Dobra, teraz konkretniej. Dostałem taką ofertę na instalację. Zakład autoNAgaz.net z Krakowa znaleziony z polecanych zakładów na forum lpg-forum.pl.
Co sądzicie? Jak ze zbiornikiem, dałoby się większy w sedanie? Nie znam tego reduktora, ktoś coś?
Odnośnie KME/STAG, to gość mówił że obecnie dużo bardziej poleca KME bo się mocno rozwijają i raczej dominują rynek, a stag stoi w miejscu strasznie od kilku lat. Powiedział, że dla niego różnicy nie ma, bo zarobek ma ten sam ale do siebie by zamontował KME. Oczywiście montowali tam gaz do tych silników i mówił że bez problemów, jedną nawet taką Isię 350km, może to ktoś od nas ?
--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Instalacja gazowa w 2.8T A28NET
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: 21 paź 2020, o 20:16
- Auto: Opel Insignia 2.8v6
- Kod silnika: A28NET
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Kraków
Re: Instalacja gazowa w 2.8T A28NET
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: 21 wrz 2018, o 21:42
- Auto: insignia OPC ST
- Kod silnika: A28NER
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: podkarpacie
- Postawił piwo: 5 razy
Re: Instalacja gazowa w 2.8T A28NET
Wiem ze to stara sprawa ale taki montaz to sabotaz, turbina nie jest chlodzona w czasie jazdy......Znam z autopsji.Te motorki na lpg sprawuja sie super a sam montaz jest prosty,Wielu gazownikow pcha dziwne rzeczy.
Ostatnio zmieniony 21 lut 2021, o 16:51 przez yerry, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin forum par.5 pkt.8
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin forum par.5 pkt.8
-
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: 22 sie 2017, o 18:53
- Auto: Insignia OPC
- Kod silnika: A28NER
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Czech Republic
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Instalacja gazowa w 2.8T A28NET
Hello Guys,
which emulator are you using for A28NER? AEB Type O?
I have issues under high load with this emulator.
Thanks
which emulator are you using for A28NER? AEB Type O?
I have issues under high load with this emulator.
Thanks
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: 1 maja 2020, o 12:58
- Auto: Insignia 2.8 V6
- Kod silnika: A28NET
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Piekary Śląskie
Re: Instalacja gazowa w 2.8T A28NET
Witam. Potrzebuję kupić te dwa styropiany do bagażnika celem podniesienia podłogi po zamontowaniu instalacji gazowej. Może ma ktoś na sprzedaż do sedana lub hatchback ? Ewentualnie może mi ktoś podać oryginalne numery tych styropianów ?
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: 14 wrz 2021, o 15:11
- Auto: Opel Insignia OPC
- Kod silnika: A28NET
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Bydgoszcz
Re: Instalacja gazowa w 2.8T A28NET
Witam szanownych,
Jestem tu nowy, mój pierwszy post na tym forum. Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem (mam nadzieję) Opla Insigni OPC.
Przymierzam się do zainstalowania LPG, zrobiłem research na forum i podzwoniłem w pare miejsc i wybrałem 2, które są godne polecenia (jeden z warsztatów przewijał się dosyć często w tym temacie).
Oferta od V-Gaz:
Sterownik KME NEVO JET OBD
wtryskiwacze ACW031 BFC
reduktor MAGIC 3 Compact x 2
zbiornik LPG zależnie od wyposażenia od 680/220 do 680/250 wymiar w mm i pojemność 62-68L brutto
Dodatkowo emulator ciśnienia paliwa dedykowany pod te auto.
Wlew LPG pod klapką wlewu paliwa.
Całkowity koszt wraz z montażem do kwota 6500 zł brutto.
Oferta od Pitec w Poznaniu:
STAG 6 QMAX PLUS, wtryskiwacze AC W03 - prawdopodobnie najlepszy bezwzględnie układ IV gen. na rynku - 4900 zł.
Do tego w cenie: reduktor AC R-01 250x2,
wielozawór Tomasetto AT-02 Extra,
elektrozawór Valtek 03x2,
Filtr fazy lotnej ZWM CZAJA FL01P
rury Faro PCV ( wszystkie 13 mm ),
węże Parker,
opaski NORMA,
taśmy izolacyjne TESA,
złącza przewodów, elementy mocujące - GOMET.
Wlew pod klapką wlewu benzyny to dodatkowy koszt do ww. wyceny - 100zł.
Gwarancja ogólnopolska - 2 lata bez limitu kilometrów. Opieka gwarancyjna ze strony Autoryzowanych Serwisów STAG na terenie całego kraju.
Proszę o pomoc przy dokonaniu słusznej decyzji. Widziałem, że sporo osób tutaj polecało STAGA stąd też było moje zdziwienie, że V-Gaz proponują KME. Czy ktoś znający się na rzeczy mógłby doradzić mi w tej kwestii?
Dzięki i pozdrawiam
Jestem tu nowy, mój pierwszy post na tym forum. Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem (mam nadzieję) Opla Insigni OPC.
Przymierzam się do zainstalowania LPG, zrobiłem research na forum i podzwoniłem w pare miejsc i wybrałem 2, które są godne polecenia (jeden z warsztatów przewijał się dosyć często w tym temacie).
Oferta od V-Gaz:
Sterownik KME NEVO JET OBD
wtryskiwacze ACW031 BFC
reduktor MAGIC 3 Compact x 2
zbiornik LPG zależnie od wyposażenia od 680/220 do 680/250 wymiar w mm i pojemność 62-68L brutto
Dodatkowo emulator ciśnienia paliwa dedykowany pod te auto.
Wlew LPG pod klapką wlewu paliwa.
Całkowity koszt wraz z montażem do kwota 6500 zł brutto.
Oferta od Pitec w Poznaniu:
STAG 6 QMAX PLUS, wtryskiwacze AC W03 - prawdopodobnie najlepszy bezwzględnie układ IV gen. na rynku - 4900 zł.
Do tego w cenie: reduktor AC R-01 250x2,
wielozawór Tomasetto AT-02 Extra,
elektrozawór Valtek 03x2,
Filtr fazy lotnej ZWM CZAJA FL01P
rury Faro PCV ( wszystkie 13 mm ),
węże Parker,
opaski NORMA,
taśmy izolacyjne TESA,
złącza przewodów, elementy mocujące - GOMET.
Wlew pod klapką wlewu benzyny to dodatkowy koszt do ww. wyceny - 100zł.
Gwarancja ogólnopolska - 2 lata bez limitu kilometrów. Opieka gwarancyjna ze strony Autoryzowanych Serwisów STAG na terenie całego kraju.
Proszę o pomoc przy dokonaniu słusznej decyzji. Widziałem, że sporo osób tutaj polecało STAGA stąd też było moje zdziwienie, że V-Gaz proponują KME. Czy ktoś znający się na rzeczy mógłby doradzić mi w tej kwestii?
Dzięki i pozdrawiam