--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Podwójny tłumik końcowy do diesla 160KM
- profek
- Użytkownik
- Posty: 821
- Rejestracja: 15 maja 2015, o 16:47
- Auto: INSIGNIA
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Łódź
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Podwójny tłumik końcowy do diesla 160KM
Ten na zdjęciu powyżej jest od kombi właśnie,można dostosować od sedana ale trzeba przedłużyć wyjścia z puszki tak jak jest na w/w zdjęciu bo kombi ma dłuższy zderzak.
- exs77
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: 4 sie 2015, o 10:40
- Auto: 2.0 CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Bydgoszcz
Re: Podwójny tłumik końcowy do diesla 160KM
Jak miałem diesla to miałem od Kalińskiego za 350pln prawy tłumik do kombi.Wycinkę robiłem brzeszczotem "na oko".Troszkę może krzywo
EDIT:jeszcze jedno foto znalazłem
EDIT:jeszcze jedno foto znalazłem
- Barti89
- Forumowicz
- Posty: 75
- Rejestracja: 20 sie 2016, o 17:56
- Auto: Sports turner
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: PUŁTUSK
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Podwójny tłumik końcowy do diesla 160KM
Pytanie dla posiadaczy podwójnego wydechu w kombi.
Potrzebuje wymiary końcówki wychodzącej z puszki do końca. Na zdjęciu zaznaczone o co mi chodzi
Wysłane z mojego GRACE przy użyciu Tapatalka
Potrzebuje wymiary końcówki wychodzącej z puszki do końca. Na zdjęciu zaznaczone o co mi chodzi
Wysłane z mojego GRACE przy użyciu Tapatalka
- mxw
- Zapaleniec
- Posty: 1011
- Rejestracja: 14 lip 2015, o 18:23
- Auto: Insignia 2.0T ST 4x4
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Poznań
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Podwójny tłumik końcowy do diesla 160KM
35.0 cm
(od tłumika do górnej krawędzi chromowanej końcówki)
pozdro.,
mxw.
Wysłano z H815 za pomocą Tapatalk2.
(od tłumika do górnej krawędzi chromowanej końcówki)
pozdro.,
mxw.
Wysłano z H815 za pomocą Tapatalk2.
-
- Użytkownik
- Posty: 196
- Rejestracja: 19 sie 2015, o 13:24
- Auto: INSIGNIA
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto:
- Postawił piwo: 2 razy
Re: Podwójny tłumik końcowy do diesla 160KM
Panowie mam pytanie odnośnie tłumików czy lewy i prawy (oryginał) ma taką samą dużą puszkę, bo kupiłem drugi taki sam tłumik i dzisiaj byłem u jednego gościa i powiedział ze jak chce go założyć na prawa stronę (od pasażera) że ona podejdzie ale będzie niżej zamontowana, i było by ją widać od tyłu pojazdu jak spojrzy się, czy ktoś z Was tak robił? A cena za przeróbkę to 300 zł chyba dużo co? i się w końcu nie zdecydowałem.
- Engine
- Zapaleniec
- Posty: 4602
- Rejestracja: 14 wrz 2014, o 10:53
- Auto: BMW F10 525D xDrive
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Śląsk
- Otrzymał piwo: 6 razy
- Kontakt:
Re: Podwójny tłumik końcowy do diesla 160KM
Ktoś na forum tak przerabiał wydech i wszystko jest równo. Czy 300zł to dużo? No nie wiem, trochę zabawy jest.
Wysłano z Sony Xperia Z3 przy użyciu Tapatalk
Wysłano z Sony Xperia Z3 przy użyciu Tapatalk
- Barti89
- Forumowicz
- Posty: 75
- Rejestracja: 20 sie 2016, o 17:56
- Auto: Sports turner
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: PUŁTUSK
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Podwójny tłumik końcowy do diesla 160KM
Ja już po montażu, podwójnego wydechu. Wydech ori z sedana. Tlumikasz, końcówek przedłużył, tylko na wieszakach przprzesunął do tyłu. Wydech ładnie spasowal się z dokladka. Jestem zadowolony z efektu. Zdjęcie niżej. Auto, bruuudne
Wysłane z mojego GRACE przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GRACE przy użyciu Tapatalka
- michalm83
- Użytkownik
- Posty: 245
- Rejestracja: 20 paź 2016, o 19:51
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto:
Re: Podwójny tłumik końcowy do diesla 160KM
Panowie czy podwójna dokładka od wersji kombi FL podejdzie do wersji przedliftowej.
- michalm83
- Użytkownik
- Posty: 245
- Rejestracja: 20 paź 2016, o 19:51
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto:
Re: Podwójny tłumik końcowy do diesla 160KM
Chodzi mi o tą dokładkę . Jakoś dziwnie wygląda. https://www.olx.pl/oferta/insignia-komb ... eFObn.html
- Alex
- Zapaleniec
- Posty: 2570
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
- Auto: Peugeot 508
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Iława
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Podwójny tłumik końcowy do diesla 160KM
Bo jest oklejona jakąś pseudo-carbonową folią.
