--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
PROBLEM z 1.3 CDTi - silnik nie pali
- Snpp
- Forumowicz
- Posty: 57
- Rejestracja: 5 lis 2015, o 19:05
- Auto: Opel Insignia '09
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: DWR
Re: PROBLEM z 1.3 CDTi - silnik nie pali
Nie odpalił.
Właśnie tego się obawiam, że mógł posypać się rozrząd.
Jest na łańcuchu.
Sent from my SAMSUNG-SM-N915A using Tapatalk
Właśnie tego się obawiam, że mógł posypać się rozrząd.
Jest na łańcuchu.
Sent from my SAMSUNG-SM-N915A using Tapatalk
- profek
- Użytkownik
- Posty: 821
- Rejestracja: 15 maja 2015, o 16:47
- Auto: INSIGNIA
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Łódź
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: PROBLEM z 1.3 CDTi - silnik nie pali
A zaglądałeś tam w ogóle? jeśli wysypało go na rozrządzie to niestety tanio nie będzie.
- Snpp
- Forumowicz
- Posty: 57
- Rejestracja: 5 lis 2015, o 19:05
- Auto: Opel Insignia '09
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: DWR
Re: PROBLEM z 1.3 CDTi - silnik nie pali
Nie ma jak zajrzeć.
Trzeba zrzucić misę, katalizator i rurę ...
Masakra jakaś.
Sent from my SAMSUNG-SM-N915A using Tapatalk
Trzeba zrzucić misę, katalizator i rurę ...
Masakra jakaś.
Sent from my SAMSUNG-SM-N915A using Tapatalk
Re: PROBLEM z 1.3 CDTi - silnik nie pali
No to coś poważnego pewnie
Wysłane z Leżajskiej krainy złotego napoju
Wysłane z Leżajskiej krainy złotego napoju
- elfiasty
- Użytkownik
- Posty: 522
- Rejestracja: 8 cze 2016, o 15:11
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTL
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Olsztyn
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: PROBLEM z 1.3 CDTi - silnik nie pali
A to ile masz nalatane w tej Corsie, że podejrzewasz łańcuch ?
- Snpp
- Forumowicz
- Posty: 57
- Rejestracja: 5 lis 2015, o 19:05
- Auto: Opel Insignia '09
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: DWR
Re: PROBLEM z 1.3 CDTi - silnik nie pali
170 k i jest to faktyczny pzebieg.
Podobno już po 100 były przypadki, że napinacz puszczał.
Podobno...
Sent from my SAMSUNG-SM-N915A using Tapatalk
Podobno już po 100 były przypadki, że napinacz puszczał.
Podobno...
Sent from my SAMSUNG-SM-N915A using Tapatalk
- Snpp
- Forumowicz
- Posty: 57
- Rejestracja: 5 lis 2015, o 19:05
- Auto: Opel Insignia '09
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: DWR
Re: PROBLEM z 1.3 CDTi - silnik nie pali
Strzelił łańcuch rozrządu.
Teraz modlić się, żeby tłoki nie spotkały się z zaworami.
Dziękuje, dobranoc.
Sent from my SAMSUNG-SM-N915A using Tapatalk
Teraz modlić się, żeby tłoki nie spotkały się z zaworami.
Dziękuje, dobranoc.
Sent from my SAMSUNG-SM-N915A using Tapatalk
- elfiasty
- Użytkownik
- Posty: 522
- Rejestracja: 8 cze 2016, o 15:11
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTL
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Olsztyn
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: PROBLEM z 1.3 CDTi - silnik nie pali
To aż strach pomyśleć ile km można przejechać by było na pasku
- profek
- Użytkownik
- Posty: 821
- Rejestracja: 15 maja 2015, o 16:47
- Auto: INSIGNIA
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Łódź
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: PROBLEM z 1.3 CDTi - silnik nie pali
Każdy Diesel jest kolizyjny twój również.Pisałem ci że to nie będzie tania naprawa.
- profek
- Użytkownik
- Posty: 821
- Rejestracja: 15 maja 2015, o 16:47
- Auto: INSIGNIA
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Łódź
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: PROBLEM z 1.3 CDTi - silnik nie pali
A jakie jest właściwe.Tłok i zawory znajdują się w tym samym miejscu tylko w innym czasie,jeśli coś się przestawi to oba te elementy spotykają się i dochodzi do kolizji tłoka z zaworem lub zaworami.Dlatego chyba się mówi że silnik jest kolizyjny lub nie.Diesle przeważnie są,więc nie rozumiem co jest nie tak w tym określeniu.
-
- Zapaleniec
- Posty: 1001
- Rejestracja: 20 maja 2016, o 10:40
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Gdańsk
- Otrzymał piwo: 11 razy
Re: PROBLEM z 1.3 CDTi - silnik nie pali
Ale czy przy kolizji nie powinno być słychać zderzenia? Wydaje mi się, że uderzenie tłoka o zawory powinno być wyraźnie słyszalne.
- elfiasty
- Użytkownik
- Posty: 522
- Rejestracja: 8 cze 2016, o 15:11
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTL
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Olsztyn
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: PROBLEM z 1.3 CDTi - silnik nie pali
Nie no w tym przypadku masz zdecydowanie rację, nie chciałem się kłócić nie jestem profesjonalistą chodziło mi bardziej o określenie "kolizyjne" które przynajmniej mi typowemu Kowalskiemu kojarzy się z kolizją na drodze niż z kolizją tłoków i zaworów.
- Snpp
- Forumowicz
- Posty: 57
- Rejestracja: 5 lis 2015, o 19:05
- Auto: Opel Insignia '09
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: DWR
Re: PROBLEM z 1.3 CDTi - silnik nie pali
Niczego nie było słychać, dojeżdżałem na dwójce do ronda. Auto płynnie zgasło.
Jest szansa, że nie zostawię za to worka pieniędzy.
Sent from my SAMSUNG-SM-N915A using Tapatalk
Jest szansa, że nie zostawię za to worka pieniędzy.
Sent from my SAMSUNG-SM-N915A using Tapatalk
- IBZI
- Moderator
- Posty: 4186
- Rejestracja: 7 lis 2015, o 20:12
- Auto: Insignia 2.0
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Gliwice
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 30 razy
Re: PROBLEM z 1.3 CDTi - silnik nie pali
Trzymam kciuki aby tak było, ale doświadczenia mam zupełnie inne