--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

A20DTH i 500Nm

ODPOWIEDZ
kjk12
Użytkownik
Posty: 400
Rejestracja: 3 mar 2015, o 05:45
Auto: insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto:
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

A20DTH i 500Nm

Post autor: kjk12 » 1 mar 2018, o 10:13

Panowie co proponujecie zrobić by A20DTH wypluło 500Nm ?

/Może znacie macie jakieś przykłady projektów

czekam na propozycję ;)

P405
Zapaleniec
Posty: 3155
Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
Auto: Insignia CDTI
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Miasto: Leszno
Otrzymał  piwo: 27 razy

Re: A20DTH i 500Nm

Post autor: P405 » 1 mar 2018, o 10:30

Jedź do Grzegorza w Poznaniu. Jak masz dobrą serię to na twoją odpowiedzialność tyle Ci zrobi. Można poprawić jeszcze dolot i wydech.

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
Igorwlkp
Zapaleniec
Posty: 1273
Rejestracja: 20 gru 2016, o 16:38
Auto: Opel Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Miasto: Poznań
Postawił piwo: 4 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy

Re: A20DTH i 500Nm

Post autor: Igorwlkp » 1 mar 2018, o 10:33

TUNE FORCE Poznań

kjk12
Użytkownik
Posty: 400
Rejestracja: 3 mar 2015, o 05:45
Auto: insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto:
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: A20DTH i 500Nm

Post autor: kjk12 » 1 mar 2018, o 10:40

dolot większy przelotowy IC
wydech 3 cale
DPF wyleciał
EGR zaślepiony i wylogowany
klapy usunięte
turbo ustawione na 2,5 do 2,7

dlaczego na moją odpowiedzialność ? nie wytrzyma tyle silnik ?

Awatar użytkownika
noirdk
Użytkownik
Posty: 265
Rejestracja: 29 lis 2017, o 13:02
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2012
Miasto: Kraków
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 2 razy

Re: A20DTH i 500Nm

Post autor: noirdk » 1 mar 2018, o 10:43

Musisz pamiętać jeszcze o przeniesieniu tego na koła (skrzynia biegów)...

P405
Zapaleniec
Posty: 3155
Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
Auto: Insignia CDTI
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Miasto: Leszno
Otrzymał  piwo: 27 razy

Re: A20DTH i 500Nm

Post autor: P405 » 1 mar 2018, o 10:44

Wytrzyma, tylko jak nie masz 4x4 to koła mielą w miejscu z takim momentem.

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

kjk12
Użytkownik
Posty: 400
Rejestracja: 3 mar 2015, o 05:45
Auto: insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto:
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: A20DTH i 500Nm

Post autor: kjk12 » 1 mar 2018, o 11:32

sprzęgło nowe wzmacniane, skrzynia wytrzyma spokojnie 600 Nm
niech mielą
co można jeszcze zmienić/wymienić zastanawiam się nad kolektorem wydechowym rurowym i bajpasem elektrycznym do przełączania ominięcia katalizatora, tylko nie wiem czy można tak zrobić - wystroić z ominięciem kata i podczas spokojnej jazdy zamykaj bajpas i spaliny idą przez kata, a jak chce szybciej otwieram i idą z ominięciem kata.

P405
Zapaleniec
Posty: 3155
Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
Auto: Insignia CDTI
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Miasto: Leszno
Otrzymał  piwo: 27 razy

Re: A20DTH i 500Nm

Post autor: P405 » 1 mar 2018, o 11:34

Tak a propo ile masz teraz pod maską.

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

kjk12
Użytkownik
Posty: 400
Rejestracja: 3 mar 2015, o 05:45
Auto: insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto:
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: A20DTH i 500Nm

Post autor: kjk12 » 1 mar 2018, o 11:42

było 370Nm potem 430Nm (przy nieszczelnym EGR) dzisiaj jadę sprawdzić szczelność turbo jeszcze i jak będzie ok to w przyszłym tygodniu jadę na pomiar i zobaczymy czy coś się zmieni.

P405
Zapaleniec
Posty: 3155
Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
Auto: Insignia CDTI
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Miasto: Leszno
Otrzymał  piwo: 27 razy

Re: A20DTH i 500Nm

Post autor: P405 » 1 mar 2018, o 11:47

430 to nie jest źle. Kwestia od ilu obrotów i do ilu jest płaski.

