--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Stuki na nierównościach tył zawieszenia
- mcrace
- Klubowicz
- Posty: 946
- Rejestracja: 9 sty 2018, o 11:32
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Kórnik / Poznań
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 10 razy
Re: Stuki na nierównościach tył zawieszenia
Sachs 2 lata gwarancji. Reklamacja powinien zająć się warsztat, który je kupował i montował.
-
- Zapaleniec
- Posty: 1530
- Rejestracja: 10 paź 2017, o 10:27
- Auto: INSIGNIA
- Kod silnika: A18XER
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 23 razy
Re: Stuki na nierównościach tył zawieszenia
Przy wymianie amorków polecasz wymianę poduszek czy nie jest to konieczne?
- mcrace
- Klubowicz
- Posty: 946
- Rejestracja: 9 sty 2018, o 11:32
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Kórnik / Poznań
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 10 razy
- balldome
- Nowicjusz
- Posty: 44
- Rejestracja: 7 lis 2014, o 02:42
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: A18XER
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: EL
Re: Stuki na nierównościach tył zawieszenia
Ja kupowałem w sklepie, a montowałem w warsztacie.
Dzwoniłem przed chwila do sklepu, to powiedzieli mi żebym przyniósł, bo muszą oddać je do producenta do analizy
Ciekawe czy uwzględniają reklamacje na stukanie, chociaż sprawność stukającego amora to 52% a drugiego 68%
- mcrace
- Klubowicz
- Posty: 946
- Rejestracja: 9 sty 2018, o 11:32
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Kórnik / Poznań
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 10 razy
Re: Stuki na nierównościach tył zawieszenia
Dlatego wolę zapłacić kilka złotych wiecej i mieć wywalone "w analizy".
Warsztat kupił, montował i stwierdził, że amortyzatory pukają. Więc to oni muszą się dogać z hurtownią.
Warsztat kupił, montował i stwierdził, że amortyzatory pukają. Więc to oni muszą się dogać z hurtownią.
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: 4 kwie 2019, o 17:42
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Bydgoszcz
Re: Stuki na nierównościach tył zawieszenia
Komuś Sachs uznał gwarancję?? Podejrzewam, że są na to marne szanse...
-
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: 21 kwie 2018, o 20:43
- Auto: Opel insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto:
Re: Stuki na nierównościach tył zawieszenia
Drugi mechanik mi powiedział, że raczej się nie uda. Jednak zareklamowałem i czekam na odpowiedź.
BTW dzisiaj sprawdziłem te stare amory na stacji i są w bardzo dobrej kondycji
Wysłane z mojego Pixel 2 XL przy użyciu Tapatalka
BTW dzisiaj sprawdziłem te stare amory na stacji i są w bardzo dobrej kondycji
Wysłane z mojego Pixel 2 XL przy użyciu Tapatalka
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: 4 kwie 2019, o 17:42
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Bydgoszcz
Re: Stuki na nierównościach tył zawieszenia
Wymieniłem amortyzatory i W KOŃCU nastała cisza
Sachsy to jakieś totalne nieporozumienie Miałem je zamonotwane prawie rok czasu i od początku stukała prawa strona, myślałem jednak, że coś z zawieszeniem jest nie tak (mimo, że u 2 diagnostów nie stwierdzono uszkodzeń żadnych elementów zawieszenia). Wymieniłem masę elementów zawieszenia, zacisk, poduszkę od amortyzatora i okazało się że wyrzuciłem masę pieniędzy w błoto przez te CHOLERNE Sachsy
Sachsy to jakieś totalne nieporozumienie Miałem je zamonotwane prawie rok czasu i od początku stukała prawa strona, myślałem jednak, że coś z zawieszeniem jest nie tak (mimo, że u 2 diagnostów nie stwierdzono uszkodzeń żadnych elementów zawieszenia). Wymieniłem masę elementów zawieszenia, zacisk, poduszkę od amortyzatora i okazało się że wyrzuciłem masę pieniędzy w błoto przez te CHOLERNE Sachsy
- mcrace
- Klubowicz
- Posty: 946
- Rejestracja: 9 sty 2018, o 11:32
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Kórnik / Poznań
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 10 razy
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: 4 kwie 2019, o 17:42
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Bydgoszcz
-
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: 21 kwie 2018, o 20:43
- Auto: Opel insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto:
Re: Stuki na nierównościach tył zawieszenia
Pokazałem filmik ze stukami koledze, który ma nowe Sachsy w Renault Megane i ma te same dźwięki co my.
