--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T

posiadasz inny samochód niż Opel Insignia ? chcesz się poradzić, pokazać swój samochód - to jest temat dla Ciebie
Awatar użytkownika
grzegorz13
Zapaleniec
Posty: 1106
Rejestracja: 13 sie 2017, o 18:33
Auto: Insignia 4x4 v6
Kod silnika: A28NET
Rok produkcji: 2009
Miasto: Lubin
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 10 razy

Re: Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T

Post autor: grzegorz13 » 17 lis 2018, o 19:11

Tu masz test swojej hondy i jakoś nie chwalą jej tak jak ty mówią o duzym hałasie a nie dobrym wyciszeniu
Ta twoja honda ta mału suw na płycie hondy jazz i jej konkurentami są m.in. Ford EcoSport, Nissan Juke, Opel Mokka i Renault Captur i to do nich porównuj swoje auto a nie do auta starszego i kilka klas wyższej jakim jest insignia
Jest ciekawa stronka km77.com gdzie włosi robią testy tzw łosia różnych aut i tam nie ma jeszcze hondy hrv lecz jestem pewien iż przegrała by z mokką ! tylko nie porównuj jej do jazza bo ten jest lżejszy i niższy od twojej i przez to musi wypaść lepiej Swoją drogą to widać jak np wypadają auta takie jak VW w tych testach do opla

norbi333
Ekspert
Posty: 5128
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 35 razy

Re: Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T

Post autor: norbi333 » 17 lis 2018, o 19:45

Bodex pisze:
17 lis 2018, o 17:46
Norbi to ja w niej błyszczę ObrazekObrazekObrazek
Tak jak Ty w swojej isi Obrazek.
Choć w jednym się zgadzamy :lol:
Bodex pisze:
17 lis 2018, o 17:46

Serio : kultura pracy silnika , perfekcyjnie przyjemna zmiana biegów, bardzo lekka praca sprzęgła, tak że czuć w zasadzie tylko siłę sprężyny pedału, bardzo lekko prowadzi się w zakrętach też w mieście , układ kierowniczy też przy 190 w łukach i ten silnik , nie za mocny , w zasadzie czuć brak mocy na długich bawarskich górkach i trzeba redukować do piątki by przyśpieszać (CVT tu by pomagała świetnie) i układ hamulcowy to majstersztyk, ma lepszy hebel niż Espace z hamulcami nie d trafica .
Czyli nic lepszego co ma Ople czy ford. Obie marki bardzo fajna kultura pracy silnika ( fordy miałem tylko w benzynie)
Sprzęgło w obu markach działało bez zarzutu .Prowadzenie w zakrętach w fordzie bajka ( ale miałem tylko Mondeo ST200 i ST220 ) ,Opel całkiem spoko,ale w vectrze opc za duża moc .Insignie świetnie .Hamulce w obu markach bardzo dobre.Astra była przednionapędowa i również świetnie radziła sobie w zakrętach i hamulce miała świetne.
Także jak dla mnie Twoja Honda na pewno nie prowadzi się lepiej od moich aut.Na pewno w niczym nie jest lepsza,a jednak zdecydowanie gorsza nawet od astry

Awatar użytkownika
Zbyszek01
Klubowicz
Posty: 3042
Rejestracja: 10 lut 2015, o 20:29
Auto: Jag XE 2,0D ,MY2020
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2019
Miasto: DZA
Postawił piwo: 21 razy
Otrzymał  piwo: 28 razy

Re: Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T

Post autor: Zbyszek01 » 17 lis 2018, o 19:56

Ja tam nie wiem ale po co porównywać dwa auta w różnych klasach ? Takich porównań się po prostu nie robi nawet w testach bo wychodzą cyrki jakie Bodex nam tu stara się wciskać.
Insignia MY2012

wiesiek771
Forumowicz
Posty: 95
Rejestracja: 24 sie 2018, o 19:54
Auto: insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2015
Miasto: Podlasie
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 4 razy

Re: Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T

Post autor: wiesiek771 » 17 lis 2018, o 20:21

Bodex pisze:
17 lis 2018, o 17:46
bo już przyzwyczaiłem się z powrotem do redukcji i używania od 4tys RPM , czasem do odcinki 7200 RPM, jak ten wolnossący pięknie brzmi.
Gdzie tu sens,gdzie logika,gdzie zdrowy rozsądek,no i w końcu gdzie Nm :?: :?: :?:
wytłumacz mi łopatologicznie bo nie wiem :o
wiem natomiast że przy zamknięciu szafy żaden cywilno-seryjny silnik pięknie nie brzmi,masa huku i to wszystko.

