--------------------------
----------------------------------
-------------------------------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku Obrazek

Nowy silnik 2.0 CDTI 170KM

Awatar użytkownika
wassermann
Zapaleniec
Posty: 1068
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: Nec temere, nec timide
Otrzymał  piwo: 8 razy

Re: Nowy silnik 2.0 CDTI 170KM

Post autor: wassermann » 8 lut 2017, o 13:38

Po lifcie masa nie uległa zmianie, bo niby dlaczego miałaby?

Nie wiem jak w kombi, ale w HTB pojemność bagażnika po lifcie została bez zmian. Pojemność "katalogowa" zależy od wyposażenia bagażnika (system audio, koło pełnowymiarowe lub dojazdowe).

M.

Awatar użytkownika
bartekbilin
Użytkownik
Posty: 195
Rejestracja: 4 sty 2015, o 03:34
Auto: Opel Insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2015
Miasto: Łódź
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: Nowy silnik 2.0 CDTI 170KM

Post autor: bartekbilin » 8 lut 2017, o 19:42

W hb po lifcie bagażnik według danych technicznych jest szerszy. Kupując matę do auta sprzedawca mówił, że mata ze starszej insi nie będzie pasowała w 100%-ach

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
wassermann
Zapaleniec
Posty: 1068
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: Nec temere, nec timide
Otrzymał  piwo: 8 razy

Re: Nowy silnik 2.0 CDTI 170KM

Post autor: wassermann » 8 lut 2017, o 22:53

Faktycznie, masz rację. Opel podał przed i po lifcie taką samą pojemność bagażnika (530 l), choć wymiary zmieniły się, nieznacznie, ale jednak zmieniły.

Przedlift
Długość do oparcia tylnej kanapy, mierzona po podłodze 1003 1003 1086
Długość przy położonych oparciach 1895 1895 1908
Szerokość między wnękami kół 1017 1017 1030
Szerokość maksymalna 1027 1027 1064

Polift
Länge am Boden bis Rücksitzlehne 1.003 1.003 1.086
Länge am Boden bei vorgeklappter Rücksitzlehne 1.895 1.895 1.908
Breite am Radeinbau 1.027 1.027 1.030
Breite maximal 1.060 1.060 1.060

Parametry kolejno dla: 4-dr, 5-dr, kombi.

Hasix
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: 29 gru 2016, o 18:08
Auto: Opel
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto: Gniew,Jeleń

Re: Nowy silnik 2.0 CDTI 170KM

Post autor: Hasix » 16 mar 2019, o 19:52

Witam serdecznie.
Proszę o informację od użytkowników na temat tego silnika.
1.Czy to ta sama konstrukcja jak przedliftowa
2.Czy tu występuje słynna uszczelka smoka.
3.Czy panewki są narażone na brak smarowania.
4.Jakie spalanie?
5.Czy wszystkie posiadają AD Blue.
6.Ogólnie , na co zwrócić uwagę podczas zakupu.
Z góry dziękuję za odpowiedź
pozdr Michał

Awatar użytkownika
Blest
Klubowicz
Posty: 365
Rejestracja: 2 lip 2017, o 19:35
Auto: Insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2016
Miasto: Oka
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: Nowy silnik 2.0 CDTI 170KM

Post autor: Blest » 18 mar 2019, o 08:27

1. Tu masz trochę info http://www.motodiesel.pl/silniki/4248-s ... 20dth.html
2. Nic nie słyszałem na ten temat, ale raczej wyeliminowywano ten problem
3. Nie wiem
4. Trochę niższe, ale w mieście trzeba liczyć te 7 litrów w trasie da się zejść do 5 litrów
5. Tak wszystkie.

jarross
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: 15 mar 2019, o 08:28
Auto: Insignia, Saab
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2016
Miasto: Wrocław

Re: Nowy silnik 2.0 CDTI 170KM

Post autor: jarross » 10 maja 2019, o 12:35

Witam wszystkich, mam pytanie odnośnie rozrządu. W ASO dostałem info, że w tym silniku jest łańcuch i jest niewymienny. Możecie podzielić się wiedzą na ten temat?

Awatar użytkownika
Blest
Klubowicz
Posty: 365
Rejestracja: 2 lip 2017, o 19:35
Auto: Insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2016
Miasto: Oka
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: Nowy silnik 2.0 CDTI 170KM

Post autor: Blest » 10 maja 2019, o 12:43

Normalny pasek wymiana co 120 tysięcy, koszt części około tysiąc złotych bez pompy wody, jak nie cieknie to nie wymieniasz. Zmień lepiej ASO.

Tu trochę więcej info.
https://insignia-club.pl/viewtopic.php?t=6795

jarross
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: 15 mar 2019, o 08:28
Auto: Insignia, Saab
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2016
Miasto: Wrocław

Re: Nowy silnik 2.0 CDTI 170KM

Post autor: jarross » 10 maja 2019, o 13:04

Dziękuję, przy mnie wpisali Vin i pokazali na monitorze.

