Jak dla mnie to model A jest lepszy w prowadzeniu przy autostradowych prędkościach w de, a jeżdżę gsi i ostatnio się zastanawiam nad powrotem do przedlifta bo taka perełka właśnie stoi u mojego dealeraJaMi pisze: ↑4 sty 2021, o 14:01nie zmienia to faktu, że dla mnie Insignia B jest najlepiej prowadzącym się autem jakie miałem w domu. Daje wspaniałe poczucie kontroli na drodze i rewelacyjnie prowadzi się w łukach i zakrętach. Nadal jestem zadowolony, choć pierwsze pozytywne wrażenie już dawno minęło![]()
--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Składka klubowa ICP na 2025 - ZAPRASZAMY
--------------------
----------------------------carVertical historia pojazdu - rabat 30% dla ICP - LINK
--------------------
----------------
Zobacz nasz portal klubowy ---------------
Polub naszą stronę na Facebooku ---------------
Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------Składka klubowa ICP na 2025 - ZAPRASZAMY
--------------------
----------------------------carVertical historia pojazdu - rabat 30% dla ICP - LINK
--------------------
----------------



Co jeśli nie insignia?
- Jaromat
- Użytkownik
- Posty: 162
- Rejestracja: 10 gru 2015, o 17:39
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: OKR
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Co jeśli nie insignia?
- yerry
- Prezes ICP
- Posty: 6134
- Rejestracja: 23 maja 2013, o 22:43
- Auto: Insignia B GS
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: viewtopic.php?f=52&t=8653
- Miasto: Kraków
- Postawił piwo: 26 razy
- Otrzymał piwo: 91 razy
- Kontakt:
Re: Co jeśli nie insignia?
Też tak myślałem póki nie przełączyłem na tryb TOUR. Zmienisz zdanie, zaręczam.
Moje prace: HMI2.5 i Android Auto: HMI2.5 w IntelliLink MY2014-15 Bluetooth: Bluetooth CD300 CD400 CD500 DVD800 NAVI600 NAVI900 Aktualizacja Android Auto
https://insipro.pl/
https://insipro.pl/
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1686
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 32 razy
Re: Co jeśli nie insignia?
Tzn?
U mnie na autostradzie zawsze i wyłącznie SPORT. Chyba że to jakiś odcinek z betonowych płyt, to wiadomo

W SPORT komfortu nie zabraknie, nawet w GSi (które jest nieco twardsze), ale odczucia z prowadzenia zdecydowanie lepsze. I to przy 2.8.-2.9 bar na rozgrzanej 20" oponie.
Gdybym miał wybierać na autostradę między moją poprzednią 2.0T 4x4 (MY2016) a obecną GSi, to długo bym się wahał... Cholera, jednak Brembo dają dodatkową pewność. Ale chyba wybrałbym poprzednią. Zresztą nieraz o tym pisałem. Do każdego innego zastosowania zostawiłbym obecną.Jak dla mnie to model A jest lepszy w prowadzeniu przy autostradowych prędkościach w de, a jeżdżę gsi i ostatnio się zastanawiam nad powrotem do przedlifta bo taka perełka właśnie stoi u mojego dealera
Nawet po mojej żonie widzę, że to poprzedniczką jeździła szybciej. Może dlatego, że (żona) była wówczas młodsza? Nieee.
Chodzi wyłącznie o odczucia z kierownicy. W poprzedniej Insi kiera stała jak zamurowana. Żeby skorygować tor jazdy trzeba było przyłożyć siłę. Żadne drgnięcie ręki nie wpływało na kierownicę.
A w obecnej nawet przy aż 200 prowadzi się (za) lekko i precyzyjnie nadgarstkami, więc trzeba zachować spokojną i pewną rękę. Auto samo z siebie absolutnie nie myszkuje, ani nie jest podatne na podmuchy (obecna jest jeszcze mniej podatna od poprzedniczki), tylko ta kierownica stawia za mały opór.
Kwestię większego hałasu i gorszych świateł autostradowych w Insi B pomijam. Mówię czysto o prowadzeniu.
Komfort jezdny w obu był/jest dla mnie bardzo wysoki i to na wyostrzonych nastawach. Choć fotele AGR w Insi A robiły lepszą robotę w trasie - były dłuższe pod uda (mam 189 cm.) W GSi dodatkowo czasami mam problem hehe, bo ciasne fotele sprawiają, że jakoś przygniatam sobie własnymi udami to i owo, co parę razy doprawdziło mnie do obłędu. Zależy od dnia i położenia tych ciał niebieskich


M.
- Rooff_
- Zapaleniec
- Posty: 4119
- Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
- Auto: Insignia ST przedlif
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
- Postawił piwo: 9 razy
- Otrzymał piwo: 125 razy
Re: Co jeśli nie insignia?
Problemów może nie ma, ale mogłaby Ci pomóc u ulżyć 
Odnośnie co zamiast - "kura" np. SuperB
Wysłane z mojego YAL-L41 przy użyciu Tapatalka

