--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------
--------------------
----------------
Zobacz nasz portal klubowy ---------------
Polub naszą stronę na Facebooku ---------------
Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------
--------------------
----------------



Luźne pogaduchy
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 5190
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0 Turbo
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 91 razy
- Otrzymał piwo: 60 razy
- Kontakt:
Re: Luźne pogaduchy
Same komunikatory nie są złe ale miejsca wymiany informacji nierzetelnej to bywają irytujące, nie uważasz?
- dare50
- Zapaleniec
- Posty: 1547
- Rejestracja: 26 lut 2017, o 18:44
- Auto: Insignia 4x4 COSMO
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Wejherowo
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 14 razy
Re: Luźne pogaduchy
Podziękowałem WA ,dzisiaj ściągnąłem mają historie z niby prywatności i są tam wszystkie nr.telefonów do których dzwoniłem albo wysyłałem wiadomości
- IBZI
- Moderator
- Posty: 3516
- Rejestracja: 7 lis 2015, o 20:12
- Auto: Insignia 2.0
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Gliwice
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 21 razy
Re: Luźne pogaduchy
Co widziałem/zgłoszono posprzątałem.
Porozdawałem też nagrody

Zobaczymy czy podziałają wychowawczo?
- dare50
- Zapaleniec
- Posty: 1547
- Rejestracja: 26 lut 2017, o 18:44
- Auto: Insignia 4x4 COSMO
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Wejherowo
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 14 razy
Re: Luźne pogaduchy
Witam , ostatnio coś mój rejestrator zaczął szwankować a dzisiaj to praktycznie padł i okazało się ze bateria padła , no nieźle ją rozdęło

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Zapaleniec
- Posty: 2827
- Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
- Auto: Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Leszno
- Otrzymał piwo: 8 razy
Re: Luźne pogaduchy
Tylko dobrą nową trudno kupić. Też wymieniałem jakiś czas temu.
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
- Rooff_
- Klubowicz
- Posty: 3092
- Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
- Auto: Insignia ST przedlif
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 59 razy
Re: Luźne pogaduchy
Jeśli ekonomicznie to 70mai, a jeśli trochę bardziej pro, to np. Viofo A129 Pro Dual lub coś nowszego (dwie największe zalety: prawdziwy tryb parkingowy lowbitrate oraz stosunek jakości/jakoś ciobrazu do ceny).
- mnieteczek
- Klubowicz
- Posty: 803
- Rejestracja: 17 mar 2017, o 07:21
- Auto: PEUGEOT 508 GT
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Jastrzębie-Zdrój
- Postawił piwo: 4 razy
- Otrzymał piwo: 12 razy
Re: Luźne pogaduchy
Na Ali kupisz bez problemuP405 pisze:Tylko dobrą nową trudno kupić. Też wymieniałem jakiś czas temu.
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka

