--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Sprężyny sportowe
- Engine
- Zapaleniec
- Posty: 4602
- Rejestracja: 14 wrz 2014, o 10:53
- Auto: BMW F10 525D xDrive
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Śląsk
- Otrzymał piwo: 6 razy
- Kontakt:
Re: Sprężyny sportowe
Proponowałbym Ci wysłać maila do h&r z naciskami osi i żeby oni coś dobrali. Będziesz miał pewne, że wszystko będzie tak, jak być powinno Jeśli założysz sprężyny 1160 na przód, gdzie masz 1180 to może być niżej niż te 20-30mm, a jak założysz 1180 na tył, gdzie masz 1160 to może być wyżej niż 20-30mm (może będzie -15mm a nie -30). To tak w teorii oczywiście. No i pozostaje kwestia stabilności samochodu oraz wytrzymałości sprężyn, jeśli są obliczone na 1160, a ty nasadzisz na nie 1180 to będą się bardziej eksploatować co może doprowadzić do ich pęknięcia w skrajnych przypadkach. 20kg to w sumie niedużo i o pękanie niby nie trzeba się martwić, ale radziłbym zrobić tak jak pisałem powyżej - napisz do nich i będziesz miał pewne.
- Alex
- Zapaleniec
- Posty: 2570
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
- Auto: Peugeot 508
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Iława
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Sprężyny sportowe
Dokładnie, mail do H&R na pewno rozwieje wszystkie Twoje wątpliwości.
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014
-
- Forumowicz
- Posty: 96
- Rejestracja: 7 cze 2015, o 21:06
- Auto: Insignia Elite
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Irlandia
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Sprężyny sportowe
witam dostałam odpowiedz więc się podzielę może komuś się przyda...
http://www.jtng.pl/pokaz_produkt.php?idprod=1466
http://www.jtng.pl/pokaz_produkt.php?idprod=1466
- Engine
- Zapaleniec
- Posty: 4602
- Rejestracja: 14 wrz 2014, o 10:53
- Auto: BMW F10 525D xDrive
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Śląsk
- Otrzymał piwo: 6 razy
- Kontakt:
Re: Sprężyny sportowe
Bardzo drogo tam mają ale wiem, chodzi o model 28998-6.
Wysłane z Sony Xperia Z3 przez Tapatalk
--- Edit ---
Pytanie do osób, które mają jakąś wiedzę związaną z wymianą sprężyn w Insigni z FexiRide. Jak się do tego zabrać? Powiem szczerze że nigdy tego nie robiłem i chciałem spróbować. Ktoś może poinstruować trochę co i jak? Oprócz zestawu kluczy, podnośnika o ściągaczy do sprężyn co jeszcze będzie potrzebne?
Wysłano z Sony Xperia Z3 przez Tapatalk
Wysłane z Sony Xperia Z3 przez Tapatalk
--- Edit ---
Pytanie do osób, które mają jakąś wiedzę związaną z wymianą sprężyn w Insigni z FexiRide. Jak się do tego zabrać? Powiem szczerze że nigdy tego nie robiłem i chciałem spróbować. Ktoś może poinstruować trochę co i jak? Oprócz zestawu kluczy, podnośnika o ściągaczy do sprężyn co jeszcze będzie potrzebne?
Wysłano z Sony Xperia Z3 przez Tapatalk
- kuba89
- Zapaleniec
- Posty: 1326
- Rejestracja: 27 lut 2015, o 21:48
- Auto: Insignia 2.0 T 4x4
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Berlin
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Sprężyny sportowe
Dobre pytanie! Na święta tez chce zmieniać! Do mnie wchodzą 28998-7. Koszt 150€
Wlasnie zobaczyłem link kolegi powyżej... 999zl?????? Ponad 300zl drożej niz w DE. Na stronie H&R jest bardzo fajny konfigurator , w którym wszystko jest bardzo czytelne.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-- edit --
Jak mam rozumieć obciążenie 2 osi? Od czego sa zależne te dwie wagi?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wlasnie zobaczyłem link kolegi powyżej... 999zl?????? Ponad 300zl drożej niz w DE. Na stronie H&R jest bardzo fajny konfigurator , w którym wszystko jest bardzo czytelne.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-- edit --
Jak mam rozumieć obciążenie 2 osi? Od czego sa zależne te dwie wagi?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 3 mar 2016, o 19:05 przez Engine, łącznie zmieniany 3 razy.
Powód: Scaliłem posty. Nie piszemy swoich postów jeden pod drugim tylko używamy opcji "edytuj" - regulamin
Powód: Scaliłem posty. Nie piszemy swoich postów jeden pod drugim tylko używamy opcji "edytuj" - regulamin
-
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: 7 kwie 2019, o 16:54
- Auto: Insignia 2.0 T 4x4
- Kod silnika: B20NHT
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Sprężyny sportowe
Cześć,
Troszkę odgrzebie temat.
Czy mogę prosić Was o pomoc, doradztwo które sprężyny będą odpowiednie dla mojej sztuki (2015r, kombi, 2.0T 4x4, flexride, XJ2 PODWOZIE - SPORTOWE, OBNIŻONE, Przebieg 148tyś)
Tabliczka z drzwi: Z tego co przeczytałem na forum i poszukałem to wychodzi mi, że opcja nr 1 ale poprosiłbym mądrzejszych ode mnie o opinię.
1) https://eibach.pl/product/zestaw-sprezy ... -35/98918/
Nacisk na oś przednią do 1240 kg
Nacisk na oś tylna do 1355 kg
2)https://eibach.pl/product/zestaw-sprezy ... -35/98918/
Nacisk na oś przednią do 1175 kg
Nacisk na oś tylna do 1355 kg
I czy taka zmiana samych sprężyn na obniżone może źle wpłynąć na amortyzatory? Jak wiadomo są one trochę drogie wiec chiałbym tego uniknąć
Dzięki!
Troszkę odgrzebie temat.
Czy mogę prosić Was o pomoc, doradztwo które sprężyny będą odpowiednie dla mojej sztuki (2015r, kombi, 2.0T 4x4, flexride, XJ2 PODWOZIE - SPORTOWE, OBNIŻONE, Przebieg 148tyś)
Tabliczka z drzwi: Z tego co przeczytałem na forum i poszukałem to wychodzi mi, że opcja nr 1 ale poprosiłbym mądrzejszych ode mnie o opinię.
1) https://eibach.pl/product/zestaw-sprezy ... -35/98918/
Nacisk na oś przednią do 1240 kg
Nacisk na oś tylna do 1355 kg
2)https://eibach.pl/product/zestaw-sprezy ... -35/98918/
Nacisk na oś przednią do 1175 kg
Nacisk na oś tylna do 1355 kg
I czy taka zmiana samych sprężyn na obniżone może źle wpłynąć na amortyzatory? Jak wiadomo są one trochę drogie wiec chiałbym tego uniknąć
Dzięki!
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.