Witam, mam pytanie w kwestii zakupu modelu - Opel Insignia B FL 2.0.
Chodzi konkretnie o model z silnikiem benzynowym 2.0 16V E-Turbo 200KM (F20SHT) z 9-cio biegowym automatem od GM (jeśli się nie mylę o oznaczeniach: GM Hydra-Matic 9T50).
Prosiłbym osoby, które miały styczność z tym samochodem o informacje w kwestii tego konkretnego modelu, jak wyglądają koszty części do tego silnika - komplet rozrządu, cewki, świece, itp. inne części eksploatacyjne silnika, jaka jest żywotność części silnika, ile wytrzymują, co ile zleca się wymieniać np rozrząd, cewki, świece, itp.
Jaka jest kultura pracy silnika, skrzyni biegów, czy zdarzały się problemy, czy występowały jakieś wady fabryczne.
Takie samo pytanie odnośnie ogólnych kosztów eksploatacyjnych całego auta, np. w zakresie zawieszenia i innych układów, czy są jakieś systemy, które mogą generować jakieś szczególnie wysokie koszty napraw (np. adaptacyjne zawieszenie - chyba występuje tu). Ogólnie czy występują problemy z jakimiś konkretnymi układami, wymagające szczególnej uwagi.
Ogólne wrażenia z użytkowania i czy polecacie i na co zwracać uwagę.
--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Insignia B FL 2.0 200KM AT9 - prośba o opinie użytkowników
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: 9 mar 2024, o 13:38
- Auto: Insignia B
- Rok produkcji: 2021
- Miasto: Łańcut