--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T
- grzegorz13
- Zapaleniec
- Posty: 1106
- Rejestracja: 13 sie 2017, o 18:33
- Auto: Insignia 4x4 v6
- Kod silnika: A28NET
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Lubin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 10 razy
Re: Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T
Tu masz test swojej hondy i jakoś nie chwalą jej tak jak ty mówią o duzym hałasie a nie dobrym wyciszeniu
Ta twoja honda ta mału suw na płycie hondy jazz i jej konkurentami są m.in. Ford EcoSport, Nissan Juke, Opel Mokka i Renault Captur i to do nich porównuj swoje auto a nie do auta starszego i kilka klas wyższej jakim jest insignia
Jest ciekawa stronka km77.com gdzie włosi robią testy tzw łosia różnych aut i tam nie ma jeszcze hondy hrv lecz jestem pewien iż przegrała by z mokką ! tylko nie porównuj jej do jazza bo ten jest lżejszy i niższy od twojej i przez to musi wypaść lepiej Swoją drogą to widać jak np wypadają auta takie jak VW w tych testach do opla
Ta twoja honda ta mału suw na płycie hondy jazz i jej konkurentami są m.in. Ford EcoSport, Nissan Juke, Opel Mokka i Renault Captur i to do nich porównuj swoje auto a nie do auta starszego i kilka klas wyższej jakim jest insignia
Jest ciekawa stronka km77.com gdzie włosi robią testy tzw łosia różnych aut i tam nie ma jeszcze hondy hrv lecz jestem pewien iż przegrała by z mokką ! tylko nie porównuj jej do jazza bo ten jest lżejszy i niższy od twojej i przez to musi wypaść lepiej Swoją drogą to widać jak np wypadają auta takie jak VW w tych testach do opla
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T
Choć w jednym się zgadzamy
Czyli nic lepszego co ma Ople czy ford. Obie marki bardzo fajna kultura pracy silnika ( fordy miałem tylko w benzynie)Bodex pisze: ↑17 lis 2018, o 17:46
Serio : kultura pracy silnika , perfekcyjnie przyjemna zmiana biegów, bardzo lekka praca sprzęgła, tak że czuć w zasadzie tylko siłę sprężyny pedału, bardzo lekko prowadzi się w zakrętach też w mieście , układ kierowniczy też przy 190 w łukach i ten silnik , nie za mocny , w zasadzie czuć brak mocy na długich bawarskich górkach i trzeba redukować do piątki by przyśpieszać (CVT tu by pomagała świetnie) i układ hamulcowy to majstersztyk, ma lepszy hebel niż Espace z hamulcami nie d trafica .
Sprzęgło w obu markach działało bez zarzutu .Prowadzenie w zakrętach w fordzie bajka ( ale miałem tylko Mondeo ST200 i ST220 ) ,Opel całkiem spoko,ale w vectrze opc za duża moc .Insignie świetnie .Hamulce w obu markach bardzo dobre.Astra była przednionapędowa i również świetnie radziła sobie w zakrętach i hamulce miała świetne.
Także jak dla mnie Twoja Honda na pewno nie prowadzi się lepiej od moich aut.Na pewno w niczym nie jest lepsza,a jednak zdecydowanie gorsza nawet od astry
- Zbyszek01
- Klubowicz
- Posty: 3042
- Rejestracja: 10 lut 2015, o 20:29
- Auto: Jag XE 2,0D ,MY2020
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: DZA
- Postawił piwo: 21 razy
- Otrzymał piwo: 28 razy
Re: Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T
Ja tam nie wiem ale po co porównywać dwa auta w różnych klasach ? Takich porównań się po prostu nie robi nawet w testach bo wychodzą cyrki jakie Bodex nam tu stara się wciskać.
