--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
----------------------------carVertical historia pojazdu - rabat 30% dla ICP - LINK
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
----------------------------carVertical historia pojazdu - rabat 30% dla ICP - LINK
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Jakie auto po Insigni?
-
- Zapaleniec
- Posty: 1001
- Rejestracja: 20 maja 2016, o 10:40
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Gdańsk
- Otrzymał piwo: 11 razy
Re: Jakie auto po Insigni?
Temat trochę umarł też rozważam kupno kolejnego auta. Po rozmowach w domowym zaciszu stanęło na tym, że będzie to SUV z napędem 4x4. Miło gdyby był automat (duży plus na korzyść), ale nie skreślam manuala. Budżet do 80k zł. Po przejrzeniu ofert na portalach w oko wpadły auta w zasadzie w takiej kolejności:
1. Volvo XC60 - stosunkowo "stare" roczniki dostępne w tym budżecie.
2. Nissan X-trail gen. 3 - jak narazie faworyt żony.
3. Toyota RAV4 - również podoba się żonie. Niektóre wersje wyposażeniowo/kolorystyczne również mi odpowiadają.
4. Honda CRV
5. Hyundai Tucson
Może jakieś sugestie co warto dodać do listy lub kategorycznie skreślić?
1. Volvo XC60 - stosunkowo "stare" roczniki dostępne w tym budżecie.
2. Nissan X-trail gen. 3 - jak narazie faworyt żony.
3. Toyota RAV4 - również podoba się żonie. Niektóre wersje wyposażeniowo/kolorystyczne również mi odpowiadają.
4. Honda CRV
5. Hyundai Tucson
Może jakieś sugestie co warto dodać do listy lub kategorycznie skreślić?
-
- Użytkownik
- Posty: 405
- Rejestracja: 28 sie 2018, o 09:27
- Auto: Insignia B kombi
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Warszawa
- Otrzymał piwo: 12 razy
Re: Jakie auto po Insigni?
Mam za sobą kilka aut klasy średniej, aktualnie eksploatuję Insignię B. W okresie ostatnich lat wiele razy jeździłem SUVami, czy to pod kątem zmiany auta rodzinnego, czy mniejszego dla żony. O ile SUVy premium (np. BMW X5) są naprawdę fajne i dobrze się nimi jeździ, o tyle znane mi SUVy mające zastąpić kompakty, czy auta klasy średniej, są po prostu nie do przyjęcia. Lepszy widok z tytułu wysokości siedzenia absolutnie nie rekompensuje samej pozycji kierowcy na fotelu, która w SUVach mi nie odpowiada, a żonę zawsze przyprawia o ból stopy naciskającej pedał gazu. Tak samo nie do przyjęcia w większości SUVów jest praca zawieszenia, która komfortem zdecydowanie odstaje od aut klasy średniej. Mówiąc obrazowo, w każdym SUVie poza premium czułem się jakbym woził ziemniaki wozem drabiniastym. Rozumiem chęć dostosowania auta do potencjalnej możliwości pokonywania nierówności, ale odbywa się to kosztem mojego komfortu i jest to nie do przyjęcia.
Mógłbym tak jeszcze dłużej, ale przejdę do podsumowania.
Wyżej wymienione argumenty + prowadzenie w zakrętach + ograniczona widoczność (patrz np. C-HR) + wyższe koszty zakupu powodują, że zupełnie nie rozumiem zachwytu SUVami i mody na takie auta. W tym przekonaniu utwierdzam się za każdym razem, kiedy pokonam trasę Insignią. Ponieważ na SUVy, które potencjalnie mógłbym posiadać, mnie nie stać, rekomenduję każdemu zakup auta klasy średniej. Osobom, którym SUVy się po prostu podobają, polecam jak najwięcej nimi pojeździć. Być może, jak w moim przypadku, zmienicie zdanie.
Dziękuję za uwagę
Mógłbym tak jeszcze dłużej, ale przejdę do podsumowania.