Odnośnie co zamiast - "kura" np. SuperB

Wysłane z mojego YAL-L41 przy użyciu Tapatalka
-
- Ekspert
- Posty: 5130
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: INNE
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 38 razy
Re: Co jeśli nie insignia?
Ostatnio miałem okazję trochę się pobawić gsi na zakrętach do Mrągowa i mam wrażenie ,że jednak moja A 2.0 T jakoś chyba lepiej prowadzi się w zakrętach. Bardziej przewidywalna.Ale drugiej strony to był pierwszy raz gsi i też może bardziej zachowawczo jechałem.A może takie wrażenie.Na pewno w dieslu gsi skrzynia nie nadążała za moim stylem jazdy .W trybie sport zdarzało się.W trybie normal niestety nagminniewassermann pisze: ↑25 maja 2021, o 22:58Gdybym miał wybierać na autostradę między moją poprzednią 2.0T 4x4 (MY2016) a obecną GSi, to długo bym się wahał... Cholera, jednak Brembo dają dodatkową pewność. Ale chyba wybrałbym poprzednią.
- yerry
- Prezes ICP
- Posty: 6134
- Rejestracja: 23 maja 2013, o 22:43
- Auto: Insignia B GS
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: viewtopic.php?f=52&t=8653
- Miasto: Kraków
- Postawił piwo: 26 razy
- Otrzymał piwo: 91 razy
- Kontakt:
Re: Co jeśli nie insignia?
W zakrętach absolutnie IA wypadała gorzej z powodu tendencji do uciekania z drogi, chyba z powodu wagi. W IB tego nie ma.
Tryb TOUR - włączenie tego trybu zmienia charakter kierownicy, już nie jest tak wrażliwa przez co komfortowo prowadzi się na autostradzie, nie trzeba poprawiać toru jazdy szczególnie gdy leci się na wprost jak to na autostradzie.
Natomiast znakomitą robotę robią dystanse, nawet się nie spodziewałem. Auto ma jeszcze lepszą przyczepność, jak przyklejone, a przy 200 kierownica trzyma się jak po torach.
Tryb TOUR - włączenie tego trybu zmienia charakter kierownicy, już nie jest tak wrażliwa przez co komfortowo prowadzi się na autostradzie, nie trzeba poprawiać toru jazdy szczególnie gdy leci się na wprost jak to na autostradzie.
Natomiast znakomitą robotę robią dystanse, nawet się nie spodziewałem. Auto ma jeszcze lepszą przyczepność, jak przyklejone, a przy 200 kierownica trzyma się jak po torach.
Moje prace: HMI2.5 i Android Auto: HMI2.5 w IntelliLink MY2014-15 Bluetooth: Bluetooth CD300 CD400 CD500 DVD800 NAVI600 NAVI900 Aktualizacja Android Auto
https://insipro.pl/
https://insipro.pl/
-
- Forumowicz
- Posty: 87
- Rejestracja: 11 gru 2018, o 14:32
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Wyszkow
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Co jeśli nie insignia?
Ogólnie IA to moim zdaniem jedno z najlepiej prowadzących się aut w swojej klasie. Jakby to dziwnie nie brzmiało - ta duża masa powoduje, że prędkości rzędu 200km/h wcale temu autu nie są strasznie. Może wpływ na to mają też zastosowane szerokie opony, które jak na tą moc wydają się aż nadto(Dla przykładu BMW F30 z 3.0d ma w standardzie szerokość od 205 do 225, w Insigni jest to od 225 do 245). Pomijając flexride, to nawet zwykłe zawieszenie w trasie aż tak nie męczy, ale jednocześnie pozwala wejść w zakręt trochę szybciej bez obawy o wywrotkę. Jedynie do czego bym się przyczepił to układ hamulcowy, którego moim zdaniem wydajność nie powala, tarcze łatwo się krzywią no i czuć, że po paru mocniejszych przyhamowaniach skuteczność spada. Może to kwestia zastosowania zbyt małych tarcz? Ciężko stwierdzić.norbi333 pisze: ↑26 maja 2021, o 07:03Ostatnio miałem okazję trochę się pobawić gsi na zakrętach do Mrągowa i mam wrażenie ,że jednak moja A 2.0 T jakoś chyba lepiej prowadzi się w zakrętach. Bardziej przewidywalna.Ale drugiej strony to był pierwszy raz gsi i też może bardziej zachowawczo jechałem.A może takie wrażenie.Na pewno w dieslu gsi skrzynia nie nadążała za moim stylem jazdy .W trybie sport zdarzało się.W trybie normal niestety nagminniewassermann pisze: ↑25 maja 2021, o 22:58Gdybym miał wybierać na autostradę między moją poprzednią 2.0T 4x4 (MY2016) a obecną GSi, to długo bym się wahał... Cholera, jednak Brembo dają dodatkową pewność. Ale chyba wybrałbym poprzednią.
Re: Co jeśli nie insignia?
Insignia A, na Flexie i w wersji XJ2 to najlepiej prowadzące się cywilne auto z jakim miałem do czynienia, jest mega neutralne, aż zastanawiam się jaki jest rozkład masy w moim ciężkim dieslu...
- philipeq
- Nowicjusz
- Posty: 27
- Rejestracja: 12 wrz 2020, o 22:04
- Auto: Opel Insignia ST
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Białystok
Re: Co jeśli nie insignia?
Jeśli nie Insignia to może Mondeo w pakiecie Vigniale, a może import z zza oceanu Nissan Altima model po 2018 roku. jeśli nowy z salonu to Toyota Camry.