--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T
Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T
No sami zobaczcie182 ps 7,2 s do 100 i niskie spalanie , a sedan podobny linią do polifta.
Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 14 lis 2018, o 22:12 przez Bodex, łącznie zmieniany 1 raz.
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8412
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 195 razy
- Otrzymał piwo: 100 razy
- Kontakt:
Re: Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T
Mi się nie nudzi
ale "rozkminiam" zasadność tego nowego tematu Mam nadzieję, że chociaż Ty to ogarniasz ja nadal "łączę wątki"
ale "rozkminiam" zasadność tego nowego tematu Mam nadzieję, że chociaż Ty to ogarniasz ja nadal "łączę wątki"
Radio 357 :)
- Alex
- Zapaleniec
- Posty: 2570
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
- Auto: Peugeot 508
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Iława
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T
Pojemność silnika taka sama jak w moim czajniku... Dodatkowo, niezbyt ładne auto. Fajnie, 7,2 do "setki", a jak z elastycznością przy wyższych prędkościach ? A na koniec, porównajć ją można do Astry bo Insignia to nie ta klasa.
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014
Re: Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T
Długość podobna , miejsce w środku też , waga inna .
1,5 T to drze od dołu do tego automat planetarny jeśli depniesz to jest ciągły dostęp mocy
Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
1,5 T to drze od dołu do tego automat planetarny jeśli depniesz to jest ciągły dostęp mocy
Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8412
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 195 razy
- Otrzymał piwo: 100 razy
- Kontakt:
Re: Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T
jaki to automat planetarny?? że tak nieśmiało zapytam....
Ja dziś przesiadłam się z diesla do własnej i też poczułam się jak na innej planecie to to??
Ja dziś przesiadłam się z diesla do własnej i też poczułam się jak na innej planecie to to??
Radio 357 :)
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8946
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 114 razy
Re: Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T
Widzisz Dorota nawet autor nie zna odpowiedzi
Re: Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T
Zna tylko nie zagląda .
Ctv. Przekładnia bezstopniowa, są to dwa koła z wewnętrznym stożkiem połączone łańcuchem .
Od dawna są w skuterach w te co tak wyją , Honda zrobiła program by sterując udawał zmiany biegów.
To nie hondy ale widać dobrze jak pracuje
1307 kg / 182 km = 7,181 km na kg
Insignia
1410 kg / 220 km = 7318 km na kg
Przyśpiesza w ,8,2 , pomyliłem
Jest też skrzynia automatyczna 9 stopniowa w opcj
Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
Ctv. Przekładnia bezstopniowa, są to dwa koła z wewnętrznym stożkiem połączone łańcuchem .
Od dawna są w skuterach w te co tak wyją , Honda zrobiła program by sterując udawał zmiany biegów.
To nie hondy ale widać dobrze jak pracuje
1307 kg / 182 km = 7,181 km na kg
Insignia
1410 kg / 220 km = 7318 km na kg
Przyśpiesza w ,8,2 , pomyliłem
Jest też skrzynia automatyczna 9 stopniowa w opcj
Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 15 lis 2018, o 21:28 przez Bodex, łącznie zmieniany 3 razy.
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8946
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 114 razy
Re: Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T
Tylko pytanie czemu tego nie stosuje grupa premium?
No i jak by taka skrzynia zniosła większy moment i moc
Bo skuter to prawie jak rower a pojemność jak pisał kolega wyżej jak czajnik ma ta honda
No i jak by taka skrzynia zniosła większy moment i moc
Bo skuter to prawie jak rower a pojemność jak pisał kolega wyżej jak czajnik ma ta honda
- Alex
- Zapaleniec
- Posty: 2570
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
- Auto: Peugeot 508
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Iława
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T
240 niuta, to faktycznie drze jak Formuła 1...
Moment dostępny w przedziale 2000-5000 obr/min, a moc maksymalna przy 5500 obr/min, czyli tira i tak trzeba zacząć wyprzedzać gdy wskazówka obrotomierza znajduje się w połowie skali bo od dołu to nie najmniejszej szans, że wystrzeli jak pocisk.
