Witam
Jestem (byłem?)sczęśliwym posiadaczem Insigni A od kilku lat ( silnik B20DTH ) .
Od dwoch dni mecze sie z tematem zapalonej kontrolki ABS i ESP . Po podlaczeniu do roznych komputerow otrzymalem kod bledu o takiej interpretacji
C0110 - Obwod silnika pompy . Zaczopowany
C0110 - Obwod silnika pompy. Blad mechaniczny zwarcie “ + “
Odrazu powiem co do tej pory zrobilem:
Sprawdzilem czujniki abs ( wyczyscilem ) na kazdym kole.
Posprawdzalem przewody przy kolach czy wszytko gra.Nie zauwazylem zadnego przetarcia itp
Popsikalem contat spray do elektroniki kostki przy piascie (laczena przewodow )
Odpiolem kostke od pompy abs i takze popsikalem contact spray
Sprawdzilem bezpieczniki w skrzynce pod maska od abs i esp .Wszystkie wydaja sie ok bez przepaleń.
Niestety po tych zabiegach po odpaleniu auta nadal zapalaja sie kontrolki abs i esp .
Dodam ze zdarzylo sie kilka razy odpalic bez bledu i kontrolek .
Nie wiem czy cos nie laczy gdzies , czy jakies zwarcie gdzies cos robi czy moze pompa abs padla calkowicie.
Moze ktos moglby cos podpowiedziec jak ten temat ugryzc bo mechanicy ktorych odwiedzilem poza odczytaniem bledu nie potrafia postawic diagnozy tlumaczac sie brakiem odpowiedniego sprzetu do testow.
Dziekuje
--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Kontrolka ABS i ESP na zegarach blad C0110
-
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: 4 sty 2020, o 23:11
- Auto: Insignia Sports Tour
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Choszczno
- Otrzymał piwo: 1 raz
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: 30 gru 2018, o 16:28
- Auto: Astra J
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Rybnik
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: 30 gru 2018, o 16:28
- Auto: Astra J
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Rybnik
Re: Kontrolka ABS i ESP na zegarach blad C0110
Cześć. Czy rozwiazałeś problem?tijs_verwest_ pisze: ↑23 sie 2022, o 17:39Witam
Jestem (byłem?)sczęśliwym posiadaczem Insigni A od kilku lat ( silnik B20DTH ) .
Od dwoch dni mecze sie z tematem zapalonej kontrolki ABS i ESP . Po podlaczeniu do roznych komputerow otrzymalem kod bledu o takiej interpretacji
C0110 - Obwod silnika pompy . Zaczopowany
C0110 - Obwod silnika pompy. Blad mechaniczny zwarcie “ + “
Odrazu powiem co do tej pory zrobilem:
Sprawdzilem czujniki abs ( wyczyscilem ) na kazdym kole.
Posprawdzalem przewody przy kolach czy wszytko gra.Nie zauwazylem zadnego przetarcia itp
Popsikalem contat spray do elektroniki kostki przy piascie (laczena przewodow )
Odpiolem kostke od pompy abs i takze popsikalem contact spray
Sprawdzilem bezpieczniki w skrzynce pod maska od abs i esp .Wszystkie wydaja sie ok bez przepaleń.
Niestety po tych zabiegach po odpaleniu auta nadal zapalaja sie kontrolki abs i esp .
Dodam ze zdarzylo sie kilka razy odpalic bez bledu i kontrolek .
Nie wiem czy cos nie laczy gdzies , czy jakies zwarcie gdzies cos robi czy moze pompa abs padla calkowicie.
Moze ktos moglby cos podpowiedziec jak ten temat ugryzc bo mechanicy ktorych odwiedzilem poza odczytaniem bledu nie potrafia postawic diagnozy tlumaczac sie brakiem odpowiedniego sprzetu do testow.
Dziekuje