--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - fotorelacja
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - fotorelacja
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Tuning mechaniczny 2.0 CDTI
Re: Tuning mechaniczny 2.0 CDTI
Na pewno miał na myśli to o czym pisze kmy. Mi mechanik tez zwrócił na to uwagę i wymieniłem uszczelkę przy 201000.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- dragi
- Użytkownik
- Posty: 248
- Rejestracja: 18 lip 2014, o 21:04
- Auto: Insignia 2.0 160KM
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Gdańsk
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Tuning mechaniczny 2.0 CDTI
O uszczelce już się naczytałem i tez się przymierzam do wymiany mimo iż wszystko jest ok.
Z tematu o uszczelce doczytałem się dwóch sprzecznych rzeczy. Jedni pisali ze ta uszczelka jest za 50 zl w ASO i znajduje się w pompie olejowej a inni ze kosztuje około 120zl i jest właśnie na polaczeniu miski.
W końcu o która chodzi uszczelkę?
Z tematu o uszczelce doczytałem się dwóch sprzecznych rzeczy. Jedni pisali ze ta uszczelka jest za 50 zl w ASO i znajduje się w pompie olejowej a inni ze kosztuje około 120zl i jest właśnie na polaczeniu miski.
W końcu o która chodzi uszczelkę?
Re: Tuning mechaniczny 2.0 CDTI
Chodzi o uszczelkę łącząca miskę olejowa ze smokiem. Ja płaciłem w ASO Swarzedz 68 zł.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- k.olix
- Klubowicz
- Posty: 877
- Rejestracja: 21 paź 2014, o 20:49
- Auto: Insignia 2.0 160PS
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Kraków
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Tuning mechaniczny 2.0 CDTI
Uszczelka smoka nr 306377000 w serwisie ok. 60zł oraz uszczelniacz do miski olejowej ok. 70zł.
Krzysztof
- Alex
- Zapaleniec
- Posty: 2570
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
- Auto: Peugeot 508
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Iława
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Tuning mechaniczny 2.0 CDTI
Ja wiem natomiast, że ma ona numery GM: 55589549; Opel: 646125 i wygląda tak:
Natomiast uszczelka o nr GM: 306377000 i wygląda tak:
To jak w końcu i która jest tą właściwą ?
Natomiast uszczelka o nr GM: 306377000 i wygląda tak:
To jak w końcu i która jest tą właściwą ?
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014
- k.olix
- Klubowicz
- Posty: 877
- Rejestracja: 21 paź 2014, o 20:49
- Auto: Insignia 2.0 160PS
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Kraków
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Tuning mechaniczny 2.0 CDTI
A to nie te same uszczelki? Kupowałem w serwisie i miałem ten numer co pisałem, ale też była na takim czerwonym plastiku (transportowy żeby się chyba nie odkształciła). Ogólnie wyglądała tak samo jak ta na dolnych zdjęciach. Trzeba popytać w serwisie może wypuścili jakąś nowszą o innym numerze?
Krzysztof
- dragi
- Użytkownik
- Posty: 248
- Rejestracja: 18 lip 2014, o 21:04
- Auto: Insignia 2.0 160KM
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Gdańsk
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Tuning mechaniczny 2.0 CDTI
Panowie na dniach jadę do ASO na wymianę oringu przy bagnecie bo leciutko się poci to przy okazji podpytam o ta uszczelkę.
-- 11 paź 2015, o 10:04 --
Panowie w Aso powiedzieli mi ze usługa czyszczenia smoka i wymiany uszczelki to koszt w granicach 380 - 780 zł
Jeśli jest 4x4 to bliżej górnej kwoty, jeśli skrzynia automat to również bliżej górnej kwoty i najgorsza sprawa. Jeśli nie ma wzierników do śrub i okaże się ze trzeba wyciągać skrzynie to na bak 780zl tak mi wczoraj powiedzieli.
Ja nie mam 4x4 i mam automat facet oszacował koszt z uszczelka na około 450 zł jeśli jednak okaże się ze niema tych wzierników do odkręcenia śrub (nie pamiętam tylko od czego) to musza wywalać skrzynie i wtedy to jest te 780zl.
Pytanie do was (którzy już wymienili uszczelkę) auto 2011 automat 2.0cdti czy ściągaliście skrzynie czy były te nieszczęsne wzierniki ??
-- 11 paź 2015, o 10:04 --
Panowie w Aso powiedzieli mi ze usługa czyszczenia smoka i wymiany uszczelki to koszt w granicach 380 - 780 zł
Jeśli jest 4x4 to bliżej górnej kwoty, jeśli skrzynia automat to również bliżej górnej kwoty i najgorsza sprawa. Jeśli nie ma wzierników do śrub i okaże się ze trzeba wyciągać skrzynie to na bak 780zl tak mi wczoraj powiedzieli.
Ja nie mam 4x4 i mam automat facet oszacował koszt z uszczelka na około 450 zł jeśli jednak okaże się ze niema tych wzierników do odkręcenia śrub (nie pamiętam tylko od czego) to musza wywalać skrzynie i wtedy to jest te 780zl.
Pytanie do was (którzy już wymienili uszczelkę) auto 2011 automat 2.0cdti czy ściągaliście skrzynie czy były te nieszczęsne wzierniki ??
Re: Tuning mechaniczny 2.0 CDTI
@dragi - Wymieniałem w 2011 2.0cdti automat - nie trzeba nic ze skrzynią robić. Wystarczy wykręcić wydech i jest dostęp do miski olejowej.
Re: Tuning mechaniczny 2.0 CDTI
moim zdaniem brak sensu w pompowanie tuningu fury z tak małą mocą....
zbyt duży wydatek do zbyt małych efektów
do tego słaby automat który padnie przy dużej mocy i kolejne koszta....
na Twoim miejscu zrobiłbym wirusa moc +20% i to wszystko....
osiągniesz moc rzędu 190 KM jeśli masz zdrowy silnik....to da Ci się cieszyć żwawszym samochodem z zauważalnie lepszym momentem obrotowym, lepsze wyprzedzanie...ciut mniejsze spalanie...(przy normalnej jeżdzie) za niewielkie pieniądze...
to najlepsza opcja....
zbyt duży wydatek do zbyt małych efektów
do tego słaby automat który padnie przy dużej mocy i kolejne koszta....
na Twoim miejscu zrobiłbym wirusa moc +20% i to wszystko....
osiągniesz moc rzędu 190 KM jeśli masz zdrowy silnik....to da Ci się cieszyć żwawszym samochodem z zauważalnie lepszym momentem obrotowym, lepsze wyprzedzanie...ciut mniejsze spalanie...(przy normalnej jeżdzie) za niewielkie pieniądze...
to najlepsza opcja....
- Engine
- Zapaleniec
- Posty: 4602
- Rejestracja: 14 wrz 2014, o 10:53
- Auto: BMW F10 525D xDrive
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Śląsk
- Otrzymał piwo: 7 razy
- Kontakt:
Re: Tuning mechaniczny 2.0 CDTI
No niestety ale w dzisiejszych czasach diesle ogromnych mocy nie mają i trzeba robić na tym, na czym jest możliwość.
Karol Więc gadanie czy jest to bardziej opłacalne czy mniej zostawmy do namysłu właścicielowi auta, który takie modyfikacje wykonuje
Wysłano z Sony Xperia Z3 przez Tapatalk
Karol Więc gadanie czy jest to bardziej opłacalne czy mniej zostawmy do namysłu właścicielowi auta, który takie modyfikacje wykonuje
Wysłano z Sony Xperia Z3 przez Tapatalk
Re: Tuning mechaniczny 2.0 CDTI
jeśli chodzi o diesle to jak najbardziej są mocne...i szybsze od benzyn z podobną mocą.... polecam TDI bi...316 kucy
ja mam w swoim 280....
przestrzegam jedynie autora tematu żeby nie popełnił błędu
silnik fiata...skrzynia fiata....
i dużo większa moc...zły kierunek....
miałem znajomego który zrobił tak w A6 3.0 TDI...
wydech....turbo...IC i moc pod 350 kucy...skrzynia klękła pierwsza...a limiter jest na 600 niutków
mody na kilkanaście tysi...
tylko po co ?
takie luźne i życzliwe przemyślenia...
ja mam w swoim 280....
przestrzegam jedynie autora tematu żeby nie popełnił błędu
silnik fiata...skrzynia fiata....
i dużo większa moc...zły kierunek....
miałem znajomego który zrobił tak w A6 3.0 TDI...
wydech....turbo...IC i moc pod 350 kucy...skrzynia klękła pierwsza...a limiter jest na 600 niutków
mody na kilkanaście tysi...
tylko po co ?
takie luźne i życzliwe przemyślenia...
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Tuning mechaniczny 2.0 CDTI
A tak dokładniej to co niby masz i jakieś filmiki z przyśpieszeń?edit.
Ostatnio zmieniony 11 lis 2015, o 22:11 przez Engine, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Nie cytuj posta pod postem - Regulamin!
Powód: Nie cytuj posta pod postem - Regulamin!
Re: Tuning mechaniczny 2.0 CDTI
ja mam audi...3.0 Tdi
i ani jednego filmiku...
nie jestem fanem ani maniakiem przyśpieszeń od zera...
3.0 w c6 nie ma spektakularnych przyśpieszeń... ale nowe C7 z bi....ma 4.9 do setki....bez wirusa....
u siebie modyfikowałem program kilka razy....nie dopłacając...stąd polecam Goodhope...
ostatnia zmiana dotyczyła 5 biegu... nikt na nich nie hamuje samochodu....
a okazało sie że audi kastruje samochody na tym biegu ucinając moment....i moc....
po zmianach nawet prz 190 i wciśnięciu gazu skrzynia redukuje z 6 na 5....
taka ciekawostka....
i ani jednego filmiku...
nie jestem fanem ani maniakiem przyśpieszeń od zera...
3.0 w c6 nie ma spektakularnych przyśpieszeń... ale nowe C7 z bi....ma 4.9 do setki....bez wirusa....
u siebie modyfikowałem program kilka razy....nie dopłacając...stąd polecam Goodhope...
ostatnia zmiana dotyczyła 5 biegu... nikt na nich nie hamuje samochodu....
a okazało sie że audi kastruje samochody na tym biegu ucinając moment....i moc....
po zmianach nawet prz 190 i wciśnięciu gazu skrzynia redukuje z 6 na 5....
taka ciekawostka....
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Tuning mechaniczny 2.0 CDTI
[quot]edit.[/quote]
A piszesz ,że są szybsze od benzyn.Chętnie bym z Tobą swoją Insignią.
A piszesz ,że są szybsze od benzyn.Chętnie bym z Tobą swoją Insignią.
Na papierze.Na filmikach wychodzi 5,1 sedit.
Ostatnio zmieniony 11 lis 2015, o 22:12 przez Engine, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie cytuj posta pod postem - Regulamin!
Powód: Nie cytuj posta pod postem - Regulamin!
Re: Tuning mechaniczny 2.0 CDTI
piszę że diesle w porównaniu do benzyn o podobnej mocy są szybsze bo tak jest. ...
3.0 Tfsi 333 kuce 5.2
3.0 Tdi 326 kucy 4.9
nie piszę o tuningu tylko o serii
przykład
3.0 Tfsi 333 kuce 5.2
3.0 Tdi 326 kucy 4.9
nie piszę o tuningu tylko o serii
przykład
- Alex
- Zapaleniec
- Posty: 2570
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
- Auto: Peugeot 508
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Iława
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Tuning mechaniczny 2.0 CDTI
Diesel zyska na starcie bo ma więcej niuta, natomiast benzyna przebije go na prędkości maksymalnej. Dla mnie tyle w temacie.
Baaaaardzo mocny diesel xDrive vs. sportowe M3, auta z tej samej serii
https://www.youtube.com/watch?v=4Z9uhRe6wm4
Przeprogramowany sterownik w Audi 280 KM vs seryjne BMW 272 KM.
https://www.youtube.com/watch?v=drNFgLCa-H0
Takich porównań i filmików jest w necie multum.
Baaaaardzo mocny diesel xDrive vs. sportowe M3, auta z tej samej serii
https://www.youtube.com/watch?v=4Z9uhRe6wm4
Przeprogramowany sterownik w Audi 280 KM vs seryjne BMW 272 KM.
https://www.youtube.com/watch?v=drNFgLCa-H0
Takich porównań i filmików jest w necie multum.
Ostatnio zmieniony 11 lis 2015, o 23:15 przez Alex, łącznie zmieniany 1 raz.
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014
- Engine
- Zapaleniec
- Posty: 4602
- Rejestracja: 14 wrz 2014, o 10:53
- Auto: BMW F10 525D xDrive
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Śląsk
- Otrzymał piwo: 7 razy
- Kontakt:
Re: Tuning mechaniczny 2.0 CDTI
Chłopaki, to temat dotyczący porad i rozmów o możliwościach tuningu silnika 2.0 CDTI, a nie porównywania które auto będzie szybsze. Także proszę o powrót do tematu.
Re: Tuning mechaniczny 2.0 CDTI
no i kto wygrał ? (Grabarz ma popielate BMW)Alex pisze:Baaaaardzo mocny diesel xDrive vs. sportowe M3, auta z tej samej serii
https://www.youtube.com/watch?v=4Z9uhRe6wm4
nie ma to znaczenia...mój ma ograniczenie na 250 i do niego dochodziAlex pisze:Diesel zyska na starcie bo ma więcej niuta, natomiast benzyna przebije go na prędkości maksymalnej. Dla mnie tyle w temacie
ale ok Engine ma rację robimy OT
ja diesla zupełnie nie bronię... nie o tym chciałem mówić.... tylko tak jak w temacie...
jeśli ktoś chce włozyć w silnik kilkanaście tysi....to lepeij kupić taki który ma moc a jego podzespoły zniosą większe przeciążenia....np. slrzynia 600-700 niutków...
nie warto zaczynać modów ze skrzynią która ma ograniczenie na 450 niutków...
trzeba będzie ja również wymienić...
tarcze są takie same jak u mnie w moto...32mm i tez mam dwie...z przodu..i pewnie tyle samo tłoczków a waga 350 kg zaledwie:)
..więc do dużych prędkości i takiej masy się zupełnie nie nadają te z Insigni...
delikatnie więc sugeruję że Insignia 2.0 CDTI to nie materiał na sportowe mody...
trzeba w niej wymieniać dosłownie wszystko....z dolotu...wylotu...zawieszenia....cały układ hamulcowy...skrzynia i sprzęgło...
za to zrobienie wirusa za 1200 zł... zmiana mocy na 190 kucy bez innych ingerencji....jak najbardziej polecam...
każdy samochó z turbiną powinien dostać mądrego wirusa
Re: Tuning mechaniczny 2.0 CDTI
no to git ja mam automat i przyznam że jestm zadowolny z jego płynności...Cinek pisze:edit
tylko nie wiem czemu akurat w mojej wersjo Opel mówi....nie wymieniać oleju ! ....
Audi podobnie psuje swoje tiptroniki
Ostatnio zmieniony 12 lis 2015, o 10:40 przez yerry, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin forum.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin forum.