Wyżej wymienione argumenty + prowadzenie w zakrętach + ograniczona widoczność (patrz np. C-HR) + wyższe koszty zakupu powodują, że zupełnie nie rozumiem zachwytu SUVami i mody na takie auta. W tym przekonaniu utwierdzam się za każdym razem, kiedy pokonam trasę Insignią. Ponieważ na SUVy, które potencjalnie mógłbym posiadać, mnie nie stać, rekomenduję każdemu zakup auta klasy średniej. Osobom, którym SUVy się po prostu podobają, polecam jak najwięcej nimi pojeździć. Być może, jak w moim przypadku, zmienicie zdanie.
Dziękuję za uwagę
-
- Zapaleniec
- Posty: 1001
- Rejestracja: 20 maja 2016, o 10:40
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Gdańsk
- Otrzymał piwo: 11 razy
Re: Jakie auto po Insigni?
Ja miałem okazję jeździć tylko XC90. Fajne auto, dobrze się w nim czuje, ale za duże na nasze potrzeby. Problem w tym, że w dostępnym budżecie żadne auto pokroju Insignii mnie nie urzeka. No może Superb, albo Mondeo V. Nowa Insignia tylko wersja GS (nie kombi). Jeśli miałby być sedan/kombi to koniecznie benzyna i automat. Superb z 2.0 i DSG to byłoby to. Mondeo w benzynie z czymś innym pod maską niż 1.5 Ecoboost ciężko dostać.
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 23 lip 2019, o 17:50
- Auto: Zafira
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Ruda
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Jakie auto po Insigni?
Może mondeo ?
Ja właśnie szukałem czegoś po mondeo i temat był insigni i zafiry. Trafiłem na tą drugą z racji powiększającej się rodziny
Ja właśnie szukałem czegoś po mondeo i temat był insigni i zafiry. Trafiłem na tą drugą z racji powiększającej się rodziny
Re: Jakie auto po Insigni?
Zastanawiam się, czy sam leasing to dobra opcja? Pytam zwłaszcza w kontekście tych wszystkich warunków które muszą być spełnione.
A trochę tego jest. Kolejna sprawa, to leasing bardzo często wiąże się z koniecznością podpisania weksla i deklaracji wekslowej, samo ubezpieczenie OC jak i AC leasingu też nie należy do najtańszych.
A trochę tego jest. Kolejna sprawa, to leasing bardzo często wiąże się z koniecznością podpisania weksla i deklaracji wekslowej, samo ubezpieczenie OC jak i AC leasingu też nie należy do najtańszych.
Ostatnio zmieniony 16 sie 2019, o 11:13 przez piston, łącznie zmieniany 1 raz.
- hubi_pl
- Użytkownik
- Posty: 156
- Rejestracja: 15 maja 2017, o 14:54
- Auto: Panama
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Re: Jakie auto po Insigni?
Ja mialem poprzednie auto w leasingu i ubezpiecznie u nich (pzu) bylo nie dosc ze tansze to jeszcze lepsze warunki, miedzy innymi stala wartos auta przez caly okres polisy. Weksel-ktos Ci powierza swoja wlasnosc, wiec to chyba zrozumiale...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Klubowicz
- Posty: 1924
- Rejestracja: 19 kwie 2018, o 06:20
- Auto: Insignia OPC
- Kod silnika: A28NER
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Katowice (okolice)
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 71 razy
Re: Jakie auto po Insigni?
Z mojego doświadczenia, to ten sam pakiet ubezpieczania w PZU przez leasing jest 25% tańszy, niż sam bym ogarniał.
Ale samemu jak ogarniasz to możesz mieć taniej (leasing wymaga full opcji), tylko musisz zrezygnować z czegoś, np.: zamiast wariantu serwisowego bierzesz kosztorys, zamiast oryginalnych części to zamienniki, ...., to wtedy wyjdzie taniej, ale wg mnie nie warto. Jak masz firmę, to leasing jest ciekawą formą obniżenia ceny zakupu, ale nie pozbawioną wad/obwarowań (np.: nie wolno virusa zrobić czy zmienić zderzaka bez zgody - trzeba się w OWU zagłębić).
