--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

A20DTH i 500Nm

lukasz2008
Forumowicz
Posty: 85
Rejestracja: 5 sie 2014, o 18:00
Auto: Vauxhall Insignia
Kod silnika: A20DTL
Rok produkcji: 2009
Miasto: UK
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: A20DTH i 500Nm

Post autor: lukasz2008 » 4 mar 2018, o 17:28

Zobacz tabelkę obok
A20DTH ratio 3.545
A20DTR ratio 3.895
A20DTH ecoflex ma 3.091 to bardzo długie przełożenie końcowe na 6 biegu przy obrotach 2000rpm jedzie aż 140km/h
Gdzie zwykle A20DTH około 120km/h

norbi333
Ekspert
Posty: 5128
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 35 razy

Re: A20DTH i 500Nm

Post autor: norbi333 » 4 mar 2018, o 18:53

angel_dark666 pisze:Moja jest zrobiona na 458 Nm i to juz jest sporo. Jak jest ślisko to nie da sie jeździć, na mokrym juz zaczyna zrywać przyczepność. Dołożylem jeszcze boxa i wyszło 505 Nm ale to juz było za duzo jak na przedni napęd.
Masz może wykres tych 500 Nm?

angel_dark666
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: 19 cze 2017, o 20:09
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTJ
Rok produkcji: 2010
Miasto: Irlandia
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: A20DTH i 500Nm

Post autor: angel_dark666 » 4 mar 2018, o 20:53

Został w Polsce gdzieś w domu, z tego co pamiętam 505Nm jest juz od 2140 obr/min i po osiągnieciu 3000 obr/min zaczyna spadać ale w tedy mam juz max moc . Ale to było juz za duzo więc zrezygnowałem.

norbi333
Ekspert
Posty: 5128
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 35 razy

Re: A20DTH i 500Nm

Post autor: norbi333 » 4 mar 2018, o 21:33

Czyli nie ma. I nie wiem czy dobrze rozumiem, ale zrobiłeś program na te 450 Nm,a potem jeszcze dodatkowo połączyłeś box i wyszło 500 Nm?

angel_dark666
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: 19 cze 2017, o 20:09
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTJ
Rok produkcji: 2010
Miasto: Irlandia
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: A20DTH i 500Nm

Post autor: angel_dark666 » 4 mar 2018, o 21:48

Tak, w box był wgrany odpowiednio przerobiony program, po paru próbach z hamownią i modyfikacją programu tyle wyszło. Jeździlem na tym chwile, troche dymiła przy wciśnieciu gazu ale jak pisze to było juz za duzo jak na jedną oś. Nie potrzeba mi tyle mocy. Wiele osób jeździ z boxem po programie, żadna nowość. Pare lat temu kumpel miał astre g 2.2 DTI która miała 125KM i po programie i boxie wyszło mu 167KM. Spoko jak wymienie sprzęgło to założe boxa i zrobie test od 0-100 km.

kjk12
Użytkownik
Posty: 400
Rejestracja: 3 mar 2015, o 05:45
Auto: insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto:
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: A20DTH i 500Nm

Post autor: kjk12 » 7 mar 2018, o 10:15

.. a teraz wracamy na ziemię ;) z całej tej dyskusji ciekawy temat to box który dał 500 Nm, angel_dark666 możesz dać linka jaki kupiłeś ? i czy tylko go podłączyłeś czy coś w nim zmieniałeś ?

angel_dark666
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: 19 cze 2017, o 20:09
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTJ
Rok produkcji: 2010
Miasto: Irlandia
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: A20DTH i 500Nm

Post autor: angel_dark666 » 7 mar 2018, o 11:37

Box race chip ten podstawowy, znalazłem przypadkiem gościa który je modyfikuje i on modyfikowal program w nim zawarty aby współgral z autem, przeróbka softu w ECU daje rezultat ale do pewnego stopnia, potem blokuje już dpf, klapy itp. Box porostu oszukuje podawane wartości więc i turbo trochę więcej dmuchane i wtryski podleją więcej paliwa. Tak mi to gosc tłumaczył.