Insignia MY2012
-
- Forumowicz
- Posty: 95
- Rejestracja: 24 sie 2018, o 19:54
- Auto: insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Podlasie
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T
Gdzie tu sens,gdzie logika,gdzie zdrowy rozsądek,no i w końcu gdzie Nm
wytłumacz mi łopatologicznie bo nie wiem
wiem natomiast że przy zamknięciu szafy żaden cywilno-seryjny silnik pięknie nie brzmi,masa huku i to wszystko.
Re: Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T
Temat jest o Civic nie o harfie .
Polecam tego pana posłuchać
Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
Polecam tego pana posłuchać
Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
- Alex
- Zapaleniec
- Posty: 2570
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
- Auto: Peugeot 508
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Iława
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T
Ale odpowiesz mi uprzejmie na pytanie po co Ci Type R, któr pali tyle co Insignia 2.0T ? Czy znowu napiszesz, że jesteś w pracy i nie możesz lub coś tam innego ? Oczywiście pomijając fakt, że ma być to Twoje drugie auto, jest mocniejszy, szybszy, zapewne lepiej wykończony oraz bardziej wygłuszony, itp.
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T
Ale idąc Twoim tropem jak mam dać 154 tys za Hondę to wolę dołożyć 10 tys zł i mieć Focusa rs. Ta sama klaca i bije na głowę wyglądem prowadzeniem i osiągami civica.
- Zbyszek01
- Klubowicz
- Posty: 3042
- Rejestracja: 10 lut 2015, o 20:29
- Auto: Jag XE 2,0D ,MY2020
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: DZA
- Postawił piwo: 21 razy
- Otrzymał piwo: 28 razy
Re: Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T
Było tak
i zrobiło się takBodex pisze: ↑17 lis 2018, o 11:49(...)
Wielką wadą Insigni jest brak wyciszenia , Honda w aucie bardziej segmentu C stosuje wieje mat wyciszających odgłos jazdy i naprawdę jest ciszej niż w Insigni którą wyciszyłem matą .
Żeby mi nie zarzucić stronniczości , to jednak Honda skąpo wyciszyła gródź silnika , jest co prawda kawałek cienkiej szmatki ale nie wystarcza by uciszyć silnik . Ten do 3 tys jest cichy , ale potem już warczy hondowsko .
Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
To ona jest cicha czy głośna bo już nie łapię.Bodex pisze: ↑17 lis 2018, o 17:46(...)
Serio : kultura pracy silnika , (...) w zasadzie czuć brak mocy na długich bawarskich górkach i trzeba redukować do piątki by przyśpieszać ...
(...)
Jednak tylko na początku , bo już przyzwyczaiłem się z powrotem do redukcji i używania od 4tys RPM , czasem do odcinki 7200 RPM, jak ten wolnossący pięknie brzmi.
(...)
Zależy co kto potrzebuje od auta , ja właśnie to .
Jazda po mieście , to jak reaguje sprzęgło silnik , z jaką lekkością działa i w dodatku cicho, to czysta przyjemność .
Na autostradzie słychać tylko silnik , opony zimowe tylko na takim chropowatym asfalcie głośniej, ale nie taki huk jak w Insigni było .
To jest zupełnie inne spojrzenie na to jak ma jeździć dobrze skonstruowany samochód.
(...)
Insignia MY2012
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8454
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 197 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T
a ja to Was podziwiam, że szukacie dowodów...
ja podziwiam ten temat jako coś kosmicznego, zupełnie nie wgłębiając się w szczegóły @Bodex jest jak Supernowa - zapadła się wielka masa i powstało coś nowego
ja podziwiam ten temat jako coś kosmicznego, zupełnie nie wgłębiając się w szczegóły @Bodex jest jak Supernowa - zapadła się wielka masa i powstało coś nowego
Radio 357 :)
- dare50
- Zapaleniec
- Posty: 2347
- Rejestracja: 26 lut 2017, o 18:44
- Auto: Insignia 4x4 COSMO
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Wejherowo
- Postawił piwo: 25 razy
- Otrzymał piwo: 32 razy
Re: Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T
Dokia wygrałaś główną nagrodę za supernową
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8454
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 197 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T
a co jest tą główną nagrodą??