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 8974
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 114 razy

Re: A20DTH i 500Nm

Post autor: mazmarcin » 1 mar 2018, o 17:17

" skrzynia wytrzyma spokojnie 600 Nm "
Jaką masz skrzynię?

Awatar użytkownika
KaMYk
Zapaleniec
Posty: 2234
Rejestracja: 2 lis 2014, o 16:33
Auto: Dodge Charger R/T
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2014
Miasto: Mochowo
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 9 razy

Re: A20DTH i 500Nm

Post autor: KaMYk » 1 mar 2018, o 17:26

F40, jak każdy z A20DTH :) automatu nie ma, widać po wykresie z modyfikacji

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 8974
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 114 razy

Re: A20DTH i 500Nm

Post autor: mazmarcin » 1 mar 2018, o 17:29

No ale każdy pisze że 450 to maks, Volf miał w BiTurbo 500 bez paru w F40 i też mu jeździło ;)

Awatar użytkownika
Alex
Zapaleniec
Posty: 2570
Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
Auto: Peugeot 508
Rok produkcji: 2017
Miasto: Iława
Otrzymał  piwo: 7 razy

Re: A20DTH i 500Nm

Post autor: Alex » 1 mar 2018, o 17:49

Jeżeli skrzynia i półosie wytrzymają takie obciążenie, to można ładować 500 Nm. Pytanie tylko czy ma to sens przy FWD i masie auta ?
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 8974
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 114 razy

Re: A20DTH i 500Nm

Post autor: mazmarcin » 1 mar 2018, o 17:52

No do 100 to nie ale ponad 100 wzwyż już bardziej ;)

lukasz2008
Forumowicz
Posty: 85
Rejestracja: 5 sie 2014, o 18:00
Auto: Vauxhall Insignia
Kod silnika: A20DTL
Rok produkcji: 2009
Miasto: UK
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: A20DTH i 500Nm

Post autor: lukasz2008 » 4 mar 2018, o 13:40

W insigni A20DTR bi turbo faktycznie jest skrzynia f40 ale inne ratio właśnie żeby zniosła niuta. Na 6 biegu jedzie o10-15km/h wolniej niż w wersji a20dth na tych samych obrotach silnika

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 8974
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 114 razy

Re: A20DTH i 500Nm

Post autor: mazmarcin » 4 mar 2018, o 14:23

Tego to nie wiedziałem.

Wysłane z mojego F5121 przy użyciu Tapatalka

angel_dark666
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: 19 cze 2017, o 20:09
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTJ
Rok produkcji: 2010
Miasto: Irlandia
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: A20DTH i 500Nm

Post autor: angel_dark666 » 4 mar 2018, o 14:58

Moja jest zrobiona na 458 Nm i to juz jest sporo. Jak jest ślisko to nie da sie jeździć, na mokrym juz zaczyna zrywać przyczepność. Dołożylem jeszcze boxa i wyszło 505 Nm ale to juz było za duzo jak na przedni napęd. Dwa razy na mokrym prawie z zakrętu wypadłem jak dodałem gazu wiec odpuściłem sobie. Spadło troche śniegu i cięzko jeździć juz nawet z tymi 458Nm.
Zawsze ciągnie do większej mocy ale można czasem przesadzić :):) Ale spoko ciekawy jestem ile ci wyjdzie ostatecznie:)

P405
Zapaleniec
Posty: 3155
Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
Auto: Insignia CDTI
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Miasto: Leszno
Otrzymał  piwo: 27 razy

Re: A20DTH i 500Nm

Post autor: P405 » 4 mar 2018, o 15:28

Dokładnie przy takim momencie zaczyna się utrata przyczepności przy słabszym ogumieniu.

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
zubek
Użytkownik
Posty: 974
Rejestracja: 19 sie 2015, o 20:03
Auto: IB/ST
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2017
Miasto: WWL
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 28 razy

Re: A20DTH i 500Nm

Post autor: zubek » 4 mar 2018, o 16:08

lukasz2008 pisze: inne ratio
Jakie inne? Kod MR6
http://www.opel-infos.de/getriebe/f40.html
ale faktycznie przyczepność to już słaba będzie

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”