--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------
--------------------
---------------- Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

Luźne pogaduchy

...na tematy kwadratowe i podłużne
Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 5190
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Insignia 2.0 Turbo
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2011
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 91 razy
Otrzymał  piwo: 60 razy
Kontakt:

Re: Luźne pogaduchy

Post autor: dokia » 12 sty 2021, o 22:34

Same komunikatory nie są złe ale miejsca wymiany informacji nierzetelnej to bywają irytujące, nie uważasz?

Awatar użytkownika
dare50
Zapaleniec
Posty: 1547
Rejestracja: 26 lut 2017, o 18:44
Auto: Insignia 4x4 COSMO
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2011
Miasto: Wejherowo
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 14 razy

Re: Luźne pogaduchy

Post autor: dare50 » 12 sty 2021, o 22:41

Podziękowałem WA ,dzisiaj ściągnąłem mają historie z niby prywatności i są tam wszystkie nr.telefonów do których dzwoniłem albo wysyłałem wiadomości

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 5190
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Insignia 2.0 Turbo
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2011
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 91 razy
Otrzymał  piwo: 60 razy
Kontakt:

Re: Luźne pogaduchy

Post autor: dokia » 12 sty 2021, o 22:54

Bo należy do grupy Facebooka 🤗

Awatar użytkownika
IBZI
Moderator
Posty: 3516
Rejestracja: 7 lis 2015, o 20:12
Auto: Insignia 2.0
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2013
Miasto: Gliwice
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 21 razy

Re: Luźne pogaduchy

Post autor: IBZI » 12 sty 2021, o 23:46

dokia pisze:
12 sty 2021, o 21:55
Ale dziś wysyp Tumidajów na forum, prawda?
To są Tumidaje typu : "Tu mi daj odpowiedź, nie będę przecież sam czytał"
Ja naliczyłam trzech Tumidajów, a Wy?
Co widziałem/zgłoszono posprzątałem.
Porozdawałem też nagrody ;-)
Zobaczymy czy podziałają wychowawczo?

Awatar użytkownika
dare50
Zapaleniec
Posty: 1547
Rejestracja: 26 lut 2017, o 18:44
Auto: Insignia 4x4 COSMO
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2011
Miasto: Wejherowo
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 14 razy

Re: Luźne pogaduchy

Post autor: dare50 » 13 sty 2021, o 18:07

Witam , ostatnio coś mój rejestrator zaczął szwankować a dzisiaj to praktycznie padł i okazało się ze bateria padła , no nieźle ją rozdęło :lol:
20210113_170405_2.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

P405
Zapaleniec
Posty: 2827
Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
Auto: Insignia CDTI
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Miasto: Leszno
Otrzymał  piwo: 8 razy

Re: Luźne pogaduchy

Post autor: P405 » 13 sty 2021, o 18:58

Tylko dobrą nową trudno kupić. Też wymieniałem jakiś czas temu.

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
Rooff_
Klubowicz
Posty: 3092
Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
Auto: Insignia ST przedlif
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2012
Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 59 razy

Re: Luźne pogaduchy

Post autor: Rooff_ » 13 sty 2021, o 19:20

Jeśli ekonomicznie to 70mai, a jeśli trochę bardziej pro, to np. Viofo A129 Pro Dual lub coś nowszego (dwie największe zalety: prawdziwy tryb parkingowy lowbitrate oraz stosunek jakości/jakoś ciobrazu do ceny).

Awatar użytkownika
mnieteczek
Klubowicz
Posty: 803
Rejestracja: 17 mar 2017, o 07:21
Auto: PEUGEOT 508 GT
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2019
Miasto: Jastrzębie-Zdrój
Postawił piwo: 4 razy
Otrzymał  piwo: 12 razy

Re: Luźne pogaduchy

Post autor: mnieteczek » 13 sty 2021, o 19:28

P405 pisze:Tylko dobrą nową trudno kupić. Też wymieniałem jakiś czas temu.

