--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Kupno Insigni 2.0 CDTI
Re: Kupno Insigni 2.0 CDTI
Tak miała 80 tys w 5 lat zarejestrowana na Spółką Akcyjną w Polsce. Wątpię by w dużych firmach bawili się w kręcenie licznika.
-
- Zapaleniec
- Posty: 1530
- Rejestracja: 10 paź 2017, o 10:27
- Auto: INSIGNIA
- Kod silnika: A18XER
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 23 razy
Re: Kupno Insigni 2.0 CDTI
Ja też w to wątpię, żeby ktoś się w to bawił w dużej firmie Najważniejszy jest stan auta, a nie stan licznika, ale powyższe przykłady również z życia wzięte
Zadowolenia z użytkowania
Zadowolenia z użytkowania
Re: Kupno Insigni 2.0 CDTI
w dużych firmach kręcą liczniki kierowcy aby mieć paliwo dla siebie lub na sprzedaż
- zubek
- Użytkownik
- Posty: 974
- Rejestracja: 19 sie 2015, o 20:03
- Auto: IB/ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: WWL
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 28 razy
Re: Kupno Insigni 2.0 CDTI
To chyba w drugą stronę kręcą
Ja robię 12- 15 tys. na rok. Mam jeździć więcej żeby uwiarygodnić przebieg?
Ja robię 12- 15 tys. na rok. Mam jeździć więcej żeby uwiarygodnić przebieg?
-
- Zapaleniec
- Posty: 1530
- Rejestracja: 10 paź 2017, o 10:27
- Auto: INSIGNIA
- Kod silnika: A18XER
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 23 razy
Re: Kupno Insigni 2.0 CDTI
Będziesz sprzedawał to przekręcisz właśnie do góry, żeby nie było podejrzeńzubek pisze:To chyba w drugą stronę kręcą
Ja robię 12- 15 tys. na rok. Mam jeździć więcej żeby uwiarygodnić przebieg?
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: 3 gru 2014, o 20:11
- Auto: Insignia ST MY11
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Ełk
Re: Kupno Insigni 2.0 CDTI
Witam, ja mam w swojej 99 000. Pewnie jak kiedyś będę sprzedawał to nikt nie uwierzy. Znajomy będzie wkrótce sprzedawał swoją z 2009 roku, 1 właściciel, przebieg 110 albo 120 000. Jak widać zdarzają się diesele z niskimi przebiegami.
- supi
- Użytkownik
- Posty: 504
- Rejestracja: 5 maja 2016, o 19:34
- Auto: Insignia HB
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Kupno Insigni 2.0 CDTI
Silniki diesla w ofertach producentów podnoszą dość znacznie cenę pojazdu i dlatego jak ktoś kupuje klekota, to nie po to aby stał, tylko aby mu się ten wydatek zwrócił. Dlatego jak ktoś kupuje diesla i nim nie jeździ, to ludzie są podejrzliwi, ponieważ nikt nie zakłada, że poprzedni właściciel zrobił głupotę kupując diesla po to aby robić kilka tysięcy rocznie. Poza tym te samochody nie bardzo nadają się na miasto, natomiast w długich trasach się sprawdzają. Jak ktoś robi małe przebiegi rocznie, to lepiej kupić PB.
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: 3 gru 2014, o 20:11
- Auto: Insignia ST MY11
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Ełk
Re: Kupno Insigni 2.0 CDTI
Zgodzę się że po mieście, na krótkie odcinki benzyna jest lepsza bo sam jeżdżę na codzień benzyną a insignia jest na weekendowe wyjazdy. Mam natomiast w rodzinie również zafirę 1.9 DTH która jeździ głównie po mieście i nie ma z nią żadnych problemów. DPF się wypala regularnie co około 300 km.
- supi
- Użytkownik
- Posty: 504
- Rejestracja: 5 maja 2016, o 19:34
- Auto: Insignia HB
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Kupno Insigni 2.0 CDTI
Z mojego punktu widzenia problemem jest to, że nie chcę przerywać wypalania i czekam aż skończy......czasami w mieście mi to drogę wydłuża. Owszem niektórzy mają to w nosie, ale ja staram się unikać późniejszych problemów. Natomiast trasa to same pochwały się należą. Czy warto ją kupić........myślę, że jest to całkiem niezła propozycja. Nie wiem czy teraz bym kupił klekota, ale nie wykluczam tego
- kubek77
- Użytkownik
- Posty: 118
- Rejestracja: 27 maja 2016, o 23:57
- Auto: Opel Insignia 192KM
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
Re: Kupno Insigni 2.0 CDTI
Masz racje pod warunkiem ,że uda Ci się coś kupić.Ja szukałem PB ale na akcjach na 400 aut były tylko dwie Isie PB podejrzanego stanu z tym wyposażeniem co chciałem po dwóch miesiącach bezowocnych poszukiwań padło na klekota.10 tys.km rocznie na razie nic sie nie dzieje.Ale na 1000% następne to już PBsupi pisze:Jak ktoś robi małe przebiegi rocznie, to lepiej kupić PB
- supi
- Użytkownik
- Posty: 504
- Rejestracja: 5 maja 2016, o 19:34
- Auto: Insignia HB
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Kupno Insigni 2.0 CDTI
Zawsze miałem PB. Szukałem czegoś tej wielkości, krajowego i w przyzwoitym stanie. Zwyciężyła moja ulubiona kolorystyka i dlatego wziąłem klekota. W trasie na 3k sprawdził się nieźle. W przyszłym roku raczej powtórka wakacyjna. Raczej też będę się przy następnym rozglądać za PB, ale chyba nie tak prędko, bo szkoda mi pozbywać się klekota z nie tak dużym przebiegiem za relatywnie nieduże pieniążki. Poza tym podoba mi się moment obrotowy w tym aucie Poza tym lubię MB, tyle że to to jest znacznie tańsze w serwisie
- lukaszakustyk
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 28 paź 2017, o 16:38
- Auto: Astra K
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Chorzów / Śląskie
Re: Kupno Insigni 2.0 CDTI
cześć wszystkim, jestem tu nowy i interesuje mnie zakup AJ ST lub właśnie Insigni koniecznie 2.0 165KM.