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka

kjk12
Użytkownik
Posty: 400
Rejestracja: 3 mar 2015, o 05:45
Auto: insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto:
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: A20DTH i 500Nm

Post autor: kjk12 » 7 mar 2018, o 11:43

masz namiary na tego gościa ?

norbi333
Ekspert
Posty: 5128
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 35 razy

Re: A20DTH i 500Nm

Post autor: norbi333 » 7 mar 2018, o 11:43

To ja już nie mam pytań

Awatar użytkownika
Blest
Użytkownik
Posty: 411
Rejestracja: 2 lip 2017, o 19:35
Auto: Insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2016
Miasto: Oka
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: A20DTH i 500Nm

Post autor: Blest » 7 mar 2018, o 12:22

Tu macie silnik B20DTH, ale skrzynia jest ta sama F40WR. z 170 na 196 KM i z 400 NM na 488 NM.

https://pl-pl.facebook.com/vagtune.tuni ... 0826775175
lub
https://www.facebook.com/vagtune.tuning ... 5899853001

kjk12
Użytkownik
Posty: 400
Rejestracja: 3 mar 2015, o 05:45
Auto: insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto:
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: A20DTH i 500Nm

Post autor: kjk12 » 7 mar 2018, o 13:24

a ten silnik nie jest inny już od A20DTH nie ma innego osprzętu ?

Awatar użytkownika
KaMYk
Zapaleniec
Posty: 2234
Rejestracja: 2 lis 2014, o 16:33
Auto: Dodge Charger R/T
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2014
Miasto: Mochowo
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 9 razy

Re: A20DTH i 500Nm

Post autor: KaMYk » 7 mar 2018, o 13:36

ekologia inna na Euro 6

Awatar użytkownika
bartekbilin
Użytkownik
Posty: 209
Rejestracja: 4 sty 2015, o 03:34
Auto: Insignia CT
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Łódź
Otrzymał  piwo: 4 razy

Re: A20DTH i 500Nm

Post autor: bartekbilin » 7 mar 2018, o 13:55

Nie tylko ekologia. Ma inne komory spalania, nowy system wtrysku, turbo z elektrycznym aktuatorem.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

kjk12
Użytkownik
Posty: 400
Rejestracja: 3 mar 2015, o 05:45
Auto: insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto:
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: A20DTH i 500Nm

Post autor: kjk12 » 7 mar 2018, o 18:06

Może wróćmy do a20dth

karol307
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: 31 paź 2015, o 19:34
Auto: Insignia SW
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto: otwock

Re: A20DTH i 500Nm

Post autor: karol307 » 8 mar 2018, o 00:13

Witam u mnie wyszło 200KM i 461Nm i nie wydaje mi się żeby te 40 brakujące do 500 coś wniosły masa tego samochodu zabija wszystko
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

P405
Zapaleniec
Posty: 3155
Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
Auto: Insignia CDTI
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Miasto: Leszno
Otrzymał  piwo: 27 razy

Re: A20DTH i 500Nm

Post autor: P405 » 8 mar 2018, o 07:14

Tylko u Ciebie moment rośnie i spada. Ja mam od 1900 do 3500 prawie płaski. Skrzynie masz automat? Jeżeli nie to program do poprawki.

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

norbi333
Ekspert
Posty: 5128
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 35 razy

Re: A20DTH i 500Nm

Post autor: norbi333 » 8 mar 2018, o 08:19

Ale i w serii ma to samo

P405
Zapaleniec
Posty: 3155
Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
Auto: Insignia CDTI
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Miasto: Leszno
Otrzymał  piwo: 27 razy

Re: A20DTH i 500Nm

Post autor: P405 » 8 mar 2018, o 09:39

Seria to przeważnie do góry i na dół. Program powinien mieć płaski moment w jak najszerszym zakresie.

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
KaMYk
Zapaleniec
Posty: 2234
Rejestracja: 2 lis 2014, o 16:33
Auto: Dodge Charger R/T
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2014
Miasto: Mochowo
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 9 razy

Re: A20DTH i 500Nm

Post autor: KaMYk » 8 mar 2018, o 11:12

P405 pisze:Skrzynie masz automat?
automat nic nie zmienia, jak jest dobry program, to i w automacie jest płasko :)

Obrazek

przed i po programie na automacie, A20DTH

P405
Zapaleniec
Posty: 3155
Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
Auto: Insignia CDTI
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Miasto: Leszno
Otrzymał  piwo: 27 razy

Re: A20DTH i 500Nm

Post autor: P405 » 8 mar 2018, o 11:21

Wiem, że nie zmienia. Tylko w manualu jest max osiągnięty trochę szybciej. Grzegorz potrafi zrobić ładny płaski moment..

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”