--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

Sprężyny obniżające

ODPOWIEDZ
Barcio

Sprężyny obniżające

Post autor: Barcio » 26 maja 2013, o 19:45

Żeby nie powielać tematów , czy te sprężyny można bez problemu założyć do Insigni ? http://www.stuninguj.pl/index.php?cat_i ... =94649&p=2

DonQu

Re: Sprężyny obniżające

Post autor: DonQu » 26 maja 2013, o 22:53

Sam posiadam te sprężyny , polecam ;)

jaromat

Re: Sprężyny obniżające

Post autor: jaromat » 15 lip 2013, o 20:44

tez mam te sprezyny,sa super,ale wedlug moich obliczen insi poszla na glebe o jakies 35 mm

bloodrayne

Re: Sprężyny obniżające

Post autor: bloodrayne » 15 lip 2013, o 22:11

Czekam na pro kita zza odry :D

bloodrayne

Re: Sprężyny obniżające

Post autor: bloodrayne » 21 sie 2013, o 21:54

Jutro zakładam eibacha.
Powiedzcie jeszcze czy po założeniu sprężyn trzeba ustawiać światła ?
Spotkałem się z różnymi opiniami, jedni to robią inni nie.
Mam bixenony afl

Awatar użytkownika
Alex
Zapaleniec
Posty: 2570
Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
Auto: Peugeot 508
Rok produkcji: 2017
Miasto: Iława
Otrzymał  piwo: 7 razy

Re: Sprężyny obniżające

Post autor: Alex » 21 sie 2013, o 22:33

Auto będzie niżej więc światła również. Zależy od Twojego "widzi mi się" czy ustawiać światła czy nie ;)
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014

bloodrayne

Re: Sprężyny obniżające

Post autor: bloodrayne » 22 sie 2013, o 15:10

Sprężyny założone, wszystko bez najmniejszych problemów ;)
Teraz jazda w zakrętach to bajka ;)
Na szybko zdjęcie z telefonu
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Alex
Zapaleniec
Posty: 2570
Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
Auto: Peugeot 508
Rok produkcji: 2017
Miasto: Iława
Otrzymał  piwo: 7 razy

Re: Sprężyny obniżające

Post autor: Alex » 15 sty 2014, o 18:56

Czy to są dedykowane H&R -30mm ? Można to jakoś rozpoznać ? Sprzedawca zapiera się, że tak ale wolę mieć pewność bo są to graty z drugiej ręki.

Obrazek
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014

Awatar użytkownika
peja-1991
V-ce Prezes ds organizacyjnych
Posty: 4424
Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
Auto: Insignia
Kod silnika: D16SHT
Rok produkcji: 2019
Miasto: Warszawa
Postawił piwo: 3 razy
Otrzymał  piwo: 96 razy
Kontakt:

Re: Sprężyny obniżające

Post autor: peja-1991 » 15 sty 2014, o 19:08

"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński

Awatar użytkownika
Alex
Zapaleniec
Posty: 2570
Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
Auto: Peugeot 508
Rok produkcji: 2017
Miasto: Iława
Otrzymał  piwo: 7 razy

Re: Sprężyny obniżające

Post autor: Alex » 15 sty 2014, o 23:20

Dzięki. Na stronie producenta dopuszczalny nacisk osi przedniej między sprężynami różni się 1 kg. Ma to jakieś znaczenie ? Te konkretne springi są przeznaczone do ST, ale do Sedana podejdą bez problemu ?
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014

Awatar użytkownika
peja-1991
V-ce Prezes ds organizacyjnych
Posty: 4424
Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
Auto: Insignia
Kod silnika: D16SHT
Rok produkcji: 2019
Miasto: Warszawa
Postawił piwo: 3 razy
Otrzymał  piwo: 96 razy
Kontakt:

Re: Sprężyny obniżające

Post autor: peja-1991 » 15 sty 2014, o 23:30

ten kilogram różnicy nie robi.
Co do st/sedan to nie powinno być różnicy bo pojemność bagażnika różni się o 10 litrów.
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński

Awatar użytkownika
Alex
Zapaleniec
Posty: 2570
Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
Auto: Peugeot 508
Rok produkcji: 2017
Miasto: Iława
Otrzymał  piwo: 7 razy