Bodex

Re: Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T

Post autor: Bodex » 17 lis 2018, o 21:14

Temat jest o Civic nie o harfie .

Polecam tego pana posłuchać



Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
Alex
Zapaleniec
Posty: 2570
Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
Auto: Peugeot 508
Rok produkcji: 2017
Miasto: Iława
Otrzymał  piwo: 7 razy

Re: Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T

Post autor: Alex » 17 lis 2018, o 21:21

Ale odpowiesz mi uprzejmie na pytanie po co Ci Type R, któr pali tyle co Insignia 2.0T ? Czy znowu napiszesz, że jesteś w pracy i nie możesz lub coś tam innego ? Oczywiście pomijając fakt, że ma być to Twoje drugie auto, jest mocniejszy, szybszy, zapewne lepiej wykończony oraz bardziej wygłuszony, itp.
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014

norbi333
Ekspert
Posty: 5128
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 35 razy

Re: Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T

Post autor: norbi333 » 17 lis 2018, o 21:35

Ale idąc Twoim tropem jak mam dać 154 tys za Hondę to wolę dołożyć 10 tys zł i mieć Focusa rs. Ta sama klaca i bije na głowę wyglądem prowadzeniem i osiągami civica.

Awatar użytkownika
Zbyszek01
Klubowicz
Posty: 3042
Rejestracja: 10 lut 2015, o 20:29
Auto: Jag XE 2,0D ,MY2020
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2019
Miasto: DZA
Postawił piwo: 21 razy
Otrzymał  piwo: 28 razy

Re: Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T

Post autor: Zbyszek01 » 17 lis 2018, o 21:37

Było tak
Bodex pisze:
17 lis 2018, o 11:49
(...)
Wielką wadą Insigni jest brak wyciszenia , Honda w aucie bardziej segmentu C stosuje wieje mat wyciszających odgłos jazdy i naprawdę jest ciszej niż w Insigni którą wyciszyłem matą .
Żeby mi nie zarzucić stronniczości , to jednak Honda skąpo wyciszyła gródź silnika , jest co prawda kawałek cienkiej szmatki ale nie wystarcza by uciszyć silnik . Ten do 3 tys jest cichy , ale potem już warczy hondowsko .

Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
i zrobiło się tak
Bodex pisze:
17 lis 2018, o 17:46
(...)
Serio : kultura pracy silnika , (...) w zasadzie czuć brak mocy na długich bawarskich górkach i trzeba redukować do piątki by przyśpieszać ...
(...)
Jednak tylko na początku , bo już przyzwyczaiłem się z powrotem do redukcji i używania od 4tys RPM , czasem do odcinki 7200 RPM, jak ten wolnossący pięknie brzmi.
(...)
Zależy co kto potrzebuje od auta , ja właśnie to .
Jazda po mieście , to jak reaguje sprzęgło silnik , z jaką lekkością działa i w dodatku cicho, to czysta przyjemność .
Na autostradzie słychać tylko silnik , opony zimowe tylko na takim chropowatym asfalcie głośniej, ale nie taki huk jak w Insigni było .
To jest zupełnie inne spojrzenie na to jak ma jeździć dobrze skonstruowany samochód.
(...)
To ona jest cicha czy głośna bo już nie łapię.
Insignia MY2012

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 8454
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Insignia 2.0t 260KM
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 197 razy
Otrzymał  piwo: 102 razy
Kontakt:

Re: Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T

Post autor: dokia » 17 lis 2018, o 21:41

a ja to Was podziwiam, że szukacie dowodów...
ja podziwiam ten temat jako coś kosmicznego, zupełnie nie wgłębiając się w szczegóły :) @Bodex jest jak Supernowa - zapadła się wielka masa i powstało coś nowego :P
Radio 357 :)

Awatar użytkownika
dare50
Zapaleniec
Posty: 2347
Rejestracja: 26 lut 2017, o 18:44
Auto: Insignia 4x4 COSMO
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2011
Miasto: Wejherowo
Postawił piwo: 25 razy
Otrzymał  piwo: 32 razy

Re: Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T

Post autor: dare50 » 17 lis 2018, o 21:43

Dokia wygrałaś główną nagrodę za supernową :lol:

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 8454
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Insignia 2.0t 260KM
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 197 razy
Otrzymał  piwo: 102 razy
Kontakt:

Re: Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T

Post autor: dokia » 17 lis 2018, o 21:44

a co jest tą główną nagrodą??
Nie wiedziałam że jest tu jakiś konkurs, ale cieszę się że wygrałam :P Haha
Radio 357 :)

Awatar użytkownika
Zbyszek01
Klubowicz
Posty: 3042
Rejestracja: 10 lut 2015, o 20:29
Auto: Jag XE 2,0D ,MY2020
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2019
Miasto: DZA
Postawił piwo: 21 razy
Otrzymał  piwo: 28 razy