Moment dostępny w przedziale 2000-5000 obr/min, a moc maksymalna przy 5500 obr/min, czyli tira i tak trzeba zacząć wyprzedzać gdy wskazówka obrotomierza znajduje się w połowie skali bo od dołu to nie najmniejszej szans, że wystrzeli jak pocisk.
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1606
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 28 razy
Re: Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T
CVT - skrzynia bezstopniowa - największe gówno pod słońcem. Skrzynia dla tych, którzy nie kochają jazdy samochodem i urodzili się bez talentu do korzystania z tej przyjemności.
M.
M.
-
- Użytkownik
- Posty: 406
- Rejestracja: 28 sie 2018, o 09:27
- Auto: Insignia B kombi
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Warszawa
- Otrzymał piwo: 12 razy
Re: Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T
różnica w przyspieszeniu nieduża, trochę niższa prędkość maksymalna. Praktycznie różnice nieodczuwalne, chyba, że chcę się gonić 180km/h lub szybciej. Wtedy Insignia okaże się lepsza.
Z mojego doświadczenia wynika, że żaden kompakt na trasie nie prowadził się tak wygodnie i komfortowo jak auto klasy średniej. Właśnie za to płaci się kupując wyższą klasę auta.
Z mojego doświadczenia wynika, że żaden kompakt na trasie nie prowadził się tak wygodnie i komfortowo jak auto klasy średniej. Właśnie za to płaci się kupując wyższą klasę auta.
Re: Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T
I płaci w CPN nie , nie szkoda wam ? Ktoś policzył ile to rocznie ?
Zamiast 15 L można za 7 L ?
Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
Zamiast 15 L można za 7 L ?
Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
- KaMYk
- Zapaleniec
- Posty: 2235
- Rejestracja: 2 lis 2014, o 16:33
- Auto: Dodge Charger R/T
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Mochowo
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 9 razy
Re: Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T
Zakładając 30 tys. km rocznie to około 10 tys. zł różnicy na paliwie. Kto by się przejmował drobnymi.
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8946
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 114 razy
Re: Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T
Przecież nie ktoś kto się wozi mustangiem a planuje lepsze monstrum
- Alex
- Zapaleniec
- Posty: 2570
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
- Auto: Peugeot 508
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Iława
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T
Napiszę raz jeszcze, tego Civica można porównać do Astry, a nie do Insigni. Bodex, czego nie rozumiesz ? To nie ta sama klasa. Gdyby wciąż produkowali Accorda, który jest pokroju Insigni, wtedy możemy rozmawiać.
Silnik 1.5l, słabe wyciszenie, bak paliwa na poziomie 46 litrów, koła 215/55 R16 lub R17. Może i do "setki" drze asfalt ale nie chciałbym jechać tym w trasę 1000 km.
Silnik 1.5l, słabe wyciszenie, bak paliwa na poziomie 46 litrów, koła 215/55 R16 lub R17. Może i do "setki" drze asfalt ale nie chciałbym jechać tym w trasę 1000 km.
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014
-
- Zapaleniec
- Posty: 1530
- Rejestracja: 10 paź 2017, o 10:27
- Auto: INSIGNIA
- Kod silnika: A18XER
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 23 razy
Re: Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T
Mam podejrzenie, że komuś się znudziła z napisem HR-V.
Jeździłem jednym i drugim i w nocy ciężko je rozróżnić z zewnątrz. Również identycznie się siedzi za kierownicą.
Jeździłem jednym i drugim i w nocy ciężko je rozróżnić z zewnątrz. Również identycznie się siedzi za kierownicą.
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1606
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 28 razy
Re: Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T
Mi nie szkoda. Jakby mi było, to bym swoją "Szkodą" Octavią więcej i dalej jeździł, a nie spragnioną Insią. Są wszakże sprawy, których nie da się przeliczyć ot tak na pieniądze - komfort, bezpieczeństwo, przyjemność. Może kiedyś będę znowu woził tyłek 20-letnim Golfem, jak dawniej, Tymczasem nie muszę. Poza tym jestem pewien, że pod moją komendą ta Honda spaliłaby 10, a nie 7
M.