Wysłane z Galaxy S20

-
- Użytkownik
- Posty: 380
- Rejestracja: 25 paź 2017, o 18:46
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Luźne pogaduchy
To mozesz mówić o dużym szczęściu
i musisz puścić jakiegoś lotkatoto
Znam przypadek wybuchu baterii-akumulatora
Tak więc uważajcie, co do samochodów wkładacie
- dare50
- Zapaleniec
- Posty: 1547
- Rejestracja: 26 lut 2017, o 18:44
- Auto: Insignia 4x4 COSMO
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Wejherowo
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 14 razy
Re: Luźne pogaduchy
No ale to zawsze,e będzie loteria ,bo do wszystkiego g...o baterie wkładają, obojętnie jaki rejestrator kupisz baterie te same ,a DOD to nie taka słaba Marka filmy kręcił super noc czy dzień
- Rooff_
- Klubowicz
- Posty: 3092
- Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
- Auto: Insignia ST przedlif
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 59 razy
Re: Luźne pogaduchy
Nowsze a może i lepsze kamery nie mają baterii tylko kondensator pracujący jako chwilowe podtrzymanie napięcia. Wystarcza on na zakończenie nagrywania po wyłączeniu zapłonu i ewentualnie na jakieś zaniki w trakcie pracy.
A jak jest potrzebna bateria do albo z aku poprzez moduł np. hardwire kit od viofo albo trzeba jakieś inne zasilanie np. Ceilink. Nie jest to rozwiązanie tańsze, ale bezpieczniejsze.
A jak jest potrzebna bateria do albo z aku poprzez moduł np. hardwire kit od viofo albo trzeba jakieś inne zasilanie np. Ceilink. Nie jest to rozwiązanie tańsze, ale bezpieczniejsze.
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 5190
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0 Turbo
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 91 razy
- Otrzymał piwo: 60 razy
- Kontakt:
Re: Luźne pogaduchy
Dawaj ile stopni Ty tam wyliczyłeś tej różnicy . Po to masz termostat mieć sprawny aby też mocy nie tracić jakoś znacząco i nie przegrzać wszystkiego. I nie wolno popełniać błędu takiego jak ja i nie montować sobie osłony silnika w mocnej benzynie gdy nie było jej fabrycznie .
Wiem od czego zależy sprawność silników, nie irytuj
- dare50
- Zapaleniec
- Posty: 1547
- Rejestracja: 26 lut 2017, o 18:44
- Auto: Insignia 4x4 COSMO
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Wejherowo
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 14 razy
Re: Luźne pogaduchy
Oj Dorota czytaj że zrozumieniem przecież pisałem o temp. Powietrza a nie silnika i gdzie tu mas,regulacje termostatem temp powietrza , przy różnicy temp.powietrza 35 stopni to na mocy silnika jest dużo, przeciez wiesz że gęstość powietrza przy 0 stopni a 35 jest bardzo różna, dlatego w sporcie to jest podstawa aby do silnika dostarczać bardzo zimne powietrze No nie
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 5190
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0 Turbo
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 91 razy
- Otrzymał piwo: 60 razy
- Kontakt:
Re: Luźne pogaduchy
Ale gęstość samego silnika nie zmienia Ci się. Ty usilnie szukasz tych paru koni które poszły w las?
Weź poprzyj przykładami z tą Twoją straszną temperaturą powietrza
np daj wykres identycznego silnika hamowanego zimą i latem. Nie ufam Ci po prostu
pokaż mi fakty a nie bleblony
-
- Nowicjusz
- Posty: 43
- Rejestracja: 19 gru 2020, o 21:05
- Auto: Opel insignia
- Kod silnika: B16DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 4 razy
Re: Luźne pogaduchy
Z chęcią poczytam i się nauczę czegoś mądrego. Czekam na konkrety. 
Wysłane z mojego MAR-LX1A przy użyciu Tapatalka

Wysłane z mojego MAR-LX1A przy użyciu Tapatalka
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 5879
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 10 razy
- Otrzymał piwo: 53 razy
Re: Luźne pogaduchy
Gęstość nie może się zmienić tylko sprawność.
I jeszcze ten sam silnik w zimie i w lecie by musiał być z auta z ekspozycji żeby się nie zmieniły jego km albo roboczo godziny.
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 5190
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0 Turbo
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 91 razy
- Otrzymał piwo: 60 razy
- Kontakt:
Re: Luźne pogaduchy
On mówił o gęstości powietrza i że od tego zmienia mu się moc podobno. Chodzi mi o auta z takim samym silnikiem tak jak u was najczęstsze A20dth. No znajdźcie mi takie dwa wykresy aby mogła wam uwierzyć
- Krzychu99
- Użytkownik
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 maja 2019, o 12:41
- Auto: Insignia A
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Bielsko-Biała
- Postawił piwo: 9 razy
- Otrzymał piwo: 14 razy
Re: Luźne pogaduchy
Saab 9-5 2,3t silnik b235r. Zbyt mały cooler w seryjnym aucie. Zimą auto trzymało serię czyli 250 koni. Starczyło 20 stopni i wyraźnie puchło wg różnych hamowni było to 20-30 koni. Mój seryjny cooler po jednym lecie wyglądał jak rogal. Obecnie większość turbo benzyn w celu zapewnienia lepszego dołu ma za małe coolery. Starczą dwa trzy przejazdy na pełnym ogniu i auto traci na mocy. Pokazywał to kiedyś Kivi podczas hamowania chyba jakiegoś Renault. Gdzie nawet polewanie wodą icka podczas pomiaru miało wpływ na wyniki. Zresztą proponuję zrobić eksperyment zrób kilka razy w tym samym miejscu 100-200 w ciepły dzień. Każdy kolejny wynik będzie gorszy.
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 5190
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0 Turbo
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 91 razy
- Otrzymał piwo: 60 razy
- Kontakt:
Re: Luźne pogaduchy
A gdzie w polskich warunkach jeździ się na maksymalnej mocy?
Rozumiem zabawy zimą i latem, ale i tak musicie najpierw silnik doprowadzić do podobnej temperatury, chyba zimą nikt nie piłuje od zapłonu. To ile to być może na takim A20dth? 5-10 koni? Bo to przecież też nie jakaś szalona maszyna wyjściowo.
Rozumiem zabawy zimą i latem, ale i tak musicie najpierw silnik doprowadzić do podobnej temperatury, chyba zimą nikt nie piłuje od zapłonu. To ile to być może na takim A20dth? 5-10 koni? Bo to przecież też nie jakaś szalona maszyna wyjściowo.