Wysłane z mojego Pixel 2 XL przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Pixel 2 XL przy użyciu Tapatalka
- mxw
- Zapaleniec
- Posty: 1011
- Rejestracja: 14 lip 2015, o 18:23
- Auto: Insignia 2.0T ST 4x4
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Poznań
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Stuki na nierównościach tył zawieszenia
@up rozumiem, że cały czas piszecie o zawieszeniu BEZ FlexDrive, tak?
Pozdro.,
MxW.
Pozdro.,
MxW.
- mcrace
- Klubowicz
- Posty: 946
- Rejestracja: 9 sty 2018, o 11:32
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Kórnik / Poznań
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 10 razy
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: 6 maja 2019, o 07:57
- Auto: Opel Insignia Sport
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Wrocław
Re: Stuki na nierównościach tył zawieszenia
Mam też problem z głuchymi stukami występującymi w prawym przednim kole w Insigni z Flexride.
Wczoraj byłem na tzw. szarpakach i zawieszenie ponoć jak nowe bez najmniejszych luzów.
Jedyne do czego doczepił się diagnosta to właśnie amory tzn. lewy ma 93% sprawności, prawy 68%. Wg diagnosty amor do wymiany i te stuki to pewnie jego sprawka.
Stuki najbardziej słyszalne przy jeździe ok 50km/h na nierównościach.
Co myślicie w tym temacie?
Wczoraj byłem na tzw. szarpakach i zawieszenie ponoć jak nowe bez najmniejszych luzów.
Jedyne do czego doczepił się diagnosta to właśnie amory tzn. lewy ma 93% sprawności, prawy 68%. Wg diagnosty amor do wymiany i te stuki to pewnie jego sprawka.
Stuki najbardziej słyszalne przy jeździe ok 50km/h na nierównościach.
Co myślicie w tym temacie?
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: 31 mar 2019, o 09:19
- Auto: Insignia SportTourer
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Częstochowa
Re: Stuki na nierównościach tył zawieszenia
Witam.Mam ten sam problem głuche stuki prawy tył, przy jeździe 5-10km/h .na stacji diagnostycznej wszystko ok.
Jakieś pomysły?
Z góry dzięki.
Jakieś pomysły?
Z góry dzięki.
- balldome
- Nowicjusz
- Posty: 44
- Rejestracja: 7 lis 2014, o 02:42
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: A18XER
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: EL
-
- Użytkownik
- Posty: 122
- Rejestracja: 24 cze 2019, o 14:55
- Auto: Insignia 2.0CDTI 140
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Kłodzko
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Stuki na nierównościach tył zawieszenia
Witam kupiłem ostatnio autko i stukało coś z prawej strony z tyłu, mechanik powiedział że to amortyzator oryginalne GM , wymieniłem na nowe amortyzatory sachs + poduszki, i dalej stuka:( mechanik powiedział że tuleje są w porządku. i zgłupiał ,zaczął szukać że być może klapa, albo coś lata w bagażniku , nic nie znalazł i nie wie dalej. p.s i co teraz sklep nie przyjmie zapewne sachs już założonego , a sachs powie że są sprawne bo nowe 600 zł poszło, trzeba będzie tak jeździć
-
- Użytkownik
- Posty: 122
- Rejestracja: 24 cze 2019, o 14:55
- Auto: Insignia 2.0CDTI 140
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Kłodzko
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Stuki na nierównościach tył zawieszenia
No kolego wybacz, stukało i stwierdzono że to amortyzator, więc zostały zakupione amortyzatory porządniej firmy, a nie chinol
Więc jaki sens miałem szukać na forach, czy ten amortyzator będzie stuka choć nie powinien. Z każdą uszczelką i częścią z górnej półki będę szukać po forach czy będzie działać? Zresztą na setki tysięcy posiadaczy insignia tylko parę osób napisało że to sachs.
Więc jaki sens miałem szukać na forach, czy ten amortyzator będzie stuka choć nie powinien. Z każdą uszczelką i częścią z górnej półki będę szukać po forach czy będzie działać? Zresztą na setki tysięcy posiadaczy insignia tylko parę osób napisało że to sachs.
-
- Zapaleniec
- Posty: 1001
- Rejestracja: 20 maja 2016, o 10:40
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Gdańsk
- Otrzymał piwo: 11 razy
Re: Stuki na nierównościach tył zawieszenia
No właśnie sęk w tym, że Sachs już wcale taki porządny nie jest. Dużo informacji w necie można znaleźć, że stukają mimo, że są nowe. W tej chwili najlepsze opinie zbiera KYB.