Re: Sprężyny obniżające

Post autor: Alex » 15 sty 2014, o 23:37

Dobra, springi zakupione ;)
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014

Awatar użytkownika
peja-1991
V-ce Prezes ds organizacyjnych
Posty: 4424
Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
Auto: Insignia
Kod silnika: D16SHT
Rok produkcji: 2019
Miasto: Warszawa
Postawił piwo: 3 razy
Otrzymał  piwo: 96 razy
Kontakt:

Re: Sprężyny obniżające

Post autor: peja-1991 » 15 sty 2014, o 23:40

dużo zapłaciłeś jeśli mogę spytać nieskromnie? jak nie chcesz pisać na forum to daj pw
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński

Awatar użytkownika
Alex
Zapaleniec
Posty: 2570
Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
Auto: Peugeot 508
Rok produkcji: 2017
Miasto: Iława
Otrzymał  piwo: 7 razy

Re: Sprężyny obniżające

Post autor: Alex » 15 sty 2014, o 23:59

Springi przejechały +/- 20 tyś km po naszych drogach. Wyłożyłem 400 zł.
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014

Awatar użytkownika
peja-1991
V-ce Prezes ds organizacyjnych
Posty: 4424
Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
Auto: Insignia
Kod silnika: D16SHT
Rok produkcji: 2019
Miasto: Warszawa
Postawił piwo: 3 razy
Otrzymał  piwo: 96 razy
Kontakt:

Re: Sprężyny obniżające

Post autor: peja-1991 » 16 sty 2014, o 00:04

czyli połowę wartości - dzięki za info.
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński

Awatar użytkownika
Alex
Zapaleniec
Posty: 2570
Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
Auto: Peugeot 508
Rok produkcji: 2017
Miasto: Iława
Otrzymał  piwo: 7 razy

Re: Sprężyny obniżające

Post autor: Alex » 16 sty 2014, o 10:57

Wszystko już rozszyfrowane ;) Te sprężyny (28998-5) docelowo są do wersji nadwozia kombi. Poprzedni właściciel miał je w sedanie, a z tego co widzę, to Jaromat również takowe posiada. W sedanie maks nacisk osi przedniej to 1115 kg, a tylnej 1140 kg.
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014

Awatar użytkownika
Alex
Zapaleniec
Posty: 2570
Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
Auto: Peugeot 508
Rok produkcji: 2017
Miasto: Iława
Otrzymał  piwo: 7 razy

Re: Sprężyny obniżające

Post autor: Alex » 16 sty 2014, o 11:48

Ciekawi mnie tylko ta liczba na końcu numeru katalogowego, bo zależnie od wersji nadwozia 2.0 CDTI i takiego samego maks nacisku jest inna.
Sed/hatch - 28998-1 (obciążenie osi przedniej od 1161 kg); 28998-5 (obciążenie osi przedniej do 1160 kg)
Kombi - 28998-2 (obciążenie osi przedniej od 1161 kg); 28998-6 (obciążenie osi przedniej do 1160 kg)
Liczba ta zmienia się również pod względem jednostki napędowej.
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014

Awatar użytkownika
Alex
Zapaleniec
Posty: 2570
Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
Auto: Peugeot 508
Rok produkcji: 2017
Miasto: Iława
Otrzymał  piwo: 7 razy

Re: Sprężyny obniżające

Post autor: Alex » 8 mar 2014, o 20:48

Na wiosnę dopiero jak w końcu znajdę odpowiednie koła z odpowiednim ET.
Przy okazji, ile godzin mniej więcej zajmuje wymiana sprężyn ? W następnym tygodniu jadę na przegląd i przy okazji ogarnąłbym springi, a będę miał trochę napięty dzień i muszę to w czasie odpowiednio zaplanować.
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014

marcinsobi

Re: Sprężyny obniżające

Post autor: marcinsobi » 8 mar 2014, o 22:15

mnie zajęło jakieś 5 ale robiłem sobie sam, nie spiesząc się

m4rino

Re: Sprężyny obniżające

Post autor: m4rino » 11 mar 2014, o 09:55

Sam się zastanawiam nad zakupem zestawu eibacha, pytanie tylko jak z komfortem ?? Jest duża różnica w porównaniu do fabrycznych ?? Myslałem o takim zestawie http://tiny.cc/d5ujcx

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning wizualny”