--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
----------------Popularny prezenter Richard Hammond jest fanem Opla - zobacz
--------------------
---------------- Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

Błąd P204B w B20DTH

Holios
Klubowicz
Posty: 316
Rejestracja: 13 lut 2016, o 14:05
Auto: Insignia A
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2016
Miasto: Poznań
Postawił piwo: 3 razy
Otrzymał  piwo: 7 razy

Re: Błąd P204B w B20DTH

Post autor: Holios » 19 sty 2021, o 07:56

TO co tu wypisujesz to są jakieś bzdury. Zrobiłeś serwisowe wypalanie DPF i nic poza tym. Samo wypalanie statyczne jest bardzo niebezpieczne i szkodliwe. Robi się to tylko w skrajnych przypadkach i to po odpowiednią kontrolą! Problemy z DPF nie mają nic wspólnego z usterką systemu ADblue.

mumin126
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: 19 sty 2021, o 00:28
Auto: Zafira
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2016
Miasto: Puck

Re: Błąd P204B w B20DTH

Post autor: mumin126 » 19 sty 2021, o 09:41

To wytłumacz mi dla czego mi zgasły wszystkie usterki i komunikat z wysoką emisją spalin ,i co najważniejsze sondy przed i po DPF zaczęły pokazywać jakie kolwiek dane i nie zachowują się jak by ktoś je odłączył? Zejdź na ziemię i czytaj ze zrozumieniem.
Ostatnio zmieniony 20 sty 2021, o 00:18 przez IBZI, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin forum par.5 pkt.8

Awatar użytkownika
IBZI
Moderator
Posty: 3508
Rejestracja: 7 lis 2015, o 20:12
Auto: Insignia 2.0
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2013
Miasto: Gliwice
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 20 razy

Re: Błąd P204B w B20DTH

Post autor: IBZI » 20 sty 2021, o 00:19

A po polsku?

mumin126
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: 19 sty 2021, o 00:28
Auto: Zafira
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2016
Miasto: Puck

Re: Błąd P204B w B20DTH

Post autor: mumin126 » 20 sty 2021, o 21:33

Co po Polsku.Już dziś jeden chłopak z forum opel24 napisał mi że jest szczęśliwy że mu pomogłem, trochę szacunku.

Dodano po 1 minucie 17 sekundach:
Co byś chciał wiedzieć Po Polsku??

Dodano po 3 minutach 58 sekundach:
Niektórzy na tym forum to żukami się powinni zajmować acz kolwiek nawet żuka strach by mi było dać.
Ale co zrobić takie mechaniki

Dodano po 6 minutach 40 sekundach:
Sorry Ibzi nie zatrybiłem że jesteś moderator , nie znam się na forach rzadko jestem forumowiczem.
Zarejestrowałem się tutaj przed wczoraj,sam wiesz.
Dla tego żeby pomóc ludziom którzy mają z tym problem i zaoszczędzić im wiele pieniędzy.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
IBZI
Moderator
Posty: 3508
Rejestracja: 7 lis 2015, o 20:12
Auto: Insignia 2.0
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2013
Miasto: Gliwice
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 20 razy

Re: Błąd P204B w B20DTH

Post autor: IBZI » 20 sty 2021, o 22:19

To nie zwalnia z przestrzegania Regulaminu forum par.5 pkt.8.
Trudno się czyta wyrażenia typu "jakie kolwiek", "acz kolwiek", itp. O gramatyce nie wspomnę...

Holios
Klubowicz
Posty: 316
Rejestracja: 13 lut 2016, o 14:05
Auto: Insignia A
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2016
Miasto: Poznań
Postawił piwo: 3 razy
Otrzymał  piwo: 7 razy

Re: Błąd P204B w B20DTH

Post autor: Holios » 21 sty 2021, o 07:23

mumin126 pisze: Co po Polsku.Już dziś jeden chłopak z forum opel24 napisał mi że jest szczęśliwy że mu pomogłem, trochę szacunku.
Ale o jakim szacunku Ty piszesz? Ktoś Cię obraził czy co ?
mumin126 pisze: Niektórzy na tym forum to żukami się powinni zajmować acz kolwiek nawet żuka strach by mi było dać.
Ale co zrobić takie mechaniki
Jak na razie to Ty obrażasz ;)

Piszesz że chcesz żeby innym zaoszczędzili kupę kasy ale nie informujesz już ich że każde grzebanie chińskimi klonami na crakowanych programach wiąże się z możliwością uwalenia sterowników, uszkodzeń mechanicznych i innych bardzo drogich konsekwencjach.

Więc jak już chcesz być taki pomocny to poinformuj o konsekwencjach takich zabaw.

mumin126
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: 19 sty 2021, o 00:28
Auto: Zafira
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2016
Miasto: Puck

Re: Błąd P204B w B20DTH

Post autor: mumin126 » 21 sty 2021, o 16:01

Dochodzi tu do kasowania postów.

Napisałem że nie chce mi się z tobą polemizować już,bo wymyślasz.

Dodano po 41 minutach 26 sekundach:
To nie crackowany program.
Byś to wiedział gdybyś miał pojęcie o czym napisałem.

Holios
Klubowicz
Posty: 316
Rejestracja: 13 lut 2016, o 14:05
Auto: Insignia A
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2016
Miasto: Poznań
Postawił piwo: 3 razy
Otrzymał  piwo: 7 razy

Re: Błąd P204B w B20DTH

Post autor: Holios » 21 sty 2021, o 21:08

No to rozumiem że masz pełen dostęp do Tis2web i robisz to poprzez serwer GM
Przepraszam mój błąd.
Bez odbioru

mumin126
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: 19 sty 2021, o 00:28
Auto: Zafira
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2016
Miasto: Puck

Re: Błąd P204B w B20DTH

Post autor: mumin126 » 22 sty 2021, o 10:24

Cześć, zgadza się ale akurat do tego zabiegu nie potrzeba się logować na tis2 server . Jest możliwość wykupienia sesji na server ale to tylko wtedy gdy potrzebujemy coś skomplikowanego zrobić.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Rooff_
Klubowicz
Posty: 3165
Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
Auto: Insignia ST przedlif
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2012
Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 61 razy

Re: Błąd P204B w B20DTH

Post autor: Rooff_ » 22 sty 2021, o 16:16

Ale potrzeba wykupić dostęp do GDS2. Inaczej jest to "średnio legalne", bo trzeba szukać w internetach działającej "wersji testowej" GDS2.

Daniel
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: 25 lis 2019, o 12:49
Auto: Opel Insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2015
Miasto: Skoczów

Re: Błąd P204B w B20DTH

Post autor: Daniel » 18 lut 2021, o 13:10

Ja jak na razie nie mam problemów po wizycie u mechanika . Po wymianie czujnika drugiego check engine zniknął i jest prawie ok . Prawie , bo zaczęły się problemy z odpalaniem i nie jest to wina temperatur bo auto świruje przy plusie też .
Normalnie przekręcałem kluczyk i zaraz puszczałem bo silnik chwytał to była takie tylko przekręcenie - dotknięcie . Teraz jest różnie , raz zaskoczy a raz nie . Jak nie zaskoczy to trzeba kręcić jeszcze raz albo przytrzymać kluczyk i czasem zaskoczy . Po odpaleniu chwilowe falowanie obrotów . Nie wiem czy to może mieć jakiś związek z tym ad blue ale piszę o tym bo idzie jedno po drugim . Mechanik mówi , że to wtryski .

ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ dolotowy + wydechowy”