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
Na Ali kupisz bez problemu Obrazek

Wysłane z Galaxy S20Obrazek


Awatar użytkownika
dare50
Zapaleniec
Posty: 1547
Rejestracja: 26 lut 2017, o 18:44
Auto: Insignia 4x4 COSMO
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2011
Miasto: Wejherowo
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 14 razy

Re: Luźne pogaduchy

Post autor: dare50 » 13 sty 2021, o 19:32

Już kupiłem na Aledrogo , jest tego od groma , zobaczymy czy ruszy

Kub@
Użytkownik
Posty: 380
Rejestracja: 25 paź 2017, o 18:46
Auto: Insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2016
Miasto: Warszawa
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 4 razy

Re: Luźne pogaduchy

Post autor: Kub@ » 13 sty 2021, o 20:26

dare50 pisze:
13 sty 2021, o 18:07
Witam , ostatnio coś mój rejestrator zaczął szwankować a dzisiaj to praktycznie padł i okazało się ze bateria padła , no nieźle ją rozdęło :lol:
20210113_170405_2.jpg
To mozesz mówić o dużym szczęściu
i musisz puścić jakiegoś lotkatoto 😉
Znam przypadek wybuchu baterii-akumulatora 😲 w trochę innym urządzeniu (moduł GPS) i gdyby nie bardzo dobra szczelność kabiny to samochód spłonął by w całości, a tak tylko kokpit stopiony i podsufitówka osmolona.
Tak więc uważajcie, co do samochodów wkładacie 😉

Awatar użytkownika
dare50
Zapaleniec
Posty: 1547
Rejestracja: 26 lut 2017, o 18:44
Auto: Insignia 4x4 COSMO
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2011
Miasto: Wejherowo
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 14 razy

Re: Luźne pogaduchy

Post autor: dare50 » 13 sty 2021, o 20:31

No ale to zawsze,e będzie loteria ,bo do wszystkiego g...o baterie wkładają, obojętnie jaki rejestrator kupisz baterie te same ,a DOD to nie taka słaba Marka filmy kręcił super noc czy dzień

Awatar użytkownika
Rooff_
Klubowicz
Posty: 3092
Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
Auto: Insignia ST przedlif
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2012
Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 59 razy

Re: Luźne pogaduchy

Post autor: Rooff_ » 13 sty 2021, o 21:22

Nowsze a może i lepsze kamery nie mają baterii tylko kondensator pracujący jako chwilowe podtrzymanie napięcia. Wystarcza on na zakończenie nagrywania po wyłączeniu zapłonu i ewentualnie na jakieś zaniki w trakcie pracy.
A jak jest potrzebna bateria do albo z aku poprzez moduł np. hardwire kit od viofo albo trzeba jakieś inne zasilanie np. Ceilink. Nie jest to rozwiązanie tańsze, ale bezpieczniejsze.

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 5190
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Insignia 2.0 Turbo
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2011
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 91 razy
Otrzymał  piwo: 60 razy
Kontakt:

Re: Luźne pogaduchy

Post autor: dokia » 15 sty 2021, o 21:56

dare50 pisze:
15 sty 2021, o 21:49
dokia pisze:
15 sty 2021, o 21:45
Nie wyprzedzaj pod górkę. A już ta ilość koni aż tak mocno nie różni się latem , już nie przesadzajcie, chyba że silnik nie chłodzi się dobrze, temperatura pracy silnika powinna być stała.
Oj Dorcia tu chodzi o temp.powietrza IC nie jest wstanie schłodzić z np.35 latem bo jeszcze turbo dodaje temperatury ,a silnik przecież ma stałą temp. nie wiedziałaś o tym
Dawaj ile stopni Ty tam wyliczyłeś tej różnicy . Po to masz termostat mieć sprawny aby też mocy nie tracić jakoś znacząco i nie przegrzać wszystkiego. I nie wolno popełniać błędu takiego jak ja i nie montować sobie osłony silnika w mocnej benzynie gdy nie było jej fabrycznie .