Ale samemu jak ogarniasz to możesz mieć taniej (leasing wymaga full opcji), tylko musisz zrezygnować z czegoś, np.: zamiast wariantu serwisowego bierzesz kosztorys, zamiast oryginalnych części to zamienniki, ...., to wtedy wyjdzie taniej, ale wg mnie nie warto. Jak masz firmę, to leasing jest ciekawą formą obniżenia ceny zakupu, ale nie pozbawioną wad/obwarowań (np.: nie wolno virusa zrobić czy zmienić zderzaka bez zgody - trzeba się w OWU zagłębić).
-
- Ekspert
- Posty: 5130
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: INNE
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 38 razy
Re: Jakie auto po Insigni?
U mnie leasing chciał dużo drożej za ubezpieczenie niż sam ubezpieczyłem. Różnica wyszło ponad 1000 zł.Z tym ,że oczywiście teraz raz do roku dostaję dodatkową fakturę na 200 zł za ubezpieczenie samemu
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8894
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Jaguar E-Pace 250hp
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 233 razy
- Otrzymał piwo: 108 razy
- Kontakt:
Re: Jakie auto po Insigni?
To nie brać ubezpieczenia w racie? Bo myślałam że tak byłoby wygodniej. I 1000zl ci wyszło na rok? Czy na cały okres umowy leasingowej łącznie?
Radio 357 :)
-
- Ekspert
- Posty: 5130
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: INNE
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 38 razy
Re: Jakie auto po Insigni?
Różnica była w ciągu roku. Potem już nie sprawdzałem i dalej robię po prostu kontynuację. Znowu w drugim już nawet nie sprawdzałem,a od razu sam ubezpieczyłem.A kto wie czy oni by nie dali równie dobrej oferty.
Czy brać w racie czy samemu to już musisz sama wiedzieć czy ewentualnie sobie porównać ubezpieczenia.
Dla mnie tak było taniej.Ubezpieczyciel i tak sam przypomina się na miesiąc przed końcem ubezpieczenia.Mój agent mi robi polisę i ją zdalnie zatwierdzam.
Czy brać w racie czy samemu to już musisz sama wiedzieć czy ewentualnie sobie porównać ubezpieczenia.
Dla mnie tak było taniej.Ubezpieczyciel i tak sam przypomina się na miesiąc przed końcem ubezpieczenia.Mój agent mi robi polisę i ją zdalnie zatwierdzam.
- Sebuś
- Użytkownik
- Posty: 201
- Rejestracja: 14 kwie 2015, o 17:04
- Auto: Insignia ST EcoFLEX
- Kod silnika: A20DTL
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Czerwionka-Leszczyny
- Otrzymał piwo: 5 razy
Re: Jakie auto po Insigni?
Podobuje mi się Talisman, jak to wygląda w praktyce, ktoś miał z nim styczność i coś może więcej powiedzieć?
-
- Zapaleniec
- Posty: 3170
- Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
- Auto: Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Leszno
- Otrzymał piwo: 27 razy
Re: Jakie auto po Insigni?
Jeden z plusów to na stacji płacisz mało za paliwo, zbiornik 45l.
Wysłane z mojego NX551J przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego NX551J przy użyciu Tapatalka
-
- Forumowicz
- Posty: 60
- Rejestracja: 17 mar 2023, o 19:20
- Auto: Insignia2019
- Kod silnika: B15XFL
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Opole
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Jakie auto po Insigni?
Właśnie zbliża się rozstanie z insignią B , 1.5T manual Enjoy plus pakiet zimowy , techno , wizualny. Ważne, że nic jej nie dolega i oby do końca . Wczoraj zamówiony nowy Superb 4 kombi , szary ,wnętrze koniak, na felach 19. No i przeskok ,teraz 2.0TSI 265KM 4×4 , czas oczekiwania 3/4 miesiące, miało być 2.0TSI 204KM ośka ,ale nie mogłem się doczekać, bo dopiero produkcja na koniec listopada rusza tej jednostki.
Ostatnio zmieniony 10 sie 2024, o 10:52 przez Marek1972, łącznie zmieniany 1 raz.
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1662
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 30 razy