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014
- michalm83
- Użytkownik
- Posty: 245
- Rejestracja: 20 paź 2016, o 19:51
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto:
Re: Podwójny tłumik końcowy do diesla 160KM
Folia to nie problem . Ona jakoś ogólnie inaczej wygląda niż moja.
Jeszcze znalazłem coś takiego. Też piszą że to do kombi a wygląda inaczej jak ta z olx.
Jeszcze znalazłem coś takiego. Też piszą że to do kombi a wygląda inaczej jak ta z olx.
- Engine
- Zapaleniec
- Posty: 4602
- Rejestracja: 14 wrz 2014, o 10:53
- Auto: BMW F10 525D xDrive
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Śląsk
- Otrzymał piwo: 6 razy
- Kontakt:
Re: Podwójny tłumik końcowy do diesla 160KM
No bo ta biała co wrzuciłeś wcześniej jest do polifta a ta co wrzuciłeś teraz jest do przedlifta.
Wysłano przez Tapatalk
Wysłano przez Tapatalk
-
- Użytkownik
- Posty: 196
- Rejestracja: 19 sie 2015, o 13:24
- Auto: INSIGNIA
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto:
- Postawił piwo: 2 razy
Re: Podwójny tłumik końcowy do diesla 160KM
dokładnie tak jak Engine pisze ja zmieniałem do 2011 na tą co jest na drugim zdjęciu i pasuje idealnie, tyle że ona jest do wersji bez haka.
- michalm83
- Użytkownik
- Posty: 245
- Rejestracja: 20 paź 2016, o 19:51
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto:
Re: Podwójny tłumik końcowy do diesla 160KM
Nie mam haka. Dobra tą oklejania odpuszczam a szukam takiej jak na drugim zdjęciu. Dzięki Panowie za odpowiedzi.
- Sebuś
- Użytkownik
- Posty: 201
- Rejestracja: 14 kwie 2015, o 17:04
- Auto: Insignia ST EcoFLEX
- Kod silnika: A20DTL
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Czerwionka-Leszczyny
- Otrzymał piwo: 5 razy
Re: Podwójny tłumik końcowy do diesla 160KM
Jakiś czas temu dorwałem taką dokładkę za 5 dyszek, tylko muszę prysnąć boll'em do zderzaków i będzie git . Trafiła mi się z wersji bez haka ale z docięciem nie powinno być problemu.
- michalm83
- Użytkownik
- Posty: 245
- Rejestracja: 20 paź 2016, o 19:51
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto:
Re: Podwójny tłumik końcowy do diesla 160KM
No to trafiłeś w dobrych pieniądzach.
Ogólnie jeśli chodzi o te dokładki i wydechy to bieda na allegro.
Ogólnie jeśli chodzi o te dokładki i wydechy to bieda na allegro.
-
- Użytkownik
- Posty: 196
- Rejestracja: 19 sie 2015, o 13:24
- Auto: INSIGNIA
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto:
- Postawił piwo: 2 razy
Re: Podwójny tłumik końcowy do diesla 160KM
Ja zrobiłem w następujący sposób:
Kupiłem- dokładkę za 90 zł do wersji z hakiem ( super się trafiło)
- drugi taki sam tłumik od kolegi z forum za 100 z wieszakami i gumami
- dwie końcówki wydechu buzzera 120x80 owale podwójnie ścięte po 120 zł'
za robociznę zapłaciłem 250 zł z kawałkiem rury, kolankiem
Starą dokładkę sprzedałem za 100 zł na olx
Czyli całość mnie wyszła 600 zł
I jestem zadowolony. A za nowy musiałbym bym zapłacić 1200 zł co najmniej z uletra.
Kupiłem- dokładkę za 90 zł do wersji z hakiem ( super się trafiło)
- drugi taki sam tłumik od kolegi z forum za 100 z wieszakami i gumami
- dwie końcówki wydechu buzzera 120x80 owale podwójnie ścięte po 120 zł'
za robociznę zapłaciłem 250 zł z kawałkiem rury, kolankiem
Starą dokładkę sprzedałem za 100 zł na olx
Czyli całość mnie wyszła 600 zł
I jestem zadowolony. A za nowy musiałbym bym zapłacić 1200 zł co najmniej z uletra.
- Sebuś
- Użytkownik
- Posty: 201
- Rejestracja: 14 kwie 2015, o 17:04
- Auto: Insignia ST EcoFLEX
- Kod silnika: A20DTL
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Czerwionka-Leszczyny
- Otrzymał piwo: 5 razy
Re: Podwójny tłumik końcowy do diesla 160KM
Ja planuję pociągnąć obie końcówki z jednego tłumika. Jeśli chodzi o spawanie to już u znajomego sam będę się bawił.