Nie wiedziałam że jest tu jakiś konkurs, ale cieszę się że wygrałam Haha
Nie wiedziałam że jest tu jakiś konkurs, ale cieszę się że wygrałam Haha
Radio 357 :)
- Zbyszek01
- Klubowicz
- Posty: 3042
- Rejestracja: 10 lut 2015, o 20:29
- Auto: Jag XE 2,0D ,MY2020
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: DZA
- Postawił piwo: 21 razy
- Otrzymał piwo: 28 razy
Re: Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T
Czarna dziura?
Insignia MY2012
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T
Nagroda to przejażdżka Hondą o spalaniu 5 litrów
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8454
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 197 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T
dziękuję.. nie chcę Hondą... Pfff...
Radio 357 :)
Re: Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T
Tym będę jeździł do pracy , mam trasę 1300 km w jedną stronę , raz w miesiącu jadę .Alex pisze:Ale odpowiesz mi uprzejmie na pytanie po co Ci Type R, któr pali tyle co Insignia 2.0T ? Czy znowu napiszesz, że jesteś w pracy i nie możesz lub coś tam innego ? Oczywiście pomijając fakt, że ma być to Twoje drugie auto, jest mocniejszy, szybszy, zapewne lepiej wykończony oraz bardziej wygłuszony, itp.
Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
Dodano po 4 minutach 23 sekundach:
Nie pali tyle co InsigniaAlex pisze:Ale odpowiesz mi uprzejmie na pytanie po co Ci Type R, któr pali tyle co Insignia 2.0T ? Czy znowu napiszesz, że jesteś w pracy i nie możesz lub coś tam innego ? Oczywiście pomijając fakt, że ma być to Twoje drugie auto, jest mocniejszy, szybszy, zapewne lepiej wykończony oraz bardziej wygłuszony, itp.
Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T
Czemu tej Hondy nie porównujesz z odpowiednią klasą auta, a nie ciągle z Insignią. Honda się chowa w każdym calu przy Insigni,a ktoś kto kupuje 2.0 czy 2.8 T ma gdzieś spalanie tego auta
Dodano po 1 minucie 7 sekundach:
Że nie wspomnę, że wychwalasz jakieś z neta, a nie swoją
Dodano po 1 minucie 7 sekundach:
Że nie wspomnę, że wychwalasz jakieś z neta, a nie swoją
Re: Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T
Jeśli ktoś kupuje 2,8 i montuje gaz to nie ma gdzieś spalania.
Ta z neta , za jakiś czas będzie moją.
@Alex nie kupuję aut na F.
Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
Ta z neta , za jakiś czas będzie moją.
@Alex nie kupuję aut na F.
Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T
Za jakiś czas będę miał rs4 lub m3 i Type r to będzie zwykłe słabe jeździdełko.
To tak jak i ktoś kto kupuje auto z byle silniczkiem. Obaj dla oszczędności, ale tylko jeden ma frajdę z jazdy
To tak jak i ktoś kto kupuje auto z byle silniczkiem. Obaj dla oszczędności, ale tylko jeden ma frajdę z jazdy
Re: Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T
Dobrej nocy , w poniedziałek śnieg zapowiadają , wypróbuję zimówki, .
Dzisiaj Alpy było widać , wietrzny dzień był
Rs? , to się kiedyś umówimy na tor , kto wie .
Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
Dzisiaj Alpy było widać , wietrzny dzień był
Rs? , to się kiedyś umówimy na tor , kto wie .
Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
-
- Zapaleniec
- Posty: 1001
- Rejestracja: 20 maja 2016, o 10:40
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Gdańsk
- Otrzymał piwo: 11 razy
Re: Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T
Tak i trzeba uważać, żeby nie wpaść pod horyzont zdarzeń, bo marny Wasz los.