Wiem od czego zależy sprawność silników, nie irytuj 😈😂

Awatar użytkownika
dare50
Zapaleniec
Posty: 1547
Rejestracja: 26 lut 2017, o 18:44
Auto: Insignia 4x4 COSMO
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2011
Miasto: Wejherowo
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 14 razy

Re: Luźne pogaduchy

Post autor: dare50 » 15 sty 2021, o 22:18

Oj Dorota czytaj że zrozumieniem przecież pisałem o temp. Powietrza a nie silnika i gdzie tu mas,regulacje termostatem temp powietrza , przy różnicy temp.powietrza 35 stopni to na mocy silnika jest dużo, przeciez wiesz że gęstość powietrza przy 0 stopni a 35 jest bardzo różna, dlatego w sporcie to jest podstawa aby do silnika dostarczać bardzo zimne powietrze No nie

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 5190
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Insignia 2.0 Turbo
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2011
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 91 razy
Otrzymał  piwo: 60 razy
Kontakt:

Re: Luźne pogaduchy

Post autor: dokia » 15 sty 2021, o 22:38

Ale gęstość samego silnika nie zmienia Ci się. Ty usilnie szukasz tych paru koni które poszły w las? 🤗 Weź poprzyj przykładami z tą Twoją straszną temperaturą powietrza 😈 np daj wykres identycznego silnika hamowanego zimą i latem. Nie ufam Ci po prostu 😘 pokaż mi fakty a nie bleblony

dzimi75
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: 19 gru 2020, o 21:05
Auto: Opel insignia
Kod silnika: B16DTH
Rok produkcji: 2017
Miasto: Warszawa
Postawił piwo: 4 razy

Re: Luźne pogaduchy

Post autor: dzimi75 » 15 sty 2021, o 22:43

Z chęcią poczytam i się nauczę czegoś mądrego. Czekam na konkrety.

Wysłane z mojego MAR-LX1A przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 5879
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2014
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 10 razy
Otrzymał  piwo: 53 razy

Re: Luźne pogaduchy

Post autor: mazmarcin » 15 sty 2021, o 22:49

dokia pisze:
15 sty 2021, o 22:38
Gęstość nie może się zmienić tylko sprawność.
I jeszcze ten sam silnik w zimie i w lecie by musiał być z auta z ekspozycji żeby się nie zmieniły jego km albo roboczo godziny.

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 5190
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Insignia 2.0 Turbo
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2011
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 91 razy
Otrzymał  piwo: 60 razy
Kontakt:

Re: Luźne pogaduchy

Post autor: dokia » 15 sty 2021, o 22:52

On mówił o gęstości powietrza i że od tego zmienia mu się moc podobno. Chodzi mi o auta z takim samym silnikiem tak jak u was najczęstsze A20dth. No znajdźcie mi takie dwa wykresy aby mogła wam uwierzyć

Awatar użytkownika
Krzychu99
Użytkownik
Posty: 417
Rejestracja: 12 maja 2019, o 12:41
Auto: Insignia A
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2011
Miasto: Bielsko-Biała
Postawił piwo: 9 razy
Otrzymał  piwo: 14 razy

Re: Luźne pogaduchy

Post autor: Krzychu99 » 15 sty 2021, o 22:53

Saab 9-5 2,3t silnik b235r. Zbyt mały cooler w seryjnym aucie. Zimą auto trzymało serię czyli 250 koni. Starczyło 20 stopni i wyraźnie puchło wg różnych hamowni było to 20-30 koni. Mój seryjny cooler po jednym lecie wyglądał jak rogal. Obecnie większość turbo benzyn w celu zapewnienia lepszego dołu ma za małe coolery. Starczą dwa trzy przejazdy na pełnym ogniu i auto traci na mocy. Pokazywał to kiedyś Kivi podczas hamowania chyba jakiegoś Renault. Gdzie nawet polewanie wodą icka podczas pomiaru miało wpływ na wyniki. Zresztą proponuję zrobić eksperyment zrób kilka razy w tym samym miejscu 100-200 w ciepły dzień. Każdy kolejny wynik będzie gorszy.

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 5190
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Insignia 2.0 Turbo
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2011
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 91 razy
Otrzymał  piwo: 60 razy
Kontakt:

Re: Luźne pogaduchy

Post autor: dokia » 15 sty 2021, o 22:56

A gdzie w polskich warunkach jeździ się na maksymalnej mocy?

Rozumiem zabawy zimą i latem, ale i tak musicie najpierw silnik doprowadzić do podobnej temperatury, chyba zimą nikt nie piłuje od zapłonu. To ile to być może na takim A20dth? 5-10 koni? Bo to przecież też nie jakaś szalona maszyna wyjściowo.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Rozmowy różne...”