Pierwszy link z google odnośnie regulacji zmiennej geometrii.Czy konieczny jest demontaż turbosprężarki?
Precyzyjne wyregulowanie turbosprężarki na samochodzie jest trudne (brak dostępu do śrub regulacyjnych, wysoka temperatura tuż po wykonanym pomiarze). Ze względu na to iż czasem 1/4 obrotu ma znaczenie prób testowych podczas regulacji trzeba wykonać od kilku do kilkunastu razy. W przypadku niesprawności turbosprężarki ciężko na samochodzie jednoznacznie ocenić, czy osiągnięte parametry wynikają ze złego ustawienia czy np. usterki turbosprężarki. Osobom które mają problemy z właściwym ustawieniem turbosprężarki polecamy demontaż turbo oraz odesłanie na diagnostykę i ustawienie do naszego warsztatu. Ustawienie turbosprężarki i badanie jej parametrów przeprowadzamy na specjalnym stanowisku testowym.
Oczywiście zakładamy, że trubo jest prawidłowo zregenerowane, tylko geometria nie jest ustawiona tak jak należy.