Re: Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T

Post autor: Zbyszek01 » 17 lis 2018, o 21:44

dokia pisze:
17 lis 2018, o 21:41
a ja to Was podziwiam, że szukacie dowodów...
ja podziwiam ten temat jako coś kosmicznego, zupełnie nie wgłębiając się w szczegóły :) @Bodex jest jak Supernowa - zapadła się wielka masa i powstało coś nowego :P
Czarna dziura?
Insignia MY2012

norbi333
Ekspert
Posty: 5128
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 35 razy

Re: Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T

Post autor: norbi333 » 17 lis 2018, o 21:47

Nagroda to przejażdżka Hondą o spalaniu 5 litrów

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 8454
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Insignia 2.0t 260KM
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 197 razy
Otrzymał  piwo: 102 razy
Kontakt:

Re: Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T

Post autor: dokia » 17 lis 2018, o 21:49

dziękuję.. nie chcę Hondą... Pfff...
Radio 357 :)

Bodex

Re: Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T

Post autor: Bodex » 17 lis 2018, o 22:03

Alex pisze:Ale odpowiesz mi uprzejmie na pytanie po co Ci Type R, któr pali tyle co Insignia 2.0T ? Czy znowu napiszesz, że jesteś w pracy i nie możesz lub coś tam innego ? Oczywiście pomijając fakt, że ma być to Twoje drugie auto, jest mocniejszy, szybszy, zapewne lepiej wykończony oraz bardziej wygłuszony, itp.
Tym będę jeździł do pracy , mam trasę 1300 km w jedną stronę , raz w miesiącu jadę .

Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka



Dodano po 4 minutach 23 sekundach:
Alex pisze:Ale odpowiesz mi uprzejmie na pytanie po co Ci Type R, któr pali tyle co Insignia 2.0T ? Czy znowu napiszesz, że jesteś w pracy i nie możesz lub coś tam innego ? Oczywiście pomijając fakt, że ma być to Twoje drugie auto, jest mocniejszy, szybszy, zapewne lepiej wykończony oraz bardziej wygłuszony, itp.
Nie pali tyle co InsigniaObrazek

Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka

norbi333
Ekspert
Posty: 5128
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 35 razy

Re: Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T

Post autor: norbi333 » 17 lis 2018, o 22:14

Czemu tej Hondy nie porównujesz z odpowiednią klasą auta, a nie ciągle z Insignią. Honda się chowa w każdym calu przy Insigni,a ktoś kto kupuje 2.0 czy 2.8 T ma gdzieś spalanie tego auta

Dodano po 1 minucie 7 sekundach:
Że nie wspomnę, że wychwalasz jakieś z neta, a nie swoją

Bodex

Re: Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T

Post autor: Bodex » 17 lis 2018, o 22:34

Jeśli ktoś kupuje 2,8 i montuje gaz to nie ma gdzieś spalania.

Ta z neta , za jakiś czas będzie moją.

@Alex nie kupuję aut na F.

Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka


norbi333
Ekspert
Posty: 5128
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 35 razy

Re: Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T

Post autor: norbi333 » 17 lis 2018, o 22:38

Za jakiś czas będę miał rs4 lub m3 i Type r to będzie zwykłe słabe jeździdełko.
To tak jak i ktoś kto kupuje auto z byle silniczkiem. Obaj dla oszczędności, ale tylko jeden ma frajdę z jazdy

Bodex

Re: Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T

Post autor: Bodex » 17 lis 2018, o 22:44

Dobrej nocy , w poniedziałek śnieg zapowiadają , wypróbuję zimówki, .
Dzisiaj Alpy było widać , wietrzny dzień był

Rs? , to się kiedyś umówimy na tor , kto wie .


Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka


marcin.1987
Zapaleniec
Posty: 1001
Rejestracja: 20 maja 2016, o 10:40
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2010
Miasto: Gdańsk
Otrzymał  piwo: 11 razy

Re: Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T

Post autor: marcin.1987 » 17 lis 2018, o 22:46

Zbyszek01 pisze:
17 lis 2018, o 21:44
dokia pisze:
17 lis 2018, o 21:41
a ja to Was podziwiam, że szukacie dowodów...
ja podziwiam ten temat jako coś kosmicznego, zupełnie nie wgłębiając się w szczegóły :) @Bodex jest jak Supernowa - zapadła się wielka masa i powstało coś nowego :P
Czarna dziura?
Tak :) i trzeba uważać, żeby nie wpaść pod horyzont zdarzeń, bo marny Wasz los.

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „Auta różne”