Cześć,
nie znalazłem pasującego tematu i wątku, dlatego zapytam tutaj.
Kupując Insignię 2014 2.0 BiTurbo 4x4 diagnosta zauważył pocenie zimmeringa/przegubu przy przeniesieniu napędu.
4x4 działa, nie ma żadnych błędów. Jak to sam diagnosta stwierdził, on nie widzi przeciwwskazań do podbicia przeglądu, bo wycieku brak.
Jednak nie lubię jeśli coś nie śmiga no i przy wymianie oleju, filtrów itp poprosiłem o sprawdzenia. Okazuje się, że Opel wymyślił to tak, że samej osłony nie da się wymienić i konieczna jest wymiana całego elementu, którego koszt to 13k - 14k.
Czy ktoś robił to trochę na około, np. przy użyciu tego zamiennika: https://allegro.pl/oferta/opel-insignia ... EgQAvD_BwE
Chodzi dokładnie o pocenie tego niebieskiego elementu.
Dzięki za pomoc
--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Osłona przeniesienia napędu
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: 8 paź 2018, o 19:36
- Auto: SportTourer Turbo4x4
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Łódź