- dare50
- Zapaleniec
- Posty: 2343
- Rejestracja: 26 lut 2017, o 18:44
- Auto: Insignia 4x4 COSMO
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Wejherowo
- Postawił piwo: 25 razy
- Otrzymał piwo: 32 razy
Re: Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T
Bodex kup malucha pali 6 i tani w eksploatacji .
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8412
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 195 razy
- Otrzymał piwo: 100 razy
- Kontakt:
Re: Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T
@Bodex nam dziadzieje i idzie w małe.. a limuzyną się woził jeszcze niedawno
S.K.S. po prostu....
@Bodex, zaraz będzie listy robił w którym markecie woda mineralna najtańsza i będzie robił kilometry wypalając paliwo w swym malutkim aucie aby kupić zgrzewkę taniej o jednego eurocenta za szt.. a zaczęło się tak niby niepozornie bo od innego oleju i dodatków które poprawiały podobno moc auta, przy czym była ona i tak większa niż w japońskim maluchu.
S.K.S. po prostu....
@Bodex, zaraz będzie listy robił w którym markecie woda mineralna najtańsza i będzie robił kilometry wypalając paliwo w swym malutkim aucie aby kupić zgrzewkę taniej o jednego eurocenta za szt.. a zaczęło się tak niby niepozornie bo od innego oleju i dodatków które poprawiały podobno moc auta, przy czym była ona i tak większa niż w japońskim maluchu.
Radio 357 :)
Re: Lżejsza i szybsza Honda , gdyby się znudziło komuś jeździć paliwożerną Insignią 2,0T
Następna będzie Type R , nie wiem kiedy , czy za rok czy za pięć , ale będzie.
Może będzie to polift i nieco wad poprawią.
Oczywiście macie rację Civic to mniejsza klasa , no i każdy robi jak chce i co chce i co lubi . Ale nawiązuję do Insigni bo ona niby wyższa ,a miejsca we wnętrzu pojazdu mniej .
Ja na pisałem , że to opcja i tego się trzymajmy.
Natomiast YT wyświetlił mi test Pertyna , i o ile zawsze utrzymuje stałą minę lekko skwaszoną pokerzysty w swoich testach, to tu go poniosły emocje , fajnie się ogląda.
Miłego oglądania.
Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
Dodano po 9 minutach 4 sekundach:
Widzę , że weszłaś między wrony i kraczesz jak i one .
Ja zawsze i wszędze jestem jaki jestem , i nie będę się zmieniał , by zyskać przychylność , czy akceptację kolegów .
Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
Może będzie to polift i nieco wad poprawią.
Oczywiście macie rację Civic to mniejsza klasa , no i każdy robi jak chce i co chce i co lubi . Ale nawiązuję do Insigni bo ona niby wyższa ,a miejsca we wnętrzu pojazdu mniej .
Ja na pisałem , że to opcja i tego się trzymajmy.
Natomiast YT wyświetlił mi test Pertyna , i o ile zawsze utrzymuje stałą minę lekko skwaszoną pokerzysty w swoich testach, to tu go poniosły emocje , fajnie się ogląda.
Miłego oglądania.
Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
Dodano po 9 minutach 4 sekundach:
Niektórzy wielkością auta przedłużają swoje libido , ja nie muszę .dokia pisze:@Bodex nam dziadzieje i idzie w małe.. a limuzyną się woził jeszcze niedawno
S.K.S. po prostu....
@Bodex, zaraz będzie listy robił w którym markecie woda mineralna najtańsza i będzie robił kilometry wypalając paliwo w swym malutkim aucie aby kupić zgrzewkę taniej o jednego eurocenta za szt.. a zaczęło się tak niby niepozornie bo od innego oleju i dodatków które poprawiały podobno moc auta, przy czym była ona i tak większa niż w japońskim maluchu.
Widzę , że weszłaś między wrony i kraczesz jak i one .
Ja zawsze i wszędze jestem jaki jestem , i nie będę się zmieniał , by zyskać przychylność , czy akceptację kolegów .
Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka