--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Interfejs diagnostyczny OP-COM
- Crazy383
- Użytkownik
- Posty: 392
- Rejestracja: 15 lis 2019, o 09:34
- Auto: Astra J
- Kod silnika: A16LET
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Rzeszów
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 13 razy
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
ASO nie ogarnia tylko wymienia
W GDS2 są oczywiście parametry z silnika 2.0T
W GDS2 są oczywiście parametry z silnika 2.0T
-
- Forumowicz
- Posty: 99
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 11:00
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A18XER
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Łódź
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 3 razy
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: 26 lut 2019, o 18:34
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Pabianice
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
hej. ma ktoś kontakt do krenkel, żeby uzyskać opcoma tego co tak wszyscy zachwalają?
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: 19 paź 2020, o 13:39
- Auto: Opel Insignia 2.0 T
- Kod silnika: B20NHT
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Ząbki
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
w punkt. mi powymieniali rzeczy na 3.5 tys zl kazali placic ale samochod ma ten sam objaw jak przed ich naprawa..
- Crazy383
- Użytkownik
- Posty: 392
- Rejestracja: 15 lis 2019, o 09:34
- Auto: Astra J
- Kod silnika: A16LET
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Rzeszów
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 13 razy
-
- Nowicjusz
- Posty: 42
- Rejestracja: 10 lip 2019, o 13:17
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Ścinawa
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Witam Panowie. Wiecie może co jest na rzeczy? Dzisiaj przyszedł mi nowy klon opcoma i mam z nim lekki problem. Mianowicie łączy się np. z ecu, ale żeby połączył się z kolejnym modułem muszę go wypiąć i wpiąć z powrotem w złącze OBD i tak za każdym razem kiedy chcę zmienić sterownik. Miał ktoś tak?
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: 31 sie 2020, o 16:52
- Auto: Astra J
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Tczew
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Mam problem z astra J 1.7 - nie czyta bloków pomiarowych - podobno 150406b działa? Pomoże ktoś z takim softem ?
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: 30 wrz 2020, o 10:10
- Auto: insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Olsztyn
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Panowie ponawiam pytanko. Poszukuje skanera diagnostycznego którym ogarnę sprawdzanie błędów, może jakieś kodowanie w insigni 2016r B20DTH.
-
- Użytkownik
- Posty: 166
- Rejestracja: 20 lis 2018, o 20:16
- Auto: CORSA D
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: BOCHNIA
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
witam mam do wszystkich pytanie , mam op com krenkel 150406 aktywowany i dziala na 2 lapkach bez problemu a chcialem kupic maly podreczny (juz prawie kupilem ) acer one d270 10" cali i probowalem win 7 starter, win 7 , win 10 , win 7jg ultra light i na zadnym systemie nie jestem w stanie op coma uruchomic ,tylko pyta o aktywacje , a na innych lapkach dziala , folder zawiera wszystkie potrzebne pliki brak antywirusa jakiego kolwiek defender wylaczony sterowniki sprawdzilem juz chyba wszystkie jakie są i dalej nic. mial ktos problem ze na jakims innym lapku nie mogł za chiny uruchomic op coma 150406b ??? i czy znalazl jakis sposób , pozostaje mi sprawdzic jeszcze xp ale nie wiem czy znajde sterowniki na acera one do xp
Ostatnio zmieniony 17 lis 2020, o 18:46 przez IBZI, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin forum par.5 pkt.8
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin forum par.5 pkt.8
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: 2 paź 2020, o 18:22
- Auto: Insignia 2016
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Londyn
- Postawił piwo: 3 razy
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Też podłącze się pod pytanie. Do B20DTH tylko Opel Scanner i VXDIAG pozostaje ?22karasiek pisze: ↑16 lis 2020, o 10:08Panowie ponawiam pytanko. Poszukuje skanera diagnostycznego którym ogarnę sprawdzanie błędów, może jakieś kodowanie w insigni 2016r B20DTH.
Czy można coś zdziałać np: DS150e ?
Codzi mi w sumie o sprawdzenie DPF i pobawienie się zegarami.
Nie działa mi też start/stop - w sumie to nie powód do płaczu dla mnie, ale skoro nie działa, to znaczy, że coś jest nie tak ?
