dsp
Mieszkam w Anglii

Awatar użytkownika
supi
Użytkownik
Posty: 504
Rejestracja: 5 maja 2016, o 19:34
Auto: Insignia HB
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto:
Otrzymał  piwo: 2 razy

Re: Kupno Insigni 2.0 CDTI

Post autor: supi » 9 lis 2017, o 20:50

2009r - czyli pewnie warto by brać pod uwagę klapki w kolektorze, uszczelkę smoka, sprzęgło + dwumas. Rozrząd pewnie wymieniony Po vin zobaczyć która skrzynia siedzi i czy dobrze pracuje. Poza tym ładne auto.

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „Zakup Insigni”