--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Podniesienie mocy z 130KM do 160KM
- Ping
- Klubowicz
- Posty: 2825
- Rejestracja: 20 cze 2016, o 14:18
- Auto: Insignia ST / MY2011
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: W-wa
- Otrzymał piwo: 140 razy
- Kontakt:
Re: Podniesienie mocy z 130KM do 160KM
Mam już cześć wiedzy teoretycznej jak ogarnąć podmiane.
1. Sterownik z auta dawcy trzeba wylogować. Konieczny jest do tego kod PIN.
2. Oprogramowanie główne jest takie samo dla wszystkich aut z mojego rocznika, niezależnie czy silnik ma W7Y czy też nie i czy jest to Ecoflex czy też zwyczajne Cdti.
3. Różnice są w kalibracji silnika (mapach?) dla Ecoflex są dostępne różne warianty zależnie od wersji nadwozia oraz właśnie od tego czy jest W7Y czy też nie. Dla zwykłych CDTI jest jedna wersja.
4. Prawdopodobnie jest możliwość wgrania softu ze zwykłego CDTI do Ecoflex co pozwoliło by pozbyć się problemu drogich świec żarowych - trzeba by tylko wymienić wiazke na taką od zwykłych świec (to akurat tylko moje przypuszczenie).
W związku z punktem 4:
Mam prośbę do użytkowników Insigni z silnikiem CDTI A20DTH z roku modelowego 2011 o takie informacje jak:
Numery sprzętowe, Nr oprogramowania oraz informacje czy u siebie maja zwykle świece czy z czujnikiem.
Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
1. Sterownik z auta dawcy trzeba wylogować. Konieczny jest do tego kod PIN.
2. Oprogramowanie główne jest takie samo dla wszystkich aut z mojego rocznika, niezależnie czy silnik ma W7Y czy też nie i czy jest to Ecoflex czy też zwyczajne Cdti.
3. Różnice są w kalibracji silnika (mapach?) dla Ecoflex są dostępne różne warianty zależnie od wersji nadwozia oraz właśnie od tego czy jest W7Y czy też nie. Dla zwykłych CDTI jest jedna wersja.
4. Prawdopodobnie jest możliwość wgrania softu ze zwykłego CDTI do Ecoflex co pozwoliło by pozbyć się problemu drogich świec żarowych - trzeba by tylko wymienić wiazke na taką od zwykłych świec (to akurat tylko moje przypuszczenie).
W związku z punktem 4:
Mam prośbę do użytkowników Insigni z silnikiem CDTI A20DTH z roku modelowego 2011 o takie informacje jak:
Numery sprzętowe, Nr oprogramowania oraz informacje czy u siebie maja zwykle świece czy z czujnikiem.
Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
- zubek
- Użytkownik
- Posty: 967
- Rejestracja: 19 sie 2015, o 20:03
- Auto: IB/ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: WWL
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 27 razy
Re: Podniesienie mocy z 130KM do 160KM
Świece mam zwykłe. Jak sprawdzić te numery?Ping pisze:Mam prośbę do użytkowników Insigni z silnikiem CDTI A20DTH z roku modelowego 2011 o takie informacje jak:Numery sprzętowe, Nr oprogramowania oraz informacje czy u siebie maja zwykle świece czy z czujnikiem.
- Ping
- Klubowicz
- Posty: 2825
- Rejestracja: 20 cze 2016, o 14:18
- Auto: Insignia ST / MY2011
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: W-wa
- Otrzymał piwo: 140 razy
- Kontakt:
Re: Podniesienie mocy z 130KM do 160KM
Jak masz OPCOM to po połączeniu z silnikiem na pierwszym ekranie albo OPL DTC Reader
Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
- pandomu
- Użytkownik
- Posty: 129
- Rejestracja: 19 kwie 2017, o 12:23
- Auto: insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto:
Re: Podniesienie mocy z 130KM do 160KM
Ecotec
4 zwykle świece
4 zwykle świece
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Ping
- Klubowicz
- Posty: 2825
- Rejestracja: 20 cze 2016, o 14:18
- Auto: Insignia ST / MY2011
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: W-wa
- Otrzymał piwo: 140 razy
- Kontakt:
Re: Podniesienie mocy z 130KM do 160KM
Na zamieszczonym zdjęciu które fajki są od jakich świec?
Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
- pandomu
- Użytkownik
- Posty: 129
- Rejestracja: 19 kwie 2017, o 12:23
- Auto: insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto:
Re: Podniesienie mocy z 130KM do 160KM
Te grubsze faje są do świec z czujnikami, chudsze bez czujników
-
- Użytkownik
- Posty: 646
- Rejestracja: 26 cze 2017, o 20:25
- Auto: Insignia 2.0 160KM
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Gdańsk
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 5 razy
Re: Podniesienie mocy z 130KM do 160KM
Ping - grube są do świec z czujnikiem, cienkie fajki to zwykłe świece
-
- Forumowicz
- Posty: 72
- Rejestracja: 4 paź 2016, o 06:51
- Auto: Insignia ST/MY2011
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
Re: Podniesienie mocy z 130KM do 160KM
2010r. MY11 ecoflex, 4świece z czujnikami
Ostatnio zmieniony 5 lut 2018, o 07:59 przez adamm83pl, łącznie zmieniany 1 raz.
