--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
A20DTH i 500Nm
-
- Użytkownik
- Posty: 400
- Rejestracja: 3 mar 2015, o 05:45
- Auto: insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
A20DTH i 500Nm
Panowie co proponujecie zrobić by A20DTH wypluło 500Nm ?
/Może znacie macie jakieś przykłady projektów
czekam na propozycję
/Może znacie macie jakieś przykłady projektów
czekam na propozycję
-
- Zapaleniec
- Posty: 3155
- Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
- Auto: Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Leszno
- Otrzymał piwo: 27 razy
Re: A20DTH i 500Nm
Jedź do Grzegorza w Poznaniu. Jak masz dobrą serię to na twoją odpowiedzialność tyle Ci zrobi. Można poprawić jeszcze dolot i wydech.
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
-
- Użytkownik
- Posty: 400
- Rejestracja: 3 mar 2015, o 05:45
- Auto: insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: A20DTH i 500Nm
dolot większy przelotowy IC
wydech 3 cale
DPF wyleciał
EGR zaślepiony i wylogowany
klapy usunięte
turbo ustawione na 2,5 do 2,7
dlaczego na moją odpowiedzialność ? nie wytrzyma tyle silnik ?
wydech 3 cale
DPF wyleciał
EGR zaślepiony i wylogowany
klapy usunięte
turbo ustawione na 2,5 do 2,7
dlaczego na moją odpowiedzialność ? nie wytrzyma tyle silnik ?
-
- Zapaleniec
- Posty: 3155
- Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
- Auto: Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Leszno
- Otrzymał piwo: 27 razy
Re: A20DTH i 500Nm
Wytrzyma, tylko jak nie masz 4x4 to koła mielą w miejscu z takim momentem.
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
-
- Użytkownik
- Posty: 400
- Rejestracja: 3 mar 2015, o 05:45
- Auto: insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: A20DTH i 500Nm
sprzęgło nowe wzmacniane, skrzynia wytrzyma spokojnie 600 Nm
niech mielą
co można jeszcze zmienić/wymienić zastanawiam się nad kolektorem wydechowym rurowym i bajpasem elektrycznym do przełączania ominięcia katalizatora, tylko nie wiem czy można tak zrobić - wystroić z ominięciem kata i podczas spokojnej jazdy zamykaj bajpas i spaliny idą przez kata, a jak chce szybciej otwieram i idą z ominięciem kata.
niech mielą
co można jeszcze zmienić/wymienić zastanawiam się nad kolektorem wydechowym rurowym i bajpasem elektrycznym do przełączania ominięcia katalizatora, tylko nie wiem czy można tak zrobić - wystroić z ominięciem kata i podczas spokojnej jazdy zamykaj bajpas i spaliny idą przez kata, a jak chce szybciej otwieram i idą z ominięciem kata.
-
- Zapaleniec
- Posty: 3155
- Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
- Auto: Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Leszno
- Otrzymał piwo: 27 razy
Re: A20DTH i 500Nm
Tak a propo ile masz teraz pod maską.
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
-
- Użytkownik
- Posty: 400
- Rejestracja: 3 mar 2015, o 05:45
- Auto: insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: A20DTH i 500Nm
było 370Nm potem 430Nm (przy nieszczelnym EGR) dzisiaj jadę sprawdzić szczelność turbo jeszcze i jak będzie ok to w przyszłym tygodniu jadę na pomiar i zobaczymy czy coś się zmieni.
-
- Zapaleniec
- Posty: 3155
- Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
- Auto: Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Leszno
- Otrzymał piwo: 27 razy
Re: A20DTH i 500Nm
430 to nie jest źle. Kwestia od ilu obrotów i do ilu jest płaski.
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8974
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 114 razy
Re: A20DTH i 500Nm
No ale każdy pisze że 450 to maks, Volf miał w BiTurbo 500 bez paru w F40 i też mu jeździło
- Alex
- Zapaleniec
- Posty: 2570
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
- Auto: Peugeot 508
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Iława
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: A20DTH i 500Nm
Jeżeli skrzynia i półosie wytrzymają takie obciążenie, to można ładować 500 Nm. Pytanie tylko czy ma to sens przy FWD i masie auta ?
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014
-
- Forumowicz
- Posty: 85
- Rejestracja: 5 sie 2014, o 18:00
- Auto: Vauxhall Insignia
- Kod silnika: A20DTL
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: UK
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: A20DTH i 500Nm
W insigni A20DTR bi turbo faktycznie jest skrzynia f40 ale inne ratio właśnie żeby zniosła niuta. Na 6 biegu jedzie o10-15km/h wolniej niż w wersji a20dth na tych samych obrotach silnika
-
- Użytkownik
- Posty: 296
- Rejestracja: 19 cze 2017, o 20:09
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Irlandia
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: A20DTH i 500Nm
Moja jest zrobiona na 458 Nm i to juz jest sporo. Jak jest ślisko to nie da sie jeździć, na mokrym juz zaczyna zrywać przyczepność. Dołożylem jeszcze boxa i wyszło 505 Nm ale to juz było za duzo jak na przedni napęd. Dwa razy na mokrym prawie z zakrętu wypadłem jak dodałem gazu wiec odpuściłem sobie. Spadło troche śniegu i cięzko jeździć juz nawet z tymi 458Nm.
Zawsze ciągnie do większej mocy ale można czasem przesadzić :) Ale spoko ciekawy jestem ile ci wyjdzie ostatecznie:)
Zawsze ciągnie do większej mocy ale można czasem przesadzić :) Ale spoko ciekawy jestem ile ci wyjdzie ostatecznie:)
-
- Zapaleniec
- Posty: 3155
- Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
- Auto: Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Leszno
- Otrzymał piwo: 27 razy
Re: A20DTH i 500Nm
Dokładnie przy takim momencie zaczyna się utrata przyczepności przy słabszym ogumieniu.
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
- zubek
- Użytkownik
- Posty: 974
- Rejestracja: 19 sie 2015, o 20:03
- Auto: IB/ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: WWL
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 28 razy
Re: A20DTH i 500Nm
Jakie inne? Kod MR6lukasz2008 pisze: inne ratio
http://www.opel-infos.de/getriebe/f40.html
ale faktycznie przyczepność to już słaba będzie