Rozumiem że w Insigni jest ten sam motor fiata co w AJ czyli 2.0 CDTI 165 KM a skrzynia ? Też F40 jako manual i AF40-6 jako automat ? jak się mają u Was te automaty ? też padają sterowniki ?
Ile waszym zdaniem powinna kosztować taka Isia z 2013,14 z PDC przód tył, grzanymi fotelami, koniecznie bixenon, na otomoto stoją w okolicy 60 tyś ? to jest realna cena czy raczej są to auta po przygodach ?
Jak się nazywa ten duży wyświetlacz miedzy zegarami ? Czy w razie zakupu z małym wyświetlaczem duże są kaszta przerobienie i czy się wogóle da to zrobić ?
Rozumiem że w Insigni jest ten sam motor fiata co w AJ czyli 2.0 CDTI 165 KM a skrzynia ? Też F40 jako manual i AF40-6 jako automat ? jak się mają u Was te automaty ? też padają sterowniki ?
Ile waszym zdaniem powinna kosztować taka Isia z 2013,14 z PDC przód tył, grzanymi fotelami, koniecznie bixenon, na otomoto stoją w okolicy 60 tyś ? to jest realna cena czy raczej są to auta po przygodach ?
Jak się nazywa ten duży wyświetlacz miedzy zegarami ? Czy w razie zakupu z małym wyświetlaczem duże są kaszta przerobienie i czy się wogóle da to zrobić ?
Re: Kupno Insigni 2.0 CDTI
Witam myślałem że dowiem się tu coś o tym silniku 2.0 cdti a jak czytam to tylko są tu problemy inne nic o tym silniku
- Igorwlkp
- Zapaleniec
- Posty: 1273
- Rejestracja: 20 gru 2016, o 16:38
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Poznań
- Postawił piwo: 4 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
Re: Kupno Insigni 2.0 CDTI
z każdym silnikiem są problemy jak dbasz tak masz Ja osobiście polecamTomaszBaranski pisze:edit
Ostatnio zmieniony 3 lis 2017, o 13:16 przez yerry, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin forum.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin forum.
- supi
- Użytkownik
- Posty: 504
- Rejestracja: 5 maja 2016, o 19:34
- Auto: Insignia HB
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Kupno Insigni 2.0 CDTI
Przecież jest dział o silniku diesla i problemach z tą jednostką. Generalnie taki typowy temat tego silnika to kwestia uszczelki smoka - tzn. jej wymiana co parę lat. Pozostałe problemy, to temat wszystkich nowoczesnych diesli, na tle których jest to całkiem ok. jednostka.
- IBZI
- Moderator
- Posty: 4193
- Rejestracja: 7 lis 2015, o 20:12
- Auto: Insignia 2.0
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Gliwice
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 33 razy
Re: Kupno Insigni 2.0 CDTI
Użyj opcji "szukaj" lub zajrzyj do działu z silnikami diesla.TomaszBaranski pisze:Witam myślałem że dowiem się tu coś o tym silniku 2.0 cdti a jak czytam to tylko są tu problemy inne nic o tym silniku
Re: Kupno Insigni 2.0 CDTI
Witam mam zamiar kupić tą Insignie co sądzicie https://www.autotrader.co.uk/classified ... ogcode=dsp
Mieszkam w Anglii
Mieszkam w Anglii
- supi
- Użytkownik
- Posty: 504
- Rejestracja: 5 maja 2016, o 19:34
- Auto: Insignia HB
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Kupno Insigni 2.0 CDTI
2009r - czyli pewnie warto by brać pod uwagę klapki w kolektorze, uszczelkę smoka, sprzęgło + dwumas. Rozrząd pewnie wymieniony Po vin zobaczyć która skrzynia siedzi i czy dobrze pracuje. Poza tym ładne auto.