bartekb14 pisze:Witam. Jakie polecacie sprężyny na przód mam zawieszenie następujące z VIN-u: XJ6 PODWOZIE OBNIŻONE, ZMODYFIKOWANE.
Dziś mi jedna pękła, pierwszy zwój od dołu.
Z tego co sié zdazylem zorientowac, a szukalem dlugo,to jest chyba tak (lecz moge sie mylic)
Numery czesci konfrontowalem z VINem auta z ktorego pochodzily
PRZOD:
GR - 2.0 turbo benzyna 4x4 -zawias sport przedlift, automatik
HJ - 2.0 CDTi - zawias standard przedlift, automatic
GH, GG, FW - 2.0 CDTi - zawias standard przedlift, manual
GF - 2.0 CDTi - zawias standard przedlift, automatik
GJ - 2.0 CDTi zawias sport, przedlift
HL - 2.0 CDTi zawias sport przedlift, 4x4 ,Flex Ride
AAHB - 2.0 CDTi - zawias sport polift
TYL:
CG, CF, CH, CW, CX - zawias standard hatchback/sedan przedlift, bez 4x4
CB, EM - zawias standard kombi przedlift, bez 4x4
CJ - zawias sport hatchback/sedan przedlift, bez 4x4
CU - zawias sport kombi (+hak) przedlift, bez 4x4
JJ - zawias sport kombi przedlift 4x4 z Flex Ride
CN - zawias sport kombi IDS FlexRide ,bez 4x4
CH - Zawias sport hatchback/sedan IDS FlexRide, bez 4x4
CQ - 2.0 Turbo, zawias sport, kombi, automatik, 4x4 Flex ride
AACV - zawwias sport hatchback IDS FlexRide 4x4
Tych numerow jest duuuzo wiecej i ciezko je ogarnac
Ponadto ciekawostka. Moja Insignia wg VINu ma XJ2 zawias sportowy obnizony, ale po numerach czesci to amortyzatory ma sport/sri i faktycznie sa twarde jak drewniane kolki, ale sprezyny ma GH przod i CB tyl czyli standard i de facto stoi wysoko. Mam pelna historie auta i nie byly wymieniane, co z reszta po nich widac. Mysle ze Opel wkladal co mial pod reka. Z reszta wystarczy pogooglowac zdjecia insigni to kazda stoi inaczej bez wzgledu na model. Opel ma z tym problem jeszcze z czasow Vectry C