--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
A20DTH i 500Nm
-
- Forumowicz
- Posty: 85
- Rejestracja: 5 sie 2014, o 18:00
- Auto: Vauxhall Insignia
- Kod silnika: A20DTL
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: UK
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: A20DTH i 500Nm
Zobacz tabelkę obok
A20DTH ratio 3.545
A20DTR ratio 3.895
A20DTH ecoflex ma 3.091 to bardzo długie przełożenie końcowe na 6 biegu przy obrotach 2000rpm jedzie aż 140km/h
Gdzie zwykle A20DTH około 120km/h
A20DTH ratio 3.545
A20DTR ratio 3.895
A20DTH ecoflex ma 3.091 to bardzo długie przełożenie końcowe na 6 biegu przy obrotach 2000rpm jedzie aż 140km/h
Gdzie zwykle A20DTH około 120km/h
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: A20DTH i 500Nm
Masz może wykres tych 500 Nm?angel_dark666 pisze:Moja jest zrobiona na 458 Nm i to juz jest sporo. Jak jest ślisko to nie da sie jeździć, na mokrym juz zaczyna zrywać przyczepność. Dołożylem jeszcze boxa i wyszło 505 Nm ale to juz było za duzo jak na przedni napęd.
-
- Użytkownik
- Posty: 296
- Rejestracja: 19 cze 2017, o 20:09
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Irlandia
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: A20DTH i 500Nm
Został w Polsce gdzieś w domu, z tego co pamiętam 505Nm jest juz od 2140 obr/min i po osiągnieciu 3000 obr/min zaczyna spadać ale w tedy mam juz max moc . Ale to było juz za duzo więc zrezygnowałem.
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: A20DTH i 500Nm
Czyli nie ma. I nie wiem czy dobrze rozumiem, ale zrobiłeś program na te 450 Nm,a potem jeszcze dodatkowo połączyłeś box i wyszło 500 Nm?
-
- Użytkownik
- Posty: 296
- Rejestracja: 19 cze 2017, o 20:09
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Irlandia
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: A20DTH i 500Nm
Tak, w box był wgrany odpowiednio przerobiony program, po paru próbach z hamownią i modyfikacją programu tyle wyszło. Jeździlem na tym chwile, troche dymiła przy wciśnieciu gazu ale jak pisze to było juz za duzo jak na jedną oś. Nie potrzeba mi tyle mocy. Wiele osób jeździ z boxem po programie, żadna nowość. Pare lat temu kumpel miał astre g 2.2 DTI która miała 125KM i po programie i boxie wyszło mu 167KM. Spoko jak wymienie sprzęgło to założe boxa i zrobie test od 0-100 km.
-
- Użytkownik
- Posty: 400
- Rejestracja: 3 mar 2015, o 05:45
- Auto: insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: A20DTH i 500Nm
.. a teraz wracamy na ziemię z całej tej dyskusji ciekawy temat to box który dał 500 Nm, angel_dark666 możesz dać linka jaki kupiłeś ? i czy tylko go podłączyłeś czy coś w nim zmieniałeś ?
-
- Użytkownik
- Posty: 296
- Rejestracja: 19 cze 2017, o 20:09
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Irlandia
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: A20DTH i 500Nm
Box race chip ten podstawowy, znalazłem przypadkiem gościa który je modyfikuje i on modyfikowal program w nim zawarty aby współgral z autem, przeróbka softu w ECU daje rezultat ale do pewnego stopnia, potem blokuje już dpf, klapy itp. Box porostu oszukuje podawane wartości więc i turbo trochę więcej dmuchane i wtryski podleją więcej paliwa. Tak mi to gosc tłumaczył.
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
- Blest
- Użytkownik
- Posty: 411
- Rejestracja: 2 lip 2017, o 19:35
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Oka
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: A20DTH i 500Nm
Tu macie silnik B20DTH, ale skrzynia jest ta sama F40WR. z 170 na 196 KM i z 400 NM na 488 NM.
https://pl-pl.facebook.com/vagtune.tuni ... 0826775175
lub
https://www.facebook.com/vagtune.tuning ... 5899853001
https://pl-pl.facebook.com/vagtune.tuni ... 0826775175
lub
https://www.facebook.com/vagtune.tuning ... 5899853001
- bartekbilin
- Użytkownik
- Posty: 209
- Rejestracja: 4 sty 2015, o 03:34
- Auto: Insignia CT
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Łódź
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: A20DTH i 500Nm
Nie tylko ekologia. Ma inne komory spalania, nowy system wtrysku, turbo z elektrycznym aktuatorem.
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: 31 paź 2015, o 19:34
- Auto: Insignia SW
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: otwock
Re: A20DTH i 500Nm
Witam u mnie wyszło 200KM i 461Nm i nie wydaje mi się żeby te 40 brakujące do 500 coś wniosły masa tego samochodu zabija wszystko
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Zapaleniec
- Posty: 3157
- Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
- Auto: Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Leszno
- Otrzymał piwo: 27 razy
Re: A20DTH i 500Nm
Tylko u Ciebie moment rośnie i spada. Ja mam od 1900 do 3500 prawie płaski. Skrzynie masz automat? Jeżeli nie to program do poprawki.
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
-
- Zapaleniec
- Posty: 3157
- Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
- Auto: Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Leszno
- Otrzymał piwo: 27 razy
Re: A20DTH i 500Nm
Seria to przeważnie do góry i na dół. Program powinien mieć płaski moment w jak najszerszym zakresie.
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
- KaMYk
- Zapaleniec
- Posty: 2234
- Rejestracja: 2 lis 2014, o 16:33
- Auto: Dodge Charger R/T
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Mochowo
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 9 razy
Re: A20DTH i 500Nm
automat nic nie zmienia, jak jest dobry program, to i w automacie jest płaskoP405 pisze:Skrzynie masz automat?
przed i po programie na automacie, A20DTH
-
- Zapaleniec
- Posty: 3157
- Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
- Auto: Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Leszno
- Otrzymał piwo: 27 razy
Re: A20DTH i 500Nm
Wiem, że nie zmienia. Tylko w manualu jest max osiągnięty trochę szybciej. Grzegorz potrafi zrobić ładny płaski moment..
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka