------VII Ogólnopolski Zlot Insignia Club Polska - 15-17 maja - zapisz się
----------------------------------
-------------------------------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku Obrazek

Chip Insignia

ODPOWIEDZ
Krzychu99
Użytkownik
Posty: 172
Rejestracja: 12 maja 2019, o 12:41
Auto: Insignia A
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2011
Miasto: Bielsko-Biała
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: Chip Insignia

Post autor: Krzychu99 » 3 lis 2019, o 18:40

A box przypadkiem nie zmienia tylko dawek i ciśnienia paliwa poprzez oszukanie kompa, że te dawki są za małe? Czyli auto po programie pojedzie lepiej, bo komp znow będzie miał zaklamane dane. Wyniki mogą być lepsze, bo to jakbyś dodatkowo podlał auto. Jak przy programie ktoś usunął limitery(częste zjawisko u mniej ogarniętych tunerów) to łatwo o kuku choćby ze względu na EGT. Osobiście bym nie ryzykował

P405
Zapaleniec
Posty: 2654
Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
Auto: Insignia CDTI
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Miasto: Leszno
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: Chip Insignia

Post autor: P405 » 3 lis 2019, o 20:37

Chyba nie po to się robi program żeby dokładać boxa. Jak silnik w dobrym stanie to idzie z niego jeszcze trochę więcej wyciągnąć.

Wysłane z mojego NX551J przy użyciu Tapatalka


Rafal02061990
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: 11 sie 2019, o 08:08
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto: Bydgoszcz

Re: Chip Insignia

Post autor: Rafal02061990 » 3 lis 2019, o 22:58

Macie racje odlacze to ustrojstwo za nim cos padnie nie ma co katowac silnika

angel_dark666
Użytkownik
Posty: 294
Rejestracja: 19 cze 2017, o 20:09
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTJ
Rok produkcji: 2010
Miasto: Irlandia
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Chip Insignia

Post autor: angel_dark666 » 4 lis 2019, o 20:17

Ja tak jeździłem box+chip, problem bym z wypalaniem DPF i EGR, przy wypalaniu ładowało tyle paliwa ze silnik przerywał, powyzej 18 st EGR wariował i waliło spaliny w dolot. Po odłączeniu EGR było ok ale problem z wypalaniem był dalej. Nie warto.

Rafal02061990
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: 11 sie 2019, o 08:08
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto: Bydgoszcz

Re: Chip Insignia

Post autor: Rafal02061990 » 6 lis 2019, o 18:13

Tez tak mysle ze nie warto dzieki za rady ale zastanawiam sie za wywaleniem dpf wkurza mnie te ciagle wypalanie pilnowanie tego

Awatar użytkownika
romanik99
Forumowicz
Posty: 70
Rejestracja: 17 sie 2017, o 05:17
Auto: Insignia 1.6T 180km
Kod silnika: A16LET
Rok produkcji: 2010
Miasto: Rzeszów
Otrzymał  piwo: 2 razy

Re: Chip Insignia

Post autor: romanik99 » 12 lis 2019, o 00:03

Ja ktos ma to proszę o wykres z waszych A16LET

adiuszkaaa
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: 10 sty 2019, o 21:54
Auto: Insignia 2.0 130
Kod silnika: A20DTJ
Rok produkcji: 2019
Miasto: Rzeszów
Postawił piwo: 1 raz

Re: Chip Insignia

Post autor: adiuszkaaa » 8 gru 2019, o 22:56

Siemka chciałem z wami sie podzielić wykresikiem (dla potomnych).
Został wywalony DPF bo powodował mi włączanie trybu awaryjnego i miał być zrobiony program taki żeby nie było czarnego dymu za mną i spokojnie przechodził badanie techniczne. Dla mnie moc była na 2 miejscu bo nie potrzebowałem tego i nawet 5/10 koni wiecej dałoby mi satysfakcje i radość z jazdy ale priorytetem był brak dymu(nie spodziewałem sie takich przyrostów mocy).
Auto po programie dostało nowe życie (2009r a20dtj 130km) i jeździ sie super a co najważniejsze nie dymi. Przez pół roku(20k km) nie było żadnych problemów.
Z mojej strony bardzo gorąco polecam chłopaków z hp performance z Rzeszowa, zrobili kawał dobrej roboty chociaż autko robili w sobotę wieczór i w niedziele z rana. Następne autko na 100% oddaje w ich ręce ;) .
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Sebuś
Użytkownik
Posty: 199
Rejestracja: 14 kwie 2015, o 17:04
Auto: Insignia ST EcoFLEX
Kod silnika: A20DTL
Rok produkcji: 2010
Miasto: Czerwionka-Leszczyny
Otrzymał  piwo: 2 razy

Re: Chip Insignia

Post autor: Sebuś » 24 gru 2019, o 22:02

U mnie zmiany na lato były i do teraz ładnie ciągnie do przodu, tylko sprzęgło się odzywa ale miało to miejsce już przed wirusem i teraz tylko się pogłębia ;).

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Qba85
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: 27 cze 2019, o 17:34
Auto: Insignia A
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2013
Miasto: KONOPNICA
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Chip Insignia

Post autor: Qba85 » 27 gru 2019, o 14:57

Nie jest strach podciągać tych "130" do takiej mocy biorąc pod uwagę widmo panewek? Na wiosnę tez planuje ponieść moc i ciągle się waham do jakiej mocy będzie bezpiecznie dla sprzęgła, skrzyni i silnika oczywiście.

xul
Klubowicz
Posty: 858
Rejestracja: 19 kwie 2018, o 06:20
Auto: Insignia OPC
Kod silnika: A28NER
Rok produkcji: 2013
Miasto: Katowice (okolice)
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 12 razy

Re: Chip Insignia

Post autor: xul » 27 gru 2019, o 15:24

W oznaczeniach 2.0 CDETi ( :lol: ) się nie orientuję, ale z tego co widziałem, to bodajże z Belgii były 160KM ubite programowo do 130KM, może Kolega akurat taką posiada.

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 4394
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2014
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 9 razy
Otrzymał  piwo: 30 razy

Re: Chip Insignia

Post autor: mazmarcin » 27 gru 2019, o 15:28

Takie info powinno być w vinie no a co najważniejsze to wtedy by była F40 bo wszystkie DTH miały w manualu taką.

Zeberko
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: 2 wrz 2019, o 21:29
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2011
Miasto: Częstochowa

Re: Chip Insignia

Post autor: Zeberko » 4 sty 2020, o 23:09

Ja tez mam 160 z Danii i tylko 130.
Programowo zrobione jest nawet adnotacja w vin.

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 4394
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2014
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 9 razy
Otrzymał  piwo: 30 razy

Re: Chip Insignia

Post autor: mazmarcin » 4 sty 2020, o 23:12

Przy takie opcji chyba największy banan po czipsie ;)
Bo inne silniki takiego przyrostu nie mają :roll:

Awatar użytkownika
as pik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: 18 gru 2016, o 21:40
Auto: Insignia
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2017
Miasto: Śląsk
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy

Re: Chip Insignia

Post autor: as pik » 13 lut 2020, o 17:15



Stage 1 w auto dla Bi Turbo nadwornego Tunera ;)

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 4394
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2014
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 9 razy
Otrzymał  piwo: 30 razy

Re: Chip Insignia

Post autor: mazmarcin » 13 lut 2020, o 17:20

Jakoś bym mu jeszcze poradził dotrzymać tempa 😁

Awatar użytkownika
as pik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: 18 gru 2016, o 21:40
Auto: Insignia
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2017
Miasto: Śląsk
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy

Re: Chip Insignia

Post autor: as pik » 13 lut 2020, o 19:15

Czas zrobił z górki ;) Bez problemu o ile trakcję złapiesz w manualu ;)

Niby 245 kucy a szału nima.

Do GSi z downpipe jest takie coś za 2k euro... https://www.eds-motorsport.de/product_i ... dekit.html

Już nieźle... 320 i prawie 500 niutów.
Ostatnio zmieniony 13 lut 2020, o 19:20 przez as pik, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 4394
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2014
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 9 razy
Otrzymał  piwo: 30 razy

Re: Chip Insignia

Post autor: mazmarcin » 13 lut 2020, o 19:16

Właśnie no i fwd :lol:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”