-
- Klubowicz
- Posty: 455
- Rejestracja: 13 lut 2016, o 14:05
- Auto: Insignia A
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Poznań
- Postawił piwo: 6 razy
- Otrzymał piwo: 22 razy
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Trzeba rozgraniczyć dwa tematy. Jeden to silnik B20DTH i tu niestety na tą chwile zostaje OpelScanner i GDS2 choć ja używam również Autela. Jeżeli chodzi o inne systemy to opcom z diagnostyką sobie poradzi. Oczywiście mówimy o wersji od 15 w górę a nie clonach vauxcom itp.. Co do zegarów jest osobny wątek na ten temat z dokładnym opisem co i czym zrobić w jakim roczniku
PS> Niestety ale już skończyły się czasy omegi i darmowego oprogramowania
PS> Niestety ale już skończyły się czasy omegi i darmowego oprogramowania
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: 2 paź 2020, o 18:22
- Auto: Insignia 2016
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Londyn
- Postawił piwo: 3 razy
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
No tak, tanio już było.... mieszkam poza Polską i zrobić te zegary za przysłowiowego browara jest ciężko. Temat samochodów VAg jest dobrze mi znany, Opla mam dopiero od 2 miesięcy....
VXDIAG z GDS2 w uk kosztuje jakies 80 funtów =400zł tragedii nie ma
Z tymi zegarami to czytałem. Ten wątek ma chyba prawie 80 stron, mały problem jest z tym, że duża część jest poprostu stara i niewiadomo co działa a co nie.
VXDIAG z GDS2 w uk kosztuje jakies 80 funtów =400zł tragedii nie ma
Z tymi zegarami to czytałem. Ten wątek ma chyba prawie 80 stron, mały problem jest z tym, że duża część jest poprostu stara i niewiadomo co działa a co nie.
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Potwierdzam, dla osób które już to przerabiały lub uczestniczyły w procesie od początku wątku jest to do ogarnięcia.
Dla osób które zawitały na forum później zaczyna się to mylić.
Dla osób które zawitały na forum później zaczyna się to mylić.
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: 2 paź 2020, o 18:22
- Auto: Insignia 2016
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Londyn
- Postawił piwo: 3 razy
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Pytanie troche z innej beczki.
Czy kabel STN 1170 od Viaken się do czegoś nada ? Mam oryginalny używałem z Fordem. Obsługuje MS CAN i HS CAN no i jednoprzewodowy CAN czyli SWCAN tak ?
Czy kabel STN 1170 od Viaken się do czegoś nada ? Mam oryginalny używałem z Fordem. Obsługuje MS CAN i HS CAN no i jednoprzewodowy CAN czyli SWCAN tak ?
- Rooff_
- Zapaleniec
- Posty: 4119
- Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
- Auto: Insignia ST przedlif
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
- Postawił piwo: 9 razy
- Otrzymał piwo: 122 razy
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Spróbuj czytać wątek od końca - po prostu jak znajdziesz interesujące Cię informacje, to kończysz lekturęBratek1986 pisze: ↑17 lis 2020, o 16:51Potwierdzam, dla osób które już to przerabiały lub uczestniczyły w procesie od początku wątku jest to do ogarnięcia.
Dla osób które zawitały na forum później zaczyna się to mylić.
Albo jeżeli korzystasz z przeglądarki na PC to na górze każdego wątku po lewej stronie jest wyszukiwarka 'Przeszukaj ten temat' - tam możesz zawęzić ilość postów do przeczytania
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Już zapomniałem jak przeglądarka na PC wygląda.
Temat zagłębiam gdyż kupowanie Opel scanner do rozszerzenia licznika (tylko) wydaje mi się głupim pomysłem, op com jest bardziej zdroworozsądkowy ale tu wszystkiego nie ma, tak jak piszecie.
Niestety w ZS wygląda na to że nikt nie ogarnia więc może warto zaryzykować.
Po drugie to kupić coś co będzie działo.
Temat zagłębiam gdyż kupowanie Opel scanner do rozszerzenia licznika (tylko) wydaje mi się głupim pomysłem, op com jest bardziej zdroworozsądkowy ale tu wszystkiego nie ma, tak jak piszecie.
Niestety w ZS wygląda na to że nikt nie ogarnia więc może warto zaryzykować.
Po drugie to kupić coś co będzie działo.
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: 22 lis 2020, o 17:02
- Auto: opel zafira
- Kod silnika: A18XER
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Widawa
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8974
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 114 razy
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Ale Wy tak serio myślicie że ktoś poda Wam jego numer albo coś? Regulamin czytaliście? Bo zatwierdziliście jego znajomość
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: 22 lis 2020, o 17:02
- Auto: opel zafira
- Kod silnika: A18XER
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Widawa
-
- Forumowicz
- Posty: 99
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 11:00
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A18XER
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Łódź
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 3 razy