Witam. Mam Panowie problem widoczny na załączonym filmiku otóż po zatrzymaniu się czy to na biegu jałowym czy też na czerwonym świetle po prostu noga na hamulcu (automat)auto traci na sekundę obroty tak jakby się dusiło. Występuje to sporadycznie i nierównomiernie. Podczas jazdy brak jakiś złych objawów braku mocy, duszenia się auto czy tym podobne dzieje się to podkreślam raz jeszcze tylko podczas zatrzymania pojazdu.
Pacjent 2.0 cdti 160km automat. Dziękuję za każdą sugestię.
Dodano po 3 minutach 35 sekundach:
--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
----------------------------carVertical historia pojazdu - rabat 30% dla ICP - LINK
--------------------
----------------
Zobacz nasz portal klubowy ---------------
Polub naszą stronę na Facebooku ---------------
Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
----------------------------carVertical historia pojazdu - rabat 30% dla ICP - LINK
--------------------
----------------



Skoki obrotów
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: 10 lut 2020, o 15:03
- Auto: Insignia cosmo
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Rzeszów
- Postawił piwo: 1 raz
-
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: 1 cze 2022, o 21:11
- Auto: POLONEZ 1976
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: HAMERYKA
- Postawił piwo: 1 raz
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: 10 lut 2020, o 15:03
- Auto: Insignia cosmo
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Rzeszów
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Skoki obrotów
Mówisz o tym który jest na szynie CR? Ogólnie to nie wydaje mi się żeby regulator ciśnienia padł ponieważ to nie te objawy. Spalanie jest okay,auto się zbiera bardzo dobrze tylko jest jeden problem właśnie z tym skokiem obrotów co jakiś czas.
-
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: 1 cze 2022, o 21:11
- Auto: POLONEZ 1976
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: HAMERYKA
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Skoki obrotów
przy szynie CR masz czujnik, regulator masz przy pompie. niektórzy nazywają go zaworem SCV.
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: 18 maja 2024, o 17:13
- Auto: Opel insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Mrągowo
Re: Skoki obrotów
Witam, w mojej Insignii jest następujący problem. Wszystko ładnie chodzi do czasu aż nie zalaczę klimatyzacji. Gdy odpalę klimatyzacjię czuje jakby moc się zmniejszyła, gdy parkuje i wrzucam wsteczny obroty rosną do 4,5 tysiąca obrotów i spadają. Czy ktoś się spotkał z podobną sytuacją ? Gdzie szukać problemu ? Przy wyłączonej klimatyzacji wszystko działa bez zarzutów
-
- Użytkownik
- Posty: 298
- Rejestracja: 24 mar 2024, o 22:32
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 17 razy
Re: Skoki obrotów
Zawór scv daje obiaw falujących obrotów z reguły na wolnych obrotach ( przy moim poprzednim samochodzie) był-jest zamontowany przy pompie wysokiego ciśnienia
Klimatyzacja dodatkowo obciąża silnik może któryś z czujników podaje błędne dane i dla tego idzie do 4.5
Klimatyzacja dodatkowo obciąża silnik może któryś z czujników podaje błędne dane i dla tego idzie do 4.5
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: 18 maja 2024, o 17:13
- Auto: Opel insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Mrągowo
Re: Skoki obrotów
Raczej odpada bo na gazie jest tak samo, znajomy kazał sprawdzić najpierw sprężarkę od klimatyzacji. Obroty nie falują tylko przy naciśnięciu sprzęgła skaczą do 4.5 tysiąca .
-
- Użytkownik
- Posty: 298
- Rejestracja: 24 mar 2024, o 22:32
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 17 razy
Re: Skoki obrotów
A czy przy pedale sprzęgła nie ma czujnika u mnie był taki ( mazda 6) który niwelował wciskanie sprzęgła