--------------------------Wielkopolskie Spotkania - spot 19.10 - dołącz
----------------------------------
-------------------------------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku Obrazek

Sworznie zacisku pływającego

Awatar użytkownika
Major601
Forumowicz
Posty: 466
Rejestracja: 5 sie 2016, o 18:37
Auto: Opel Insignia HB
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2015
Miasto: Siemianowice Śląskie / Czechowice Dziedzice
Otrzymał  piwo: 2 razy

Re: Sworznie zacisku pływającego

Post autor: Major601 » 6 lip 2019, o 19:20

Na tył są zupełnie inne. Nie występują jako część zamienna.
Można kombinować z innych samochodów, bądź nieoryginalne zamienniki

KonstantinPol
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: 5 sty 2017, o 23:22
Auto: Astra J
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto:

Re: Sworznie zacisku pływającego

Post autor: KonstantinPol » 11 wrz 2019, o 10:57

Prof. Chris twierdzi, że prowadnica z gumką ma być od strony którą atakuje tarcza podczas obrotu do przodu. Więc wychodzi z tego, że jeżeli zaciski hamulcowe są bliżej tyłu auta (za kołem patrząc na auto od przodu) to sworzeń z gumą ma być na dole. Jeżeli zaciski są odwrotnie - przed kołem, to na górze.

dzamej
Forumowicz
Posty: 129
Rejestracja: 3 sty 2019, o 19:15
Auto: Insignia kombi 4x4
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2011
Miasto: Wałbrzych

Re: Sworznie zacisku pływającego

Post autor: dzamej » 11 wrz 2019, o 11:56

Ja u siebie jak montowałem to i na przodzie i na tyle wymieniłem wszystkie prowadnice na te z gumką. Ona niweluje wibracje i drgania.
Żadnej różnicy w oporze hamowania czy ruchu zacisku nie zauważyłem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie + układ hamulcowy”