- Ping
- Klubowicz
- Posty: 2825
- Rejestracja: 20 cze 2016, o 14:18
- Auto: Insignia ST / MY2011
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: W-wa
- Otrzymał piwo: 140 razy
- Kontakt:
Re: Podniesienie mocy z 130KM do 160KM
Popraw zdjęcia
Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
-
- Forumowicz
- Posty: 72
- Rejestracja: 4 paź 2016, o 06:51
- Auto: Insignia ST/MY2011
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Ping
- Klubowicz
- Posty: 2825
- Rejestracja: 20 cze 2016, o 14:18
- Auto: Insignia ST / MY2011
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: W-wa
- Otrzymał piwo: 140 razy
- Kontakt:
Re: Podniesienie mocy z 130KM do 160KM
Super.
Wychodzi na to że masz taką samą bazę sprzetowo - programową jeżeli chodzi o silnik.
Co do świec to jak na razie nie mam z nimi problemu, ale nie widzi mi się w przyszłości wywalać ponad 1kPLN na wymianę wszystkich, dlatego zbieram info czy da radę się ich całkiem pozbyć. Totaz potrzebne mi sa jeszcze do porównania dane aut bez ze zwykłymi świecami.
Wychodzi na to że masz taką samą bazę sprzetowo - programową jeżeli chodzi o silnik.
Co do świec to jak na razie nie mam z nimi problemu, ale nie widzi mi się w przyszłości wywalać ponad 1kPLN na wymianę wszystkich, dlatego zbieram info czy da radę się ich całkiem pozbyć. Totaz potrzebne mi sa jeszcze do porównania dane aut bez ze zwykłymi świecami.
-
- Użytkownik
- Posty: 646
- Rejestracja: 26 cze 2017, o 20:25
- Auto: Insignia 2.0 160KM
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Gdańsk
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 5 razy
Re: Podniesienie mocy z 130KM do 160KM
Kolego Ping, nie wiem czy potrzebujesz z 2010roku, ale wrzucę tu swój screen:
Mam 4 świece z czujnikiem, silnik ecoflex
Mam 4 świece z czujnikiem, silnik ecoflex
- Ping
- Klubowicz
- Posty: 2825
- Rejestracja: 20 cze 2016, o 14:18
- Auto: Insignia ST / MY2011
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: W-wa
- Otrzymał piwo: 140 razy
- Kontakt:
Re: Podniesienie mocy z 130KM do 160KM
Mam już drugie ECU
Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
- Ping
- Klubowicz
- Posty: 2825
- Rejestracja: 20 cze 2016, o 14:18
- Auto: Insignia ST / MY2011
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: W-wa
- Otrzymał piwo: 140 razy
- Kontakt:
Re: Podniesienie mocy z 130KM do 160KM
Zaprogramowałem już ECU pod swój samochód, kluczyki itp.
Po pierwszym uruchomieniu silnika pojawił się błąd: DTC P160D: Incorrect Engine Calibration Detected (Nieprawidłowa kalibracja silnika) - mimo że oprogramowanie ECU jest takie jak powinno być dla mojego VIN w wersji 130KM.
Po pierwszym uruchomieniu silnika pojawił się błąd: DTC P160D: Incorrect Engine Calibration Detected (Nieprawidłowa kalibracja silnika) - mimo że oprogramowanie ECU jest takie jak powinno być dla mojego VIN w wersji 130KM.
-
- Użytkownik
- Posty: 303
- Rejestracja: 20 lip 2017, o 17:34
- Auto: insignia kombi
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Podniesienie mocy z 130KM do 160KM
Samo ecu chyba nie wystarczy. Bo na przykład alternator zdaje się jest słabszy w 130 niż w 160 a to może dawać taki błąd.
Moim zdaniem więcej elementow będzie do zamiany.
To taka sugestia bo nie znam się aż tak.
Sent from my SM-N9200 using Tapatalk
Moim zdaniem więcej elementow będzie do zamiany.
To taka sugestia bo nie znam się aż tak.
Sent from my SM-N9200 using Tapatalk
- Ping
- Klubowicz
- Posty: 2825
- Rejestracja: 20 cze 2016, o 14:18
- Auto: Insignia ST / MY2011
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: W-wa
- Otrzymał piwo: 140 razy
- Kontakt:
Re: Podniesienie mocy z 130KM do 160KM
Silnik jest identyczny bo już to sprawdzałem.
Mówimy oczywiście o wersji 130 EcoFlex
Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
Mówimy oczywiście o wersji 130 EcoFlex
Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka