-
mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 7409
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 13 razy
- Otrzymał piwo: 79 razy
Post
autor: mazmarcin » 23 lut 2022, o 19:26
To dobrze patrz żeby trafić

-
kubiak2007
- Klubowicz
- Posty: 87
- Rejestracja: 26 maja 2020, o 21:24
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A28NET
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Pruszcz Gdański
- Otrzymał piwo: 2 razy
Post
autor: kubiak2007 » 23 lut 2022, o 19:33
mam nadzieję, że się uda

-
alehandro`
- Klubowicz
- Posty: 340
- Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Bratoszewice
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 4 razy
Post
autor: alehandro` » 23 lut 2022, o 21:57
O, to jest już jest taki zacny stage 2. Well done.
"...everything is important..."

-
papas5
- Nowicjusz
- Posty: 26
- Rejestracja: 6 sty 2021, o 19:01
- Auto: Vc
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Warszawa
Post
autor: papas5 » 26 lut 2022, o 15:11
kubiak2007 pisze: ↑23 lut 2022, o 19:11
2.8 260, ale poza programem już jest wydech + FMIC
do tego Turbo, wtryskiwacze i parę pierdół - celuję w ~420KM
fura lata? ile koni udało się wyciągnąć?
-
kubiak2007
- Klubowicz
- Posty: 87
- Rejestracja: 26 maja 2020, o 21:24
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A28NET
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Pruszcz Gdański
- Otrzymał piwo: 2 razy
Post
autor: kubiak2007 » 1 mar 2022, o 19:17
nie no jeszcze się robi

to nie jest robota na jeden dzień - czekamy jeszcze na turbo i wtedy dopiero strojenie - dam znać jak odbiorę
-
Mateo
- Klubowicz
- Posty: 714
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 7 razy
Post
autor: Mateo » 2 mar 2022, o 00:06
volf_2006 pisze:Ok,dam znąć ile wyszło po wirusie.
Hej, miałeś dać jakiś feedback a tu ciszę słyszę...

Czyżbyś nie do końca był zadowolony z wyniku "zawirusowania" softu?

Pozdrawiam
M
-
volf_2006
- Użytkownik
- Posty: 166
- Rejestracja: 6 wrz 2014, o 17:46
- Auto: Insignia Grand Sport
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: Sosnowiec
- Otrzymał piwo: 4 razy
Post
autor: volf_2006 » 2 mar 2022, o 13:47
Witam sterownik silnika mam zablokowany przez Opla i nic nie dało się zrobić, nawet box nie chciał działać.Tak też miałem z poprzednią insignią -dopiero za drugim razem Grzegorz odblokował zabezpieczenia w sterowniku / pozostało czekać na tel z GSC Tuning.
Jedyny plus z wizyty to taki że na chwilę obecną mam 201kucy i 360 niutków.
-
Mateo
- Klubowicz
- Posty: 714
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 7 razy
Post
autor: Mateo » 2 mar 2022, o 13:54
to czekamy

Pozdrawiam
M
-
artuzzzo
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: 22 kwie 2022, o 20:55
- Auto: Insignia A
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Białystok
Post
autor: artuzzzo » 2 maja 2022, o 10:30
Witam, gdzie polecacie podnieść moc w Białymstoku? Mam insignię 2.0 cdti 110 kucyków.
-
dokia
- Klubowicz
- Posty: 6574
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 114 razy
- Otrzymał piwo: 79 razy
-
Kontakt:
Post
autor: dokia » 3 maja 2022, o 16:11
Do Warszawy podjedź. Nie notowaliśmy tutaj aby ktoś polecał kogoś z Białegostoku. Chyba Twoje auto da radę dojechać do Warszawy i wrócić.
Wielu robiło swoje auta w Kreatorze Mocy. Ja w tym miesiącu jadę/jestem umówiona do ECU Majster. Nawet 500km mogę jechać do najlepszych, w końcu to moje auto.
Radio 357 :)
-
mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 7409
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 13 razy
- Otrzymał piwo: 79 razy
Post
autor: mazmarcin » 3 maja 2022, o 17:10
A jak nie da rady to co ?
Najpierw tam musi dojechać a 110 KM w insignii to potrwa

-
dokia
- Klubowicz
- Posty: 6574
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 114 razy
- Otrzymał piwo: 79 razy
-
Kontakt:
Post
autor: dokia » 3 maja 2022, o 17:22
Da radę, rozbuja i dojedzie, potem będzie miał lżej na powrocie z nowymi konikami

Radio 357 :)
-
Kub@
- Użytkownik
- Posty: 474
- Rejestracja: 25 paź 2017, o 18:46
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Post
autor: Kub@ » 3 maja 2022, o 18:04
Z Białego do Warszawy jest z górki to na pewno dojedzie

-
furiator
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: 1 maja 2022, o 18:35
- Auto: Isignia
- Kod silnika: A20DTE
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Częstochowa
Post
autor: furiator » dzisiaj, o 18:38
Cześć ,
Gdzie na Śląsku najlepiej zrobić mapę? Silnik A20DTE 140KM - przydałoby się trochę więcej mocy :€
-
Mateo
- Klubowicz
- Posty: 714
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 7 razy
Post
autor: Mateo » dzisiaj, o 19:37
Wiesz co ja robiłem w Zwonowicach koło Rybnika (Softtech), nie wiem czy z SC Chcesz taki kawał jechać... no ale to tez Śląsk

Pozdrawiam
M
-
furiator
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: 1 maja 2022, o 18:35
- Auto: Isignia
- Kod silnika: A20DTE
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Częstochowa
Post
autor: furiator » dzisiaj, o 19:45
Mateo pisze: ↑dzisiaj, o 19:37
Wiesz co ja robiłem w Zwonowicach koło Rybnika (Softtech), nie wiem czy z SC Chcesz taki kawał jechać... no ale to tez Śląsk
Jeśli robią dobrze robotę to 1,5 h drogi jest do przyjęcia
Jak u Ciebie wyszła zmiana mapy? Przyrost odczuwalny ?
-
Modelos
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: 12 lip 2020, o 21:38
- Auto: W trakcie szukania
- Kod silnika: A20NFT
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Poznań
Post
autor: Modelos » dzisiaj, o 20:09
Witam
Czy jest może gdzieś magic który chipują 2,0 turbo 250 km rok 2014?
-
mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 7409
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 13 razy
- Otrzymał piwo: 79 razy
Post
autor: mazmarcin » dzisiaj, o 20:38
No jak już robią IB z silnikiem 2.0T 260 to te pewnie też bezproblemowo.
-
Mateo
- Klubowicz
- Posty: 714
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 7 razy
Post
autor: Mateo » dzisiaj, o 20:58
@furiator
To moje wyniki:
Mateo pisze:Nie sprawdzale. Jak bylo wczesniej. Seria manual 4x4 ma wg. Katalogu sprint 0-100km/h w granicach 9,8s. Nie pamietam dokladnie, po kilku testach z roznymi appkami wyszlo powtarzalne 7,8s.
Wysłane z mojego SM-A750FN przy użyciu Tapatalka
Dodano po 21 minutach 52 sekundach:
Niech żyją dyski zdalne i dostęp do konta firmowego
Te graby na wykresie nie wiadomo z czego się wzięły, sprawdzane było wszystko, logi, kolektor dolotowy czy nie jest brudny czujnik ciśnienia. Program zrobiony mimo tych garbów na moją odpowiedzialność, chłopaki tak do końca woleli żebym najpierw znalazł źródło...
Mazmarcin doradza żebym podjechał jeszcze do kogo innego na dodatkowy pomiar żeby potwierdzić, czy czasem to nie wina maszyny do pomiaru.
Setkę robi w 7,8 sek. Odpycha się bardzo dobrze, a spalanie nie uległo zmianie (w negatywnym sensie) kiedys już u nich robiłem Astrę H 1,9 CDTI Z19DTH (usuwanie DPF, wylaczanie EGR i program). Z kolejnym samochodem pewnie rowniez tam wrócę.
Pozdrawiam
M
-
furiator
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: 1 maja 2022, o 18:35
- Auto: Isignia
- Kod silnika: A20DTE
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Częstochowa
Post
autor: furiator » dzisiaj, o 21:03
Mateo pisze: ↑dzisiaj, o 20:58
@furiator
To moje wyniki:
Mateo pisze:Nie sprawdzale. Jak bylo wczesniej. Seria manual 4x4 ma wg. Katalogu sprint 0-100km/h w granicach 9,8s. Nie pamietam dokladnie, po kilku testach z roznymi appkami wyszlo powtarzalne 7,8s.
Wysłane z mojego SM-A750FN przy użyciu Tapatalka
Dodano po 21 minutach 52 sekundach:
Niech żyją dyski zdalne i dostęp do konta firmowego
Te graby na wykresie nie wiadomo z czego się wzięły, sprawdzane było wszystko, logi, kolektor dolotowy czy nie jest brudny czujnik ciśnienia. Program zrobiony mimo tych garbów na moją odpowiedzialność, chłopaki tak do końca woleli żebym najpierw znalazł źródło...
Mazmarcin doradza żebym podjechał jeszcze do kogo innego na dodatkowy pomiar żeby potwierdzić, czy czasem to nie wina maszyny do pomiaru.
Setkę robi w 7,8 sek. Odpycha się bardzo dobrze, a spalanie nie uległo zmianie (w negatywnym sensie) kiedys już u nich robiłem Astrę H 1,9 CDTI Z19DTH (usuwanie DPF, wylaczanie EGR i program). Z kolejnym samochodem pewnie rowniez tam wrócę.
Dzięki serdeczne, przyrost widzę zdrowy, jeśli u mnie uda im się wyciągnąć chociaż +40KM i trochę momentu to będzie „cymesik”

