--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Nowy silnik 2.0 CDTI 170KM
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1606
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 28 razy
Re: Nowy silnik 2.0 CDTI 170KM
Po lifcie masa nie uległa zmianie, bo niby dlaczego miałaby?
Nie wiem jak w kombi, ale w HTB pojemność bagażnika po lifcie została bez zmian. Pojemność "katalogowa" zależy od wyposażenia bagażnika (system audio, koło pełnowymiarowe lub dojazdowe).
M.
Nie wiem jak w kombi, ale w HTB pojemność bagażnika po lifcie została bez zmian. Pojemność "katalogowa" zależy od wyposażenia bagażnika (system audio, koło pełnowymiarowe lub dojazdowe).
M.
- bartekbilin
- Użytkownik
- Posty: 209
- Rejestracja: 4 sty 2015, o 03:34
- Auto: Insignia CT
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Łódź
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Nowy silnik 2.0 CDTI 170KM
W hb po lifcie bagażnik według danych technicznych jest szerszy. Kupując matę do auta sprzedawca mówił, że mata ze starszej insi nie będzie pasowała w 100%-ach
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1606
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 28 razy
Re: Nowy silnik 2.0 CDTI 170KM
Faktycznie, masz rację. Opel podał przed i po lifcie taką samą pojemność bagażnika (530 l), choć wymiary zmieniły się, nieznacznie, ale jednak zmieniły.
Przedlift
Długość do oparcia tylnej kanapy, mierzona po podłodze 1003 1003 1086
Długość przy położonych oparciach 1895 1895 1908
Szerokość między wnękami kół 1017 1017 1030
Szerokość maksymalna 1027 1027 1064
Polift
Länge am Boden bis Rücksitzlehne 1.003 1.003 1.086
Länge am Boden bei vorgeklappter Rücksitzlehne 1.895 1.895 1.908
Breite am Radeinbau 1.027 1.027 1.030
Breite maximal 1.060 1.060 1.060
Parametry kolejno dla: 4-dr, 5-dr, kombi.
Przedlift
Długość do oparcia tylnej kanapy, mierzona po podłodze 1003 1003 1086
Długość przy położonych oparciach 1895 1895 1908
Szerokość między wnękami kół 1017 1017 1030
Szerokość maksymalna 1027 1027 1064
Polift
Länge am Boden bis Rücksitzlehne 1.003 1.003 1.086
Länge am Boden bei vorgeklappter Rücksitzlehne 1.895 1.895 1.908
Breite am Radeinbau 1.027 1.027 1.030
Breite maximal 1.060 1.060 1.060
Parametry kolejno dla: 4-dr, 5-dr, kombi.
-
- Nowicjusz
- Posty: 21
- Rejestracja: 29 gru 2016, o 18:08
- Auto: Opel
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Gniew,Jeleń
Re: Nowy silnik 2.0 CDTI 170KM
Witam serdecznie.
Proszę o informację od użytkowników na temat tego silnika.
1.Czy to ta sama konstrukcja jak przedliftowa
2.Czy tu występuje słynna uszczelka smoka.
3.Czy panewki są narażone na brak smarowania.
4.Jakie spalanie?
5.Czy wszystkie posiadają AD Blue.
6.Ogólnie , na co zwrócić uwagę podczas zakupu.
Z góry dziękuję za odpowiedź
pozdr Michał
Proszę o informację od użytkowników na temat tego silnika.
1.Czy to ta sama konstrukcja jak przedliftowa
2.Czy tu występuje słynna uszczelka smoka.
3.Czy panewki są narażone na brak smarowania.
4.Jakie spalanie?
5.Czy wszystkie posiadają AD Blue.
6.Ogólnie , na co zwrócić uwagę podczas zakupu.
Z góry dziękuję za odpowiedź
pozdr Michał
- Blest
- Użytkownik
- Posty: 411
- Rejestracja: 2 lip 2017, o 19:35
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Oka
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Nowy silnik 2.0 CDTI 170KM
1. Tu masz trochę info http://www.motodiesel.pl/silniki/4248-s ... 20dth.html
2. Nic nie słyszałem na ten temat, ale raczej wyeliminowywano ten problem
3. Nie wiem
4. Trochę niższe, ale w mieście trzeba liczyć te 7 litrów w trasie da się zejść do 5 litrów
5. Tak wszystkie.
2. Nic nie słyszałem na ten temat, ale raczej wyeliminowywano ten problem
3. Nie wiem
4. Trochę niższe, ale w mieście trzeba liczyć te 7 litrów w trasie da się zejść do 5 litrów
5. Tak wszystkie.
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: 15 mar 2019, o 08:28
- Auto: Insignia, Saab
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Wrocław
Re: Nowy silnik 2.0 CDTI 170KM
Witam wszystkich, mam pytanie odnośnie rozrządu. W ASO dostałem info, że w tym silniku jest łańcuch i jest niewymienny. Możecie podzielić się wiedzą na ten temat?
