Witam
posiadam insignie ponad 7 miesiecy obecnie ma 1,5 roku i tak sie zastanawiam na lato o podniesieniu mocy, w belgi na hamowni moga mi zrobic z 170 km na 200 i z 260 nm na 300 tylko czy w tak mlodym silniku nie bedzie problemu po jakims czasie uzytkowania? czy ta zabawa jest warta wogole pozniejszych problemow o ile by byly,
jesli ktos ma jakies doswiadczenie z tym silnikiem to bym prosil o jakies rady
--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Chip tuning silnika 1.6T A16XHT
Chip tuning silnika 1.6T A16XHT
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2018, o 13:06 przez yerry, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin forum par.5 pkt.8
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin forum par.5 pkt.8
- Tomabr
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: 13 paź 2017, o 18:57
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A16XHT
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Jastrzębie-Zdrój
- Kontakt:
Re: chip tuning silnika a16 XHT
Jak Ci zrobią w belgii to super, w listopadzie byłem w cinsofcie i jeszcze tych sterowników nie robili.
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: 9 cze 2019, o 09:03
- Auto: Insignia A
- Kod silnika: A16XHT
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Płock
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Chip tuning silnika 1.6T A16XHT
Cześć wszystkim
Odświeżę trochę temat, ponieważ sam zdecydowałem się na podniesienie mocy w samochodzie (A16XHT).
Pierwszy pomiar
156,7 KM 263,7 Nm - pomiar nie wykazał serii. Było to spowodowane elektroniką sterującą zawór w turbosprężarce (Koszt naprawy ~400 zł). Problem widać na wykresie - ponad 5000 obrotów
https://www.insignia-club.pl/download/f ... w&id=13537
Po wyeliminowaniu błędu pomiar wykazał 165,2 KM i 272,2 Nm. Po dokonaniu modyfikacji pomiar wykazał 193,9 KM i 330,9 Nm
https://www.insignia-club.pl/download/f ... w&id=13538
Insignia z 2014 r. przebieg ~59 000 km
Odświeżę trochę temat, ponieważ sam zdecydowałem się na podniesienie mocy w samochodzie (A16XHT).
Pierwszy pomiar
156,7 KM 263,7 Nm - pomiar nie wykazał serii. Było to spowodowane elektroniką sterującą zawór w turbosprężarce (Koszt naprawy ~400 zł). Problem widać na wykresie - ponad 5000 obrotów
https://www.insignia-club.pl/download/f ... w&id=13537
Po wyeliminowaniu błędu pomiar wykazał 165,2 KM i 272,2 Nm. Po dokonaniu modyfikacji pomiar wykazał 193,9 KM i 330,9 Nm
https://www.insignia-club.pl/download/f ... w&id=13538
Insignia z 2014 r. przebieg ~59 000 km
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.