Witam. 1.6 cdti jest mniej awaryjny, niż 2.0 cdti?
Głównie chodzi mi o podatność na zacieranie wału. Przeglądając oferty, natrafiam na zatarte 1.6. Czy przyczyną jest to samo co w 2.0 ?
--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Awaryjność silnika 1.6 cdti vs 2.0 cdti
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: 17 maja 2021, o 17:09
- Auto: vc 1.8
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Lubelskie
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Awaryjność silnika 1.6 cdti vs 2.0 cdti
1.6tdci podobnie jak 2.0tdci potrafi się zatrzeć. 2.0 przez uszczelkę smoka, 1.6 przez spływ oleju z napinacza rozrządu. Luźny łańcuch się zrywa, pompa oleju przestaje pracować silnik się zaciera.
Pyzatym z takich problematycznych wad, 1.6cdti ma pękająca rurkę egr, która jest zintegrowana z kolektorem, droga i kłopotliwa w wymianie.
Pyzatym z takich problematycznych wad, 1.6cdti ma pękająca rurkę egr, która jest zintegrowana z kolektorem, droga i kłopotliwa w wymianie.