Awatar użytkownika
Blest
Klubowicz
Posty: 365
Rejestracja: 2 lip 2017, o 19:35
Auto: Insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2016
Miasto: Oka
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: Nowy silnik 2.0 CDTI 170KM

Post autor: Blest » 10 maja 2019, o 13:04

Podaj Vin może masz inny silnik?

jarross
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: 15 mar 2019, o 08:28
Auto: Insignia, Saab
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2016
Miasto: Wrocław

Re: Nowy silnik 2.0 CDTI 170KM

Post autor: jarross » 10 maja 2019, o 13:38

W0LGM8E16G1088980

Awatar użytkownika
Blest
Klubowicz
Posty: 365
Rejestracja: 2 lip 2017, o 19:35
Auto: Insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2016
Miasto: Oka
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: Nowy silnik 2.0 CDTI 170KM

Post autor: Blest » 10 maja 2019, o 14:22

Napisz do ASO poprzez email, że zwracasz się z prośbą o podanie wyposażenia po numer Vin bo kupiłeś auto. Sam tak robiłem i mi ładnie podali wszystko w PDF, ale z tego co widzę mamy taki sam silnik 8 cyfra w VIn odpowiada za model silnika 1 - to B20DTH, więc w ASO musieli się machnąć.

Awatar użytkownika
IBZI
Moderator
Posty: 2882
Rejestracja: 7 lis 2015, o 20:12
Auto: Insignia 2.0
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2013
Miasto: Gliwice
Postawił piwo: 4 razy
Otrzymał  piwo: 11 razy

Re: Nowy silnik 2.0 CDTI 170KM

Post autor: IBZI » 10 maja 2019, o 14:44

jarross pisze:
10 maja 2019, o 13:38
W0LGM8E16G1088980
Masz normalny B20DTH
Spoiler:

Awatar użytkownika
bartekbilin
Użytkownik
Posty: 195
Rejestracja: 4 sty 2015, o 03:34
Auto: Opel Insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2015
Miasto: Łódź
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: Nowy silnik 2.0 CDTI 170KM

Post autor: bartekbilin » 10 maja 2019, o 20:19

Może chodziło im o łańcuch łączący wałki rozrządu? U mnie przy 115kkm był już w bardzo złym stanie.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


jarross
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: 15 mar 2019, o 08:28
Auto: Insignia, Saab
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2016
Miasto: Wrocław

Re: Nowy silnik 2.0 CDTI 170KM

Post autor: jarross » 11 maja 2019, o 08:56

Już wyjaśnione, dziękuję. Po mojej sugestii pani z ASO już zadzwoniła i przyznała się do pomyłki. Rozrząd do wymiany co 120 tys, (mam 112), pasek, rolki, napinacz pompy wody do kontroli.

siwy26
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: 26 lut 2019, o 20:40
Auto: Insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2015
Miasto: Godziszka k/bb

Re: Nowy silnik 2.0 CDTI 170KM

Post autor: siwy26 » 4 cze 2019, o 06:59

Hejka,
gdyby ktoś przymierzał się do wymiany rozrządu to chwilę obecną nie ma szans dostać rozrządu i pompy w zamienniku, tylko oryginały GM. Po kontakcie z ASO w b-b na pasek karzą czekać 7 dni, wycenę za kompletną wymianę dostałem na 3tyś brutto. Kupując po internecie można zejść za same części do 2tyś, rzecz jasna wszystko w oryginałach.

Awatar użytkownika
Blest
Klubowicz
Posty: 365
Rejestracja: 2 lip 2017, o 19:35
Auto: Insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2016
Miasto: Oka
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: Nowy silnik 2.0 CDTI 170KM

Post autor: Blest » 4 cze 2019, o 07:32

Kompletny rozrząd na allegro 1045, pompa około 1000 zł pewnie.

siwy26
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: 26 lut 2019, o 20:40
Auto: Insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2015
Miasto: Godziszka k/bb

Re: Nowy silnik 2.0 CDTI 170KM

Post autor: siwy26 » 4 cze 2019, o 10:59

Czy u was słychać pracę turbiny? Moją isie kupiłem z przebiegiem 150kkm i przy 2 tys obr. trochę ją słychać, nie wiem czy tak ma być czy coś się z nią zaczyna dziać.

Awatar użytkownika
Blest
Klubowicz
Posty: 365
Rejestracja: 2 lip 2017, o 19:35
Auto: Insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2016
Miasto: Oka
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: Nowy silnik 2.0 CDTI 170KM

Post autor: Blest » 4 cze 2019, o 11:06

To zależy co słychać, lekki gwizd przy 2 tysiącach też u mnie jest.
Ostatnio zmieniony 4 cze 2019, o 11:06 przez Blest, łącznie zmieniany 1 raz.

JaMi
Użytkownik
Posty: 155
Rejestracja: 28 sie 2018, o 09:27
Auto: Insignia B kombi
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2017
Miasto: Warszawa
Otrzymał  piwo: 2 razy

Re: Nowy silnik 2.0 CDTI 170KM

Post autor: JaMi » 4 cze 2019, o 11:37

W Insigni B z silnikiem B20DTH słychać, w poprzednim dieslu (innej marki) też było słychać. W znajomych autach też słychać, a wszystkie bez problemów i awarii sprężarki przejeździły ponad 200 tys.km. Moim zdaniem nie ma się czym przejmować, chyba, że dźwięk mocno Cię niepokoi to podskocz do serwisu sprężarek i zapytaj czy ich zdaniem jest ok

siwy26
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: 26 lut 2019, o 20:40
Auto: Insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2015
Miasto: Godziszka k/bb

Re: Nowy silnik 2.0 CDTI 170KM

Post autor: siwy26 » 4 cze 2019, o 11:52

dźwięk przypomina coś w rodzaju rozkręcającego się silnika elektrycznego, kiedy jadę na 4 biegu i zdejmę noge z gazu zanim spadną obroty też słychać.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zakup Insigni”