- Blest
- Użytkownik
- Posty: 411
- Rejestracja: 2 lip 2017, o 19:35
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Oka
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Nowy silnik 2.0 CDTI 170KM
Normalny pasek wymiana co 120 tysięcy, koszt części około tysiąc złotych bez pompy wody, jak nie cieknie to nie wymieniasz. Zmień lepiej ASO.
Tu trochę więcej info.
https://insignia-club.pl/viewtopic.php?t=6795
Tu trochę więcej info.
https://insignia-club.pl/viewtopic.php?t=6795
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: 15 mar 2019, o 08:28
- Auto: Insignia, Saab
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Wrocław
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: 15 mar 2019, o 08:28
- Auto: Insignia, Saab
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Wrocław
- Blest
- Użytkownik
- Posty: 411
- Rejestracja: 2 lip 2017, o 19:35
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Oka
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Nowy silnik 2.0 CDTI 170KM
Napisz do ASO poprzez email, że zwracasz się z prośbą o podanie wyposażenia po numer Vin bo kupiłeś auto. Sam tak robiłem i mi ładnie podali wszystko w PDF, ale z tego co widzę mamy taki sam silnik 8 cyfra w VIn odpowiada za model silnika 1 - to B20DTH, więc w ASO musieli się machnąć.
- bartekbilin
- Użytkownik
- Posty: 209
- Rejestracja: 4 sty 2015, o 03:34
- Auto: Insignia CT
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Łódź
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Nowy silnik 2.0 CDTI 170KM
Może chodziło im o łańcuch łączący wałki rozrządu? U mnie przy 115kkm był już w bardzo złym stanie.
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: 15 mar 2019, o 08:28
- Auto: Insignia, Saab
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Wrocław
Re: Nowy silnik 2.0 CDTI 170KM
Już wyjaśnione, dziękuję. Po mojej sugestii pani z ASO już zadzwoniła i przyznała się do pomyłki. Rozrząd do wymiany co 120 tys, (mam 112), pasek, rolki, napinacz pompy wody do kontroli.
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: 26 lut 2019, o 20:40
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Godziszka k/bb
Re: Nowy silnik 2.0 CDTI 170KM
Hejka,
gdyby ktoś przymierzał się do wymiany rozrządu to chwilę obecną nie ma szans dostać rozrządu i pompy w zamienniku, tylko oryginały GM. Po kontakcie z ASO w b-b na pasek karzą czekać 7 dni, wycenę za kompletną wymianę dostałem na 3tyś brutto. Kupując po internecie można zejść za same części do 2tyś, rzecz jasna wszystko w oryginałach.
gdyby ktoś przymierzał się do wymiany rozrządu to chwilę obecną nie ma szans dostać rozrządu i pompy w zamienniku, tylko oryginały GM. Po kontakcie z ASO w b-b na pasek karzą czekać 7 dni, wycenę za kompletną wymianę dostałem na 3tyś brutto. Kupując po internecie można zejść za same części do 2tyś, rzecz jasna wszystko w oryginałach.
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: 26 lut 2019, o 20:40
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Godziszka k/bb
Re: Nowy silnik 2.0 CDTI 170KM
Czy u was słychać pracę turbiny? Moją isie kupiłem z przebiegiem 150kkm i przy 2 tys obr. trochę ją słychać, nie wiem czy tak ma być czy coś się z nią zaczyna dziać.
- Blest
- Użytkownik
- Posty: 411
- Rejestracja: 2 lip 2017, o 19:35
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Oka
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Nowy silnik 2.0 CDTI 170KM
To zależy co słychać, lekki gwizd przy 2 tysiącach też u mnie jest.
Ostatnio zmieniony 4 cze 2019, o 11:06 przez Blest, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 406
- Rejestracja: 28 sie 2018, o 09:27
- Auto: Insignia B kombi
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Warszawa
- Otrzymał piwo: 12 razy
Re: Nowy silnik 2.0 CDTI 170KM
W Insigni B z silnikiem B20DTH słychać, w poprzednim dieslu (innej marki) też było słychać. W znajomych autach też słychać, a wszystkie bez problemów i awarii sprężarki przejeździły ponad 200 tys.km. Moim zdaniem nie ma się czym przejmować, chyba, że dźwięk mocno Cię niepokoi to podskocz do serwisu sprężarek i zapytaj czy ich zdaniem jest ok
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: 26 lut 2019, o 20:40
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Godziszka k/bb
Re: Nowy silnik 2.0 CDTI 170KM
dźwięk przypomina coś w rodzaju rozkręcającego się silnika elektrycznego, kiedy jadę na 4 biegu i zdejmę noge z gazu zanim spadną obroty też słychać.